Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoo jotakin ihmisen asenteesta elämään, jos ei pidä ollenkaan lapsista

Vierailija
03.04.2021 |

Olen tätä miettinyt pitkän aikaa. Joskus tietysti tulee vastaan tilanteita missä lapset ärsyttää, oli sitten oma tai tuntematon lapsi. Se on ihan normaalia, koska lapset tietysti osaa olla äänekkäitä tai muuten vaan rasittavia.

Kuitenkin jos vihaa kaikkia lapsia jatkuvasti, kertoo se jotakin ihmisestä itsestään. Lapsethan ovat tulevaisuus, ja he merkitsevät toivoa ja elämän jatkumista. Ehkä lapsien vihaaminen siis tarkoittaa että ihminen ei halua nähdä hyvää tulevaisuutta, vaan on aika kyyninen. En vihaa ihmisiä jotka sanovat että vihaavat lapsia, se vaan on aika surullinen asenne elämään. Mitä olette mieltä?

Kommentit (477)

Vierailija
201/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä gryndereille: maksan 110% hinnan asunnosta lapsivapaasta asuntoyhtiöstä. :)

Maksat varmaan 110% hinnan hoitajavapaasta hoitokodista, yksi lukuisista esimerkeistä mainitakseni? Vai haluatko poimia rusinat pullasta? Lasten tarjoamat palvelut tulevaisuudessa kelpaavat kyllä, mutta ei lasten kasvamisen näkeminen ja kuuleminen?

Sinulta pitäisi evätä kaikki palvelut jo pelkästään siitä syystä, ettet itse ole hankkinut lapisa, puhumattakaan että vihaat muidenkin lapsia.

Mitä helvettiä, eikö sen pitäisi riittää että maksaa veroja että ansaitsee palvelut. Lapsiahan hankitaan siksi että MINÄ haluan ja MINUN geenit, vai ajattelitko vauvansiemeniä sisään ottaessasi vai isänmaata ja tulevia veronmaksajia joita teet? Montako lastasi ohjasit lähihoitajatyöhön. Niistähän koko ajan ollaan huolissaan että kuka hoitaa vanhuksia, sinäkin.

Minä en ainakaan tekisi laumaa lapsia jos tulevaisuus on vain mummojen perseiden pyyhintää. Onneksi sinä teit! Kiitos ansaitset mitalin.

Oletpa nolo:D Pidät siis "mummojen perseiden pyyhintää" jotenkin"huonona" ja "vähäarvoisena"työnä, jota ei kannata tehdä? Et siis halua, että kukaan"tuhlaa elämäänsä" sinun hoitamiseen vanhuksena? Vai kelpaako hoitopalvelut sittenkin vaikka ovatkin liian"huonoa"mielestäsi?

Ja veroja maksavat myös lapsia hankkivat ja niitä rakastavat ihmiset ja heille ne palvelut pitäisi ainoastaan suoda, ei lasten vihaajille. Te lasten vihaajat voitte sitten tulevaisuudessa huolehtia tosisistanne keskenänne.

Muista, että se hoitajasi on ollut joskus se vihaamasi lapsi. 

Ja olen muuten mies, eli en ole siementen vastaanottavalla puolella, mutta sinun naisena pitäisi rakastaa ja haluta lapsia huomattavasti enemmän kuin minun.

Eikä kyse ole vain hoitotyöstä vaan joka ikisestä muustakin palvelusta, joita tulevaisuudessa ja jo ennen vanhusaikaasi käytät eli lapset ovat myös sinun tulevaisuudellesi elintärkeitä.

En ole koskaan kuullut, että kenenkään lapsen haaveammatti on ruveta vanhusten hoitajaksi. Eikä aikuisenkaan. Palkkaus kertoo sen että ei ole kovin arvostettua hommaa. Siihen mennään useimmiten vain jos ei mitään muuta osaa. Juu en haluaisi synnyttää tänne niin imbesillejä ihmisiä jotka eivät muuhun hommaan kelpaa. Robotit hoitavat nuo hommat toivottavasti tulevaisuudessa.

Ja miten ihmeessä mun pitäisi rakastaa ja haluta lapsia enemmän kuin sinun, joka olet niitä hankkinutkin? Oletko naistenvihaaja itse ja haluaisit että kaikki naiset alistuisivat vain hoiva- ja synnytyskoneiksi? Koska se on naiselle muka luonnollista joku hoivavietti?

Kuule olisin minäkin lapsia voinut hankkia jos tarvitsisi vain ruikata siemen jonnekin ja sitten jatkaa elämää, vähän joskus ehkä leikkiä omien lasten kanssa silloin kun ovat jo isoja ja kun sattuu huvittamaan, ja loput ajasta jättää ne äidin hoiviin koska sille se nyt vaan on naisena luonnollisempaa. Sitten voisin tulla Suomeen jeesustelemaan että miten on noita kamalia velanaisia, lapsethan on mukavia, ainakin kun on mies jonka ei tarvitse panna tikkua ristiin minkään asian suhteen perheessä.

Tervemenoa takaisin viime vuosituhannelle ja todella paljon onnea lapsillesi että saivat sinut isäkseen. Toivottavasti eivät ole tyttöjä, joihin istutat tuon sisään rakennetun naisvihan.

Ymmärsinkö oiken? Halveksut hoitaja, mutta näiden palvelut sinulle kelpaavat kummasti kuitenkin? Muistathan vanhana muistuttaa kotihoitajaasi miten tyhmä tämä on ja ei kelpaa"parempiin"töihin ja siks joutuu sinua hoitamaan. Hoitajan ammatti on naiselle luonnollinen koska siinä nainen saa toteuttaa hoivaviettiään ja siksi niin moni nainen alkaa tekemään tuota arvokasta ja ihmisläheistä työtä. 

On totta, että meille miehille lisäätyminen on helpompaa, mutta se on naisen tehtävä kärsiä raskaus ja synntys. Niin se on ollut aina, miehet taas ovat joutuneet tekemään raskasta fyysistä työtä perheen elatuksen eteen vastapainona naisen kärsimyksille. 

Naisen elämä ei ole vastuutonta haihattelua vaan lasten synnytystä ja kasvatusta, se on naisen työ.

Sanon että kaikesta on pääteltävissä että yhteiskunta halveksuu hoitajia. Ylevää puhetta on mutta palkka on surkeaa. Raha on se joka lopulta määrittää työn arvon yhteiskunnassa.

Ja kyllä, oletan että hoivakodin pyllynpyyhkijät eivät ole missään kutsumusammatissa jonkun hoivavietin takia todellakaan vaan ovat epäonnistuneet elämässään ja siksi joutuneet noihin töihin. Säälin heitä kovasti ja toivon että minun ei heidän vaivoinaan tarvitse koskaan olla vaan kuolen ennen kuin joudun tuollaiseen laitokseen.

202/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuritta kasvaa... kirjoitti:

Viisas vanhus kirjoitti:

Viisas vanhus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tai muut kenellä on kokemuksia useista ihmisistä, jotka _vihaavat_ lapsia. Kerrotteko vielä meille muille ihan konkreettisesti miten näiden ihmisten lapsiviha teidän mielestänne on ilmennyt? Eli mitä he ovat tarkalleen ottaen sanoneet tai tehneet? Kiinnostaisi kuulla, koska en ole tavannut koskaan ketään kuka todella _vihaisi_ lapsia. En osaa kuvitella miten sellaiset ihmiset käyttäytyvät, miten he tuovat ilmi muille omaa lapsivihaansa sanoin ja teoin.

Onko todella näin, että kukaan ei osaa kertoa lapsivihaajien konkreettisia sanoja tai tekoja? 

Aikana yli 30 vuotta sitten lasten vihaajat voivat purkaa vihantunteitaan lapsia kurittamalla, vanhemmilla oli kuritusoikeus lapsiinsa eli oikeus pahoinpidellä heitä.

Lasten kurittaminen ja kasvattaminen on ollut jo vuosikymmeniä kiellettyä. Siksi nykyaikaiset lapset osaavat kohdella muita ihmisiä ja eläimiä hyvin, eivätkä pahoinpitele avuttomassa asemassa olevia luontokappaleita tai mur haa muita ihmisiä. Nykyään lapset kunnioittavat muiden oikeuksia.

Olet aivan oikeassa, lapset ovat nykyään todella hyvin käyttäytyviä aivan erilaisia kuin me aikoinaan.

Ainakin koskelassa

Koskela oli yksittäistapaus josta ei voi vetää johtopäätöksiä kaikkiin nuoriin. Ainakin yhden nuoren vanhempien lähipiirissä oli ollut väkivallan ihannointia kenties juuri sitä "joka kuritta kasvaa " ihannointia, yhden tiedon mukaan "homot pitäisi tappaa" viestiä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä gryndereille: maksan 110% hinnan asunnosta lapsivapaasta asuntoyhtiöstä. :)

Maksat varmaan 110% hinnan hoitajavapaasta hoitokodista, yksi lukuisista esimerkeistä mainitakseni? Vai haluatko poimia rusinat pullasta? Lasten tarjoamat palvelut tulevaisuudessa kelpaavat kyllä, mutta ei lasten kasvamisen näkeminen ja kuuleminen?

Sinulta pitäisi evätä kaikki palvelut jo pelkästään siitä syystä, ettet itse ole hankkinut lapisa, puhumattakaan että vihaat muidenkin lapsia.

Mitä helvettiä, eikö sen pitäisi riittää että maksaa veroja että ansaitsee palvelut. Lapsiahan hankitaan siksi että MINÄ haluan ja MINUN geenit, vai ajattelitko vauvansiemeniä sisään ottaessasi vai isänmaata ja tulevia veronmaksajia joita teet? Montako lastasi ohjasit lähihoitajatyöhön. Niistähän koko ajan ollaan huolissaan että kuka hoitaa vanhuksia, sinäkin.

Minä en ainakaan tekisi laumaa lapsia jos tulevaisuus on vain mummojen perseiden pyyhintää. Onneksi sinä teit! Kiitos ansaitset mitalin.

Oletpa nolo:D Pidät siis "mummojen perseiden pyyhintää" jotenkin"huonona" ja "vähäarvoisena"työnä, jota ei kannata tehdä? Et siis halua, että kukaan"tuhlaa elämäänsä" sinun hoitamiseen vanhuksena? Vai kelpaako hoitopalvelut sittenkin vaikka ovatkin liian"huonoa"mielestäsi?

Ja veroja maksavat myös lapsia hankkivat ja niitä rakastavat ihmiset ja heille ne palvelut pitäisi ainoastaan suoda, ei lasten vihaajille. Te lasten vihaajat voitte sitten tulevaisuudessa huolehtia tosisistanne keskenänne.

Ja olen muuten mies, eli en ole siementen vastaanottavalla puolella, mutta sinun naisena pitäisi rakastaa ja haluta lapsia huomattavasti enemmän kuin minun.

Eikä kyse ole vain hoitotyöstä vaan joka ikisestä muustakin palvelusta, joita tulevaisuudessa ja jo ennen vanhusaikaasi käytät eli lapset ovat myös sinun tulevaisuudellesi elintärkeitä.

En ole koskaan kuullut, että kenenkään lapsen haaveammatti on ruveta vanhusten hoitajaksi. Eikä aikuisenkaan. Palkkaus kertoo sen että ei ole kovin arvostettua hommaa. Siihen mennään useimmiten vain jos ei mitään muuta osaa. Juu en haluaisi synnyttää tänne niin imbesillejä ihmisiä jotka eivät muuhun hommaan kelpaa. Robotit hoitavat nuo hommat toivottavasti tulevaisuudessa.

Ja miten ihmeessä mun pitäisi rakastaa ja haluta lapsia enemmän kuin sinun, joka olet niitä hankkinutkin? Oletko naistenvihaaja itse ja haluaisit että kaikki naiset alistuisivat vain hoiva- ja synnytyskoneiksi? Koska se on naiselle muka luonnollista joku hoivavietti?

Kuule olisin minäkin lapsia voinut hankkia jos tarvitsisi vain ruikata siemen jonnekin ja sitten jatkaa elämää, vähän joskus ehkä leikkiä omien lasten kanssa silloin kun ovat jo isoja ja kun sattuu huvittamaan, ja loput ajasta jättää ne äidin hoiviin koska sille se nyt vaan on naisena luonnollisempaa. Sitten voisin tulla Suomeen jeesustelemaan että miten on noita kamalia velanaisia, lapsethan on mukavia, ainakin kun on mies jonka ei tarvitse panna tikkua ristiin minkään asian suhteen perheessä.

Tervemenoa takaisin viime vuosituhannelle ja todella paljon onnea lapsillesi että saivat sinut isäkseen. Toivottavasti eivät ole tyttöjä, joihin istutat tuon sisään rakennetun naisvihan.

Ymmärsinkö oiken? Halveksut hoitaja, mutta näiden palvelut sinulle kelpaavat kummasti kuitenkin? Muistathan vanhana muistuttaa kotihoitajaasi miten tyhmä tämä on ja ei kelpaa"parempiin"töihin ja siks joutuu sinua hoitamaan. Hoitajan ammatti on naiselle luonnollinen koska siinä nainen saa toteuttaa hoivaviettiään ja siksi niin moni nainen alkaa tekemään tuota arvokasta ja ihmisläheistä työtä. 

On totta, että meille miehille lisäätyminen on helpompaa, mutta se on naisen tehtävä kärsiä raskaus ja synntys. Niin se on ollut aina, miehet taas ovat joutuneet tekemään raskasta fyysistä työtä perheen elatuksen eteen vastapainona naisen kärsimyksille. 

Naisen elämä ei ole vastuutonta haihattelua vaan lasten synnytystä ja kasvatusta, se on naisen työ.

Jos naisen työ on porsia ja kasvattaa lapsia niin elätätkö siis kotona tätä työtä tekevän naisesi koko tämän elämän ajan? Vai siis oliko sinulla sitten miehenä mitään velvollisuuksia? Vai vain oikeuksia? Onko vaimosi porsinut lapsia koko teidän yhdessäolonne ajan? Miksi ei, onko hänessä sitten jotain vikaa kun ei tee tätä maailman tärkeintä työtä vaihdevuosiin asti?

minkälainen ihminen käyttä maailman kauneimmasta asiasta sanaa"porsiminen"?

Vierailija
204/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa yksikin hyöty, joka lapsesta on!

Niinpä sinäkin olet saanut alkusi, kun vanhempasi, heidän vanhempansa, etc ovat haluneet lapsia.

Ja koska vanhempani, ja heidän vanhempansa etc. ovat halunneet aikoinaan lapsia, niin sukuvelvoitteenako minunkin pitäisi niitä haluta?

Kyllä ja siksi, että olet nainen ja naisen kuuluu haluta lapsia. Lapset ovat naisen elämän sisältö. Isänikin sanoi, että jokainen nainen haluaa olla äiti.

Toki jos nainen ei halua niin hänelle pitäisi tarjota psykiatrista apua ja selvittää mikä trauma on johtanut lapsivihaan.

En vihaa lapsia, mutta en ole halunnut myöskään omia. Olen tehnyt töitä 20 vuotta lasten kanssa. Minussako psykiatrista vikaa? Mielenkiintoista. Mieskö on kuitenkin terve, jos ei halua lapsia?

Vierailija
205/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna88999 kirjoitti:

Mä oon aina miettinyt kun on olemassa esim. Ravinteleita joihin lapset ei saa tulla.. niin oisko ihan ok myös kieltää vaikkapa vanhusten asiointi ravintolassa. Musta se on vaan sairasta xD Ja toisaalta on ihan ok jos joku sanoo että ei pidä lapsista. Onko ok sanoa etten pidä keski-ikäisistä enkä halua niitä ravintolaani sikailemaan :)

Kyllä on olemassa aikuisia, jotka ei kestä vanhuksia. Tämä oli mielestäni hyvin ikävää kuulla, kun sanoja kertoi sen omasta äidistään. Teki mieleni sanoa, että onneksi olkoon muutaman kymmenen vuoden päästä, toivottavasti joku käy katsomassa.

Kyseinen ihminen tosin laukoo muitakin tyhmyyksiä totuuksina ajattelematta niiden vaikutusta muihin ihmisiin - onneksi me teemme kaikki valintoja ja itse vierailen enää harvoin, käyn mieluummin hänen äitinsä luona (joka on minun mummoni - kyse ei ole äidistäni vaan tädistäni).

Vierailija
206/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen työ on porsia ja kasvattaa lapsia niin elätätkö siis kotona tätä työtä tekevän naisesi koko tämän elämän ajan? Vai siis oliko sinulla sitten miehenä mitään velvollisuuksia? Vai vain oikeuksia? Onko vaimosi porsinut lapsia koko teidän yhdessäolonne ajan? Miksi ei, onko hänessä sitten jotain vikaa kun ei tee tätä maailman tärkeintä työtä vaihdevuosiin asti?

Kauneimmasta :D. Katso yksikin synnytysvideo jossa keilapallo pusketaan pil*usta ulos ja revetään oikein kunnolla, ja kerro vasta sitten että kaunein. Taidat olla oikea naisten vihaaja mies.

Vierailija
207/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihminen, joka vihaa lapsia, ei voi olla kokonaan paha" (W.C.Fields).

Ollaanpa rehellisiä, koko sitaatti kuuluu "kukaan, joka vihaa koiria ja lapsia, ei voi olla kokonaan paha." Fields kuuluu myös sanoneen "olen ennakkoluuloton, vihaan kaikkia tasapuolisesti":

Vierailija
208/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jolla on joku kumma pakkomielle tästä asiasta. Kirjoittelee sitten ihan innoissaan täällä vauvapalstalla, jotta pääsee käyttämään intohimoisesti rakastamaansa sanaa.

Vierailija
209/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole mitään muuta kuin seuraava sukupolvi. Heistä kasvaa ihan samanlaisia ihmisiä kuin kaikista muistakin. Se on luonnon laki ja sitä vastaan pullikointi on jotain niin järjenvastaista, että ei voi ymmärtää, miksi se nykyään on niin muodikasta. Luulen, että lapsia vihaavat eivät pohjimmiltaan kestä ajatusta, että heidän aikansa on joskus ohi ja uusi uljas sukupolvi toisensa jälkeen ottaa heidän paikkansa ravintoketjun huipulla.

Kuinka niin ravintoketjun huipulla? Laitetaan ihminen ja leijona luontoon ja katsotaan kumpi syö kumman.

Ei kannata olla noin tosikko. Nähdäkseni tässä on käytetty sanaa kuvaannollisesti.

Vierailija
210/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lasten aitous on osittain myytti.

Lapset ovat usein aika teennäisiä ja esittävät milloin mitäkin saadakseen huomiota.

Olen pannut merkille, että liian vähälle huomiolle jääneet lapset ovat taipuvaisia tällaiseen käytökseen. Se saattaa nykyään olla yleisempää kuin ennen, kun niin monet vanhemmat ovat jatkuvasti somen pauloissa eivätkä juuri koskaan aidosti läsnä lasten elämässä. Miettkääpä itse, miltä tuntuu, jos kukaan ei huomaa sinua, ei koskaan, ikinä. Ei koskaan kysy, mitä oikeasti kuuluu ja mitä oikeasti ajattelet. Ei osoita mitään kiinnostusta. Niin.[/quote

Myös vähälle huomiolle jääneet naiset ovat taipuvaisia tälliseen käytökseen. On siis ok vihata heitäkin?

Lasten vihaaminen on pahempaa kuin naisviha tai rasismi, mutta täällä tuntuu oleva ok sanoa vihaavansa lapsia. On siis myös ok vihata naisia tai vihata tummaihoisia?

Logiikassa olisi vähän petrattavaa. Edellisessä kommentissa ei puhuttu lainkaan vihaamisesta. Vain siitä, että jokainen kaipaa kohtuullisen määrän huomiota. Lisäisin, että jos sitä saa hyvin pienenä tarpeeksi, niin jää kokonaan kehittymättä tuollainen krooninen huomionhakuisuus.

Vierailija
211/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lukuisia syitä sille, miksi en pidä lapsista. En näe lapsia minään tulevaisuuden symboleina, vaan vain kehittymättöminä ihmisinä. Joo, on varmasti hienoa seurata miten toinen oppii ja alkaa rakentaa identiteettiään ja mitä vielä, mutta se ei ole elämää jota itse haluan elää. Haluan seurata oman itseni kehitystä ja niiden ihmisten, jotka olen valinnut elämääni, en niiden, jotka ovat mukana vain siksi, että minä tai joku läheiseni on ne saattanut maailmaan.

Tulevaisuudesta ei tarvitse minun tai kenenkään muun tietää mitään muuta kuin se, että se on yhä tulossa. Minä elän vuotta 2021, ja elän elämää, jonka olen rakentanut itseäni ja läheisiäni varten. En aio luovuttaa elämääni lasten leikkikentäksi. Ap ja muut voivat tehdä mitä haluavat. En pidä lapsista, mutta vielä vähemmän pidän ihmisistä, jotka eivät kestä eri mieltä olevia.

Vierailija
212/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on lattemamma-maailmassa ”lapsista pitäminen/ei lapsiviha”?

En suostu kummiksi muille kuin sukulaisille. En halua kuilua joukkoomme julistamalla, että on sata rakasta kummilasta.

En osta tuttujen lapsille Mini-Rodineita enkä lähettele lahjoja. Vien jotain, jos menen käymään.

En vietä ”kaverin lapsi- päivää” ja kustanna Linnanmäkiä tai laskettelukoulua.

Saatan olla pihi, mutta en vihaa ketään. Olen vain kyllästynyt hyväksikäyttöön.

Vierailija
213/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Lisäksi lasten vihaajat ovat havaintojeni mukaan epäonnistuneet useilla elämän osa-alueilla. Koiraihmisissä on paljon lastenvihaajia. Jännä.

Vierailija
214/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kivat vanhemmat. Ollaan oltu toivottuja lapsia, joita vanhemmat on tukenut elämän polulla. Molemmat halaa ja sanoo rakastavansa meitä. Ovat nykyään jo onnellisia isovanhempia.

Jossakin vaiheessa jo aikuisena kaveri avautui, että olemme jotenkin sairaita ja touhua on hirveä katsella kun hyväksikäytämme vanhempiamme yms. Me ollaan vaan rakastava perhe. Tämän kaverin äiti on skitsofreenikkokroonikko. Ehkä hän näki sen eri tavalla siksi, että on lapsena joutunut hoitamaan aikuista.

Kaikilla on oma tarinansa ja jokainen perhe on omanlaisensa.

Vierailija
215/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän lapsista, mutten huonosti käyttäytyvistä lapsista. Oli syy sitten huonoon käytökseen mikä tahansa, niin en voi sietää. Ja vaikka pidän lapsista ja teen töitä niiden parissa, en silti halua omia lapsia. Kyllä sellaisen ihmisen pitää mennä ennemminkin hoitoon, joka haluaa lapsia, koska "naisen kuuluu niitä haluta". Ajatellaanko siinä siis lasta vai itteeään, kun se lapsi hankitaan. Ei ihme, että niin moni lapsi jää nykyään vaille huolenpitoa, kun on yhteiskunnan tai omien vanhempien painostuksesta hankittu ja ei-toivottu. Ei kukaan lapsi sellaista ansaitse. Mieluummin hankitaan silloin, kun sitä itse haluaa ja tiedostaa kaikki ne vastuut ja velvollisuudet, joita vanhemmalle kuuluu. Tämäkin kun on ihan hepreaa monelle nykyvanhemmalle ja yhteiskunnan sitten pitäisi kasvattaa lapset heidän puolestaan. 

Vierailija
216/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lasten aitous on osittain myytti.

Lapset ovat usein aika teennäisiä ja esittävät milloin mitäkin saadakseen huomiota.

Olen pannut merkille, että liian vähälle huomiolle jääneet lapset ovat taipuvaisia tällaiseen käytökseen. Se saattaa nykyään olla yleisempää kuin ennen, kun niin monet vanhemmat ovat jatkuvasti somen pauloissa eivätkä juuri koskaan aidosti läsnä lasten elämässä. Miettkääpä itse, miltä tuntuu, jos kukaan ei huomaa sinua, ei koskaan, ikinä. Ei koskaan kysy, mitä oikeasti kuuluu ja mitä oikeasti ajattelet. Ei osoita mitään kiinnostusta. Niin.

Samat tavat jatkuu aikuisena eikä jää lapsuusikään. Erittäin raskasta porukkaa esim työelämässä. Koko ajan etsivät äitiä, jonka helmoissa roikkua.

Vierailija
217/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei tuota jälkeläisiä on lähes traagisinta mitä voin kuvitella. Mitään ei jää jälkeen kun pannaan multiin. Äärettömän surullista. Egosentrisen, hedonistisen elämän elämiseen lapsettomuus antaa enemmän mahdollisuuksia mutta kyllä lapsettomat vanhat vihaiset kurpat on surullisia tapauksia. Ei sellaista kohtaloa toivoisi kenellekään.

Ei ne jaksa edes koiransa ulosteita kerätä kun ovat niin elämään kyllästyneitä.

Vierailija
218/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan lapset ovat niitä, jotka vaihtavat kakkavaippasi ja valmistavat lääkkeesi kun olet hoitokodissa.

Vierailija
219/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo lapsivihamielisyys ja viha lapsia haluavia ja lapsia saaneita kohtaan on niin yleistä ja vahvaa, että ihan ihmetyttää.

Vierailija
220/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas vanhus kirjoitti:

Viisas vanhus kirjoitti:

Viisas vanhus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tai muut kenellä on kokemuksia useista ihmisistä, jotka _vihaavat_ lapsia. Kerrotteko vielä meille muille ihan konkreettisesti miten näiden ihmisten lapsiviha teidän mielestänne on ilmennyt? Eli mitä he ovat tarkalleen ottaen sanoneet tai tehneet? Kiinnostaisi kuulla, koska en ole tavannut koskaan ketään kuka todella _vihaisi_ lapsia. En osaa kuvitella miten sellaiset ihmiset käyttäytyvät, miten he tuovat ilmi muille omaa lapsivihaansa sanoin ja teoin.

Onko todella näin, että kukaan ei osaa kertoa lapsivihaajien konkreettisia sanoja tai tekoja? 

Aikana yli 30 vuotta sitten lasten vihaajat voivat purkaa vihantunteitaan lapsia kurittamalla, vanhemmilla oli kuritusoikeus lapsiinsa eli oikeus pahoinpidellä heitä.

Lasten kurittaminen ja kasvattaminen on ollut jo vuosikymmeniä kiellettyä. Siksi nykyaikaiset lapset osaavat kohdella muita ihmisiä ja eläimiä hyvin, eivätkä pahoinpitele avuttomassa asemassa olevia luontokappaleita tai mur haa muita ihmisiä. Nykyään lapset kunnioittavat muiden oikeuksia.

Olet aivan oikeassa, lapset ovat nykyään todella hyvin käyttäytyviä aivan erilaisia kuin me aikoinaan.

Ainakin koskelassa

Koskela oli yksittäistapaus josta ei voi vetää johtopäätöksiä kaikkiin nuoriin. Ainakin yhden nuoren vanhempien lähipiirissä oli ollut väkivallan ihannointia kenties juuri sitä "joka kuritta kasvaa " ihannointia, yhden tiedon mukaan "homot pitäisi tappaa" viestiä"

Ei ole. Vastaavia nuorten väkivallantekoja tapahtuu jatkuvasti ja erota väkivalta ja kuri sekä järjestys toisistaan. Remmi ei ole väkivaltaa vaan kuria ja kasvatusta, ohikulkijan potkiminen on väkivaltaa mitä nämä kuritta kasvaneet herrantertut harjoittavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä