Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syys-lokakuussa yrittävien kuulumiset :)

07.08.2008 |

Heippa!

Ajattelinpa aloittaa meille uuden pinon, kun ei ollut vielä kukaan sitä tehnyt. Tuossa kesällä jo huikkasinkin, ja huomasin, että meitähän on ilmeisestikin ihan pinoksi asti. Elikkäs kutsun tämän otsikon alle syys-lokakuussa hedelmöitettäviä äitejä, kohtahan on hoidot alkamassa ainakin meillä pitkän kaavan mukaan hoidettavilla.

Itselläni alkaa kolmen viikon sisällä sumuttelut, eka ultra syyskuun toisella viikolla ja punktio alustavasti suunnitteilla vkolle 39. Siis ihan kohta!

Kirjoittelemisiin, toiveikkain ja positiivisin mielin! :x Yhdessä me jaksetaan paremmin.

Silmu :)

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään töissä vasemmalle puolelle vihloi niin kovin, että ihan ääneen tuli sanottua AUTS!!... Noloako, kyllä!!

Mietin tässä, että koskahan mun pitäis odotella kk alkavan... hm kun inssi oli 7.10 niin onko siitä sitten 14 päivää eteenpäin ja pitäis alkaa kk.... eli vielä siis yli viikko, että voi tehdä testin !! Tulen hulluksi, koska alan ajatella että voisinko sittenkin olla raskaana ja toisaalta ei se kyllä mitenkään käy järkeen, että olisin...

Rizza mulla tuli tuhrua 4pvä kun aloin odottamaan poitsua ja olin varma, että keskenmeni, mutta ei sitten kuitenkaan. Koko alkuraskauden oli tota tuhrua aina kun kk olisivat normaalisti tulleet... ja aina ihan paniikissa juoksemassa lääkärissä... toivotaan siis että sullakin vaan tuhruttaa ja olisit kuitenkin raskaana..

Maribe kp 23/26 normisti olisi kierto tuon 26... mutta kun IUI kp16 niin taitaa olla kp23/30

Vierailija
122/159 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä(kään) onneton malttanut olla tikkuun pissaamatta tänä aamuna, onhan tässä jo hurjat 10 piinapäivää pinnistelty... Ja niin kuulkaa vain kävi, että kyllä siihen testiruutuun kaksi viivaa ilmaantui! Toinen tummanpunainen ja toinen vaaleanpunainen.

Pari päivää on taas nipistellyt mahaa ja selkääkin ajoittain vihlonut. Eli tottakai minua huolettaa ihan koko ajan, koska tämä menee läskiksi. Yhtä vessassa lamppaamista on ollut koko tämä päivä... Viimeksihän plussailoa kesti kuutisen tuntia, ennenkuin ekat veritipat pikkareihin ilmestyivät. En uskaltaisi ollenkaan iloita tuosta pinkistä haamusta, pelottaa että pettymys on ihan valtaisa, jos tämä nyt kosahtaa. Toisaalta, järjetöntähän minun on pelätäkään tai murehtia ennalta, miten tässä tälläerää käy, kun mikään ei muuksi muutu. Asiat menevät, kuten kulloinkin sattuvat menemään, murehtipa niitä tai ei. Varmaankin tuttua jokaiselle meistä?

Positiivisin terkuin, Silmu pp10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia, Silmu!! Minua kovasti tsempattiin siitä haamusta, joten jatkan viestiä eteenpäin! Mahtavaa, että osaat suhtautua noin lunkisti. Itsellä tekee joskus vähän tiukkaa sen kanssa. Mulla tosin nämä erinäiset vuodot vaivaa alitajunnassa koko ajan. Eiköhän me kerätä oikein kunnon jengi tuonne odottajiin, siltä uhkaavasti näyttää.

Omat kuulumiset: ei mitään uutta oikeastaan. Vuoto on oleellisesti vähentynyt, mutta jatkuu kuitenkin. Kerroinko jo, että ultra on 28.10.? Sinne tuntuu olevan niiiiiin pitkä aika. Tosin pieni levollisuus alkaa rantautua myös tänne, aika kuluu ja näyttää miten tässä käy.

Nyt taidan lopettaa työt tältä päivältä ja lähteä katselemaan unia kotiin. Palataan taas!

Omppu rv 6+2

Vierailija
124/159 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidänkin vessaan =))

Vierailija
125/159 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei vahvistunut se haamuviiva vasta kun pp13 joten oli haamu tai vahvempi niin se on plussaa:)))) mahtavaa mahtavaa !!

Täällä ei minkäänlaisia oireita,kaikki on mennyt menojaan...aivan normi olo...mut eipä tuosta esikoisestakaan ollut vasta kun rv11.mut kuitenkin,ois nyt jotakin ees...

eka ultra 24.10 eli tovi pitää odotella vielä.

Pakko alottaa nyt päivän askareet...

Sadeilma terkuin :Siirukka 5+6

Vierailija
126/159 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuuli sen kun vain jatkuu!!

Yksi kaverikin juuri tänään kertoi plussasta jonka sai nyt ekasta IVF:stä! :)

Ja tekstiviestinkin sain tänään syntymästä joka on saatu monien vuosien yrittämisien ja hoitojen jlk!! :)

Kannustusta siis kaikille!

Itsellä alkaa primolutit vasta vkon päästä.

Rizza, vuodatko siis??

Tee testi silti, jos on vaan tuhrua!

Mun ei tarvinu enää testailla sit kun vuoto oli niin selkee ja normaali.

Vierailija
127/159 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, täällähän on ihania uutisia! Oikein paljon onnea Silmulle plussasta!!! Täällä todellakin on käynnissä nyt plussa-aalto. :)

Anen, kyllä tämä kierto taitaa nyt olla jo tässä. Lauantai-illasta asti tuhruttanut ja nyt alkaa olla jo iltaa kohden vatsassa menkkatuntemuksia ja jo punaista tullut paperiin aina pyyhkiessä. Soitin jo eilen sairaalaan ja tulin niin onnelliseksi. Saan ensi kiertoon piikitykset! Ja vielä kerran tehdään inssi, niin sitten on julkisella se kolme täynnä. Ei tässä vielä mitään, mutta sanoivat, että sen jälkeen aletaan suunnittelemaan koeputkihedelmöitystä, joka tapahtuu sitten 1-3 kuukauden sisällä suunnittelusta. :) Oon niin innoissani! Marraskuun lopussa siis vielä inssi, joten joulun takia varmaan koeputkihedelmöitys voisi olla aikaisintaan tammikuussa. En jaksa odottaa. :)

Rizza kp 31/30 tai ehkä kohta jo kp 1

Vierailija
128/159 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis..

Kun 3 inssiä on tehty, niin eikös kunnallinen tarjoa vielä 3 ivf:ää..??

Mää en tiä meinataaks mulle aatella ollenkaan ivf:ää, kun inssillä ollaan onnistuttu..

Enkä itekään tiä viä mitä siitä ajatella...

Täytyy funtsia nyt tosi tarkkaan, kun ns.vika inssi mullakin sit eessä.

Rizza, jos nyt alat vuotaan ja menee negoille niin pistellään ja hermoillaan sit taas yhdessä? hih..

Ja muutkin, ellette nyt sit kaikki plussaa ja siirry odottajiin.

Onnea vielä!

Vierailija
129/159 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai se vaan on uskottava... lisäksi olen alkanut voimaan pahoin, kuvottava olo on pahin näin iltaisin joten näin iltaopiskelijana toivoisin aamukuvotusta, mutta ihan sama vaikka voisin kuinka pahoin kun vain saisin pitää pikku ihmeeni =)

Maribe, joka on sekä onnellinen ,että hölmistynyt ja varpaillaan!!

Vierailija
130/159 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maribe jolla vielä 6 raskaustestiä kaapissa, hmmm mahdanko pärjätä niillä ;))

Vierailija
131/159 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ollut yksi ihme!! :)

Onnittelut!!!

Vierailija
132/159 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Maribelle plussasta! Ihana juttu.

Minusta tuntuu, että tämä meidän plussailo jää lyhyeksi: eilen alkoi tuhruvuoto. Voi paska! Soitin jo hädissäni klinikalle ja säälistä ottivat mut HCG- seerumitestiin. Se näytti 144, eli ihan ok. Perjantaina uusiksi, nähdään suuntaa, onko tässä mitään toivoa, vai odotellaanko vaan vuotoa alkavaksi.'

Surettaa:( Maha ja selkä on kipeät, etenkin iltaa kohden. Läskiksi taitaa mennä

Silmu

Vierailija
133/159 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin monilla on alkuraskaudessa vuotoa, eli älä vielä masennu, vaikka VARMASTI PELOTTAA!

Mutta HCG oli ainakin hyvä!! Ja sulla pp vasta jotain aika vähän, eikös..

Hei, tuli mieleen...kun luin tuolta jostain prolaktiivista..vai mikä lie olikaan, siis kun jollain sen kohonneisuus voi aiheuttaa lapsettomuutta?

Kun siis joillakin vaan tulee maitoa rinnoista..

Mutta siis, mulla tulee maitoa edelleen rinnoista! Imetyksen lopettamisesta on jo yli 4kk..että voiko mullakin olla se arvo koholla ja sen takia mm. ei onnistu?!

Mitä mieltä?!

Vierailija
134/159 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anen mietin tossa, että mulla ainakin näissä lapsettomuus tutkimuksissa ensimmäinen verikoe oli toi labra arvo prolaktiinista, koska on todellakin kohonneena raskauden estävä tekijä... voisi kuvitella, että sinustakin se olisi otettu, kun eikös sulla ollut myös tuo IUI hoito (muistanko nyt oikein)? Jos ei ole otettu niin pyydä ihmeessä ottamaan ja mainitse tuo maidon tulo asia...

Silmu voi itku, että on vuotoa ilmestynyt, mutta tosiaan sulla on kyllä tosi hyvä tuo HCG kun katsoin taulokosta voisi sun viikoilla olla paljon alempikin ja silti ok. Toivotaan siis parasta.

Mulla oli kans tänään tullut ihan vähän rusehtavaa vuotoa liikuntatunnin jälkeen, säikähdin ja olin varma että se oli nyt tässä, enkä millään osaa relata joten tein taas testin johon tuli haamu... mutta se ei ollut yhtään vahvempi kuin aikaisempi =(

Eikös sen pitäisi koko ajan vahvistua... sitten testasin vielä ovis testillä nimittäin silloin kun pistin pregnylin niin testasin huvikseen sekä raskaustestillä, että ovistestillä IUI aamuna ja kummatkin tietty oli positiivisia...

välissä kokeilin tota ovis testiä, että huomaisin koska pregnyl on poistunut elimistöstä... jokin aika sitten sillä tuli nega... mutta nyt oli taas selkeä plussa... eli ilmeisesti ovistesti kertoo raskaudesta jo aikaisemmin kuin raskaustesti... luulisin tai sitten mulla on jokin ovulaatio tms. juurikin nyt ??

Ai niin ja toisesta rinnasta tuli muutama tippa maitoa!! Onko se nyt ihan normaalia tässä vaiheessa... oisko pregnyl voinut aiheuttaa sen sivuoireena...

Lokakuisin terkuin Maribe, jolla kaikki työ pitää jalat maanpinnalla!!

Vierailija
135/159 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaa iskikö paniikki ja sitten kun tuli vielä tota ruskeaa vuotoa en ole voinut olla miettimättä mitä tapahtui vaavin alulle, koska omaan käteeni jäi palojäljet ja käsissä olevia hermoja särki koko päivän... lääkäri totesi, että ei voi kun odottaa ja toivoa parasta, parempi että sain iskun nyt kuin silloin kun sydämen syke olisi havaittavissa !

Yritin heti aamulla kirjoittaa tänne, mutta yllätys keskustelupalstat olivat tilapäisesti poissa käytössä taas kerran!!

Kyllä minua surettaa, että pitikin olla näin huonoa tuuria, mutta toisaalta se oli kai vaan ajan kysymys koska posahtaa, joten parempi nyt kuin myöhemmin...

Maribe jolla ei huolen aiheet lopu...

Vierailija
136/159 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin lääkäriltä jossain vaiheessa tätä iui hoitoa, että otettiinko musta verikokeet nyt kun taas aloitin hoidot, (kun en muistanu) ja jos ei niin miksei..

Niin hän sanoi, ettei tarvi kun raskaudesta on niin vähän aikaa?!!

Mää en oikein tajua, ja tasan vaadin verikokeita ennen kun alotan nyt pistää!

Pitäskö mennä verikokeisiin ennen kun alotan ens vkolla primolutit?! Mitä mieltä??

No voi mitä tuuria sulla Maribe! Mut ei kai se voi alkiolle aiheuttaa mtn?! ja mikä pp sulla on? Kun pregnyl VOI vaikuttaa vain sen 10 vrk kehossa, ei kauempaa.

Ei se viiva vahvistu jos joka pv testaat, testaa joka toinen (helmpommin sanottu, kun maltettu oottaa, tiedän) niin sitten vahvistuksen pystyy näkeen. :)

Zemppiä nyt!

Rizza, mitä kuuluu?!

Vierailija
137/159 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anen kyllä mä ainakin kysyisin niistä verikokeista juuri siksi, että maitoa tulee...

pistin pregnylin 5.10 joten 15.10 olis ollu vika pregnyl plussa ... arg siis eilen voi hitto mä laskin väärin ... eli haamu saattaa olla pregnylistä... joten tein äsken testin ja haamu se on kyllä vieläkin!! Nyt riittää testit seuraavan testin teen sunnuntaina, jos ei kk ala...

kyllä se muuten on pregnyl pakko olla koska eihän raskaus vielä näkyis testissä paitsi verestä...HITTO mä oon sanonko mikä !! Idi....

Vierailija
138/159 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulle se haamu ihan siinä 5min aikana?

Ja mikä testi se on, on herkkyys 10ium/ml?

Mää sain ei viime vaan ed. inssitä pp8 pp10 ja pp12 toooooodella haamut, mut vuoto alkoi pp12. Mut siinä haamussa kesti kauan!!

Äläs nyt masennu siellä, se voi ihan hyvin olla nyt kiinnittynyt ja se sun tuhru, on kiinnittymis vuotoa ;) Testaat loppu vkosta :)

Mää toivon plussan vahvistuvan!

Vierailija
139/159 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kävin tänään uusinta seerumitestissä. Nyt HCG oli 387, eli reippaasti oli noussut. Olo on edelleenkin levoton, vaikka kyllä kai tässä pitäisi uskaltaa jo hiukan hellittää huolehtimista. Kuten jo aikasemmin sanoin, mitäänhän tää skitsoilu ei auta, päinvastoin tekee oman olon hankalaksi.

Vierailija
140/159 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oli hcg noussut,ymmärrän kyllä ettet uskalla vielä relata...uskaltaakohan sitä koskaan ennen kuin saa vauvan ekaa kertaa syliinsä ja sitten alkaakin uudet ressin aiheet :) mä olen nyt mietiskellyt tätä mun plussaa,kun mulla ei ole mitään oireita...

ei siis yhtään mitään,kaikki on häipyneet,ne vähäsetkin...jos hakemalla haen ni ehkä nälkä on koko ajan,ei muuta...viikko vielä ultraan...vetää mietteliääksi...

Milloin muilla on se virallinen testaus? entä onko muut plussanneet varanneet ultraa?

Iltaterkuin :Siirukka 6+2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän