Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
661/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä aloittajan kuvailema tapa tutustua nykyään kuinka yleinenkin?

Nähdään esim. salilla joku kiinnostava ja otetaan yhteyttä instassa.

Vierailija
662/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuolla miehellä ollut kuvien mukaan aivan tasokas asunto?

Kuvien mukaan....

Mies on ITSE ottanut aloittajaan yhteyttä jo alkuvuodesta,mutta ei ole vienyt edes kotiinsa vaan tunkenut ap:n kotiin. Mitenkäs tämä juttu meni....kuullut ap:n nimen salilla, ottanut yhteyttä instassa....tulee ap:n kotiin mutta ei vie häntä omaansa eikä ap tiedä edes sitä, missä mies asuu.

Jotain outoa tuossa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin törppö. Mikset ehdota ihan suoraan tapaamista kaverin kotona? Mitäs suostut pompoteltavaksi ja hyväksi käytön. Ihmisellä on suu , avaa se ja kysy henkilöltä suoraan , et vastauksia vierailta tule saamaan.

Vierailija
664/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin jäin miettimään. Itse en varmaankaan edes vastaisi, jos joku saisi nimeni salilla jotenkin tietoonsa ja ottaisi sitten instassa yhteyttä. Miksi ei tullut jo salilla juttelemaan? Mieshän tuossa on stalkannut ap:n elämää. Mennyt ap:n asuntoon. Ei esittele omaansa. Jokin tässä haiskahtaa.

Ja tuo mökki. Minun ikäluokassani (todnäk suunnilleen ap:n miehen ikäluokka) useimmilla on mökki ja se on kyllä ihan kakkoskoti, henkilökohtaisine tavaroineen. Ei sinne tarvitse erikseen kuskata tavaraa mukana joka kerta.

Vierailija
665/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kyllä varuillani, niinkun monta kertaa sanottu. Ei tuo normaalia ole.

Itse olin kanssa tapailusuhteessa petturiin n. viitisen vuotta takaperin. Somessa yhtään mikään ei viitannut suhteeseen, esitteli muutamalle ystävälleen, oli mökkiviikonloppu juhannuksena, viikonlopun yli olevia hotellimatkoja... Minun luokseni tuli mielellään, mutta hänen luokseen ei mielellään menty, vitkutteli asiaa. Puolen vuoden suhteessa yhden käden sormilla laskettavissa kerrat kun kävin hänen asunnollaan, koskaan en yötä ollut. Tavattiin kuitenkin noin 2 kertaa viikossa.

Kunnes sitten jäi verekseltään kiinni pitkäaikaiselle tyttöystävälle, joka otti yhteyttä minuun. Näki siis viestimme. Eivät asuneet yhdessä, mutta ihan vakituinen suhde oli ja avoliittoaikeissa. Tyttöystävä ei ollut instagramissa ja miehen Fb profiili oli aika mitäänsanomaton joten helppo oli asia piilottaa... Tyttöystävä asui toisella paikkakunnalla, joten piilottelu helppoa, vaikka miehen kaverit joille minut esitteli, tiesivät kuvion. Tyttöystävän vaatteita yms oli asunnossa, mutta piilotti ne kun käväisin niinä harvoina kertoina. Jos olisin yöksi jäänyt, niin ehkä olisin löytänyt ne ja ei halunnut riskiä ottaa.

Jälkeenpäin muutamat pienet merkit paljastivat petturin. Joskus ihmettelin miehen jatkuvaa puhelimella roikkumista, mutta en sitten halunnut edes ajatella asiaa. Ei koskaan kertonut kelle viestiä laittaa, mutta nuorena ja tyhmänä sivuutin huolet. Useampi äkillinen tapaamisten peruminen meni läpi, kun osasi perustella ylitöillä, kaverin auttamisella jne, nii sokea olin. Sanomattakin selvää, että lopetin tapailun heti, kun tyttöystävä laittoi viestiä. Kyllä tapapetturit aina selityksiä löytää ja osaa valehdella.

Älkää olko niin sinisilmäisiä, vaan rehellisesti kissa pöydälle ja ottakaa asioista selvää. Vaistoon kannattaa luottaa eikä sivuuttaa.

Vierailija
666/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies asuu tyyliin Jollaksessa, Marjaniemessä tai Tammisalossa  niin nämä on ainakin tunnetusti perheellisten asuinalueita. Haagassa ja Larussa taas on enemmänkin pariskuntia...

Vierailija
667/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä huolestuisi. Jos ootte tapaillu tässä pari kk ja käynyt vaikka missä, niin toi voi johtua ihan vaa lyhyestä ajasta. Mutta jos jatkuu vielä pidempään, niin sitten olisin jo utelias.

Ihanaa pääsiäistä, toivottavasti asia selviää ja takana ei olekaan mitään AV kuvaamia sotkuja tai muita naisia.

Vierailija
668/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pitää hälärit soida ja kovaa.

Et pääse kotiin ja ette vietä kokonaista viikonloppua yhdessä.

Sori vaan mutta ei mies sun kanssa muuta halua kuin pikkukivaa.

Vierailija
669/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies asuu tyyliin Jollaksessa, Marjaniemessä tai Tammisalossa  niin nämä on ainakin tunnetusti perheellisten asuinalueita. Haagassa ja Larussa taas on enemmänkin pariskuntia...

Ei asu missään näistä :)

Vierailija
670/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomiehellä pussukat täynnä ja tarttis tyhjentää...

Vierailija
671/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mogadishu Avenue näkyy osoite olevan...

672/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ota suhdetta vakavasti, jos toimii noin. Ei hänellä välttämättä ketään muutakaan ole, mutta vaikea nähdä, että tuosta mitään oikeaa suhdetta olisi tulossa. Sellaista ajanvietetapailua vaan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
673/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska asuu Hgin keskustassa.

Vierailija
674/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta miehet, jotka ovat olleet ihastuneita ja vakavissaan ovat nimenomaan halunneet viedä kotiinsa ja esitellä kotiaan.

Vierailija
675/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kehtaa tuoda av-mammaa kotiinsa. Naapurit voi nähdä ja menee maine.

Vierailija
676/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska asuu Hgin keskustassa.

Ei asu keskustassa.

Vierailija
677/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti pahoinvointia, oman elämän vähintään alitajuista kyseenalaistamista, aavistusta ja pelkoa että toisinkin voisi elää, pahantahtoisuutta, ilkeyttä, pilkallisuutta ketju täynnä. Muutama avarakatseinen ja sävyeroja ymmärtävä joukossa. Tämä on ollut silmiä avaava ketju. Hyviä ihmisiä on vähemmän kuin luulisi.

Olen nähnyt joka ilta ystäviäni (vaikka en reaaliajassa siitä raportoinutkaan) ja näen tänäänkin. En kerro, missä kaupungissa asun. Joku erikoinen tyyppi näyttää sitä arvuuttelevan. En kerro ikää enkä sitä onko lapsia.

Ap

Vierailija
678/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta miehet, jotka ovat olleet ihastuneita ja vakavissaan ovat nimenomaan halunneet viedä kotiinsa ja esitellä kotiaan.

Sama. Minun mies nimenomaan halusi kokata minulle.

Vierailija
679/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mutta toki stalkkereilla ja muilla saalistajilla ihan tavallista. Joskaan ei niin yleistä etteikö tälläkin palstalla voisi pyöriä useampi saman miehen uhri.

Vierailija
680/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavasti pahoinvointia, oman elämän vähintään alitajuista kyseenalaistamista, aavistusta ja pelkoa että toisinkin voisi elää, pahantahtoisuutta, ilkeyttä, pilkallisuutta ketju täynnä. Muutama avarakatseinen ja sävyeroja ymmärtävä joukossa. Tämä on ollut silmiä avaava ketju. Hyviä ihmisiä on vähemmän kuin luulisi.

Olen nähnyt joka ilta ystäviäni (vaikka en reaaliajassa siitä raportoinutkaan) ja näen tänäänkin. En kerro, missä kaupungissa asun. Joku erikoinen tyyppi näyttää sitä arvuuttelevan. En kerro ikää enkä sitä onko lapsia.

Ap

Anna kun arvaan: Mies asuu Helsingissä meren läheisyydessä, sinä Vantaan lähiössä. Silti haluaa nähdä sinun luonasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä