Ihmiset joilla on somessa itsestään 10-15v vanha kuva
Kommentit (33)
Mulla taitaa olla 40 vuotta vanha.
Sama se mitä siellä on. Kyllä ne oikeesti tärkeet ihmiset mut näkee kuitenkin usein ja tietää miltä näytän.
Ystäväni ei ole vaihtanut kuvaansa 10 vuoteen.
Pitääkö siitäkin vääntää jotain negatiivista?
Miksi ei. Pääasia että on oma kuva. Minusta on ainakin ihan kiva nähdä ihmisten nuoruuskuvia. Nyt kun Facessa valtaosa on sitä suurta ikäluokkaa, niin olen usein toivonut että tulispa joku haaste että kaikki laittais nuoruuskuvan profiilikuvaksi. Ois kiva nähdä että minkä näköistä porukka on ollut nuorena. Ite oon siis kolmikymppinen enkä olen nähnyt suurta ikäluokkaa nuorena. Muutamia sukulaisia toki valokuvissa, mutta en edes niitä kaikkia.
Minusta on noloa ottaa selfieitä ja muutenkin mainostaa pärstääni. Eipä ole taas pitkään aikaan ollut sellaista hetkeä että tuntuisi luontevalta. Ei se naama muutenkaan tässä keski-iässä niin kovaa tahtia muutu.
Mulla on seitsemän vuotta vanha profiilikuva. En ole jaksanut vaihtaa. Ei mua kiinnosta esitellä itseäni somessa.
Mulla on varmaan 5 vuotta vanha kuva ja siitäkin käy välillä mielessä, että pitäisi uusia, mutta inhoan olla kuvissa ja siedettävää kuvaa on vaikea saada otettua, joten pidän siellä sellaista harvinaisuutta, jossa en mielestäni näytä ihan hirveältä. Yhden maskikuvan olen sinne kyllä lisännyt, mutta ei ole profiilikuvana.
Minulla ei ole edes oma kuva, vaan kuva muusta aiheesta. Mitä väliä? Kai kaverit tietävät, kuka sen tilin takana on ilman kuvaakin.
Parempi tuo kuin sellainen että vaihtaa joka viikko eri kuvan ja kuvassa on hirveästi filtteriä ja blurrattua ihoa ja huulet töröllä. Se se vasta noloa on.
Minä laitan joka päivä kello kymmenen uuden profiilikuvan itsestäni.
Miksi kukaan on niin ääliö, että laittaa mitään kuvia itsestään someen?
Olis vaan kaikilla ikivanhoja kuvia tai lemmikkejä tai kukkasia tai mitä vaan.
Inhottavaa katsella ihmisten naamoja, varsinkin kun 99% ei herätä ihastusta.
Ja jos haluan katsella itseäni miellyttävien ihmisten kuvia, niin en somessa, väkiseltä. Sitten kun itse haluan, eli en juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan on niin ääliö, että laittaa mitään kuvia itsestään someen?
Tämä. Todella vaarallista.
No en mä oikein päivitä sinne muutenkaan ikinä mitään, joten ei tule kuvaakaan vaihdettua.
Voisivat päivittää kuvan nykyaikaan, muutkin vanhenevat. Se vanha voi olla kansiossa erikseen näkyvillä ja teksti siihen.
Monilla keski-ikäsillä miehillä on armeijakiva profiilina, ku ne oli tykäreinä vekaralla 1985
Vierailija kirjoitti:
Monilla keski-ikäsillä miehillä on armeijakiva profiilina, ku ne oli tykäreinä vekaralla 1985
Hehheh, huono provo. Kukaan ei kehtaa myöntää olevansa tykkimies.
Itseäni ihmetyttää mustavalkoiset lapsuuskuvat sekä koiran ja kissan kuvat profiiikuvina. Näitä harrastavat suuret ikäluokat.
Ei musta oo kuvia. Enkä harrasta selfieitä.
Vanheneminen ottaa koville joillekin. Ehkä sisäisesti kokee olevansa vielä tuo 15v nuorempi.