Mihin syömiseen olet viimeksi hurahtanut? Tiedättekö sen kun viikkokaupalla voi syödä samaa ruokaa päivästä toiseen kunnes yhtäkkiä himo lak...
Mulla se on tällä hetkellä paprikamaustetut Tuc-keksit ja Castello-sinihomejuusto. Lautaselle vielä jotain viinirypälettä, päärynää tms hedelmää niin noita voisi mennä päivittäin!
Kommentit (568)
Aloin syödä tummaa suklaata pari palaa päivässä vähentääkseni muuta makeanhimoa.
Kumma kyllä on toiminut aika hyvin, ei toki täydellisesti.
Söin joskus joka ilta L-kaupan kaurasydänleipää, päällä juustoa ja tomaattia. Tätä jatkui ehkä vuosi, puolitoista. Sitten tuli stoppi. En ole pystynyt edes ostamaan pariin vuoteen. Juustoa ja tomaattia toki menee edelleen, mutta se leipä alkoi tulemaan jo korvistakin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oboy kuumaa kaakaota, ranskanleipää voilla ja paksulla siivulla sipuliteemakkaraa. Olen syönyt nyt 40 vuotta putkeen eikä siihen koskaan kyllästy!
t.Mies kohta 50 vuotta
Meinasi tulla oksennus. Syökö joku tuota oikeasti?
Täh, ihan lohturuoalta tuo mun mielestä kuulostaa, mukiinmenevä setti. Vaaleaa leipää voilla, siihen ok makkara päälle ja kaakaot kylkeen. Missä vika?
Sipuliteemakkaran tilalle kevyt lauantaimakkaraa. Kaakaon tilalle kahvia. Ranskanleivän tilalle ruisleipää. Minulle lohturuokaa on lihapiirakka nakeilla ja jälkiruoaksi jäätelöä ja suklaata.
Väsyttää niin paljon että mikään ei maistu, Halvaksi tulee ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää niin paljon että mikään ei maistu, Halvaksi tulee ainakin.
Koskaan en ole ollut niin väsynyt, ettei syöminen kiinnostaisi. Siihen vaaditaan kuolema.
Basmatiriisi ja wok-vihannekset -kausi on nyt meneillään. Vihanneksissa on sentään vähän vaihtelua, se on Finduksen Shanghai, Vietnam tai Bangkok.
Minulle tapahtuu juuri noin, että on useamman viikon kestävä saman ruoan kausi, joka sitten tyssää kuin seinään.
Aasialaista nuudeli keittoa. Pidän aina Tofua, riisinuudeleita kaapissa sekä tuoretta inkivääriä pakkasessa. Kun himo iskee niin on pakko kaivaa kattila esiin. Kukaan muu ei perheestä tykkää, joten syön kaiken itse. Maistuu monta päivää.
Taatelit. Tavalliset kuivatut tai ne Rainbowin pehmeät kuivatut taatelit...
Kalapuikot matopedillä, saa enempi proteiinia samaan hintaan.
En tiedä tuollaista tunnetta. Ikinä en ole voinut syödä päiväkausia putkeen samaa ruokaa. Toisaalta käytän suolaa maltillisesti, joten en voisi kuvitellakaan syöväni monena päivänä peräkkäin suolakeksejä ja homejuustoa. Pelkkää rasvaa ja suolaa siis.
Hyvät Wokit, protskuihin ja vihanneksiin sopiva valkosipuli, soija, inkivääriä ja chili. Sekaan ihan pieni loraus siirappia tai sokeria tuomaan tasapainoa ja hapokkuus limellä. Lopuksi vielä jotain tuoreyrttiä ihan pieneksi hakattuna joukkoon. Äh, taidanpa tehdä ton tänäänkin :D
Pieniin Fazerin Dumle- pääsiäismuniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oboy kuumaa kaakaota, ranskanleipää voilla ja paksulla siivulla sipuliteemakkaraa. Olen syönyt nyt 40 vuotta putkeen eikä siihen koskaan kyllästy!
t.Mies kohta 50 vuotta
Täh, ihan lohturuoalta tuo mun mielestä kuulostaa, mukiinmenevä setti. Vaaleaa leipää voilla, siihen ok makkara päälle ja kaakaot kylkeen. Missä vika?
Sipuliteemakkaran tilalle kevyt lauantaimakkaraa. Kaakaon tilalle kahvia. Ranskanleivän tilalle ruisleipää. Minulle lohturuokaa on lihapiirakka nakeilla ja jälkiruoaksi jäätelöä ja suklaata.
Ei ole paha tuokaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.Mies kohta 50 vuotta
Ei tuo minustakaan pahalta kuulosta, mutta tulee lähinnä surullinen olo, jos pitää syödä lohturuokaa joka päivä.
Broileria ja riisiä oikein tulisella kastikkeella. Siitä tulee vain niin äärettömän hyvä olo jälkeenpäin.
Hapankaali. Erään ystävän vaimo tekke sitä ja se on aivan mahtavaa. Opettelin tekemään sitä itse ja syön sitä joka päivä. Omatekemä on miedompaa ja suolaisempaa kuin kaupan tuotteet. Suolaisuuden ja happamuuden voi määritellä itse helposti kun kokemusta karttuu. Toinen on mauttoman riisin ja pastan syrjäyttäjä on bulgur. Maukas, helppo ja nopea lisuke. Peruna ja bulgur nykyään, ei riisiä ei pastaa.
Kaalikääryleet, hapankaali ja Mignon munat