Ihmiset joilla on somessa itsestään 10-15v vanha kuva
Kommentit (33)
Mulla on yli viisikymmentä vuotta vanha kuva. Hauskempi minusta, kuin tylsä nykynaama.
Kuulun yhteen ryhmään facessa ja sen säännöissä on että pitää olla omalla naamalla. No se ainoa kuva mikä mulla on, on vanha. Tuoreempaa otosta minusta ei ole missään eikä kenenkään kamerassa. Selfieitä en ota, ne on tyhmiä. Viihdyn kameran takana, en edessä.
En kuvaa itseäni muuten kun nyt korona aikaan olen gynekologille laittanut kuvia pimpistä.
Mulla on ollut sama kuva 22 vuotta. On varmaan vielä seuraavatkin 22 vuotta. Mitä sitä vaihtamaan.
Minulla on noin 8 vuotta vanha profiilikuva. En ole mielestäni hirveästi muuttunut siitä, hiukset vaan on nykyään vähän lyhyemmät.
Minulla on tosi vähän kuvia itsestäni ylipäänsä, en viihdy kameran edessä. En ole koskaan ottanut itsestäni yhtään selfietä. Kaipa sitä voi yrittää jonkin kuvan napata ja profiilikuvan päivittää, mutta toisaalta, mitä väliä sillä on.
Narsististen juttuja omakuvat somessa.
Päivitän noin 5v välein koska siinä ajassa ulkonäkökin muuttuu. Minusta on jotenkin outoa pitää siellä kuvaa ajasta kun oli eri näköinen, muillakin herää epäily miksei päivitä kuvaa. Esim ottaako se mainittu vanhemeninen koville vai eikö saa painoa enää alas.
Useammin en päivitä koska on aika työlästä saada itsestään hyvää kuvaa kun ei ole muita kuvaamassa. Ei ainakaan itseltä onnistu hyvä kuva noin vain kuten joiltakin muilta voi onnistua.
Käytän Facebookia sen verran harvakseltaan, ettei tule vaihdettua. Muualla somessa ei ole kasvokuva.
Ehkä kaikkia ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta koko profiilikuva, tai sen tila, ja sitten vaan lätkäsee siihen jotain hätäsesti, tai jättää tyhjäksi kokonaan ..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut sama kuva 22 vuotta. On varmaan vielä seuraavatkin 22 vuotta. Mitä sitä vaihtamaan.
Missäs somessa se jo -99 oli käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Käytän Facebookia sen verran harvakseltaan, ettei tule vaihdettua. Muualla somessa ei ole kasvokuva.
Sama. Sen takia ei tule käytettyä sitä facea, kun kuva vanha, enkä jaksa ottaa uutta. Eli tällainen kierre.
Piti taaskin otta joku ulkokuva talvella. Ei tullut otettua, aina joku ruma pipo päässä. Nyt on kohta kesä, niin en mä viitsi mitään talvikuvaa nyt ottaa. Perus lärvikuvaa en halua. Pitäisi pyytää jotain ottamaan kuva vaikka takaa päin.
Äidilläni on lapsuuskuva 50-luvulta, sen avulla on löytynyt monta sen ajan lapsuuskaveria. Ei ne olisi nykykuvasta tunnistaneet, nimikin on superyleinen.