Mihin syömiseen olet viimeksi hurahtanut? Tiedättekö sen kun viikkokaupalla voi syödä samaa ruokaa päivästä toiseen kunnes yhtäkkiä himo lak...
Mulla se on tällä hetkellä paprikamaustetut Tuc-keksit ja Castello-sinihomejuusto. Lautaselle vielä jotain viinirypälettä, päärynää tms hedelmää niin noita voisi mennä päivittäin!
Kommentit (568)
Paistettuja vihanneksia ja lihapullia.
Pensasmustikat ja nimenomaan marokkolaiset, isoja, kiinteitä ja makua paljon!
Vierailija kirjoitti:
Oboy kuumaa kaakaota, ranskanleipää voilla ja paksulla siivulla sipuliteemakkaraa. Olen syönyt nyt 40 vuotta putkeen eikä siihen koskaan kyllästy!
t.Mies kohta 50 vuotta
Muuten ihan hyvää, mutta oboy-jauheen tilalle vaihtaisin 100% kaakaojauheen ja lisäisi itse tarvittavat sokerit seokseen.
Vierailija kirjoitti:
Pensasmustikat ja nimenomaan marokkolaiset, isoja, kiinteitä ja makua paljon!
Mitä makua pensasmustikassa muka on? Aitoon mustikkaan verrattuna surkea kopio!
Vierailija kirjoitti:
Oboy kuumaa kaakaota, ranskanleipää voilla ja paksulla siivulla sipuliteemakkaraa. Olen syönyt nyt 40 vuotta putkeen eikä siihen koskaan kyllästy!
t.Mies kohta 50 vuotta
Meinasi tulla oksennus. Syökö joku tuota oikeasti?
Tänä talvena on mennyt valtavasti erilaisia keittoja.
Iso kattilallinen kala-, siskonmakkara-, -juuressose- tai lihakeittoa, paljon kasviksia ja hyvin maustettuna. Siitä syö lämmittäen monta päivää peräkkäin ja eikun seuraavaa lajia tulemaan. Ruisleipää juuston tai maksamakkaran kanssa oheen ja piimää kyytipojaksi. Aivan tajunnanräjäyttävää.
Paistettu munakoiso ja balsamiviinietikalla marinoitu punasipuli.
Yhteen aikaan meni monta vuotta niin että joka päivä turkkilaista jogurttia, 1-3 pussia kardemumman siemeniä (kokonaisia, Meiran) ja juoksevaa hunajaa. Tuli sittemmin kiintiö täys...
Lillin lohi salaatti( missä myös perunasalaatti erikseen mukana) on tosi hyvä. Vähän tuunatumpi se pottusalaatti, enemmän raikkaita makuja kun noissa normaalisti. Ja hyvä kastike myös mukana:)
Syöminen?
Ylimainostettua.
En syö palaakaan, mitään, mitään joka päivä.
Eikö ole muuta tekemistä tai funtsimista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.Mies kohta 50 vuotta
Meinasi tulla oksennus. Syökö joku tuota oikeasti?
Täh, ihan lohturuoalta tuo mun mielestä kuulostaa, mukiinmenevä setti. Vaaleaa leipää voilla, siihen ok makkara päälle ja kaakaot kylkeen. Missä vika?
Ankkastukkia paksu viipale, päälle kosolti voita ja pari lauantai makkaran siivua.
Vierailija kirjoitti:
Lillin lohi salaatti( missä myös perunasalaatti erikseen mukana) on tosi hyvä. Vähän tuunatumpi se pottusalaatti, enemmän raikkaita makuja kun noissa normaalisti. Ja hyvä kastike myös mukana:)
Korjaus, Lidlin.
Myslipatukat välipalana. Tiedän. Melkein sama kuin söisi karkkia, mutta silti. Suklaisista en tykkää mutta herkkua on alpen jugurttikuorrutteiset mansikka ja vadelma. Jugurtti aamupalana joka ikinen aamu jo vuosien ajan. Maustamaton marjoilla tsi vaniljajugurtti marjoilla mieluiten mutta näuden puutteessa muutkin käy. Tauko tähän tulee vain jos jugurtti sattuu olemaan loppu.
Vierailija kirjoitti:
Pirkan Toukkis-mehujäät. Jumankauta, en pidä jäätelöstä ja jos mies sitä pakastimeen ostaa, saa puolestani härskiintyä siellä maailman tappiin. Mutta ai että kun noi Toukkikset hivelee sielua.
Hauska :)
Vierailija kirjoitti:
Mämmi kuohukermalla <3
Viikon sisällä oon syönyt kolme rasiaa mämmiä ja 6 dl kuohukermaa. Tänä keväänä on mennyt yhteensä seitsemän rovet
Lentääkö pascha takaseinään ja osa pönttöönkin? Missä kunnossa lakanat?
t.Mies kohta 50 vuotta