Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuthan ap sitten kertomaan meille, mitä mies vastaa, kun otat asian hänen kanssaan puheeksi. Toivottavasti hän kutsuu sinut samantien luokseen ja koti on vain hänen ja kaikki etenee hyvin. En soisi kenenkään joutuvan petturin särkemäksi ❤️
Muakin kiinnostais tietää miten tää päättyy, mutta ap on kyllä sen verran lytätty etten ihmettele jos ei haluis tulla kertomaan. Sitten vaan hihkuttais hänelle että mitä mä sanoin..!
Vähän rakentavampi asenne ja tukea osoittavat viestit olis se mitä itse varmaan hankalassa tilanteessa kaipais.
Joo ap vaikuttaa sinisilmäiseltä, mut kuka tänne kohta viitsii mitään avautua asioista jotka on itselle herkkiä / joista on epävarma, kun suurin osa vastauksista on v.ttuilua.Kiitos, tämä on totta. Moni on käyttänyt tilaisuuden hyväkseen päästäkseen sanomaan, että olen hyväksikäytetty pano, jota kohtaan miehellä ei ole mitään tunteita ja kuinka säälittävästi vain odotan, että mies soittaisi minulle ja saan pelkkiä murusia. En ymmärrä ihmisluonnetta, joka pyrkii väheksymään ja lyttäämään muita, jopa tuntemattomia.
Ap
Minä en ole kirjoittanut tähän ketjuun lytätäkseni, vaan siksi, että olin vastaavassa tilanteessa ja mies paljastui valehtelevaksi petturiksi ja se oli niin karmiva kokemus, etten toivoisi kenellekään samaa. Minulta tuo vei pitkän aikaa toipua, koska olin aidosti rakastunut. Tapahtuneen jälkeen löysin nykyisen mieheni ja näin jälkikäteen huomaa, miten erilainen suhteen alku oli, kun toinen oli vilpittömästi mukana. Toivon kovasti, että sinun kohdallasi nämä hälytysmerkit osoittautuvat vääriksi hälytyksiksi. Mutta tosiaan ainoa motiivi minulla kirjoittaa tähän ketjuun oli huoli sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai asu Mäntsälässä?
En asu vaan isossa kaupungissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun alussa ap ilmoitti tietävänsä vain kaupunginosan missä tyyppi asuu. Mutta nyt tietääkin yhtäkkiä jo talonkin missä se asuu. Onkohan sittenkin tullut käytyä stalkkaamassa siellä miehen asuinalueella? :)
Meinaatko että kaikki raportoi tänne pilkun tarkkaan kaiken mitä tietää? Yleensä lukija tajuaa että viestit on tiivistelmiä.
Ap ilmoitti alussa että tietää kyllä kaupunginosan missä mies asuu niin eiköhän siellä ole silloin alussa ollut enemmän kuin se yksi talo, nyt on jostain syystä miehen asunnon sijainti tarkentunut juuri siihen yhteen taloon. Jollain tapaa hän on nyt saanut ongittua miehen tarkan osoitteen. Nyt on vain ajan kysymys kunnes saa bongattua minkälaista porukkaa siellä talon lähistöllä liikuskelee mistä varmaan pystyy päättelemään onko miehellä perhettä. Hyvin toimittu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, mitä täällä on tapahtunut! :D En edes yritä vastata noihin viesteihin ja ”puolustautua”. Mahtavaa, miten täällä palstalla tunnetaan mies ja meidän suhteen dynamiikka paremmin kuin minä tunnen, muutaman minun viestini perusteella.
Ensinnäkin suhde toimii minun ehdoillani, ilmeisesti myös mies on tyytyväinen. Minä haluan useammin nukkua yöni yksin, minulla(kin) on töitä, jotka vaativat aikaa, minä harrastan. Ja mikä tärkeintä, minulla on ystäviä, joita en hylkää miehen takia. Se on periaatepäätös. En ole niitä naisia. Koska olin kauan sitten sopinut tapaavani nämä ystävät pääsiäisenä, niin niin myös teen. Ja mies meni sille pääsiäisreissulle, jonka on tehnyt monta kertaa aiemmin kavereidensa kanssa. Me voimme hyvin tavata sen jälkeen.
Ainoa asia, joka minua alkoi ärsyttää, on se, että nyt kun olen vähän aikaa tehnyt etätöitä, olisi kiva lähteä jonnekin kodin ulkopuolelle välillä. Nyt kun olemme tavanneet muutaman kerran peräkkäin vain minun kodissani, alkaa kyllästyttää. Ensin en edes kiinnittänyt huomiota siihen, koska elämä oli muuten aktiivista ja teimme kivoja juttuja eri paikoissa. Tajusin hetki sitten, että en ole vielä edes käynyt siellä miehen kodissa.
Näistä spekseistä sitten palstalla on päätetty, että mies on naimisissa, käyttää minua hyväkseen, hänellä on useita muitakin naisia, hän on asunnoton, mökki on exän, olemme vain tuttavia eikä tästä voi koskaan tulla mitään, koska emme ole koko ajan yhdessä. Saa nähdä mitä tulee, keskityn mieluiten hetkeen.
Aloitus pitää edelleen paikkansa, en halua nyhjätä vain kotonani miehen kanssa.
ApJaa minusta on kyllä todella outoa ettet tiedä edes hänen osoitettaan. Eihän tuo sinun ehdoilla mene, jos aina vain tapaatte sinun kotonasi eikä mies ole edes kotiaan esitellyt. Yrität kyllä nyt selitellä tätä asiaa itsellesi ja tiedät kyllä ettei kaikki asiat ole nyt kohdillaan.
Näinhän en ole kertonut. Tiedän kyllä, missä taloissa mies asuu emmekä ole tavanneet koko aikana vain minun luonani, viime kerroilla kyllä. Jatko näyttää, onko kaikki kohdillaan eli onko siihen ollut jokin syy, miksi en ole käynyt miehen kotona, vai olenko vain vaihtelunhaluinen. Elämässä melkein kaikki on aina mahdollista.
Ap
Joistain viesteistä sai kyllä kuvan ettet ala osoitetta ja sijaintia selvittämään. Näinhän nämä provot muuttuu...
Tuskinpa se vaimo on noin joustava että sallii miehensä juosta vieraissa, kavereiden luona ja töissä, perheaikaa 0. Eiköhän se ole vaan kohtalonsa uhri ja hankkinut lapsia kultaiseen häkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuthan ap sitten kertomaan meille, mitä mies vastaa, kun otat asian hänen kanssaan puheeksi. Toivottavasti hän kutsuu sinut samantien luokseen ja koti on vain hänen ja kaikki etenee hyvin. En soisi kenenkään joutuvan petturin särkemäksi ❤️
Muakin kiinnostais tietää miten tää päättyy, mutta ap on kyllä sen verran lytätty etten ihmettele jos ei haluis tulla kertomaan. Sitten vaan hihkuttais hänelle että mitä mä sanoin..!
Vähän rakentavampi asenne ja tukea osoittavat viestit olis se mitä itse varmaan hankalassa tilanteessa kaipais.
Joo ap vaikuttaa sinisilmäiseltä, mut kuka tänne kohta viitsii mitään avautua asioista jotka on itselle herkkiä / joista on epävarma, kun suurin osa vastauksista on v.ttuilua.Kiitos, tämä on totta. Moni on käyttänyt tilaisuuden hyväkseen päästäkseen sanomaan, että olen hyväksikäytetty pano, jota kohtaan miehellä ei ole mitään tunteita ja kuinka säälittävästi vain odotan, että mies soittaisi minulle ja saan pelkkiä murusia. En ymmärrä ihmisluonnetta, joka pyrkii väheksymään ja lyttäämään muita, jopa tuntemattomia.
ApMinä en ole kirjoittanut tähän ketjuun lytätäkseni, vaan siksi, että olin vastaavassa tilanteessa ja mies paljastui valehtelevaksi petturiksi ja se oli niin karmiva kokemus, etten toivoisi kenellekään samaa. Minulta tuo vei pitkän aikaa toipua, koska olin aidosti rakastunut. Tapahtuneen jälkeen löysin nykyisen mieheni ja näin jälkikäteen huomaa, miten erilainen suhteen alku oli, kun toinen oli vilpittömästi mukana. Toivon kovasti, että sinun kohdallasi nämä hälytysmerkit osoittautuvat vääriksi hälytyksiksi. Mutta tosiaan ainoa motiivi minulla kirjoittaa tähän ketjuun oli huoli sinusta.
Se olisi iso pettymys, mutta uskon aina hyvään ennen kuin jotain pahaa tapahtuu. Jos tämä juttu päättyisi, olisin toki surullinen, mutta tiedän, että selviäisin siitä. Pidän aina niin ison osan elämääni itselläni, että kukaan toinen ihminen ei voi viedä minulta pohjaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, mitä täällä on tapahtunut! :D En edes yritä vastata noihin viesteihin ja ”puolustautua”. Mahtavaa, miten täällä palstalla tunnetaan mies ja meidän suhteen dynamiikka paremmin kuin minä tunnen, muutaman minun viestini perusteella.
Ensinnäkin suhde toimii minun ehdoillani, ilmeisesti myös mies on tyytyväinen. Minä haluan useammin nukkua yöni yksin, minulla(kin) on töitä, jotka vaativat aikaa, minä harrastan. Ja mikä tärkeintä, minulla on ystäviä, joita en hylkää miehen takia. Se on periaatepäätös. En ole niitä naisia. Koska olin kauan sitten sopinut tapaavani nämä ystävät pääsiäisenä, niin niin myös teen. Ja mies meni sille pääsiäisreissulle, jonka on tehnyt monta kertaa aiemmin kavereidensa kanssa. Me voimme hyvin tavata sen jälkeen.
Ainoa asia, joka minua alkoi ärsyttää, on se, että nyt kun olen vähän aikaa tehnyt etätöitä, olisi kiva lähteä jonnekin kodin ulkopuolelle välillä. Nyt kun olemme tavanneet muutaman kerran peräkkäin vain minun kodissani, alkaa kyllästyttää. Ensin en edes kiinnittänyt huomiota siihen, koska elämä oli muuten aktiivista ja teimme kivoja juttuja eri paikoissa. Tajusin hetki sitten, että en ole vielä edes käynyt siellä miehen kodissa.
Näistä spekseistä sitten palstalla on päätetty, että mies on naimisissa, käyttää minua hyväkseen, hänellä on useita muitakin naisia, hän on asunnoton, mökki on exän, olemme vain tuttavia eikä tästä voi koskaan tulla mitään, koska emme ole koko ajan yhdessä. Saa nähdä mitä tulee, keskityn mieluiten hetkeen.
ApJaa minusta on kyllä todella outoa ettet tiedä edes hänen osoitettaan. Eihän tuo sinun ehdoilla mene, jos aina vain tapaatte sinun kotonasi eikä mies ole edes kotiaan esitellyt. Yrität kyllä nyt selitellä tätä asiaa itsellesi ja tiedät kyllä ettei kaikki asiat ole nyt kohdillaan.
Näinhän en ole kertonut. Tiedän kyllä, missä taloissa mies asuu emmekä ole tavanneet koko aikana vain minun luonani, viime kerroilla kyllä. Jatko näyttää, onko kaikki kohdillaan eli onko siihen ollut jokin syy, miksi en ole käynyt miehen kotona, vai olenko vain vaihtelunhaluinen. Elämässä melkein kaikki on aina mahdollista.
ApJoistain viesteistä sai kyllä kuvan ettet ala osoitetta ja sijaintia selvittämään. Näinhän nämä provot muuttuu...
Älä saivartele. Viimeisen kerran: tiedän kaupunginosan ja asuinalueen, mutta en tiedä, mikä se niistä asunnoista on enkä tiedä postiosoitetta. Enkä lähde sinne toikkaroimaan ja arvailemaan ennen kuin minut on sinne kutsuttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se vaimo on noin joustava että sallii miehensä juosta vieraissa, kavereiden luona ja töissä, perheaikaa 0. Eiköhän se ole vaan kohtalonsa uhri ja hankkinut lapsia kultaiseen häkkiin.
On sekin mahdollista. Minä seurustelin naimisissa olevan miehen kanssa ja tapasimme käytännössä joka päivä, mies oli luonani yötä kymmeniä kertoja vuoden aikana ja matkustimme jopa ulkomaille yhdessä. Paatuneimmat pettäjät keksivät kyllä keinot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJoistain viesteistä sai kyllä kuvan ettet ala osoitetta ja sijaintia selvittämään. Näinhän nämä provot muuttuu...
Älä saivartele. Viimeisen kerran: tiedän kaupunginosan ja asuinalueen, mutta en tiedä, mikä se niistä asunnoista on enkä tiedä postiosoitetta. Enkä lähde sinne toikkaroimaan ja arvailemaan ennen kuin minut on sinne kutsuttu.
Ap
Töölö/Hki?
Ei taida olla oma mökki ja asunnon kuvat jostain muualta kuin omasta asunnosta. Mies on naimisissa ja vaimo ehkä matkatöissä joten aikaa sinulle. Saanut käyttöönsä kaverin mökin jolla samanlaisia harrastuksia. Tämä on varma luulo.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla oma mökki ja asunnon kuvat jostain muualta kuin omasta asunnosta. Mies on naimisissa ja vaimo ehkä matkatöissä joten aikaa sinulle. Saanut käyttöönsä kaverin mökin jolla samanlaisia harrastuksia. Tämä on varma luulo.
Mökin postlådassa oli miehen nimi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMinä en ole kirjoittanut tähän ketjuun lytätäkseni, vaan siksi, että olin vastaavassa tilanteessa ja mies paljastui valehtelevaksi petturiksi ja se oli niin karmiva kokemus, etten toivoisi kenellekään samaa. Minulta tuo vei pitkän aikaa toipua, koska olin aidosti rakastunut. Tapahtuneen jälkeen löysin nykyisen mieheni ja näin jälkikäteen huomaa, miten erilainen suhteen alku oli, kun toinen oli vilpittömästi mukana. Toivon kovasti, että sinun kohdallasi nämä hälytysmerkit osoittautuvat vääriksi hälytyksiksi. Mutta tosiaan ainoa motiivi minulla kirjoittaa tähän ketjuun oli huoli sinusta.
Se olisi iso pettymys, mutta uskon aina hyvään ennen kuin jotain pahaa tapahtuu. Jos tämä juttu päättyisi, olisin toki surullinen, mutta tiedän, että selviäisin siitä. Pidän aina niin ison osan elämääni itselläni, että kukaan toinen ihminen ei voi viedä minulta pohjaa.
Ap
Tuo on hyvä periaate, mutta kannattaa myös muistaa, että petetyksi joutuminen horjuttaa uskoa ihmisiin ja rakkauteen tavalla, jota on vaikea kuvitella ennen kuin se osuu omalle kohdalle. Se ikään kuin pyyhkii kaiken hyvän pois - ethän enää tiedä, oliko mikään niistä hyvistä asioistakaan vain valhetta.
Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta niin se todennäköisesti ei ole totta. Tämä kannattaa aina pitää mielessä, kun tapaa uusia kumppaneita. Vaikka mies ei olisikaan varattu niin hän saattaa olla pelimies, joka tarkoittaa sitä, että hän käy vain höyläämässä sinua. Tapaamiset ja yhdessäolo perustuu vain siihen, että hän varmistaa vain piparin saannin. Suhde ei etene, eikä sinun kanssa vietetä aikaa. Joku ehdotti, että kannattaa tututustua uuteen tv-sarjaan Exit, jossa näiden rikkaiden pelimiesten elämää esitellään. Sarja on tositapahtumiin perustuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTuo on hyvä periaate, mutta kannattaa myös muistaa, että petetyksi joutuminen horjuttaa uskoa ihmisiin ja rakkauteen tavalla, jota on vaikea kuvitella ennen kuin se osuu omalle kohdalle. Se ikään kuin pyyhkii kaiken hyvän pois - ethän enää tiedä, oliko mikään niistä hyvistä asioistakaan vain valhetta.
Tiedän hyvin. En ole ensimmäisessä ihmissuhteessani. Olen oppinut niistä jokaisesta. Siksi en ole nyt vauhkoilemassa mihinkään suuntaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta niin se todennäköisesti ei ole totta. Tämä kannattaa aina pitää mielessä, kun tapaa uusia kumppaneita. Vaikka mies ei olisikaan varattu niin hän saattaa olla pelimies, joka tarkoittaa sitä, että hän käy vain höyläämässä sinua. Tapaamiset ja yhdessäolo perustuu vain siihen, että hän varmistaa vain piparin saannin. Suhde ei etene, eikä sinun kanssa vietetä aikaa. Joku ehdotti, että kannattaa tututustua uuteen tv-sarjaan Exit, jossa näiden rikkaiden pelimiesten elämää esitellään. Sarja on tositapahtumiin perustuva.
Minä kirjoitin edelle Exitistä. Se kolahti, koska olen pyörinyt ihan vastaavissa piireissä Suomessa (en onneksi enää) ja siellä tosiaan rahan ja vallan sokaisemat miehet Bossin puvuissaan ja Bemareissaan pettivät vaimojaan ristiin rastiin miten kerkisivät. Jäätävää menoa jota näin jälkikäteen mietittynä ei melkein meinaa uskoa todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökin postlådassa oli miehen nimi..
Luuultavast serkku tai muu sukulainen. Tai sitten joku Suomen kymmenistätuhansista Virtasista. Postilaatikossa harvoin on etunimeä.
Vierailija kirjoitti:
Tai minä voin olla pelinainen, jolle kaverit on miestä tärkeämpiä, joka laittaa miehen maksamaan ravintolassa, loisii hienolla mökillä ja joka seksin jälkeen käskee miehen lähteä kotiinsa. Miehen näkökulmasta voisitte nähdä kuvion näin päin.
Tiedän tuon sarjan ja vastaavat kuviot on tuttuja minulle aiemmasta elämästäni. Ei se ihan sellaista onneksi ole tosielämässä mutta levotonta ja tylyä kuitenkin.
Ap
Tietenkin olisi mehukasta jos tässä olisi jokin kolmiodraama meneillään, mutta tosiasia on se, että voi hyvin olla olemattakin. Ap vaikuttaa ihan järkevältä ihmiseltä joka selvittänee asian kun sille on luonteva tilaisuus.
.
Mutta: se mikä omassa mielessäni kallistaa tätä kuitenkin myös sille kannalle että kyseessä on joko varattu tai muuten vaan pelimies, on että tapailua on noin pitkä aika takana ja vierailu miehen asunnossa ei ole tullut luontevasti kuvioon. Ehkä jotenkin ymmärtäisinkin sen jos tilanne olisi se, että mies suorastaan asuu sillä mökillään eikä itsekään juuri majaile siellä varsinaisella asunnollaan. Silloinhan tuo mökki olisi tavallaan se miehen pääasiallinen koti. Mutta sehän ei ilmeisestikään ole tilanne jos mies itsekin roudaa mökille omat hygieniatarvikkeensa ym. kuten ymmärsin jostain ap:n viestistä.
Siksi kuvio tuntuu kaikkineen oudolta. Mutta ei auta kuin odotella. :D
No jos mies on vaikka sanonut, että asun sen ja sen aukion laidalla tai kaupan vieressä, ja siinä on noin kolme neljä taloa, niin kyllähän sen melkein talon tarkkuudella tietää stalkkaamattakin.