Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Selvähän tuo on, ettei mies halua aapeetä elämäänsä. Hän haluaa vain seksiä. Se alun tapa ottaa yhteyttäkin...
Ja huom. Mies itse halusi ottaa kontaktia mutta tässä on tulos.
Miten ihmeessä ei omalla mökillä ole mitään henkilökohtaista? Edes hygieniatuotteita? Ei todellakaan ole oma mökki. Joku firman mökki selvästi.
Stalkkaamiseen en tosiaan lähtisi. Ehkä ap voisi tehdä pariksi viikoksi ”muita suunnitelmia” ja antaa miehen odottaa. Sittenpä nähdään, mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pitää olla halua ja aktiivisuutta selvittää onko toinen varattu, jos on noin epäilyttäviä viboja ilmassa, että jos se paljastuukin varatuksi ja kysytään ap:lta, että miksi ryhdyit toiseksi naiseksi, voi rehellisesti sanoa tehneensä jotain välttääkseen olemasta osana pettämisestä. Siinä menee se raha stalkkaukseen. Jos ei tee yhtään mitään vaan jatkaa tapailua kuin ei mitään, vaikka on kaikki merkit ilmassa, niin olisi itselläni ainakin huono omatunto ja kokisin mahdollistaneeni pettämisen. Pitää olla vastuullisella tavalla epäluuloinen. Eri asia on, jos mistään ei olisi voinut epäillä mitään. Ap:n tapauksessa on kuitenkin kaikki merkit ilmassa.
Miksi naisella pitää olla huono omatunto jos mies pettää ja valehtelee kahdelle naiselle?
No vaikka siksi, etten ainakaan itse haluaisi roikkua hyväksi käytettävänä kakkosena ja saada vain murusia osakseni.
Hah, mitä täällä on tapahtunut! :D En edes yritä vastata noihin viesteihin ja ”puolustautua”. Mahtavaa, miten täällä palstalla tunnetaan mies ja meidän suhteen dynamiikka paremmin kuin minä tunnen, muutaman minun viestini perusteella.
Ensinnäkin suhde toimii minun ehdoillani, ilmeisesti myös mies on tyytyväinen. Minä haluan useammin nukkua yöni yksin, minulla(kin) on töitä, jotka vaativat aikaa, minä harrastan. Ja mikä tärkeintä, minulla on ystäviä, joita en hylkää miehen takia. Se on periaatepäätös. En ole niitä naisia. Koska olin kauan sitten sopinut tapaavani nämä ystävät pääsiäisenä, niin niin myös teen. Ja mies meni sille pääsiäisreissulle, jonka on tehnyt monta kertaa aiemmin kavereidensa kanssa. Me voimme hyvin tavata sen jälkeen.
Ainoa asia, joka minua alkoi ärsyttää, on se, että nyt kun olen vähän aikaa tehnyt etätöitä, olisi kiva lähteä jonnekin kodin ulkopuolelle välillä. Nyt kun olemme tavanneet muutaman kerran peräkkäin vain minun kodissani, alkaa kyllästyttää. Ensin en edes kiinnittänyt huomiota siihen, koska elämä oli muuten aktiivista ja teimme kivoja juttuja eri paikoissa. Tajusin hetki sitten, että en ole vielä edes käynyt siellä miehen kodissa.
Näistä spekseistä sitten palstalla on päätetty, että mies on naimisissa, käyttää minua hyväkseen, hänellä on useita muitakin naisia, hän on asunnoton, mökki on exän, olemme vain tuttavia eikä tästä voi koskaan tulla mitään, koska emme ole koko ajan yhdessä. Saa nähdä mitä tulee, keskityn mieluiten hetkeen.
Aloitus pitää edelleen paikkansa, en halua nyhjätä vain kotonani miehen kanssa.
Ap
Omituinen kuvio. Mutta reissuun on todettava, että ei aikuiset ja tasapainoiset ihmiset peruuttele noin vaan lomareissujaan vaikka tapailisi jotakin tosissaankin. Ei mulle ainakaan tulisi mieleenkään, vaikka mieluummin ehkä olisinkin ihastukseni kanssa. Kyllä kaverisuhteistakin on pidettävä huoli. Kehenkään elämä ei siitä vahingoitu ettei nää muutamaan päivään uutta miestä/naista... ja puhelimet toimii kyllä, viestejä voi silti vaihtaa tai soittaa. Itselleni tosin muutenkin sellaiset suhteet on kammotus, joissa ollaan koko ajan yhdessä. Ehkä tämä on sekä ikä- että luonnekysymys.
N40
Vierailija kirjoitti:
Hah, mitä täällä on tapahtunut! :D En edes yritä vastata noihin viesteihin ja ”puolustautua”. Mahtavaa, miten täällä palstalla tunnetaan mies ja meidän suhteen dynamiikka paremmin kuin minä tunnen, muutaman minun viestini perusteella.
Ensinnäkin suhde toimii minun ehdoillani, ilmeisesti myös mies on tyytyväinen. Minä haluan useammin nukkua yöni yksin, minulla(kin) on töitä, jotka vaativat aikaa, minä harrastan. Ja mikä tärkeintä, minulla on ystäviä, joita en hylkää miehen takia. Se on periaatepäätös. En ole niitä naisia. Koska olin kauan sitten sopinut tapaavani nämä ystävät pääsiäisenä, niin niin myös teen. Ja mies meni sille pääsiäisreissulle, jonka on tehnyt monta kertaa aiemmin kavereidensa kanssa. Me voimme hyvin tavata sen jälkeen.
Ainoa asia, joka minua alkoi ärsyttää, on se, että nyt kun olen vähän aikaa tehnyt etätöitä, olisi kiva lähteä jonnekin kodin ulkopuolelle välillä. Nyt kun olemme tavanneet muutaman kerran peräkkäin vain minun kodissani, alkaa kyllästyttää. Ensin en edes kiinnittänyt huomiota siihen, koska elämä oli muuten aktiivista ja teimme kivoja juttuja eri paikoissa. Tajusin hetki sitten, että en ole vielä edes käynyt siellä miehen kodissa.
Näistä spekseistä sitten palstalla on päätetty, että mies on naimisissa, käyttää minua hyväkseen, hänellä on useita muitakin naisia, hän on asunnoton, mökki on exän, olemme vain tuttavia eikä tästä voi koskaan tulla mitään, koska emme ole koko ajan yhdessä. Saa nähdä mitä tulee, keskityn mieluiten hetkeen.
Ap
Jaa minusta on kyllä todella outoa ettet tiedä edes hänen osoitettaan. Eihän tuo sinun ehdoilla mene, jos aina vain tapaatte sinun kotonasi eikä mies ole edes kotiaan esitellyt. Yrität kyllä nyt selitellä tätä asiaa itsellesi ja tiedät kyllä ettei kaikki asiat ole nyt kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Palstan logiikka: mielikuvitus lentoon ja kaikki mahdolliset skenaariot esiin! Hienoa, että ongelmasi arkisempi ja ilmeisesti ihan ratkaistavissakin.
Itse olen mies ja vähän vastaavassa tilanteessa. Naisystäväni kertoi juuri samaa. Itse vähän häpeilen omaa aika karua asuntoani, mutta toisaalta en haluaisi, että sitä muutettaisikaan "naisen" näköiseksi. Siksi on ollut kiva, että on vietetty aikaa hänen luonaan, kun hän on ollut luontevimmin siellä. Nyt olen miettinyt pitäisikö miedän liikkua enemmän kotimaassa, että tulisi sitä vaihtelua.
Olen samaa mieltä jos mies ei näytä kotiaan ja haluaa vaan tavata naisen luona...hm .Ei ole puhtaat jauhot pussissa. Minä kyllä ottasin vaikka mistä kautta selville,että ei löytyisi luurankoja kaapista,mutta jokainen elää tyylillään ja sydänsurut on omia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJaa minusta on kyllä todella outoa ettet tiedä edes hänen osoitettaan. Eihän tuo sinun ehdoilla mene, jos aina vain tapaatte sinun kotonasi eikä mies ole edes kotiaan esitellyt. Yrität kyllä nyt selitellä tätä asiaa itsellesi ja tiedät kyllä ettei kaikki asiat ole nyt kohdillaan.
Näinhän en ole kertonut. Tiedän kyllä, missä taloissa mies asuu emmekä ole tavanneet koko aikana vain minun luonani, viime kerroilla kyllä. Jatko näyttää, onko kaikki kohdillaan eli onko siihen ollut jokin syy, miksi en ole käynyt miehen kotona, vai olenko vain vaihtelunhaluinen. Elämässä melkein kaikki on aina mahdollista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet nyt yhdistellyt useamman eri ihmisen kommentteja, tuskin kukaan väittää miehen olevan kaikkea tuota, mitä kuvaat. Mutta se, ettet kahden kuukauden tapailun jälkeen edes tiedä miehen osoitetta, on hyvin poikkeuksellista ja viittaa siihen, että mies salailee jotain. Ja usko tai älä, vaimojaan pettävät miehet usein toistavat hyvin samanlaista kaavaa ja toimintamallia. Sen perusteella minä päättelen, että mies on varattu. Ja se on toisen hyväksikäyttöä, vaikka sinulla kuinka olisi oma elämä, työ ja tahto.
Mutta pianhan pääsiäinen on ohi, mies palaa kotiin, sinä otat asian puheeksi ja homma selviää. Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Tuuthan ap sitten kertomaan meille, mitä mies vastaa, kun otat asian hänen kanssaan puheeksi. Toivottavasti hän kutsuu sinut samantien luokseen ja koti on vain hänen ja kaikki etenee hyvin. En soisi kenenkään joutuvan petturin särkemäksi ❤️
Muakin kiinnostais tietää miten tää päättyy, mutta ap on kyllä sen verran lytätty etten ihmettele jos ei haluis tulla kertomaan. Sitten vaan hihkuttais hänelle että mitä mä sanoin..!
Vähän rakentavampi asenne ja tukea osoittavat viestit olis se mitä itse varmaan hankalassa tilanteessa kaipais.
Joo ap vaikuttaa sinisilmäiseltä, mut kuka tänne kohta viitsii mitään avautua asioista jotka on itselle herkkiä / joista on epävarma, kun suurin osa vastauksista on v.ttuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlet nyt yhdistellyt useamman eri ihmisen kommentteja, tuskin kukaan väittää miehen olevan kaikkea tuota, mitä kuvaat. Mutta se, ettet kahden kuukauden tapailun jälkeen edes tiedä miehen osoitetta, on hyvin poikkeuksellista ja viittaa siihen, että mies salailee jotain. Ja usko tai älä, vaimojaan pettävät miehet usein toistavat hyvin samanlaista kaavaa ja toimintamallia. Sen perusteella minä päättelen, että mies on varattu. Ja se on toisen hyväksikäyttöä, vaikka sinulla kuinka olisi oma elämä, työ ja tahto.
Mutta pianhan pääsiäinen on ohi, mies palaa kotiin, sinä otat asian puheeksi ja homma selviää. Eikö niin?
En tiedä edes isäni osoitetta. Jos minun pitäisi lähettää hänelle postia, joutuisin kysymään sen häneltä. Tiedän kyllä suunnilleen miehen kodin sijainnin. En halua sen tarkemmin selittää, ettei joku ala miettiä, onko kyseessä hänen naapurinsa. Enkä ole kiistänyt, etteikö tässä kuviossa voisi olla (joustavaa) avovaimoa, mutta mikään ei todista, että niin olisi. Toki asia pysyy esillä, koska se nyt mieleeni tuli ja selviääkin varmasti pian. Ei kylläkään millään ketjussa esitetyllä tavalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuthan ap sitten kertomaan meille, mitä mies vastaa, kun otat asian hänen kanssaan puheeksi. Toivottavasti hän kutsuu sinut samantien luokseen ja koti on vain hänen ja kaikki etenee hyvin. En soisi kenenkään joutuvan petturin särkemäksi ❤️
Muakin kiinnostais tietää miten tää päättyy, mutta ap on kyllä sen verran lytätty etten ihmettele jos ei haluis tulla kertomaan. Sitten vaan hihkuttais hänelle että mitä mä sanoin..!
Vähän rakentavampi asenne ja tukea osoittavat viestit olis se mitä itse varmaan hankalassa tilanteessa kaipais.
Joo ap vaikuttaa sinisilmäiseltä, mut kuka tänne kohta viitsii mitään avautua asioista jotka on itselle herkkiä / joista on epävarma, kun suurin osa vastauksista on v.ttuilua.
Kiitos, tämä on totta. Moni on käyttänyt tilaisuuden hyväkseen päästäkseen sanomaan, että olen hyväksikäytetty pano, jota kohtaan miehellä ei ole mitään tunteita ja kuinka säälittävästi vain odotan, että mies soittaisi minulle ja saan pelkkiä murusia. En ymmärrä ihmisluonnetta, joka pyrkii väheksymään ja lyttäämään muita, jopa tuntemattomia.
Ap
Ketjun alussa ap ilmoitti tietävänsä vain kaupunginosan missä tyyppi asuu. Mutta nyt tietääkin yhtäkkiä jo talonkin missä se asuu. Onkohan sittenkin tullut käytyä stalkkaamassa siellä miehen asuinalueella? :)
Vierailija kirjoitti:
No jotkut naiset nyt tekee ongelman mistä tahansa.
Kerta ja jos tapaileminen sujuu hyvin noinkin, niin miksi hyväksi todettua menetelmää pitäisi muuttaa ihan vain muuttamisen vuoksi.
Ei muu muuttuisi kuin ympäristö.
Yleensä tuollaisia tyytymättömyydenilmaisuja alkaa tulemaan milloin mistäkin, kun on uusi jo tyrkyllä ja arpoo, että kumpi olisi parempi...
Ja sitten kun paljastuu, että miehellä olikin vaimo siellä kotona, niin kirjoittaisit, että mitenkä joku nainen voi olla niin tyhmä, ettei tajua, että miehessä on jotakin häikkää, kun ei koskan päästä toista käymään kotonaan.
Sinä olet niitä, joiden mielestä vika on aina naisessa, teki tämä sitten niin tai näin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun alussa ap ilmoitti tietävänsä vain kaupunginosan missä tyyppi asuu. Mutta nyt tietääkin yhtäkkiä jo talonkin missä se asuu. Onkohan sittenkin tullut käytyä stalkkaamassa siellä miehen asuinalueella? :)
Meinaatko että kaikki raportoi tänne pilkun tarkkaan kaiken mitä tietää? Yleensä lukija tajuaa että viestit on tiivistelmiä.
Ei siinä ole mitään pahaa että haluat nauttia seksistä ja kuvitteellisesta romantiikasta miehen kanssa, on tämä korona-aika sen verran tylsää. Ehtii sen karun todellisuuden kohtaamaan myöhemminkin. Toivottavasti ei kehity liikaa tunteita. Ja pettämisestä alkanut suhde päättyy pettämiseen.
Ap, en minä ainakaan vastannut tänne lytätäkseni sinua. Useimmat näistä vastauksista ovat harmissaan sinun puolestasi, ja siksi ovat niin tuskastuneita. Me samaistumme sinuun, koska olemme olleet sinun asemassasi, ja toivoisimme, että voisimme silloiselle itsellemme sanoa, että nämä ja nämä merkit eivät ole hyviä, vaikka kuinka olimme rakastuneita.
Minulla ne nyt eivät liity asuntoon, vaan alkoholin käyttöön. En tiedä, mikä minutkin sai häpeämään miehen käytöstä, ja sitä että olin rakastunut. Hänen häpeähän se oli. Mikä sai valehtelemaan itselleen, ja esittämään muille, että kaikki on ok. Kai se, että olin niin rakastunut, ja niin kovasti halusin kaiken olevan ok. Että kaikki varoittelijat olivat väärässä, eivätkä tunteneet häntä. Kyllähän minä tiesin, miten asiat oikeasti on, ja miten ihana hän on ja rakastaa minua.
No ei se sitten mennyt niin.
Minä ainakin toivoisin, että kerrot, kun olet käynyt hänen kotonaan, että kuinka asia ratkesi.
Ap on jo ainakin yhden kerran ilmoittanut haluavansa tulla miehen kotiin käymään mutta mies käänsi sen niin että kärräsikin ap:n sinne mökille eli miten tämä voi enään kysymällä muuttua kun vastaus on jo saatu aikaisemmin. Nalkutukseksihan tuo menee jos samaa asiaa alkaa jauhamaan kerta toisensa jälkeen.
Tämä on yksi keskustelupalstan lukuisista ketjuista, jotka paisuvat jonkin aloittajan esille tuoman ongelman äärellä.
Tyypillistä näille ovat kirjoittajan hyvät kirjalliset taidot ja jatkuvat perustelut sille, miksi ongelmaa ei pysty ratkomaan.
Kuvitellaan, että tarina on keksitty. Millainen sairaus ja elämä kirjoittajalla on? Eikö hän saa/ole saanut huomiota itselleen millään muulla keinoin? Tämä saa itseni todella surulliseksi. Tulipahan tämä vaan mieleen.
Hyvää pääsiäistä ja huolehtikaa itsestänne ja lähimmäisistänne!
Sen vaimo ja lapset ei ehkä tykkää jos kutsuisi sut sinne.