Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin syömiseen olet viimeksi hurahtanut? Tiedättekö sen kun viikkokaupalla voi syödä samaa ruokaa päivästä toiseen kunnes yhtäkkiä himo lak...

Vierailija
06.04.2021 |

Mulla se on tällä hetkellä paprikamaustetut Tuc-keksit ja Castello-sinihomejuusto. Lautaselle vielä jotain viinirypälettä, päärynää tms hedelmää niin noita voisi mennä päivittäin!

Kommentit (568)

Vierailija
221/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö. Nautiskelen sitä kesät talvet! Voisin luopua kaikesta muusta herkuksi luettavasta naposteltavasta vaikka loppuelämän ajaksi, mutta en mistään hinnasta jättäisi päivittäistä jäätelöannosta pois ruokaympyrästäni... :D

Vierailija
222/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä ketjua voi lukea kun täytyis mennä ostamaan kauppa tyhjäksi jotta saa maistella teidän herkkuja 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pari viikkoa leiponut hiivattomia sekoita ja paista -tyyppisiä sämpylöitä, laitan taikinaan myös rusinoita ja porkkanaa. Runsaasti voita ja suolaa päälle. Koskahan kyllästyn :D.

Vierailija
224/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastettuihin yrtti- ja valkosipulipatonkeihin. Digestive-keksit maapähkinävoilla. Paahtoleipiin myös hurahdan usein, mikä sen parempaa kuin päällystää voilla, juustolla sekä appelsiinimarmeladilla.

Joulun aikaan hurahdan luumutorttuihin, ja niitä menee sitten muutama viikko. 

Ihan tavallisiin sokerikorppuihin myös hurahdan. Samaten niihin fazerin vuokapiiraisiin, niissä juuri niihin mustikkarahkamakuihin....

Vierailija
225/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku nuudeli, kananmuna, parsakaali, juustosotku. Maman kananuudeli on vain niin hyvää.

Vierailija
226/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mämmi kuohukermalla <3

Viikon sisällä oon syönyt kolme rasiaa mämmiä ja 6 dl kuohukermaa. Tänä keväänä on mennyt yhteensä seitsemän rovetta.

Lihottaako mämmi? Oletko ylipainoinen?

Vierailija
227/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää suklaata putkeen, levy per päivä jo riittää. Ei takuulla tee suklaata mieli pitkään aikaan sen jälkeen. Testattu on! :D

Vierailija
228/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikka+halloumi eri salaattiversioilla.

Vierailija
229/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi:

Kaupan valmissalaatti lounaaksi ja illalla tonnikalaa currykastikkeessa ja nuudeleita.

Vierailija
230/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi:

Kaupan valmissalaatti lounaaksi ja illalla tonnikalaa currykastikkeessa ja nuudeleita.

Hauska, minusta tonnikala ei sovi curryn eikä nuudeleiden kanssa mitenkään. En söisi vaikka maksettaisiin :D. Näin ne makuaistit on erilaisia.

Vierailija
231/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan proteiini- ja suklaavanukkaat... 🙊

Niin helposti ja nopeasti syötävää väli- tai iltapalaa, että menee kevyesti useampikin purkillinen päivässä! Aiemmin en syönyt.

Vierailija
232/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

merenneitonen kirjoitti:

Pari päivää suklaata putkeen, levy per päivä jo riittää. Ei takuulla tee suklaata mieli pitkään aikaan sen jälkeen. Testattu on! :D

Ei toimi ainakaan omalla kohdalla.

Vierailija
233/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Earth Control mansikan makuiset kuivatut omenalastut, parempaa kuin karkki!! Voisin syödä noita vaikka viisi pussia päivässä. Löytyy ainakin Cittareista ja isommista K-kaupoista.

Vierailija
234/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurikalla paistettu varhaiskaali ja grillikassler!

235/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HP-kastiketra, lanttulaatikkoa ja kurpitsapikkelssia on joka kerta lautasella 99 % ja sitten loput jotain perunaa tai pastaa. Näillä on menty kymmeniä vuosia. Ihania. Ei niitä ilman voi olla.

236/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Eikö Suomesta saa ostaa tacoja oka paikassa?

Ois kiva saada vastaus. 

Vierailija
237/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pari viikkoa leiponut hiivattomia sekoita ja paista -tyyppisiä sämpylöitä, laitan taikinaan myös rusinoita ja porkkanaa. Runsaasti voita ja suolaa päälle. Koskahan kyllästyn :D.

Kuulostaa hyvältä. Saisinko ohjeen? Kiitos.

238/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkan rukiinen pähkinä- jugurtti! Korvaan tuolla joskus päivällisenkin.

Aivan taivaallista ja samoin myös se Pirkan raparperijugurtti, jossa on myös muistaakseni jotain ruista. Ai, että ovat hyviä ja tötterö on reilun kokoinen eikä mikään pikkupikari.

Vierailija
239/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ohuet ja sitkeät ruisleipäpalat. En musita nimeä, mutta olen vedellyt niitä jo yli kuukauden.

Vierailija
240/568 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetajuusto. Tai salaattijuusto tai fetankaltainen tuote, kaikki käy. Syön kreikkalaista salaattia muutenkin vuoden ympäri, mutta nyt on tullut tavaksi panna fetaa lähes kaikkiin ruokiin. Hmm... mitenkähän se muuten sopisi hernekeittoon? :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä