Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoo jotakin ihmisen asenteesta elämään, jos ei pidä ollenkaan lapsista

Vierailija
03.04.2021 |

Olen tätä miettinyt pitkän aikaa. Joskus tietysti tulee vastaan tilanteita missä lapset ärsyttää, oli sitten oma tai tuntematon lapsi. Se on ihan normaalia, koska lapset tietysti osaa olla äänekkäitä tai muuten vaan rasittavia.

Kuitenkin jos vihaa kaikkia lapsia jatkuvasti, kertoo se jotakin ihmisestä itsestään. Lapsethan ovat tulevaisuus, ja he merkitsevät toivoa ja elämän jatkumista. Ehkä lapsien vihaaminen siis tarkoittaa että ihminen ei halua nähdä hyvää tulevaisuutta, vaan on aika kyyninen. En vihaa ihmisiä jotka sanovat että vihaavat lapsia, se vaan on aika surullinen asenne elämään. Mitä olette mieltä?

Kommentit (477)

Vierailija
161/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas vanhus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihminen, joka vihaa lapsia, ei voi olla kokonaan paha" (W.C.Fields).

Hän onkin koomikko.

Juu. niin oli, toki tuon tiesin ja huumoriahan sitaatti olikin!

Vierailija
162/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa tiivistyy suomalaisten lapsi vihamielisyys. Se on ihan käsittämätöntä!

Lapset ovat tämän maailman tulevaisuus, vaikkei jotkut sitä näytä käsittävän. Nykylapset ovat niitä, jotka teitäkin, tulevaisuuden kitiseviä vanhuksia, hoitaa. Te olette itsekin olleet lapsia joskus, älkää unohtako sitä. Ap ja muutama muu sentään osoittaa inhimillisyyttä, mutta valitettavan moni vaikuttaa tunnekylmältä tapaukselta.

Onneksi omaan tuttavaperheeseen näitä empatiakyvyttömiä ei kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan lasten kiljumista. Nykyään sitä on yhä enemmän joka paikassa. Olen herkkäkorvainen, joten tuo on todellinen ongelma.

On eri asia, että ei pidä huonosti käyttäytyvistä lapsista kuin normaaleista lapsista.

Nykyään pidetään normaalina sitä, että lapset kiljuvat ja ”ilmaisevat itseään”.

Tietysti pidetään, sehän ON normaalia. 👍

Vierailija
164/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettoman on helppo rakastaa jokaista vastaantulevaa lasta. Sitten kun on itse hoitanut ja hoitaa lapsia, ei jaksa enää antaa energiaa vieraille lapsille.

Täysin eri mieltä. Mun kohdalla kävi niin, että kun olin saanut oman lapsen, alkoivat muutkin kiinnostaa. Aiemmin vieroksuin lapsia. Ei niin, että nyt syleilisin ihan kaikkia maailman lapsia, mutta empatiakykyni on kasvanut hurjasti. Minun on vaikea käsittää niitä vanhempia, jotka julistavat, että muiden kakarat ovat ärsyttäviä ja omat kivoja. Toki oma on aina rakkain, mutta mulla se rakkaus on kasvanut sillä tavoin yli äyräidensä, että muillekin riittää.

Tämä, sataprosenttisesti! ❤️

Vierailija
165/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa yksikin hyöty, joka lapsesta on!

Todiste siitä, että nainen on hoitanut naisen tehtävän eli synnyttämisen. Ja oletko tyhmä? Se lapsi maksaa sinunkin eläkkeesi ja hoitaa sinua vanhana, ei siis vain oma lapsesi, vaan lapset joista tulee hoitohenkilökuntaa. Tämän lisäksi se lapsi tekee myös kaikki muut työt, joita vanhempana tarvitset.

Vierailija
166/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat nyt ymmärtäneet tämän aloituksen vähän väärin. Kyse ei ole siitä että lapsista pitäisi pitää 24/7, ei kukaan pidä. Kiukuttelu, kiljuminen ja tottelemattomuus pistää hermot kireäksi kenellä tahansa. Kyse on laajemmasta vihasta/pitämättömyydestä. Jos mukavan oloinen lapsi tulee juttelemaan (korona-ajan ulkopuolella) mikä on ajatuksesi? Tai hymyiletkö vastaan tuleville lapsille? Ja jos lapsi on kaatunut, oletko pahoillasi vai vahingoniloinen?

En hymyile lapsille eikä lasten näkeminen herätä minussa minkäänlaisia lämpimiä tunteita -päinvastoin. En ole kenenkään kaatumisesta vahingoniloinen oli kyseessä lapsi tai aikuinen, miksi ihmeessä olisin?

Pidän vastaantulevaa koiraa suloisena, mutta lapset ei herätä minkäänlaisia tunteita.

Vierailija
167/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä keskustelua. Vihata on vahva sana ja ei pidä paikkaansa millään tasolla, että ei lapsista pitävät- henkilöt olisivat eläneet itse karun lapsuuden. Tällaisen traumataustan liittäminen on itse asiassa todella vastuutonta ja väärin.[/quote

Tottakai ihmiset, jotka vihaavat lapsia ovat itse eläneet"karun"lapsuuden, mutta ei siinä mitään väärää ole, ettei ole kermaperse, päinvastoin. Vika on siinä että he vihaavat lapsia sen takia.

Voidaan sopia, että lapsia vihaavat viettävät lapsettoman vanhuuden eli nykylapset eivät tarjoa vihaajilleen vanhustenhoito eikä mitään muitakaan palveluita, joita he vanhana tarvitsevat nykylapsilta.

Vierailija
168/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa tiivistyy suomalaisten lapsi vihamielisyys. Se on ihan käsittämätöntä!

Lapset ovat tämän maailman tulevaisuus, vaikkei jotkut sitä näytä käsittävän. Nykylapset ovat niitä, jotka teitäkin, tulevaisuuden kitiseviä vanhuksia, hoitaa. Te olette itsekin olleet lapsia joskus, älkää unohtako sitä. Ap ja muutama muu sentään osoittaa inhimillisyyttä, mutta valitettavan moni vaikuttaa tunnekylmältä tapaukselta.

Tuo "olet itsekin ollut joskus lapsi"-argumentti on kyllä maailman surkein. Mitä väliä sillä on? Ei kukaan meistä ole valinnut syntyä. Minä mieluiten olisin jäänyt kokonaan syntymättä.

Vierailija
169/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat nyt ymmärtäneet tämän aloituksen vähän väärin. Kyse ei ole siitä että lapsista pitäisi pitää 24/7, ei kukaan pidä. Kiukuttelu, kiljuminen ja tottelemattomuus pistää hermot kireäksi kenellä tahansa. Kyse on laajemmasta vihasta/pitämättömyydestä. Jos mukavan oloinen lapsi tulee juttelemaan (korona-ajan ulkopuolella) mikä on ajatuksesi? Tai hymyiletkö vastaan tuleville lapsille? Ja jos lapsi on kaatunut, oletko pahoillasi vai vahingoniloinen?

En hymyile lapsille eikä lasten näkeminen herätä minussa minkäänlaisia lämpimiä tunteita -päinvastoin. En ole kenenkään kaatumisesta vahingoniloinen oli kyseessä lapsi tai aikuinen, miksi ihmeessä olisin?

Pidän vastaantulevaa koiraa suloisena, mutta lapset ei herätä minkäänlaisia tunteita.

Olet siis jonkinasteinen psykopaatti, etkä ole oikea nainen. Naisen kuuluu haluta ja rakastaa lapsia.

Näiltä lapsia vihaavilta naisilta pitäisi evätä tulevaisuudessa kaikki nykylasten tarjoamat palvelut, joita he tulevat tarvitsemaan. Sekä myös eläkkeet, joita lapset tulevat maksamaan.

Vierailija
170/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuritta kasvaa... kirjoitti:

Viisas vanhus kirjoitti:

Joka kuritta kasvaa... kirjoitti:

Viisas vanhus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tai muut kenellä on kokemuksia useista ihmisistä, jotka _vihaavat_ lapsia. Kerrotteko vielä meille muille ihan konkreettisesti miten näiden ihmisten lapsiviha teidän mielestänne on ilmennyt? Eli mitä he ovat tarkalleen ottaen sanoneet tai tehneet? Kiinnostaisi kuulla, koska en ole tavannut koskaan ketään kuka todella _vihaisi_ lapsia. En osaa kuvitella miten sellaiset ihmiset käyttäytyvät, miten he tuovat ilmi muille omaa lapsivihaansa sanoin ja teoin.

Onko todella näin, että kukaan ei osaa kertoa lapsivihaajien konkreettisia sanoja tai tekoja? 

Aikana yli 30 vuotta sitten lasten vihaajat voivat purkaa vihantunteitaan lapsia kurittamalla, vanhemmilla oli kuritusoikeus lapsiinsa eli oikeus pahoinpidellä heitä.

Lasten kurittaminen ja kasvattaminen on ollut jo vuosikymmeniä kiellettyä. Siksi nykyaikaiset lapset osaavat kohdella muita ihmisiä ja eläimiä hyvin, eivätkä pahoinpitele avuttomassa asemassa olevia luontokappaleita tai mur haa muita ihmisiä. Nykyään lapset kunnioittavat muiden oikeuksia.

Olet aivan oikeassa, lapset ovat nykyään todella hyvin käyttäytyviä aivan erilaisia kuin me aikoinaan.

Ainakin koskelassa

Edellinen oli vitsi, ei kukaan ole noin tyhmä. Mutta ei ole lapsen vika, että hänellä on olleet lastaan vihaavat vanhemmat, jotka ovat säästäneet vitsaa.

Koskela ja vastaavat tapaukset, joita jatkuvasti tapahtuu ovat seurausta kermaperseiden vapaasta kasvatuksesta eli siitä, että ei anneta lapselle tuntuvia selkäsaunoja.

Fyysinen kuritus kasvattaa suoraselkäisiä, rehellisiä ja muita kunnioittavia ihmisiä. Kermaperseiden vapaa kasvatus kasvattaa väkivaltaisia vanhempia kunnioittamattomia raakkujia.

Vierailija
171/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "olet itsekin ollut joskus lapsi"-argumentti on kyllä maailman surkein. Mitä väliä sillä on? Ei kukaan meistä ole valinnut syntyä. Minä mieluiten olisin jäänyt kokonaan syntymättä.

Oletko harkinnut ammattiapua? Sitä saa kyllä, jos vaan ymmärtää/uskaltaa pyytää.

Vierailija
172/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha viidakon sanonta: "Yksikään joka vihaa lapsia ei voi olla läpeensä paha."

Vierailija
173/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä gryndereille: maksan 110% hinnan asunnosta lapsivapaasta asuntoyhtiöstä. :)

Maksat varmaan 110% hinnan hoitajavapaasta hoitokodista, yksi lukuisista esimerkeistä mainitakseni? Vai haluatko poimia rusinat pullasta? Lasten tarjoamat palvelut tulevaisuudessa kelpaavat kyllä, mutta ei lasten kasvamisen näkeminen ja kuuleminen?

Sinulta pitäisi evätä kaikki palvelut jo pelkästään siitä syystä, ettet itse ole hankkinut lapisa, puhumattakaan että vihaat muidenkin lapsia.

Vierailija
174/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna88999 kirjoitti:

Mä oon aina miettinyt kun on olemassa esim. Ravinteleita joihin lapset ei saa tulla.. niin oisko ihan ok myös kieltää vaikkapa vanhusten asiointi ravintolassa. Musta se on vaan sairasta xD Ja toisaalta on ihan ok jos joku sanoo että ei pidä lapsista. Onko ok sanoa etten pidä keski-ikäisistä enkä halua niitä ravintolaani sikailemaan :)

Musta on ok ettei päästä ketään metelöivää, sikailevaa, ympäriinsä juoksevaa ja muita häiritsevää ihmistä ravintolaan. Oli minkä ikäinen tahansa. Perus nykylapsi on häiriötasoltaan vastaava kuin hirveässä jurrissa oleva aikuinen.

Vierailija
175/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että jotkut eivät pidä lapsista kun en aina pidä omankaan lapseni käytöksestä. Miten voikin olla samalla aikaa NIIN ärsyttävä mutta kuitenkin ihminen josta on pidettävä huolta ja rakastaa. Minuakin ärsyttää lapsen raivari-itkut, vastaanvenkoilut, sotkeminen, karkinkinuaminen jne. ettei mitään rajaa. Joskus jopa mietin pahimmassa tilanteessa miksi hankinkaan lapsen... 

Vierailija
176/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä gryndereille: maksan 110% hinnan asunnosta lapsivapaasta asuntoyhtiöstä. :)

Maksat varmaan 110% hinnan hoitajavapaasta hoitokodista, yksi lukuisista esimerkeistä mainitakseni? Vai haluatko poimia rusinat pullasta? Lasten tarjoamat palvelut tulevaisuudessa kelpaavat kyllä, mutta ei lasten kasvamisen näkeminen ja kuuleminen?

Sinulta pitäisi evätä kaikki palvelut jo pelkästään siitä syystä, ettet itse ole hankkinut lapisa, puhumattakaan että vihaat muidenkin lapsia.

Mitä helvettiä, eikö sen pitäisi riittää että maksaa veroja että ansaitsee palvelut. Lapsiahan hankitaan siksi että MINÄ haluan ja MINUN geenit, vai ajattelitko vauvansiemeniä sisään ottaessasi vai isänmaata ja tulevia veronmaksajia joita teet? Montako lastasi ohjasit lähihoitajatyöhön. Niistähän koko ajan ollaan huolissaan että kuka hoitaa vanhuksia, sinäkin.

Minä en ainakaan tekisi laumaa lapsia jos tulevaisuus on vain mummojen perseiden pyyhintää. Onneksi sinä teit! Kiitos ansaitset mitalin.

Vierailija
177/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä VIHAAN lapsia

Sovitaan, että näiltä lasten vihaajilta evätään tulevaisuudessa KAIKKi nykylatsen tarjoamat palvelut, joita ovat mm. vanhusten ja sairaanhoito, poliisi, palokunta, ambulanssit, huolto ja remonttipalvelut, it-tuki, bussit, junat yms. julkiset kulkuvälineet, taloyhtiön palvelut, ravintolat yms.

Näin saadaan hyvin myös vapautettua resursseja hoitotyöstä niille, jotka ovat hankkineet lapsia ja rakastavat myös muiden lapsia.

Vierailija
178/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mielelläni asuisin tällaisessa. Sen sijaan joudun kuuntelemaan yläpuolella asuvaa hirviöperhettä, niitä ihania pienten jalkojen "tepsuttelua" tuntikausia joka helv-etin päivä. Koska lasten kuuluu saada häiritä muita jatkuvasti eihän niitä voi pyytää ottamaan ketään muuta huomioon, esim jos joku haluaisi olla kotona joskus ihan rauhassa tai on pakko tehdä etätöitä kotona. Ei, lapset aina edelle! Kaikkien edelle! Lasten etu! Pyhälle Hedelmälle ei saa sanoa ei tai rajoittaa kun tulee traumoja! Kärsikää kaikki meidänkin kakaroista.

Ja ei, ei ole mahdollisuutta mulla muuttaa maalle. En ymmärrä miksi nämä meteli perheet eivät muuta, siellähän sitä voisi metelöidä ja kailottaa minkä lystää.

Vierailija
179/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahtavaa että on tämä vauva.fi olemassa. Pääsevät ihmiset purkamaan pahaa oloaan korona-ahdistuksissaan!

Vierailija
180/477 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mahtavaa että on tämä vauva.fi olemassa. Pääsevät ihmiset purkamaan pahaa oloaan korona-ahdistuksissaan!

Täällä on niin sairasta, ilkeää ja kusipäistä, muita tuomitsevaa porukkaa että haaveilen joskus, että vauvan ip-osoitteet olisi hakkeroitu ja tietoja vuodettaisi kommenttien kanssa nettiin. Ai että sitä kiusan, lasujen ja huostaanottojen määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi