Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "vääristä" asioista ilahdut?

Vierailija
29.03.2021 |

Mistä sellaisesta tulet iloiseksi, minkä ei yleisen mielipiteen mukaan pitäisi ilahduttaa? Joka on väärin, paheksuttavaa tai vahingollista jonkun mielestä?

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku ei pysty lisääntymään.

https://www.worldometers.info/world-population/

Vierailija
102/129 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voin tällä palstalla poistaa vasta-argumentit jotka servaavat, toisin kuin oikeassa elämässä jossa joudun aina poistumaan paikalta enkä pysty jatkamaan keskustelua vain valitsemillani puheenvuoroilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on näköjään kerännyt koolle kaikki julmat ja kylmät sosiopaatinalut? Muutama normaalikin kommentti on joukossa, mutta aika sairasta settiä, sanoisin.

Olen sadisti, en sosiopaatti. Mutta olen eettisesti kypsä sadisti, en koskaan satuta ketään joka ei sitä kipua ole vapaaehtoinen kokemaan. En myöskään aiheuta vammoja. En iloitse siitä kun jotakuta satutetaan ilman hänen suostumustaan. En hyväksy lasten satuttamista ollenkaan enkä tee sitä itsekään kenellekään alle 20-vuotiaalle. (Ja kyllä, tarvittaessa pyydän henkkarit nähtäväksi.)

En tee tätä työkseni. En saa siitä seksuaalista mielihyvää. Minusta vain on kiva satuttaa toisia, yllämainittujen rajojen sisällä.

Vierailija
104/129 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkatastrofeista, esimerkiksi tulvista ja maanvyörymistä.

Minäkin tunnen outoa tyydytystä luonnonmullistuksista, vaikka en sinänsä toivo kellekään ihmiselle pahaa. Jotenkin vain tuntuu, että ihmiskunnalle on oikein, että turpaan tulee.

Olisitkohan ollut tapaninpäivän tsunamina puhelintolpassa kiinni yhtenä hymynä, vai koskeeko tämä vain sitä kun MUUT ihmiset saavat turpaansa.

Vierailija
105/129 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun maskiton saa koronan.

Minä taas kun maskillinen käsidesiä käyttänyt, julkista liikennettä vältellyt, jne. "hyvis-ihminen" saa koronan.

Olen myös ollut vahingoniloinen kaikille niille jotka ovat koronan vuoksi jääneet työttömiksi ja saaneet tietää ettei työttömyys todellakaan tarkoita sitä etteikö työtön etsisi töitä vaan että niitä töitä ei vaan ole tai että arpaonni vain ei osu kohdalle.

Tuo työttömäksi jääminen sellaiselle joka on julistanut omaa paremmuuttaan, ja katsonut työttömiä alaspäin vielä itse töissä ollessaan. Olen jopa päässyt sanomaan muutamaan kertaan että "kyllähän nyt töitä aina tekeville löytyy, vai miten sanoitkaan" :) Sama myös kun joku sairastuu niin ettei kykenekään töihin. Tuon kyllä esiin sen että tiedän miltä sinusta tuntuu, koska itselläni on ihan sama tilanne. Toivottavasti kukaan ei sinua nyt moiti, tiedän nimittäin miltä sekin tuntuu kun ilman omaa syytäsi sairastut, ja muut mollaavat vain laiskaksi.

Vierailija
106/129 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun menestyjäsuorittajien kulissit kaatuvat. On hienot talot, vehkeet, harrastukset, ammatit yms. ja kehutaan omaa parisuhdetta. Sitten tumpsista vaan yllättäen ero. Sitten avaudutaan rankasta selviytymisestä, kun eihän muille koskaan näin kauheasti käy, olen niin uniikki uhri.

Vierailija
107/129 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee aina hyvä mieli kun jonkun hevon pepun maalaiskunnan ainoa tehdas lopettaa ja duunarit pistetään kilometritehtaalle. Ei löydy enää työtä tekevälle, kun paikkakunnan ainoa työllistäjä meni nurin. Pian joutuu sen uuden, kalliilla velkarahalla, tehdyn talonkin myymään pilkkahintaan, kun ei sellaisesta kukaan paljoa maksa duunittomalla muuttotappiopaikkalunnalla. Muutto luuserilähiöön kaupungin vuokrayksiöön on edessä. Vaimokin otti eron ja vei lapset mukanaan.

Edessä on alkoholismi ja kuntouttava työtoiminta. Voi siinä sitten muistella kuinka aikoinaan uransa huipulla viisasteli työttömille ja vaati tukien lakkauttamista.

Itsehän toki työllistyin jo vuosia sitten, mutta työttömänä kuultu päänaukominen, laiskuriksi olettaminen ja "viisaat" neuvot ei unohdu. Siksi hyvä mieli aina kun pilkka osuu omaan nilkkaan. Ja jaa että ei pidä yleistää? Nooo, duunariammateissa olevista 90% on kuvatun laisia, joten kyllä voi yleistää.

Vierailija
108/129 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piristyn ja ilahdun aina, kun näen jonkun muunkin kaupassa ilman maskia.

Ilahdutko siitä, että voit tartuttaa koronan häneen, vai siitä, että hän voi tartuttaa sen sinuun?

Siis hetkonen:D väitätkö tosissaan että ilman maskia et voi tartuttaa/saada itse koronaa? Veikkaan et jos nyt menisit kauppaan ja siellä kellään muulla ei ois maskia, nii ei ois sullakaan sen jälkeen.:D

Vierailija
109/129 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun annan itselleni luvan sortua huonoon itsekuriin. Esim. jos olen päättänyt olla herkkulakossa mutta annan periksi ja pilaan lakon herkuttelemalla, tunnen suurta onnea. Tai jos pitäisi mennä jonnekin mihin ei millään huvittaisi mennä, ja annan itselleni luvan lintsata siitä, tuntuu tosi hyvältä.

Olisi kiva, jos saisin enemmän tyydytystä ja motivaatiota itseni ylittämisestä ja tavoitteissa onnistumisessa, mutta saan liian hyvän olon epäonnistumisesta - tai tarkemmin ottaen siitä, että annan itselleni niin paljon armoa jossain itsekuria vaativassa asiassa, että se saa epäonnistumaan.

Sanomattakin selvää, että en ole kovin menestynyt elämässäni.

Vierailija
110/129 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ON ketju, johon saa tulla kertomaan mistä VÄÄRISTÄ asioista ilahtuu. Ei tartte lukea, jos ei halua kuulla ihmisten nurjasta puolesta! Ihmettelen teitä, jotka tulette inumaan moraalista ja hyihytteleen ketjuun, jossa on tarkoitus puhua moraalittomuudesta ja hyistä.

Itse nautin vahingonilosta tapauksissa, missä "saa mitä tilaa" eli pettäjälle jää luu käteen tai kiusaaja saa itse tuta. Tai jättäjä ei saakaan enää eron jälkeen ketään.

Itse kanssa tykkään jos joku saa ansionsa munaan, mutta se ei kyllä aina ole ansionsa mukaan jos jättäjä ei löydä uutta. Kyllä minä ainakin mieheni jättäisin jos hän jotain sikailisi, enkä koe että se ero olisi minun vikani.

Vierailija
111/129 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piristyn ja ilahdun aina, kun näen jonkun muunkin kaupassa ilman maskia.

Ilahdutko siitä, että voit tartuttaa koronan häneen, vai siitä, että hän voi tartuttaa sen sinuun?

Siis hetkonen:D väitätkö tosissaan että ilman maskia et voi tartuttaa/saada itse koronaa? Veikkaan et jos nyt menisit kauppaan ja siellä kellään muulla ei ois maskia, nii ei ois sullakaan sen jälkeen.:D

On meitä uniikkeja lumihiutaleitakin, jotka emme ole lampaita.

Käytin maskia jo ennen kuin muut sitä käyttivät ja todennäköisesti tulee tottumuksesta käytettyä vielä senkin jälkeen kun muut lopettavat.

-eri

Vierailija
112/129 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se,kun näen jonkun tutun pitkästä aikaa jossain .Niin kun huomaa ,että ei hänkään oo päässyt irti tupakasta ja alkaa kaivaa askia. Heti jotenkin ilmapiiri vapautuu .

Vierailija
113/129 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku vaalentaa hiuksensa puhki. Joo katson YouTubesta näitä hakusanalla bleach fail.

Vierailija
114/129 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä koronasta olen ollut vain tyytyväinen.

Vierailija
115/129 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkatastrofeista, esimerkiksi tulvista ja maanvyörymistä.

Minä odotan suuren asteroidin törmäystä, myös supertulivuoren purkautuminen olisi paikallaan.

Vierailija
116/129 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronasta ja sen tuomista pakotteista. Saisi olla vieläkin tiukemmat.

Eihän tämä ole vaikuttanut elämääni juuri mitenkään. Olen käynyt töissä, siis mennyt työpaikalle (työ tehdään ulkona), ihan normaalisti, käynyt kaupassa, käynyt kavereiden luona. En harrasta maailmanympärimatkustelua, joten en ole "kärsinyt". Viihdyn parhaiten omassa seurassani ja minulla ei ole pakkomiellettä olla ihmisten seurassa. En vieläkään tunne tai tiedä ainoatakaan covid-19-tautiin sairastunutta; täällä missä asun, on alle sata todettua tartuntaa.

Vierailija
117/129 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jokin ei niin rakas tavara menee rikki.

(Koska sitten sen voi hävittää tai korvata hyvällä omallatunnolla. Normaalisti kun asioiden pois heittäminen tuntuu vaikealta.)

Vierailija
118/129 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun suuresti ihailemani nuori tyttö julkaisee uuden videon. Tapitan aina ruudulla sulkien kaine muun pois mielestäni ja olen yhtä hymyä.

Mikä tässä on väärin?

Joidenkin mielestä se olisi väärin.

Tässä oli kyse yleisestä mielipiteestä, mikä se sitten onkaan. Onko tuo katselusi yleisen mielipiteen mukaan tuomittavaa?

Pedofiilius on tuomittavaa.

Vierailija
119/129 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhelintaan kadulla tuijottava zombi törmää sokkona kävellessään johonkin ja puhelin lentää asvaltiin.

Vierailija
120/129 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun suuresti ihailemani nuori tyttö julkaisee uuden videon. Tapitan aina ruudulla sulkien kaine muun pois mielestäni ja olen yhtä hymyä.

Mikä tässä on väärin?

Joidenkin mielestä se olisi väärin.

Tässä oli kyse yleisestä mielipiteestä, mikä se sitten onkaan. Onko tuo katselusi yleisen mielipiteen mukaan tuomittavaa?

Pedofiilius on tuomittavaa.

Johtuu projektiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän