---- TOUKOKUUN TUHISIJAT vko33----
Laitan pinkan pystyyn, kun en huomannut, että kukaan olis vielä kerinnyt. Kertokaahan kuulumisianne uuden viikon ratoksi. Laitan omanikin myöhemmin.
Laru kp 20/29-30
Kommentit (82)
Koralli73: samaa mietin minäkin että onkohan nuo Advance-testit samanlaatuisia kuin Aconit..? Tilasin juuri nimittäin testejä ja koska Aconit on loppu varastoista, niin lähettävät tilalle Advance-testejä. Niissä näyttäisi netin mukaan olevan sama herkkyys (10), ja uskoisin että on siis yhtä luotettavia. Mutta jos jollain on kokemuksia niin mieluusti kuulisin..?
kettu-äiti: Ovis oli maanantaina tai viimeistään eilen... Ja ajoitus tuntui menevän nappiin. Nyt jännittää ihan hirveesti. Tuntuu että viikkokin on liian pitkä aika odottaa, saatika sitten kaks viikkoa!! Luulen, että testailen jo ensi viikon lopulla, to tai pe, kun viikonloppuna on juhlia taas tiedossa täälläkin. Tädin kun pitäisi kurvata paikalle vasta sunnuntaina (tai siis mieluummin vasta vuoden päästä!!) Tilasin niitä Advancejä ekaa kertaa osoitteesta: www.kotitestit.com. Ja gallupiin vastaus: naimisissa ollaan oltu neljä vuotta ja yhdessä kymmenisen vuotta, eli lisää " yhdistäviä tekijöitä" , heh. Hassu juttu.
Ja nyt takaisin töiden pariin.. blaah!
Emik kp 17/27-30
elikäs kp 1 astui kehiin...voih! Noh, olin jo niin varautunut tähän, että ei nyt enää masenna niin paljoa....kp 1/29, pitkä aika ovikseen, huoh....
Onnittelut plussanneille!! ;)
...sataa ropisee pili pili pom!
hih ;) vihdoin tulee vettä luonnolle!
~~~ONNEA PEPSI~~~~, piristää omaakin piinaavaa olotilaa kuulla vihdoin plussauutisia! Pidähän vaavi tiukasti kiinni nyt, niin päästään huhti-toukokuulla ihastelemaan pientä tuhisijaa :)
Minnille voimia uuteen kiertoon, on se vaan raivostuttava tuo tätsy kun kaartaa paikalle kun vähiten toivois! Lohtuhali *rutistus*
Kettu-äitin galluppiin: täällä yhteiseloa reilu 7v. ja naimisissa 2v. Tuntuu kyllä että häät oli ihan just tuossa vähän aikaa sitte, mutta niin se aika on vierähtäny :)
Alkaa useilla olla kuumat paikat, testit polttelee hyppysissä.. mitä tehdä.. testatako...eeeei...pois testi kauas kaapin perukoille...mutta entäs jos sittenkin...pikkusen vaan...voisihan se jo olla...eei...odotan ainakin pari päivää... Miltä kuulostaa? Mulla vasta ovis ohi eli tämä olotila on vasta lähenemässä, mutta kovaa kyytiä kuitenkin! Malttakaa mielenne (sanoo paraskin puhuja..) niin odotus voidaan palkita iloisesti :)
Plussatuulien kera, kindness
Oikein paljon onnea Pepsille!!! Toivotaan että matkalainen pysyy tiukasti kyydissä:)
Pahoittelut Minnille ja Brazilille, ne pahuksen menkat löysi sitten sinne lohtuhali......ehkäpä sitä pian perässä tulla, meinaan masuun koskee kovasti jo.
Galluppiin; Me ollaan oltu yhdessä tasan 14,5 vuotta ja 14 vuotta kihloissa. Mies uhosikin jo, että seuraavien ristiäisten yhteydessä sitten meidät vihittäisiiin;) Olisihan se jo tietysti aikakin:D
++++tuulia testaaville!
Lalla
Tosi hienoa kun kaikki ovat niin innokkaasti mukana pinoutumassa.
Pepsille onnea plussasta! Toivottavasti kaikki tällä kertaa sujuu hyvin.
Pahoittelut tädin yllättämille ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon. Perässä tullaan. Mulla on aikast epäileväinen olo kun mun mielestä ovis oli jo kp10 ja siihen aikoihin ei tietenkään touhuttu. Vähän tappiomielellä suuntaan katsetta kesäkuulle. Vaikka tietysti pieni toivonkipinä tuolla takaraivossa naputtaa.
Meillä oli eilen illalla miehen kanssa henkevät keskustelut ja sitten ennen nukkumaanmenoa vielä pupuiltiin ihan vain pupuilun ilosta. Olipa mukava touhuta ihan muuten vaan eikä sen takia että nyt olis sopiva aika:)
Galluppiin, yhteiseloa on takana reilut 16vuotta ja naimisissa ollaan oltu 13vuotta.
Nyt on rauha maassa kun isot lapset ovat koulussa ja ei noista pienistä keskenään niin paljoa ääntä lähde. Leikkivät kiltisti yhdessä ja erikseen eivätkä tappele. Tänään alkaakin luultavasti se kirjojen päällystysurakka, huh huh. Siinä vierähtää taas tunti poikineen kun kaikkien kirjat täytyy saada päällystettyä.
Ensimmäiset matot on pesty! Olen tosi ylpeä itsestäni. Aloitin vielä niistä kaikkein inhottavimmista ja raskaimmista matoista ja nyt ne ovat tuolla ulkona kuivumassa. Täällä on meinaan tosi hieno ilma, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja on kuuma! Vielä on monta mattoa pesua odottamassa ja kaitpa ne ikkunatkin tarttis pestä.. Huomaan saaneeni uudenlaista energiaa tähän siivoukseen kun isot ovat koulussa eikä mun tartte olla koko ajan kokkina:)
Medison kp15/(24)28 pitkä odottelu ennen kuin edes oletetaan tädin saapuvan..
Täällä yksi uusi joka ei ole aiemmin pinoutunut!! Meillä kolmas yrityksessä ja nyt kp 21/28. Ensimmäinen kierto nyt kun ruvettiin yrittään, kaks tyttöö on entuudestaan ja molemmat tärpänneet ilman edes minkäänlaista yritystä. joten aikas pessimistinen oon et kolmas vois tulla kans kertalaakista. Edellisistä oon molemmista jo aavistanu plussan ennen testaamista. Molemmista on tullu etova ja huimaava olo noin viikkoo ennen menkkojen oletettua alkua ja muutamana päivänä vatsa krampannut tosi kovasti. Nytkin on ollut vähän öklöttävä olo ja ruoka ei oikein maistu... Molemmista tytöistä oksensin viikolle 16 asti!Siis todella oksensin kaiken mitä söin!!! Voipi tietysti olla et tää olo on nyt kuviteltua ja vaan niin kovasti elättelen toivoa... Onnentoivotukset kaikille jotka olette jo plussanneet!! Ite aattelin oottaa testausta maanantaihin, ellei sit menkat ala jo ennen sitä....
Täällä on nyt niin pitkä pino etten millään ehdi lukea sitä kokonaan. Pepsin plussan kuitenkin huomasin, Onnea!
Meillä menossa yk 9 ja kp 18/28-30 (terolut-kierto). Ovista ei tässäkään kierrossa tullut, eli nyt on ehkä jo kolmas tai neljäs kierto peräkkäin ilman ovista :( Pääsimme kuitenkin lapsettomuustutkimuksiin, kun on ovuloimattomuutta, kystia sekä vahvoja endo-oireita. Terolutit vielä pahentaa niitä oireita... *ei ikinä enää hormonaalista ehkäisyä*
Plussaonnea teille muille! Katsotaan jos pääsisin pinoutumaan jo kesä- tai heinäkuisiin.
Ja kiitos myötätunnosta, täällä on kyllä niin mukavia ihmisiä! Kiva kirjoitella teidän kanssa! :´)
-minni. jonka tiputtelu toivottavasti PIAN muuttuu kunnon vuodoksi ja pääsee uusi kierto vauhtiin!
Todella, Pepsille onnittelut plussasta!
Paaaaaljon tarrasukkia vauvalla ja mukavaa köllimistä yksiössään piiiiiitkäksi aikaa.
Minnille ja Brazilille pahoittelut punaisen ferrarin kurvaamisesta paikalle. =/
Uusi kierto, uudet tulokset. =)
Mammuliinille tervetuloa mukaan!!
Gallupiin sen verran että vuosi ollaan oltu naimisissa, 11vuotta yhdessä. Mietittiin siis varsin kauan ja hartaasti mennäänkö vai eikö mennä. =) Sama toki vauvan kanssa, ollaanhan tässä jo harkittu ihan tarpeeksi.
Ukkokulta soittelee työmatkaltaan päivittäin (tai iltaisin) ja kyselee onko oireita. Ihan erilailla puhuu raskaana olevista ja vauvoista kuin ennen, se on selvästi pehminnyt tälle ajatukselle ihan erilailla kuin vielä pari kk sitten.
Eilen illallakin se muistutti että " ehkä meitä on kohta jo kolme" . Suloinen. Ei ole IKINÄ tuolleen puhunut ennen. Tietty ehkä nyt kun meille sais tulla, niin sopeuduttavahan siihen hänenkin on. =)
Mulla on kalenterissani kiertopäivät ihan sekaisin, mutta kun muistan että on yks enemmän kuin on kalenteripäivämäärä, eli tänään ois sitten se
kp17.
Ei jaksais odottaa tädin uhkan alla. Ei sit millään. Oviksesta on tänään 7 tai 8 päivää, ja mulla on jemmassa työpaikan Acon10 superûberherkkä testi ja se näyttäis mahdollisen raskauden jo 7-10 päivää ovulaation jälkeen. Arvatkaa poltteleeko kaapissa. Mutta olen luvannut odottaa viikonloppuun AINAKIN. Mieluummin ylikin. Mutkun en edes tiedä kierron pituutta tai muuta, niin voi hyvänen aika sentään että polttelee.
Korallille tsemppiä, että tiedän mille tuntuu!!
Ensinnäkin onnittelut Pepsille! Ja tarrasukkia vauvanalulle!
Sitten pahoittelut tädin yllättämille. Kurjaa, kurjaa, kurjaa.
Tervetulotoivotukset uusille pinoutujille!
Galuppiin: naimisissa ollaan oltu 5v, yhdessä pitkälle toistakymmentä vuotta.
Täällä menossa kp 15/23-27. Ovis oli ja meni.Mutta kuten aiemmin jo kirjoittelin, on raskautumistoiveet heikohkot. Odotellaan nyt kuitenkin ja katsotaan.
Mulla tuntuu, et nyt alkaa tuo vauvakuume tosiaan nousemaan enemmän ja enemmän. Onhan sitä tässä jo ollut, mutta jotenkin vaan käy vielä intensiivisemmäksi! Olisi se niiiin ihana saada taas pieni tuhisija tuomaan vauvantuoksua taloon!
@ruusu@ ruusunpunaisissa vauvaunelmissa...
Löysin netistä tiedon, että jotkut yleisimmistä lääkeyrteistä, esim. auringonhattu, mäkikuisma ja neidonhiuspuu voivat vaikuttaa huonontavasti hedelmällisyyteen. Minä olen neidonhiuspuukapseleita syönyt jo kohta vuoden tinnituksen takia. Itseasiassa olen popsinut niitä tässäkin kierrossa automaattisesti tajuamatta että niistä voisi olla haittaa. Olin kyllä ajatellut lopettaa ne sitten kun tulisi plussaa, tai ainakin kysyä lääkäriltä voiko niitä silloin syödä. Mutta nyt loppu kapselien syönti heti, vaikkakin pelkään että tinnitus sitten kovenee, toivottavasti ei. On sekin nimittäin melkoinen riesa :/
Juu, nyt en testaile ennen viikonloppua, lupaan Laru :) Mutta lauantaina annan itselleni luultavasti luvan siihen. Silloin on minulla 10 pv oviksesta. Olis vaan kiva, jos tulis jotain oireitakin siihen mennessä, että tuntus ees mahdolliselta olla raskaana. Minulla siis yleensä ennen menkkoja ei ole juuri mitään oireita, rinnat eivät kipeydy tmv. Selkää tosin joskus jomottaa, niin kuin nytkin.
Koralli73 kp 22/23-32 (dpo 7)
Monta uutta mukana ja paljon tekstiä, kivaa! Tervetuloa kaikille ja sylintäydeltä onnea ekoille plussaajille!
Mä alan olla ihan masentunut, kun ei sitä tätiä näy eikä kuulu. Enää viikko aikaa ilmaantua, muuten siirrytään kesäkuulle. Se ois sääli, kun täällä on tosi kiva porukka kasassa!
Oon ihan kade kaikille joilla on jo piinapäivät käsillä! ;)
Mutta pääasia tietty, että se ylipäätään tulis... Oon jo ihan varma, että ei mulla mitään ovista oo ollutkaan vaikka limojakin on riittäny kiitettävästi kahteen otteeseen sekä plussat ovistikuissa. Taitaa olla raskaushormonin tekosia vielä, lämmöt kun ei oo nousseet yhtään.
Mietin jo tässä, että alottasinko Terot, kun ne kerran oon valmiiks apteekista hakenu. silti jotenkin toivon, että menkat tulis itsestään, muutenhan voi mennä vielä vaikka kuinka kauan.
Tilasin just jälkitarkastusajan itselleni ens viikoks. Eilen tuli postissa patologin lausunto tuosta kaavinnasta ja siinä jäi moni juttu mietityttämään. Mutta suomentakoon sitten ens viikolla lääkäri sen.
Eli masennusta riittämiin ilmassa. :' (
Omppumamma! Älä viitsi vielä noin nuorena olla toivoton tapaus.. ;) Mä kun oon jo 38 ja oon päättäny antaa itselleni vielä vuoden aikaa yrittää!
Mä en muuten oo varmaan ollu koskaan 4 tuntia pissimättä ennen testin tekoa ja silti oon saanu oviksen melko usein tikutettua!
Galluppeja oli, hmm.. Mä oon ihan kotiäiti. Yritän saada ansiosidonnaiset käytettyä ja tietty toivon vielä kerran pääseväni äitiyslomalle..
Olin ennen laivalla töissä eikä sinne ole ollut kiinnostusta takaisin palata tuon esikoisen syntymän jälkeen. Nyt kyllä työkkäri jo alkaa ahdistella, kaipa kohta tuuppaavat jollekin " järkevälle" kurssille, että työllisyysluvut kaunistuisivat..
Meillä oli esikoisen työnimi Jope. Se johtu siitä, kun toivoin niin kovasti tyttöä niin päättelin, että on parempi kutsua pojaksi.. Ja jostain keksin silloin ajatuksen, että kylläpä ois rumansöpö tyttövaavi, jos sillä ois Ruonansuun hymy.. siitä se sitten lähti! =D
Kuopus oli Kirppu. Syystä, että yritin ukolle kuvailla minkäkokoinen vauvanalku silloin juuri oli.
Kolmonen saanee nimensä sitten varmaan vasta, jos ja kun on joskus tullakseen sattumien kautta.
Nyt tulöi romaani ja paljon jäi kommentoimatta, mutta alkaa olla iltakylvyn aika joten heipat!
Ja todella aimo kaupalla vauvaliimaa matkaan mukaan !
Eilen illalla tarkistin, minkälaisia tikkuja kaapista löytyi. Löysin avaamattoman kirjekuoren kotitestit.comista keväällä tilatuista tuotteista ja niin toivoin, että olisivat olleet raskaustestejä. Mutta olivatkin ovistestejä. Täytenee siis kuluttaa ne pois, ettei vanhene. Lupailin jo itselleni, etten tuollaisiin enää sorru, mutta jos nyt nippu kaapissa on, niin eiköhän tuo nyt yhden lupauksen päihitä. :) Raskaustestikin löytyi. Yksi kappale tikkuja ja sekin puolikas. Olin kyllä sulkenut tiukasti paketin suun, mutta taitaa se tikku olla entinen. En ainakaan tule tulosta uskomaan, jos se on negatiivinen, joten parasta olisi pukata sen tikun ne vaan kaksi viivaa peliin. :)
Kukas sitä voivotteli ikäänsä (sori mun nikin muistamisen on tällaisia), niin munpa ikä alkaa nelosella ja joskus mietin, että jos vielä onnistuisi tekemään kaksikin lasta (tosin epätoivoinen ajatus, kun ei sitä ekaakaan kuulu noista millään). Sitä on juuri niin ikäloppu kuin itse kuvittelee itsestään, joten hus hus tuollaiset ajatukset. Meillä on kyllä naiset eläneet pitkään suvussa, joten mun asenne on se, että hyvin suurella todennäköisyydellä voi satanen mennä vielä joskus rikki. Ja jos siihen asti elän, on vielä tsaanssit nähdä vaikka lapsenlapsenlapsiakin vielä, kuten suvussa on usein käynyt. :)
Kettu-äidin galluppia vastailen, että ei olla naimisissa ja nyt kun on jo yhteisiä lapsia, niin se tuntuu minusta ihan tarpeettomalta. Ei kyllä ole tuo mies edes yrittänyt kosia. Ties mitä tositilanteessa mahtaisin vastata. ;)
Pahoitteluni tädin kiusaamille ja onnea yritykseen muille !
Yhdessä on oltu 9 vuotta, joista 7 vuotta kihloissa ja viimeiset 3 naimisissa. Ihan vaan siviilivihkiminen 2 todistajan läsnäollessa. En halunnu kirkkohäitä enkä isoja juhlia, kun inhoan huomion keskipisteenä olemista + nk. häähössötyksiä :) Onkohan teistä kukaan muu käynyt läpi siviilivihkimistä?
Iso halaus pepsille plussasta!!! Toivon sydämestäni että pikkuinen jaksaa pysyä matkassa!
Minni & Brazil: Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon.
Mammuliinille tervetuloa mukaan! Itsekin olen täällä vasta muutaman päivän mukana ollut.
On muuten ollut todella mukavaa (kun asiat mietityttää tai aika tuntuu kulkevan etanan vauhtia testipäivää ajatellen) käydä täällä vähän purkamassa omia tuntojaan ja oireitaan ja samalla katsoa kuinka muilla samassa tilanteessa olevilla menee.
Gallup: Ei olla vielä naimisissa mutta mahdollisesti ensi kesänä. Riippuen tietysti siitä onko pieni tuhisija kainalossa vai mikä on tilanne mutta suunnitelmissa kuitenkin. Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta.
Peukut pystyyn niille jotka lähiakoina saavat kaivaa testin kaapin perukoilta!
Itsellä vasta kp 9/24-28? Joten " pitkä" odotus vielä edessä... Oviksen kylläkin mielestäni bongasin siis jo ja pupuiltu ollaan ahkerasti mutta saapi nähdä.
emilia
Huomasin vasta tuon oman gallupvastaukseni epäloogisuuden, ajattelinkin sitä kirjoittaessani, että joku tässä mättää :D Tarkoitus oli siis sanoa, että 9 vuotta oltu yhdessä. 7 vuotta SITTEN mentiin kihloihin ja 3 vuotta SITTEN naimisiin.
Onnea plussanneille!
Yhdessä ollaan oltu vähän vajaa viisi vuotta, joista kihloissa neljä vuotta. Naimisiin menoa on lykätty ja lykätty, minä haluaisin siviilivihkimisen ja mies isot häät. Nyt ollaan yhdessä päädytty siihen, että jos sattuisi tärppäämään, niin ensi kesänä voitaisiin ristiäisten yhteydessä pitää pienimuotoiset häät aivan lähisuvulle ja kavereille.
Mutta mitään varmaa ei vielä olla sovittu, odotellaan nyt ensin plussaa tai ei, ja mietitään sitten mitä tehdään.
Koralli: kerrotko vähän tarkemmin teidän siviilivihkimisestä, esim. juhlistitteko sen jälkeen jotenkin tms.?? Muistiko sukulaiset? Minä nimittäin kuvittelen, että jos päätyisimme siviilivihkimiseen, niin sukulaiset hyppäisivät jälkeenpäin ovella onnittelemassa ja lahjomassa ja siinä sitten saisi kahvittaa useammankin kerran.
Mutta takaisin työn pariin...
Päivä meni lyhykäisyydessään niin, että puin päälleni vaalean jakkupuvun, jonka olin vartavasten hommannut hääpuvuksi. Käytiin kukkakaupasta ostamassa hääkukka (iso vaaleanpunainen pioni) ja sitten marssittiin valokuvaamoon ottamaan hääkuva. Sitten menimme maistraattiin. Koruton mutta mielestäni tosi kaunis tilaisuus, jossa todistamassa oli miehen sisko ja tämän avopuoliso. Tilaisuuden jälkeen mieheni ja minä menimme ravintolaan syömään. Se oli tosi herkkää. Näin jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt varata esim. hotellihuone seuraavaksi " hääyöksi" niin tunnelma olisi säilynyt, mutta sen sijaan matkustimmekin anoppilaan, eh eh :) Siellä siis hääyö. ;) Nix, ei kovin romanttista se enää. Paluu arkeen tuli vähän liian äkkiä. Mutta toisaalta olin silloin 3kk raskaana joten ei siinä mitään shamppanjakylpyjä olisikaan voinut ottaa ;)
Meille ei lahjoja kauheasti tuputeltu, eikä se ollut tarkoituskaan,muutoin kai olisimmekin pitäneet jonkun kutsutilaisuuden. Kummankin vanhemmat ja läheiset ystävät muistivat. Ainut mitä vähän surumielellä jäin kaipaamaan oli se, etteivät kaukaisemmat sukulaiset sitten lähettäneet korttia, lahjaa en tietenkään odottanut, mutta jonkinlaista muodollista onnittelua kuitenkin. No, ehkä se oli outo tilanne heillekin, eivät tienneet mitä tehdä ja ehkä odottivat sellaista " jälkikestitystä" jotain kahvituskutsuja tmv. Ja ehkä joidenkin mielestä emme olleet " oikeasti" naimisissa, kun emme olleet kirkossa vihittyjä. Joku ei oikeasti edes tajunnut onnitella vaikka tavattiin. Mutta me halusimme siis tämän juuri näin, kumpikin oli tyytyväinen että välttyi isoilta juhlilta.
Ja meille jäi kaunis muisto.
Taidettiin painaa laheta-nappulaa yhtaaikaa Korallin kans...; taa mun kone havittaa iana tekstit silloi kun on ' tiivista' tekstia heh. Kirjoitin etta jos avattais uus pino KE-TO-PE; mulla alkaa olla hankaluuksia avata yli 10 sivun viestisarjoja?!
Omppumammalle viela etta meita on muitakin yli 35 v haaveilijoita- piipaan ja marikon lisaks makin taytan 37 tana vuonna!
Kettuaidin gallupiin etta ollaan tunnettu ja vihillakin kayty 15 vuotta sitten.
+++PEPSIlle +++onnea ja terveytta!
ON tanaan kp 15 ja ovislimat ' tarjolla' ; onkos nyt sitten niin etta ovis on ollu, tullu vai tulossa? Oon hiukka sekaisin naissa omissakin laskuissa kun kivut oli kp 10 alkaen...
Onpas tosiaan ihanan paljon keskustelua. Ja tosi ilonen olen tästä ilmapiiristä tässä pinossa. Ei ole ollenkaan sellanen arvostelu ilmapiiri, johon joskus täällä vauva-sivuillakin törmää.
Tervetuloa uusille. Bongasin ainakin Omppumamman ja Br@zilin. Myös Str@wberrylle tervehdys pitkästä aikaa.
Varovaiset onnittelut myös Pepsille plussasta. Toivottavasti kaikki menisi tällä kertaa oikein onnellisesti.
Minnille pahoittelut tädistä. Se on niin kurjaa, kun menkat tulee.
Helgan kuulumisia jään odottelemaan. Toivottavasti saat lääkäristä mukavia uutisia.
Kettu-äitikö se oli kun kyseli ollaanko naimisissa? No, me ollaan pian oltu naimisisa 5 vuotta ja yhdessä 10 vuotta. Eli sama kuin teillä.
Nellukk@ kiva, että vuoto loppui. Toivottavasti pian pääset rytmiin kierron suhteen.
Koralli! Eipäs nyt vielä testailla. Olen laskenut sen varaan, että sinäkin jaksat odotella viikonlopulle. Kun mennään samoissa päivissä. Jos testailet aiemmin, niin mäkin saatan vahingossa testata :) Aion testata sunnuntaina.
Mulla on täällä Acon 10 odottelemassa. Tilasin ne netistä. Olikohan kotitestit.com tai jotain sinne päin.
Koralli mietti niitä oireita. Mulla tulee yleensä aina rinnat kipeiksi ennen kuukautisia. En ole syönyt mitään hormoneja pariin vuoteen, joten tunnen nää voimakkaimmat menkkaoireet jo melko hyvin. En enää yhtään innostu mistään rintakivuista, koska mulla tosiaan aina turpoo hirveesti ja tulee kipeeksi. Ja voi tulla joka kerta vähän erilailla kipeeksi. Joskus on pinkeet ja joskus nännit tosi kipeet jne. Ehkä jos ne ei tulis kipeeksi, niin alkaisin odotella plussaa :)
Viime raskaudesta en muista kovin tarkkaan mitään oireita ennen plussaa. Muistan vaan sen, että siinä vaiheessa kun testasin, niin olin jo aika varma. Menkat tais olla pari päivää myöhässä ja jotenkin oli niin raskautunut olo. En muista miten. Sen vaan muistan, kun jossain vaiheessa oli jotain menkkakipuja ja ajattelin, että alkaako ne menkat sittenkin.
Nyt on siis mulla menossa kp 22/29-31 ja tosiaan sunnuntaina ajattelin testata sillä Aconilla, kun on 10 päivää oviksesta. Tässä on ikuisuus sinne sunnuntaihin... Nyt on pakko ruveta töihin, kun tänään on aikas tiukka päivä tulossa.
Laru kp 22/29-31