Mistä "vääristä" asioista ilahdut?
Mistä sellaisesta tulet iloiseksi, minkä ei yleisen mielipiteen mukaan pitäisi ilahduttaa? Joka on väärin, paheksuttavaa tai vahingollista jonkun mielestä?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkatastrofeista, esimerkiksi tulvista ja maanvyörymistä.
Toivon joka päivä salaa näitä tulivuorenpurkauksia ja tsunameja tai jotain terrori-iskuja ym....apua :)
miiii-tuuuu
vieläkin joutuu niitä samoja fukishimoja ja indonesian tsunameja ja wtc iskuja tubesta pyörittelemään ja uutta materiaalia jo kaipaisi ja suurella innollaa....tule tule tule jo, jyrise, järise, posahda, jes jes jes...
kun tien laidalla poliisi sakotta jotakin autoilijaa, vaikka ei tiedä mitä on tapahtunut
- Tupakointi lämpimällä säällä eli paahteisella rannalla (on aivan ihanaa käydä uimassa meressä, nousta sieltä kuumalle kalliolle kuivattelemaan, pistää sätkä huuleen ja nautiskella auringosta<3) ja lämpimässä kesäillassa/-yössä
- juoda lempi-ihmisten kanssa kylmää skumppaa auringossa ja saada semmonen ihana päihtymys päälle
- ottaa sexyn jäbän kanssa MDMA ja nauttia ruumiillisista iloista koko yö
- tavata hot random jäbä sattumalta jossain random paikassa ja lähteä siitä spontaanisti harjoittamaan villiä seksiä
- polttaa parhaiden kanojen kanssa pilveä ja hörötellä sitten kilpaa kaikelle typerälle
- olla bestisten kanssa semi laskuissa ja masennella silleen romanttisella tavalla kun aamuaurinko nousee
Vierailija kirjoitti:
- Tupakointi lämpimällä säällä eli paahteisella rannalla (on aivan ihanaa käydä uimassa meressä, nousta sieltä kuumalle kalliolle kuivattelemaan, pistää sätkä huuleen ja nautiskella auringosta<3) ja lämpimässä kesäillassa/-yössä
- juoda lempi-ihmisten kanssa kylmää skumppaa auringossa ja saada semmonen ihana päihtymys päälle
- ottaa sexyn jäbän kanssa MDMA ja nauttia ruumiillisista iloista koko yö
- tavata hot random jäbä sattumalta jossain random paikassa ja lähteä siitä spontaanisti harjoittamaan villiä seksiä
- polttaa parhaiden kanojen kanssa pilveä ja hörötellä sitten kilpaa kaikelle typerälle
- olla bestisten kanssa semi laskuissa ja masennella silleen romanttisella tavalla kun aamuaurinko nousee
Okei näissä mun paheissa ei oo kyl oikeesti yhtään mitään pahaa, kun vertaa näihin epäempaattisten julmureiden vastauksiin joissa saadaan iloa toisten epäonnesta :D
Itse en muista, että olisin elämässäni koskaan iloinnut toisen epäonnesta.
T: sama
Enpä ole kyllä aikaisemmin tajunnut, että jotkut ovat oikeasti noin paskoja ihmisiä kuin moni tähän ketjuun vastannut.
Kun miehen lapset eivät tule meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajanahan minun kuuluisi rakastaa kaikkia oppilaita jne. Mutta voi sitä ilon määrää, kun käy semmoinen tuuri, että se tietty kusipää jää vihdoin kiinni jostain vapaa-ajan harrastuksestaan ja sijoitetaan kiireellisesti huitsin Nevadaan. Varsinkin jos huoltaja on vielä hiljattain syytellyt opettajia siitä, ettemme vain hyväksy lapsosen erityislaatuisuutta ja tämä on ongelmien ydin, ei suinkaan pikku kriminaalin oma käytös.
Rakastaa ei tarvitse mutta luulisi että aikuisena ihmisenä ymmärrät, että usein lapset oireilevat elinympäristönsä vuoksi. Aika julmaa että nautit opettajana siitä, että lapsilla menee vain entistä huonommin elämässään. Suosittelisin vaihtamaan alaa johonkin, jossa et tarvitse empatiakykyä, sitä kun sinulla ei juuri näytä olevan.
En minä siitä nauti, että nuorella menee huonosti vaan siitä, että minä en joudu enää opettamaan sosiopaattia ja varsinkin siitä, miten muu luokka suorastaan puhkesi kukkaan, kun tämä tyyppi lähti. Et näköjään voi edes kuvitella sitä pahoinvoinnin määrää, minkä tällainen ihminen aiheuttaa. Samoin olin iloinen, että vanhemmat vihdoin kohtasivat totuuden, koska sitä nuorta ei tasan auta, että häntä puolustellaan, kun hän tekee pahaa.
Sinulle suosittelen vierailua oikeaan elämään ja todellisuuteen, jossa osa yläkoulun oppilaista on vaarallisia ja paatuneita.
Väittäisin aika hyvin perillä olevani kun sekä minä että sisarukseni oireilimme aika voimakkaasti perheväkivallan vuoksi. :) Minun opettajani sekä nuorisotyöntekijät onneksi tukivat ja saan heitä kiittää siitä että minusta tuli terve aikuinen eikä päihdeongelmainen ja syrjäytynyt rikollinen, mikä näytti jo todennäköiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kun maskiton saa koronan.
Tavallaan ymmärrän, mutta maskiton tosin myös levittää sitä tartuntaa tehokkaammin kuin maskillinen, joten se on itse asiassa sinunkin kannalta huono asia. Maski suojaa enemmän muita kuin itseään tartunnalta.
Jos olen julkisella paikalla, missä joku äänekäs pikkulapsi juoksee edestakaisin ja vanhemmat eivät yritäkään hillitä sitä. Kaikkia muita paikalla olijoita ärsyttää. Lapsi kompastuu juostessaan ja alkaa itkeä. En voi sille mitään, että ilahdun hieman.
Sama juttu, jos kuulen yläkerrassamme asuvan ylivilkkaan häirikkölapsen kirmaavan ympäri asuntoa ja sitten kaatuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun suuresti ihailemani nuori tyttö julkaisee uuden videon. Tapitan aina ruudulla sulkien kaine muun pois mielestäni ja olen yhtä hymyä.
Mikä tässä on väärin?
Joidenkin mielestä se olisi väärin.
Tässä oli kyse yleisestä mielipiteestä, mikä se sitten onkaan. Onko tuo katselusi yleisen mielipiteen mukaan tuomittavaa?
Sano sinä. Iän puolesta sopisin hänen isäkseen.
Vaikea sanoa, kun en tiedä katseletko molo kourassa vai romanttisen hurmaantuneena.
Eipä nuo toisiaan sulje pois. Voipi olla molempia. Romanttisesti hurmaantuneena molo kourassa..
Vierailija kirjoitti:
Jos olen julkisella paikalla, missä joku äänekäs pikkulapsi juoksee edestakaisin ja vanhemmat eivät yritäkään hillitä sitä. Kaikkia muita paikalla olijoita ärsyttää. Lapsi kompastuu juostessaan ja alkaa itkeä. En voi sille mitään, että ilahdun hieman.
Sama juttu, jos kuulen yläkerrassamme asuvan ylivilkkaan häirikkölapsen kirmaavan ympäri asuntoa ja sitten kaatuvan.
Tällaiset ihmiset on kyllä sairaita. Ja sitten paheksutaan jotain laittomien päihteiden käyttämistä ja irtoseksiä...
Suurinosa ihmisistä on täysin epäloogisia ja älyllisesti epärehellisiä.
kun usa tekee ilmaiskuja lähi-itään aina kun posahtaa niin jeeessss!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajanahan minun kuuluisi rakastaa kaikkia oppilaita jne. Mutta voi sitä ilon määrää, kun käy semmoinen tuuri, että se tietty kusipää jää vihdoin kiinni jostain vapaa-ajan harrastuksestaan ja sijoitetaan kiireellisesti huitsin Nevadaan. Varsinkin jos huoltaja on vielä hiljattain syytellyt opettajia siitä, ettemme vain hyväksy lapsosen erityislaatuisuutta ja tämä on ongelmien ydin, ei suinkaan pikku kriminaalin oma käytös.
Rakastaa ei tarvitse mutta luulisi että aikuisena ihmisenä ymmärrät, että usein lapset oireilevat elinympäristönsä vuoksi. Aika julmaa että nautit opettajana siitä, että lapsilla menee vain entistä huonommin elämässään. Suosittelisin vaihtamaan alaa johonkin, jossa et tarvitse empatiakykyä, sitä kun sinulla ei juuri näytä olevan.
En minä siitä nauti, että nuorella menee huonosti vaan siitä, että minä en joudu enää opettamaan sosiopaattia ja varsinkin siitä, miten muu luokka suorastaan puhkesi kukkaan, kun tämä tyyppi lähti. Et näköjään voi edes kuvitella sitä pahoinvoinnin määrää, minkä tällainen ihminen aiheuttaa. Samoin olin iloinen, että vanhemmat vihdoin kohtasivat totuuden, koska sitä nuorta ei tasan auta, että häntä puolustellaan, kun hän tekee pahaa.
Sinulle suosittelen vierailua oikeaan elämään ja todellisuuteen, jossa osa yläkoulun oppilaista on vaarallisia ja paatuneita.
Väittäisin aika hyvin perillä olevani kun sekä minä että sisarukseni oireilimme aika voimakkaasti perheväkivallan vuoksi. :) Minun opettajani sekä nuorisotyöntekijät onneksi tukivat ja saan heitä kiittää siitä että minusta tuli terve aikuinen eikä päihdeongelmainen ja syrjäytynyt rikollinen, mikä näytti jo todennäköiseltä.
Minusta on vähän kyseenalaista käyttää huonoja oloja tekosyynä ja oikeutuksena kaikelle perseilylleen. Lasta ei voi vaatia kanavoimaan pahaa oloaan rakentavammin, mutta aikuisena pitäisi jo pystyä reflektoimaan käytöstään häveten. Mikä oikeutus se on kiusata ja tehdä pahan olon myös muille, kun itsellä menee kaikki pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset ihmiset on kyllä sairaita. Ja sitten paheksutaan jotain laittomien päihteiden käyttämistä ja irtoseksiä...
Tänne saa ihanasti purkautua, tämä ei ole tosikoille, tämä on parasta terapiaa koronan keskellä ja tästä näkee miten monet oikeasti ajattelevat vaikka eivät itse tee pahaa!
Aina kun totuus paljastuu, että teon takana oli taas "ei suomalainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan käy väkisinkin, kun vanhemmat eivät aseta rajoja lapsilleen. Elämä opettaa.
Plus "älyllisesti epärehellinen" ei tarkoita mitään :D
Tämä ketju on näköjään kerännyt koolle kaikki julmat ja kylmät sosiopaatinalut? Muutama normaalikin kommentti on joukossa, mutta aika sairasta settiä, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne saa ihanasti purkautua, tämä ei ole tosikoille, tämä on parasta terapiaa koronan keskellä ja tästä näkee miten monet oikeasti ajattelevat vaikka eivät itse tee pahaa!
Ei siinä ole kyse mistään ”tosikkoudesta” eikä pahantahtoisuus edes omien ajatusten tasolla ”huumoria”.
Olen aidosti hämmästynyt, että joidenkin ihmisten mieli edes tuottaa noin pahantahtoista kuvastoa ja muut symppaa.
Toki omia ajatuksia voi olla vaikea muuttaa eikä ajatusrikoksia ole olemassa, mutta kyllähän tuollaiset ajatukset heijastuu väkisinkin ilmapiiriin.
Suomalaiset on tutkitusti epäempaattisia, ja sen täällä voi helposti huomata.
Jotenkin surettaa ajatella, että lapset kasvavat tällaisessa tunnekylmässä yhteiskunnassa.
Siitä, että ilma on vuodenajalle "epätyypillinen" (esim. talvella lauhaa ja lumetonta, tai kesällä viileää). En pidä äärilämpötiloista, syksy ja kevät saisivat olla vähän pidempiä. Pilvinen sää on sekin mukavaa ja vesikelit tuntuvat raikkaalta. Ulkomailla asuva tuttu valittelee aika-ajoin Iso-Britannian "surkeaa" ilmastoa joka on kai käytännössä sadetta melkein vuoden ympäri, minusta tuo kuulostaa ihan unelmalta.
Kun joku huonotapainen kakara, jonka vanhemmat ei osaa kasvattaa, juoksentelee jossain ja vetää kunnon turvat niin, että näkyy ja kuuluu, kuinka sattuu.