Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
641/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta niin se todennäköisesti ei ole totta.  Tämä kannattaa aina pitää mielessä, kun tapaa uusia kumppaneita. Vaikka mies ei olisikaan varattu niin hän saattaa olla pelimies, joka tarkoittaa sitä, että hän käy vain höyläämässä sinua. Tapaamiset ja yhdessäolo perustuu vain siihen, että hän varmistaa vain piparin saannin. Suhde ei etene, eikä sinun kanssa vietetä aikaa. Joku ehdotti, että kannattaa tututustua uuteen tv-sarjaan Exit, jossa näiden rikkaiden pelimiesten elämää esitellään. Sarja on tositapahtumiin perustuva.

Tai minä voin olla pelinainen, jolle kaverit on miestä tärkeämpiä, joka laittaa miehen maksamaan ravintolassa, loisii hienolla mökillä ja joka seksin jälkeen käskee miehen lähteä kotiinsa. Miehen näkökulmasta voisitte nähdä kuvion näin päin.

Tiedän tuon sarjan ja vastaavat kuviot on tuttuja minulle aiemmasta elämästäni. Ei se ihan sellaista onneksi ole tosielämässä mutta levotonta ja tylyä kuitenkin.

Ap

Jos olisit pelinainen niin, et istuisi koko pääsiäistä täällä av:lla miettimässä asiaa, vaan painaisit menemään täysillä jo muiden miesten kanssa.  Pelinaiset tai miehet ei murehdi mitä heidän kumppaninsa tekevät tai ajattelevat, koska heitä ei kiinnosta toisten tunteet tai ajatukset.  He miettivät vain, että mistä heruisi helpoiten lisää seksiä.

Vierailija
642/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mitä täällä on tapahtunut! :D En edes yritä vastata noihin viesteihin ja ”puolustautua”. Mahtavaa, miten täällä palstalla tunnetaan mies ja meidän suhteen dynamiikka paremmin kuin minä tunnen, muutaman minun viestini perusteella.

Ensinnäkin suhde toimii minun ehdoillani, ilmeisesti myös mies on tyytyväinen. Minä haluan useammin nukkua yöni yksin, minulla(kin) on töitä, jotka vaativat aikaa, minä harrastan. Ja mikä tärkeintä, minulla on ystäviä, joita en hylkää miehen takia. Se on periaatepäätös. En ole niitä naisia. Koska olin kauan sitten sopinut tapaavani nämä ystävät pääsiäisenä, niin niin myös teen. Ja mies meni sille pääsiäisreissulle, jonka on tehnyt monta kertaa aiemmin kavereidensa kanssa. Me voimme hyvin tavata sen jälkeen.

Ainoa asia, joka minua alkoi ärsyttää, on se, että nyt kun olen vähän aikaa tehnyt etätöitä, olisi kiva lähteä jonnekin kodin ulkopuolelle välillä. Nyt kun olemme tavanneet muutaman kerran peräkkäin vain minun kodissani, alkaa kyllästyttää. Ensin en edes kiinnittänyt huomiota siihen, koska elämä oli muuten aktiivista ja teimme kivoja juttuja eri paikoissa. Tajusin hetki sitten, että en ole vielä edes käynyt siellä miehen kodissa.

Näistä spekseistä sitten palstalla on päätetty, että mies on naimisissa, käyttää minua hyväkseen, hänellä on useita muitakin naisia, hän on asunnoton, mökki on exän, olemme vain tuttavia eikä tästä voi koskaan tulla mitään, koska emme ole koko ajan yhdessä. Saa nähdä mitä tulee, keskityn mieluiten hetkeen.

Aloitus pitää edelleen paikkansa, en halua nyhjätä vain kotonani miehen kanssa.

Ap

Ap miksi sitten kyselet täällä, kun et halua tietää?

Miksi käytät termiä "miesystävä" kun kyseessä on molemminpuolinen hyväksikäyttö, jossa sinulle on selvästi yhdentekevää, että sinun ja hänen satunnaisen huvin nimissä petetään jotakuta kolmatta ja lapsia ja asetetaan tämä kolmas ja hänen lapsensa pahimmillaan hengenvaaraan tai pitkäaikaisen sairauden vaaraan (korona)?

Termillä "miesystävä" viitataan yleensä parisuhdekumppaniin, joka ei ole enää ihan nuori.

Parisuhde teillä ei ole eikä oikea parisuhde myöskään mitenkään tarkoita ystävien hylkäämistä. Sitähän tässä on ihmetelty,että ei ole ystäviä esitelty. Rauhassa nukkumisen tarpeen ymmärrän Ja sen, ettei olla koko ajan kylki kyljessä. Mutta jos alussa ei tunnu siltä, että haluaa toisen seuraa aktiivisesti ja tietää toisen ajatuksista kaiken, ei kyseessä yksinkertaisesti ole rakkaus. Sitä et ilmeisesti edellytäkään, sekin on ok.

Vaikutat estyneeltä ja nihkeältä tyypiltä. Ei, et ole pikkumainen halutessasi toisen asuntoon, mutta toisaalta, et ole parisuhteessa, vaan molemminpuolisessa hyväksikäyttösuhteessa.

Toisaalta, ehkä olette molemat sellaisia suomalaisia mykkiä, tylsiä, ennalta puhelutkin sopivia (!) tylsimyksiä, joilla ei mitään sen suurempaa intohimoa mihinkään koskaan olekaan.

Se, että olette tavanneet monta kertaa, eikä ole tullut puheeksi toisen elämä lähemmin, se, ettet tiedä hänestä mitään, kertoisi juuri siitä, että tunnelahnat kysymyksessä.

Moni on kysynyt, että kerro teidän iät ja onko lapsia yms, niin pohditaan, oletko pikkumainen. Mutta et kerro. Koska oikeasti sulla ei ole ongelmaa. Olet tyytyväinen siihen, että saat levittää pian saamaasi koronaa toisiin vanhapiika-ystäviisi, mutta olisi kiva, että jättäisit sen lahnamiehesi perheen sairastuttamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai asu Mäntsälässä?

En asu vaan isossa kaupungissa.

Ap

On nyt pakko tarttua tähän:

Isossa kaupungissa, ja koronan suhteen ollaan ”täälläpäin vähän huolettomia”. :(

Vierailija
644/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

heheh, se taitaa se sisustus olla viihtyisämpi ja äijien kämpät saattaa olla liian parakkimaisia. Minä ainakin sanon suoraan ettei oma kämpä ole edustus kelpoinen.

Saattaa olla hyvin simppeli juttu ellei ole koira haudattuna... ;-)

Vierailija
645/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai asu Mäntsälässä?

En asu vaan isossa kaupungissa.

Ap

On nyt pakko tarttua tähän:

Isossa kaupungissa, ja koronan suhteen ollaan ”täälläpäin vähän huolettomia”. :(

Oli varmasti sarkasmia. AV:lla vaikea laji.

Vierailija
646/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on jo ainakin yhden kerran ilmoittanut haluavansa tulla miehen kotiin käymään mutta mies käänsi sen niin että kärräsikin ap:n sinne mökille eli miten tämä voi enään kysymällä muuttua kun vastaus on jo saatu aikaisemmin. Nalkutukseksihan tuo menee jos samaa asiaa alkaa jauhamaan kerta toisensa jälkeen.

Tämä on hyvä huomio! Ja saisi ainakin omalla kohdalla tosi pahasti hälytyskellot soimaan! Eli kyläilyasia on otettu jo puheeksi ja siihen vastaus oli vieminen ihan eri paikkaan...

Kiinnostaisi tietää, onko miesystävällä lapsia. Tämä voisi olla aika paljastava tieto, miksi mies ei haluaisi esitellä kotiaan toiselle.

Vierailija
647/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla oma mökki ja asunnon kuvat jostain muualta kuin omasta asunnosta. Mies on naimisissa ja vaimo ehkä matkatöissä joten aikaa sinulle. Saanut käyttöönsä kaverin mökin jolla samanlaisia harrastuksia. Tämä on varma luulo.

Mökin postlådassa oli miehen nimi..

Äkkiäkös sen siihen laittaa. Jos ei mökillä ole mitään henk.koht.tavaroita, erikoista on. Ei kukaan mökin omistaja aja joka kertaa roudaamaan hygieniajuttuja mökille, kyllä sieltä yleensä löytyy saippuat, shampoot ja hammasharjakin.

No, joka tapauksessa outoa, että mies esittelee KUVIA asunnostaan mutta ap ei tiedä, missä mies asuu (tai väittää asuvansa) ja yöpyy itse toistuvasti ap:n luona. Ei välttämättä ole vaimoa kuvassa mutta mies ei halua ap:n tietävän, missä asuu, jotta pääsee ap:sta helposti eroon sitten kun aika on.

Ilmeisesti samassa kaupungissa asuvat joten kuvien esittelyn sijaan olisi kätevämpää viedä ap sinne asunnolle. Mies on kuitenkin ollut tässä se aktiivinen, joka otti yhteyttä aloittajaan, mutta ei vie tätä edes kotiinsa.

Eiköhän tuo ratkea kysymällä suoraan, ”voisimmeko tavata vaihteeksi sinun asunnollasi?” Jos ei vieläkään onnistu tai mies väistää aiheen, onhan siinä jotain takana.

Vierailija
648/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, mitä täällä on tapahtunut! :D En edes yritä vastata noihin viesteihin ja ”puolustautua”. Mahtavaa, miten täällä palstalla tunnetaan mies ja meidän suhteen dynamiikka paremmin kuin minä tunnen, muutaman minun viestini perusteella.

Ensinnäkin suhde toimii minun ehdoillani, ilmeisesti myös mies on tyytyväinen. Minä haluan useammin nukkua yöni yksin, minulla(kin) on töitä, jotka vaativat aikaa, minä harrastan. Ja mikä tärkeintä, minulla on ystäviä, joita en hylkää miehen takia. Se on periaatepäätös. En ole niitä naisia. Koska olin kauan sitten sopinut tapaavani nämä ystävät pääsiäisenä, niin niin myös teen. Ja mies meni sille pääsiäisreissulle, jonka on tehnyt monta kertaa aiemmin kavereidensa kanssa. Me voimme hyvin tavata sen jälkeen.

Ainoa asia, joka minua alkoi ärsyttää, on se, että nyt kun olen vähän aikaa tehnyt etätöitä, olisi kiva lähteä jonnekin kodin ulkopuolelle välillä. Nyt kun olemme tavanneet muutaman kerran peräkkäin vain minun kodissani, alkaa kyllästyttää. Ensin en edes kiinnittänyt huomiota siihen, koska elämä oli muuten aktiivista ja teimme kivoja juttuja eri paikoissa. Tajusin hetki sitten, että en ole vielä edes käynyt siellä miehen kodissa.

Näistä spekseistä sitten palstalla on päätetty, että mies on naimisissa, käyttää minua hyväkseen, hänellä on useita muitakin naisia, hän on asunnoton, mökki on exän, olemme vain tuttavia eikä tästä voi koskaan tulla mitään, koska emme ole koko ajan yhdessä. Saa nähdä mitä tulee, keskityn mieluiten hetkeen.

Ap

Miksi käytät termiä "miesystävä" kun kyseessä on molemminpuolinen hyväksikäyttö, jossa sinulle on selvästi yhdentekevää, että sinun ja hänen satunnaisen huvin nimissä petetään jotakuta kolmatta ja lapsia ja asetetaan tämä kolmas ja hänen lapsensa pahimmillaan hengenvaaraan tai pitkäaikaisen sairauden vaaraan (korona)?

Termillä "miesystävä" viitataan yleensä parisuhdekumppaniin, joka ei ole enää ihan nuori.

Parisuhde teillä ei ole eikä oikea parisuhde myöskään mitenkään tarkoita ystävien hylkäämistä. Sitähän tässä on ihmetelty,että ei ole ystäviä esitelty. Rauhassa nukkumisen tarpeen ymmärrän Ja sen, ettei olla koko ajan kylki kyljessä. Mutta jos alussa ei tunnu siltä, että haluaa toisen seuraa aktiivisesti ja tietää toisen ajatuksista kaiken, ei kyseessä yksinkertaisesti ole rakkaus. Sitä et ilmeisesti edellytäkään, sekin on ok.

Vaikutat estyneeltä ja nihkeältä tyypiltä. Ei, et ole pikkumainen halutessasi toisen asuntoon, mutta toisaalta, et ole parisuhteessa, vaan molemminpuolisessa hyväksikäyttösuhteessa.

Toisaalta, ehkä olette molemat sellaisia suomalaisia mykkiä, tylsiä, ennalta puhelutkin sopivia (!) tylsimyksiä, joilla ei mitään sen suurempaa intohimoa mihinkään koskaan olekaan.

Se, että olette tavanneet monta kertaa, eikä ole tullut puheeksi toisen elämä lähemmin, se, ettet tiedä hänestä mitään, kertoisi juuri siitä, että tunnelahnat kysymyksessä.

Moni on kysynyt, että kerro teidän iät ja onko lapsia yms, niin pohditaan, oletko pikkumainen. Mutta et kerro. Koska oikeasti sulla ei ole ongelmaa. Olet tyytyväinen siihen, että saat levittää pian saamaasi koronaa toisiin vanhapiika-ystäviisi, mutta olisi kiva, että jättäisit sen lahnamiehesi perheen sairastuttamatta.

Eri, mutta en minä ainakaan kahden kuukauden tuttavuutta ystävilleni esittelisi vielä, jos en ole edes toisen kotona käynyt vielä, ja vielä korona-aikaan. Itse ainakin odottaisin, että suhde vakiintuu kunnolla ennen kuin alan esitellä ystäväpiirille. 

Vierailija
649/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et pääse hänen luokseen koska hänen vaimo ja lapset saisivat tietää sinusta kun he näkisivät sinut. Tai vaikka he eivät olisi paikalla niin sinä huomaisit että hän on perheellinen mies ja sinä olet vain pelkkä reikä johon hän käy purkamassa paineet kun vaimo ei anna.

Vierailija
650/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa omien tunteiden kanssa lukossa olevalta (ehkä sen vuoksi) assihenkiseltä. Ymmärtää asioita loogisesti ja pystyy analysoimaan asioita pään sisällä mutta sydän ei ole auki, ei miehelle eikä hälytyskelloille.

Tuollaisessa tilanteessa on helppo uhri pelureille, kun juuri mikään ei herätä avoimia tunnereaktioita, ainoastaan sisällä kasvavaa ärsytystä.

Se mitä ap ei tässä tunnu täysin näkevän on se, että vaikka hän itse (sanoo) haluavansa omista syistään etäisempää tapailua niin sellainen sopii ihan muista syistä pelimiehillekin. Pelimiehen syyt ei ole oman tilan tarve tai luottamusongelmat vaan tarve pitää naiivi nainen muusta elämästä erillään. Jos itse tarvitsee paljon omaa aikaa ja on välttelevä kiintymyssuhteissa niin ei tule luonnostaan pyytäneeksi toisen elämästä näytille niin paljon että näkisi kokonaiskuvan ja vastineeksi tarpeeksi kumppanilta.

Siihen päälle vielä se että on niin ”korkea moraali” että ei ”alennu” vertailemaan vastaako miehen antama kuva elämästään totuutta niin vaikuttaa täydelliseltä höynäytettävältä. Ehkä mies jopa ajattelee että kun ap ei kysele eikä ihmettele, ei hän edes välitä.

En kannata epätoivoista asunnon ovella luuhaamista, osoitteen selvittelyä ynnä muuta stalkkaamista. Mutta jos ei esimerkiksi tiedä missä mies asuu, niin siinä vaiheessa on hyvä ymmärtää että tietoa ei vapaaehtoisestikaan ole annettukaan ja vetää siitä johtopäätöksiä.

Työpaikalle viemistä ja töistä puhumista ei lasketa. Olen nähnyt työpaikoilla vuosia jatkuneita suhteita joista kukaan ei sano mitään koska jokainen on siellä ansaitsemassa elantoa itselle ja omalle perheelle.

Vierailija
651/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei varmaan kaipaa sulta neuvoja, koska kuulostat tyhmältä ja vastenmieliseltä ihmiseltä, jolla ei selvästi ole mitään käsitystä elämästä omien ahdasmielisten kuvioidensa ulkopuolella.

quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
652/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla oma mökki ja asunnon kuvat jostain muualta kuin omasta asunnosta. Mies on naimisissa ja vaimo ehkä matkatöissä joten aikaa sinulle. Saanut käyttöönsä kaverin mökin jolla samanlaisia harrastuksia. Tämä on varma luulo.

Mökin postlådassa oli miehen nimi..

Äkkiäkös sen siihen laittaa. Jos ei mökillä ole mitään henk.koht.tavaroita, erikoista on. Ei kukaan mökin omistaja aja joka kertaa roudaamaan hygieniajuttuja mökille, kyllä sieltä yleensä löytyy saippuat, shampoot ja hammasharjakin.

No, joka tapauksessa outoa, että mies esittelee KUVIA asunnostaan mutta ap ei tiedä, missä mies asuu (tai väittää asuvansa) ja yöpyy itse toistuvasti ap:n luona. Ei välttämättä ole vaimoa kuvassa mutta mies ei halua ap:n tietävän, missä asuu, jotta pääsee ap:sta helposti eroon sitten kun aika on.

Ilmeisesti samassa kaupungissa asuvat joten kuvien esittelyn sijaan olisi kätevämpää viedä ap sinne asunnolle. Mies on kuitenkin ollut tässä se aktiivinen, joka otti yhteyttä aloittajaan, mutta ei vie tätä edes kotiinsa.

Eiköhän tuo ratkea kysymällä suoraan, ”voisimmeko tavata vaihteeksi sinun asunnollasi?” Jos ei vieläkään onnistu tai mies väistää aiheen, onhan siinä jotain takana.

Noiden kuvien suhteen on hyvä ymmärtää että mies laittaa someen kuvia kaikille seuraajilleen siten miten nyt elämäänsä haluaa esitellä somessa. Ap:tä hän ei kuitenkaan syystä tai toisesta koe ihmiseksi jonka haluaisi viedä kotiinsa. Tuo on samantyylinen asia kuin että se että postaa keikkakuvan tai lomakuvia, ei tarkoita että olisi ikinä lähdössä kahdestaan kaikkien seuraajiensa kanssa kahdestaan viettämään aikaa keikalle tai lomalle, haluaa vain esitellä niitä.

Tuo hämärtää nykyään ystävyyden ja tuttuudenkin rajoja, voi erehtyä luulemaan että on ihmisen elämässä jollain tapaa mukana kun katselee kuvia siitä. Käytännössä on kuitenkin yhtä läheinen kuin edellisen työpaikan asiakas, voi sillekin kuvan sisustuksesta näyttää mutta ei kutsua kahdestaan kotiin.

Vierailija
653/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt on pääsiäissunnuntai etkä ole vieläkään tavannut niitä ystäviäsi. Olet istunut yksin kotona ja roikkunut vauvapalstalla eikä miehestä kuulu mitään.

Taisi jäädä sinulta ajanvietto miehen ja ystävien kanssa nyt väliin. Menevää pelinaisen elämää, saat mitä haluat, niinkös se meni.

Vierailija
654/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaa minusta on kyllä todella outoa ettet tiedä edes hänen osoitettaan. Eihän tuo sinun ehdoilla mene, jos aina vain tapaatte sinun kotonasi eikä mies ole edes kotiaan esitellyt. Yrität kyllä nyt selitellä tätä asiaa itsellesi ja tiedät kyllä ettei kaikki asiat ole nyt kohdillaan. 

Näinhän en ole kertonut. Tiedän kyllä, missä taloissa mies asuu emmekä ole tavanneet koko aikana vain minun luonani, viime kerroilla kyllä. Jatko näyttää, onko kaikki kohdillaan eli onko siihen ollut jokin syy, miksi en ole käynyt miehen kotona, vai olenko vain vaihtelunhaluinen. Elämässä melkein kaikki on aina mahdollista.

Ap

Joistain viesteistä sai kyllä kuvan ettet ala osoitetta ja sijaintia selvittämään. Näinhän nämä provot muuttuu...

Älä saivartele. Viimeisen kerran: tiedän kaupunginosan ja asuinalueen, mutta en tiedä, mikä se niistä asunnoista on enkä tiedä postiosoitetta. Enkä lähde sinne toikkaroimaan ja arvailemaan ennen kuin minut on sinne kutsuttu.

Ap

Töölö/Hki?

Helsinki kyllä, mutta ei Töölö :)

Vierailija
655/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan saattaa olla hyvin yksinkertainen. Miehen kotona ei ole viihtyisää, joten hän haluaa olla mieluummin aloittajan siistissä ja kodikkaassa kodissa. Eli haluaa kunnon parisuhteen.

Miesten asunnot ovat suoraan sanottuna sitä ja tätä. Imuroivatko ja siivoavatko he edes ikinä.

ehkä tämä mies häpeää omia sotkujaan.

Toinen vaihtoehto on, että hänellä on jo perhe jota piilottelee siellä asunnossa, ja mökki on suvun.

Vierailija
656/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan saattaa olla hyvin yksinkertainen. Miehen kotona ei ole viihtyisää, joten hän haluaa olla mieluummin aloittajan siistissä ja kodikkaassa kodissa. Eli haluaa kunnon parisuhteen.

Miesten asunnot ovat suoraan sanottuna sitä ja tätä. Imuroivatko ja siivoavatko he edes ikinä.

Toinen vaihtoehto on, että hänellä on jo perhe jota piilottelee siellä asunnossa, ja mökki on suvun.

Lisään vielä, naisen asunto on koti ja miehen asunto kämppä.

Vierailija
657/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia olisikin juuri tärkeää käydä katsomassa se miehen kämppä heti alkajaisiksi. Kyllä se laittaa mietityttämään kannattaa tosi sotkuisen kanssa mitään yhteistä tulevaisuutta miettiä, jos on aivan erit siisteyskäsitykset.

Vierailija
658/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt on pääsiäissunnuntai etkä ole vieläkään tavannut niitä ystäviäsi. Olet istunut yksin kotona ja roikkunut vauvapalstalla eikä miehestä kuulu mitään.

Taisi jäädä sinulta ajanvietto miehen ja ystävien kanssa nyt väliin. Menevää pelinaisen elämää, saat mitä haluat, niinkös se meni.

Mistäs sinä sen tiedät? Oletko meedio vai harhainen?

Vierailija
659/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistäs sinä sen tiedät? Oletko meedio vai harhainen?

"Koska olin kauan sitten sopinut tapaavani nämä ystävät pääsiäisenä, niin niin myös teen."

Ystäviä ei ole vielä tavattu.

-eri

Vierailija
660/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, naisen asunto on koti ja miehen asunto kämppä.

Kyllä tietämilläni eronneilla ja vähän vanhemmilla miehillä on ihan kunnon kodit eikä mitään kämppiä enää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän