Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoo jotakin ihmisen asenteesta elämään, jos ei pidä ollenkaan lapsista

Vierailija
03.04.2021 |

Olen tätä miettinyt pitkän aikaa. Joskus tietysti tulee vastaan tilanteita missä lapset ärsyttää, oli sitten oma tai tuntematon lapsi. Se on ihan normaalia, koska lapset tietysti osaa olla äänekkäitä tai muuten vaan rasittavia.

Kuitenkin jos vihaa kaikkia lapsia jatkuvasti, kertoo se jotakin ihmisestä itsestään. Lapsethan ovat tulevaisuus, ja he merkitsevät toivoa ja elämän jatkumista. Ehkä lapsien vihaaminen siis tarkoittaa että ihminen ei halua nähdä hyvää tulevaisuutta, vaan on aika kyyninen. En vihaa ihmisiä jotka sanovat että vihaavat lapsia, se vaan on aika surullinen asenne elämään. Mitä olette mieltä?

Kommentit (477)

Vierailija
181/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä gryndereille: maksan 110% hinnan asunnosta lapsivapaasta asuntoyhtiöstä. :)

Maksat varmaan 110% hinnan hoitajavapaasta hoitokodista, yksi lukuisista esimerkeistä mainitakseni? Vai haluatko poimia rusinat pullasta? Lasten tarjoamat palvelut tulevaisuudessa kelpaavat kyllä, mutta ei lasten kasvamisen näkeminen ja kuuleminen?

Sinulta pitäisi evätä kaikki palvelut jo pelkästään siitä syystä, ettet itse ole hankkinut lapisa, puhumattakaan että vihaat muidenkin lapsia.

Mitä helvettiä, eikö sen pitäisi riittää että maksaa veroja että ansaitsee palvelut. Lapsiahan hankitaan siksi että MINÄ haluan ja MINUN geenit, vai ajattelitko vauvansiemeniä sisään ottaessasi vai isänmaata ja tulevia veronmaksajia joita teet? Montako lastasi ohjasit lähihoitajatyöhön. Niistähän koko ajan ollaan huolissaan että kuka hoitaa vanhuksia, sinäkin.

Minä en ainakaan tekisi laumaa lapsia jos tulevaisuus on vain mummojen perseiden pyyhintää. Onneksi sinä teit! Kiitos ansaitset mitalin.

Oletpa nolo:D Pidät siis "mummojen perseiden pyyhintää" jotenkin"huonona" ja "vähäarvoisena"työnä, jota ei kannata tehdä? Et siis halua, että kukaan"tuhlaa elämäänsä" sinun hoitamiseen vanhuksena? Vai kelpaako hoitopalvelut sittenkin vaikka ovatkin liian"huonoa"mielestäsi?

Ja veroja maksavat myös lapsia hankkivat ja niitä rakastavat ihmiset ja heille ne palvelut pitäisi ainoastaan suoda, ei lasten vihaajille. Te lasten vihaajat voitte sitten tulevaisuudessa huolehtia tosisistanne keskenänne.

Muista, että se hoitajasi on ollut joskus se vihaamasi lapsi. 

Ja olen muuten mies, eli en ole siementen vastaanottavalla puolella, mutta sinun naisena pitäisi rakastaa ja haluta lapsia huomattavasti enemmän kuin minun.

Eikä kyse ole vain hoitotyöstä vaan joka ikisestä muustakin palvelusta, joita tulevaisuudessa ja jo ennen vanhusaikaasi käytät eli lapset ovat myös sinun tulevaisuudellesi elintärkeitä.

Vierailija
182/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa yksikin hyöty, joka lapsesta on!

Todiste siitä, että nainen on hoitanut naisen tehtävän eli synnyttämisen. Ja oletko tyhmä? Se lapsi maksaa sinunkin eläkkeesi ja hoitaa sinua vanhana, ei siis vain oma lapsesi, vaan lapset joista tulee hoitohenkilökuntaa. Tämän lisäksi se lapsi tekee myös kaikki muut työt, joita vanhempana tarvitset.

Tekeekö todella? Kuinka monta prosenttia nykylapsista edes menee palkkatöihin? Suuntaushan on, että pelaillaan tietokoneilla, somekeikistellään ja jäädään mielenterveyssyistä sairaseläkkeelle alle 30-vuotiaina. Hekö todella maksavat aiempien ikäluokkien eläkkeet ja hoitavat tulevaisuuden vanhukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki lapset ole ihania, osa on inhottavia. Miettikää jotain D. Trumpia tai A. Turtiaista pienenä.

Vierailija
184/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä gryndereille: maksan 110% hinnan asunnosta lapsivapaasta asuntoyhtiöstä. :)

Maksat varmaan 110% hinnan hoitajavapaasta hoitokodista, yksi lukuisista esimerkeistä mainitakseni? Vai haluatko poimia rusinat pullasta? Lasten tarjoamat palvelut tulevaisuudessa kelpaavat kyllä, mutta ei lasten kasvamisen näkeminen ja kuuleminen?

Sinulta pitäisi evätä kaikki palvelut jo pelkästään siitä syystä, ettet itse ole hankkinut lapisa, puhumattakaan että vihaat muidenkin lapsia.

Itsekin mielelläni asuisin tällaisessa. Sen sijaan joudun kuuntelemaan yläpuolella asuvaa hirviöperhettä, niitä ihania pienten jalkojen "tepsuttelua" tuntikausia joka helv-etin päivä. Koska lasten kuuluu saada häiritä muita jatkuvasti eihän niitä voi pyytää ottamaan ketään muuta huomioon, esim jos joku haluaisi olla kotona joskus ihan rauhassa tai on pakko tehdä etätöitä kotona. Ei, lapset aina edelle! Kaikkien edelle! Lasten etu! Pyhälle Hedelmälle ei saa sanoa ei tai rajoittaa kun tulee traumoja! Kärsikää kaikki meidänkin kakaroista.

Ja ei, ei ole mahdollisuutta mulla muuttaa maalle. En ymmärrä miksi nämä meteli perheet eivät muuta, siellähän sitä voisi metelöidä ja kailottaa minkä lystää.

Ne pienet tepsutteijat hoitavat sinutkin vanhuksena, että koitahan kestää vaikka itsekäs oletkin.

Tuossa olen kanssasi samaa mieltä, että lapsille pitää olla kuri eli remmiä ja rakkautta sopivassa suhteessa niin ei kasva Koskelan poikia vaan kunnollisia ja muita kunnioittavia kansalaisia.

Vierailija
185/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todiste siitä, että nainen on hoitanut naisen tehtävän eli synnyttämisen. Ja oletko tyhmä? Se lapsi maksaa sinunkin eläkkeesi ja hoitaa sinua vanhana, ei siis vain oma lapsesi, vaan lapset joista tulee hoitohenkilökuntaa. Tämän lisäksi se lapsi tekee myös kaikki muut työt, joita vanhempana tarvitset.

Tekeekö todella? Kuinka monta prosenttia nykylapsista edes menee palkkatöihin? Suuntaushan on, että pelaillaan tietokoneilla, somekeikistellään ja jäädään mielenterveyssyistä sairaseläkkeelle alle 30-vuotiaina. Hekö todella maksavat aiempien ikäluokkien eläkkeet ja hoitavat tulevaisuuden vanhukset?

Enpä usko että kaltaisesi jo mielenterveyseläkkeellä olevat vihakirjoittelijat maksavat yhtään mitään.

Sun koko maailmankuvasi on pahasti vinossa.

Vierailija
186/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö todella? Kuinka monta prosenttia nykylapsista edes menee palkkatöihin? Suuntaushan on, että pelaillaan tietokoneilla, somekeikistellään ja jäädään mielenterveyssyistä sairaseläkkeelle alle 30-vuotiaina. Hekö todella maksavat aiempien ikäluokkien eläkkeet ja hoitavat tulevaisuuden vanhukset?[/quote

vain pieni osaa elää noin vaikka onkin se näkyvin osa. Suurin osa tekee yhteiskuntaa hyödyttävää työtä. Ja noissa lusmuiilijoissa on vanhempien kasvatustyö mennyt pieleen.

Vierailija
187/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mielelläni asuisin tällaisessa. Sen sijaan joudun kuuntelemaan yläpuolella asuvaa hirviöperhettä, niitä ihania pienten jalkojen "tepsuttelua" tuntikausia joka helv-etin päivä. Koska lasten kuuluu saada häiritä muita jatkuvasti eihän niitä voi pyytää ottamaan ketään muuta huomioon, esim jos joku haluaisi olla kotona joskus ihan rauhassa tai on pakko tehdä etätöitä kotona. Ei, lapset aina edelle! Kaikkien edelle! Lasten etu! Pyhälle Hedelmälle ei saa sanoa ei tai rajoittaa kun tulee traumoja! Kärsikää kaikki meidänkin kakaroista.

Ja ei, ei ole mahdollisuutta mulla muuttaa maalle. En ymmärrä miksi nämä meteli perheet eivät muuta, siellähän sitä voisi metelöidä ja kailottaa minkä lystää.

Ne pienet tepsutteijat hoitavat sinutkin vanhuksena, että koitahan kestää vaikka itsekäs oletkin.

Tuossa olen kanssasi samaa mieltä, että lapsille pitää olla kuri eli remmiä ja rakkautta sopivassa suhteessa niin ei kasva Koskelan poikia vaan kunnollisia ja muita kunnioittavia kansalaisia.

Onko persuja hakattu liikaa vai liian vähän?

Vierailija
188/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä, eikö sen pitäisi riittää että maksaa veroja että ansaitsee palvelut. Lapsiahan hankitaan siksi että MINÄ haluan ja MINUN geenit, vai ajattelitko vauvansiemeniä sisään ottaessasi vai isänmaata ja tulevia veronmaksajia joita teet? Montako lastasi ohjasit lähihoitajatyöhön. Niistähän koko ajan ollaan huolissaan että kuka hoitaa vanhuksia, sinäkin.

Minä en ainakaan tekisi laumaa lapsia jos tulevaisuus on vain mummojen perseiden pyyhintää. Onneksi sinä teit! Kiitos ansaitset mitalin.

Oletpa nolo:D Pidät siis "mummojen perseiden pyyhintää" jotenkin"huonona" ja "vähäarvoisena"työnä, jota ei kannata tehdä? Et siis halua, että kukaan"tuhlaa elämäänsä" sinun hoitamiseen vanhuksena? Vai kelpaako hoitopalvelut sittenkin vaikka ovatkin liian"huonoa"mielestäsi?

Ja veroja maksavat myös lapsia hankkivat ja niitä rakastavat ihmiset ja heille ne palvelut pitäisi ainoastaan suoda, ei lasten vihaajille. Te lasten vihaajat voitte sitten tulevaisuudessa huolehtia tosisistanne keskenänne.

Ja olen muuten mies, eli en ole siementen vastaanottavalla puolella, mutta sinun naisena pitäisi rakastaa ja haluta lapsia huomattavasti enemmän kuin minun.

Eikä kyse ole vain hoitotyöstä vaan joka ikisestä muustakin palvelusta, joita tulevaisuudessa ja jo ennen vanhusaikaasi käytät eli lapset ovat myös sinun tulevaisuudellesi elintärkeitä.

En ole koskaan kuullut, että kenenkään lapsen haaveammatti on ruveta vanhusten hoitajaksi. Eikä aikuisenkaan. Palkkaus kertoo sen että ei ole kovin arvostettua hommaa. Siihen mennään useimmiten vain jos ei mitään muuta osaa. Juu en haluaisi synnyttää tänne niin imbesillejä ihmisiä jotka eivät muuhun hommaan kelpaa. Robotit hoitavat nuo hommat toivottavasti tulevaisuudessa.

Ja miten ihmeessä mun pitäisi rakastaa ja haluta lapsia enemmän kuin sinun, joka olet niitä hankkinutkin? Oletko naistenvihaaja itse ja haluaisit että kaikki naiset alistuisivat vain hoiva- ja synnytyskoneiksi? Koska se on naiselle muka luonnollista joku hoivavietti?

Kuule olisin minäkin lapsia voinut hankkia jos tarvitsisi vain ruikata siemen jonnekin ja sitten jatkaa elämää, vähän joskus ehkä leikkiä omien lasten kanssa silloin kun ovat jo isoja ja kun sattuu huvittamaan, ja loput ajasta jättää ne äidin hoiviin koska sille se nyt vaan on naisena luonnollisempaa. Sitten voisin tulla Suomeen jeesustelemaan että miten on noita kamalia velanaisia, lapsethan on mukavia, ainakin kun on mies jonka ei tarvitse panna tikkua ristiin minkään asian suhteen perheessä.

Tervemenoa takaisin viime vuosituhannelle ja todella paljon onnea lapsillesi että saivat sinut isäkseen. Toivottavasti eivät ole tyttöjä, joihin istutat tuon sisään rakennetun naisvihan.

Vierailija
189/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

189:

Suomeen = someen

Vierailija
190/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut, että kenenkään lapsen haaveammatti on ruveta vanhusten hoitajaksi. Eikä aikuisenkaan. Palkkaus kertoo sen että ei ole kovin arvostettua hommaa. Siihen mennään useimmiten vain jos ei mitään muuta osaa. Juu en haluaisi synnyttää tänne niin imbesillejä ihmisiä jotka eivät muuhun hommaan kelpaa. Robotit hoitavat nuo hommat toivottavasti tulevaisuudessa.

Ja miten ihmeessä mun pitäisi rakastaa ja haluta lapsia enemmän kuin sinun, joka olet niitä hankkinutkin? Oletko naistenvihaaja itse ja haluaisit että kaikki naiset alistuisivat vain hoiva- ja synnytyskoneiksi? Koska se on naiselle muka luonnollista joku hoivavietti?

Kuule olisin minäkin lapsia voinut hankkia jos tarvitsisi vain ruikata siemen jonnekin ja sitten jatkaa elämää, vähän joskus ehkä leikkiä omien lasten kanssa silloin kun ovat jo isoja ja kun sattuu huvittamaan, ja loput ajasta jättää ne äidin hoiviin koska sille se nyt vaan on naisena luonnollisempaa. Sitten voisin tulla Suomeen jeesustelemaan että miten on noita kamalia velanaisia, lapsethan on mukavia, ainakin kun on mies jonka ei tarvitse panna tikkua ristiin minkään asian suhteen perheessä.

Tervemenoa takaisin viime vuosituhannelle ja todella paljon onnea lapsillesi että saivat sinut isäkseen. Toivottavasti eivät ole tyttöjä, joihin istutat tuon sisään rakennetun naisvihan.

Ymmärsinkö oiken? Halveksut hoitaja, mutta näiden palvelut sinulle kelpaavat kummasti kuitenkin? Muistathan vanhana muistuttaa kotihoitajaasi miten tyhmä tämä on ja ei kelpaa"parempiin"töihin ja siks joutuu sinua hoitamaan. Hoitajan ammatti on naiselle luonnollinen koska siinä nainen saa toteuttaa hoivaviettiään ja siksi niin moni nainen alkaa tekemään tuota arvokasta ja ihmisläheistä työtä. 

On totta, että meille miehille lisäätyminen on helpompaa, mutta se on naisen tehtävä kärsiä raskaus ja synntys. Niin se on ollut aina, miehet taas ovat joutuneet tekemään raskasta fyysistä työtä perheen elatuksen eteen vastapainona naisen kärsimyksille. 

Naisen elämä ei ole vastuutonta haihattelua vaan lasten synnytystä ja kasvatusta, se on naisen työ.

Vierailija
191/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole mitään muuta kuin seuraava sukupolvi. Heistä kasvaa ihan samanlaisia ihmisiä kuin kaikista muistakin. Se on luonnon laki ja sitä vastaan pullikointi on jotain niin järjenvastaista, että ei voi ymmärtää, miksi se nykyään on niin muodikasta. Luulen, että lapsia vihaavat eivät pohjimmiltaan kestä ajatusta, että heidän aikansa on joskus ohi ja uusi uljas sukupolvi toisensa jälkeen ottaa heidän paikkansa ravintoketjun huipulla.

Vierailija
192/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lasten aitous on osittain myytti.

Lapset ovat usein aika teennäisiä ja esittävät milloin mitäkin saadakseen huomiota.

Vierailija
193/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko persuja hakattu liikaa vai liian vähän?

miten suomen parhaan puolueen edustajat tähän liittyvät? Ja kyse ei ole hakkaamisesta vaan kasvatuksesta, kurin pitämisestä.

Vierailija
194/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo lyhenne av? Audiovisuaalinen?

Vierailija
195/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän enemmän kissoista. Olisi kai mullakin ollut mahdollisuus saada lapsia, koska olen kaksi aborttia tehnyt. En tiedä olisivatko menneet kesken tai mitä. Tykkään kyllä lapsista mutta enemmän kissoista. Sen olen huomannut, että rikkaat ihmiset eivät saa lapsia vaikka kuinka kävisivät hedelmällisyyshoidoissa yms. köyhille taas niitä siunaantuu. Mutta eikö se ole niin, että lapset ovat Jumalan lahja. Itselläni ei olisi ollut edes varaa elättää lapsia, jos niitä olisinkin saanut.

Olet siis lastenmurhaaja. Miksi annat jonkun jynssätä paljaalla reikääsi jos et lapsia halua? Naisille seksi on vain lisääntymistä varten.

Vierailija
196/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat usein aika teennäisiä ja esittävät milloin mitäkin saadakseen huomiota.

Olen pannut merkille, että liian vähälle huomiolle jääneet lapset ovat taipuvaisia tällaiseen käytökseen. Se saattaa nykyään olla yleisempää kuin ennen, kun niin monet vanhemmat ovat jatkuvasti somen pauloissa eivätkä juuri koskaan aidosti läsnä lasten elämässä. Miettkääpä itse, miltä tuntuu, jos kukaan ei huomaa sinua, ei koskaan, ikinä. Ei koskaan kysy, mitä oikeasti kuuluu ja mitä oikeasti ajattelet. Ei osoita mitään kiinnostusta. Niin.

Vierailija
197/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös naiset. hyväskyt siis myös naisvihan tällä perusteella?

Naisissa ja lapsissa on paljon samanlaisia piirteitä, mutta naiset ovat itse ansainneet vihansa, lapset eivät.

Vierailija
198/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oiken? Halveksut hoitaja, mutta näiden palvelut sinulle kelpaavat kummasti kuitenkin? Muistathan vanhana muistuttaa kotihoitajaasi miten tyhmä tämä on ja ei kelpaa"parempiin"töihin ja siks joutuu sinua hoitamaan. Hoitajan ammatti on naiselle luonnollinen koska siinä nainen saa toteuttaa hoivaviettiään ja siksi niin moni nainen alkaa tekemään tuota arvokasta ja ihmisläheistä työtä. 

On totta, että meille miehille lisäätyminen on helpompaa, mutta se on naisen tehtävä kärsiä raskaus ja synntys. Niin se on ollut aina, miehet taas ovat joutuneet tekemään raskasta fyysistä työtä perheen elatuksen eteen vastapainona naisen kärsimyksille. 

Naisen elämä ei ole vastuutonta haihattelua vaan lasten synnytystä ja kasvatusta, se on naisen työ.

Jos naisen työ on porsia ja kasvattaa lapsia niin elätätkö siis kotona tätä työtä tekevän naisesi koko tämän elämän ajan? Vai siis oliko sinulla sitten miehenä mitään velvollisuuksia? Vai vain oikeuksia? Onko vaimosi porsinut lapsia koko teidän yhdessäolonne ajan? Miksi ei, onko hänessä sitten jotain vikaa kun ei tee tätä maailman tärkeintä työtä vaihdevuosiin asti?

Vierailija
199/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut merkille, että liian vähälle huomiolle jääneet lapset ovat taipuvaisia tällaiseen käytökseen. Se saattaa nykyään olla yleisempää kuin ennen, kun niin monet vanhemmat ovat jatkuvasti somen pauloissa eivätkä juuri koskaan aidosti läsnä lasten elämässä. Miettkääpä itse, miltä tuntuu, jos kukaan ei huomaa sinua, ei koskaan, ikinä. Ei koskaan kysy, mitä oikeasti kuuluu ja mitä oikeasti ajattelet. Ei osoita mitään kiinnostusta. Niin.[/quote

Myös vähälle huomiolle jääneet naiset ovat taipuvaisia tälliseen käytökseen. On siis ok vihata heitäkin?

Lasten vihaaminen on pahempaa kuin naisviha tai rasismi, mutta täällä tuntuu oleva ok sanoa vihaavansa lapsia. On siis myös ok vihata naisia tai vihata tummaihoisia?

Vierailija
200/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole mitään muuta kuin seuraava sukupolvi. Heistä kasvaa ihan samanlaisia ihmisiä kuin kaikista muistakin. Se on luonnon laki ja sitä vastaan pullikointi on jotain niin järjenvastaista, että ei voi ymmärtää, miksi se nykyään on niin muodikasta. Luulen, että lapsia vihaavat eivät pohjimmiltaan kestä ajatusta, että heidän aikansa on joskus ohi ja uusi uljas sukupolvi toisensa jälkeen ottaa heidän paikkansa ravintoketjun huipulla.

Kuinka niin ravintoketjun huipulla? Laitetaan ihminen ja leijona luontoon ja katsotaan kumpi syö kumman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme