Mistä "vääristä" asioista ilahdut?
Mistä sellaisesta tulet iloiseksi, minkä ei yleisen mielipiteen mukaan pitäisi ilahduttaa? Joka on väärin, paheksuttavaa tai vahingollista jonkun mielestä?
Kommentit (129)
Ilahdun tuulivoiman ongelmista. Syynä tähän tuulivoimarakentamisen häikäilemättömyys, suorastaan melkeinpä rikollinen toiminta useassa tapauksessa.
Toisten parisuhteiden päättymisestä. Varsinkin sellaisten, joilla on jatkuvasti "uusi rakas".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun suuresti ihailemani nuori tyttö julkaisee uuden videon. Tapitan aina ruudulla sulkien kaine muun pois mielestäni ja olen yhtä hymyä.
Mikä tässä on väärin?
Joidenkin mielestä se olisi väärin.
Tässä oli kyse yleisestä mielipiteestä, mikä se sitten onkaan. Onko tuo katselusi yleisen mielipiteen mukaan tuomittavaa?
Sano sinä. Iän puolesta sopisin hänen isäkseen.
Vaikea sanoa, kun en tiedä katseletko molo kourassa vai romanttisen hurmaantuneena.
Nautin kun ihmiset häviää jossain pelissä rahaa. Vaikka the wall suomi toivon että ei saa rahaa yhtään
Toisten ihmisten kivusta, mutta vain kun se on minun aiheuttamaani ja he ovat ok sen kanssa. Esim. kun hieron kaverini jumissa olevia hartioita, hän saa hyvän hieronnan ilmaiseksi, tietäen että jumittuneiden lihasten hieronta sattuu, ja minä saan mielihyvää siitä että sekä autan että satutan häntä. Kaverini tietää tästä ja on ok sen kanssa. Jos sattuu liikaa johonkin lihakseen, hän sanoo siitä ja minä kokeilen jotain toista lähestymistapaa mikä olisi vähemmän kivulias tai hieron pienemmällä intensiteetillä. En halua vahingoittaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun suuresti ihailemani nuori tyttö julkaisee uuden videon. Tapitan aina ruudulla sulkien kaine muun pois mielestäni ja olen yhtä hymyä.
Mikä tässä on väärin?
Joidenkin mielestä se olisi väärin.
Tässä oli kyse yleisestä mielipiteestä, mikä se sitten onkaan. Onko tuo katselusi yleisen mielipiteen mukaan tuomittavaa?
Sano sinä. Iän puolesta sopisin hänen isäkseen.
No mut kuinka viatonta se katselemisesi on? Katsotko iloiten nuoruudesta ja kauneudesta, vai vedätkö k*teen samalla?
Vierailija kirjoitti:
Kun maskiton saa koronan.
Minä taas kun maskillinen käsidesiä käyttänyt, julkista liikennettä vältellyt, jne. "hyvis-ihminen" saa koronan.
Olen myös ollut vahingoniloinen kaikille niille jotka ovat koronan vuoksi jääneet työttömiksi ja saaneet tietää ettei työttömyys todellakaan tarkoita sitä etteikö työtön etsisi töitä vaan että niitä töitä ei vaan ole tai että arpaonni vain ei osu kohdalle.
Kun joku juoksee hissiin jossa olen mutta ei ehdi, saan matkata yksin
Kun haen verkkokauppaostosta apteekista ja pääsen Maksetut-painikkeella muun jonon ohi.
Kun koululaislauma tai lapsiperhe jää pois bussista. Mikään ei ole niin kaunis ääni kuin heidän perässään sulkeutuvan oven ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kun maskillinen käsidesiä käyttänyt, julkista liikennettä vältellyt, jne. "hyvis-ihminen" saa koronan.
Olen myös ollut vahingoniloinen kaikille niille jotka ovat koronan vuoksi jääneet työttömiksi ja saaneet tietää ettei työttömyys todellakaan tarkoita sitä etteikö työtön etsisi töitä vaan että niitä töitä ei vaan ole tai että arpaonni vain ei osu kohdalle.
Ei työt maailmasta lopu. Jokainen voi keksiä oman liikeidean ja perustaa vaikka toiminimen.
Opettajanahan minun kuuluisi rakastaa kaikkia oppilaita jne. Mutta voi sitä ilon määrää, kun käy semmoinen tuuri, että se tietty kusipää jää vihdoin kiinni jostain vapaa-ajan harrastuksestaan ja sijoitetaan kiireellisesti huitsin Nevadaan. Varsinkin jos huoltaja on vielä hiljattain syytellyt opettajia siitä, ettemme vain hyväksy lapsosen erityislaatuisuutta ja tämä on ongelmien ydin, ei suinkaan pikku kriminaalin oma käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin tämä kun nämä oman elämänsä koronapoliisit saavat koronan ihan vain koska tultiin maski naamalla muihin kiinni turvaväleistä piittaamatta. Sen siitä saa kun pitää päästä pätemään, jopa turvallisuuden uhalla.
Ylipäänsä jos pystyy todistamaan pätijän olevan väärässä tai muu paskainen loppu on todella nautinnollista. Samoin kyttääjät eivät ole ansainneet mitään kovin hyvää kohdalleen.
t. maskia käyttävä ja koronaan uskova
Vierailija kirjoitti:
Opettajanahan minun kuuluisi rakastaa kaikkia oppilaita jne. Mutta voi sitä ilon määrää, kun käy semmoinen tuuri, että se tietty kusipää jää vihdoin kiinni jostain vapaa-ajan harrastuksestaan ja sijoitetaan kiireellisesti huitsin Nevadaan. Varsinkin jos huoltaja on vielä hiljattain syytellyt opettajia siitä, ettemme vain hyväksy lapsosen erityislaatuisuutta ja tämä on ongelmien ydin, ei suinkaan pikku kriminaalin oma käytös.
Rakastaa ei tarvitse mutta luulisi että aikuisena ihmisenä ymmärrät, että usein lapset oireilevat elinympäristönsä vuoksi. Aika julmaa että nautit opettajana siitä, että lapsilla menee vain entistä huonommin elämässään. Suosittelisin vaihtamaan alaa johonkin, jossa et tarvitse empatiakykyä, sitä kun sinulla ei juuri näytä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastaa ei tarvitse mutta luulisi että aikuisena ihmisenä ymmärrät, että usein lapset oireilevat elinympäristönsä vuoksi. Aika julmaa että nautit opettajana siitä, että lapsilla menee vain entistä huonommin elämässään. Suosittelisin vaihtamaan alaa johonkin, jossa et tarvitse empatiakykyä, sitä kun sinulla ei juuri näytä olevan.
En minä siitä nauti, että nuorella menee huonosti vaan siitä, että minä en joudu enää opettamaan sosiopaattia ja varsinkin siitä, miten muu luokka suorastaan puhkesi kukkaan, kun tämä tyyppi lähti. Et näköjään voi edes kuvitella sitä pahoinvoinnin määrää, minkä tällainen ihminen aiheuttaa. Samoin olin iloinen, että vanhemmat vihdoin kohtasivat totuuden, koska sitä nuorta ei tasan auta, että häntä puolustellaan, kun hän tekee pahaa.
Sinulle suosittelen vierailua oikeaan elämään ja todellisuuteen, jossa osa yläkoulun oppilaista on vaarallisia ja paatuneita.
Katastrofeista. Niiden etenemistä on kiva seurata kotisohvalta. Viimeksi tämä laivan juuttuminen. Koronakin oli alussa ilahduttava asia sen tuoman hysterian vuoksi, mutta nyt jo kyllästyttää samat uutiset päivästä toiseen. Voisi jo loppua.
Kun ruuhkaisessa kaupassa kaikkien ihmisten tiellä päättömästi juoksenteleva lapsi kaatuu ja loukkaa itsensä.
Tuntemattomien ihmisten keskusteluiden ja yksityisasioiden kuulemisesta. En itse juoruile, mutta kun kuulee sivusta toisten keskusteluita on kuin seuraisi jotain tositv-ohjelmaa.
Kun jokin sovittu meno peruuntuu ja saan viettää sen ajan kotona. Tietysti esitän surullista kun peruutus tulee, mutta sisimmässäni olen vain iloinen.
Itse en kyllä iloitse, jos toiseen ihmiseen sattuu, tavalla tai toisella... Siitä olen "iloinnut", että korona vei linnanjuhlat, virpomiset ja Euroviisut. Näistä toivoisin takaisin vain tuon virpomishomman, se on kuitenkin lapsille tärkeä juttu, vaikka itse sitä inhoankin.
Kun esim. jossain juhlissa lapsiperheet lähtee kotiin ja juhlat voivat todella alkaa!
Kaikkihan me voimme tartuttaa koronaa. Ilahdun siitä, että tuo toinen maskiton on tajunnut sen.