Mistä "vääristä" asioista ilahdut?
Mistä sellaisesta tulet iloiseksi, minkä ei yleisen mielipiteen mukaan pitäisi ilahduttaa? Joka on väärin, paheksuttavaa tai vahingollista jonkun mielestä?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
- Tupakointi lämpimällä säällä eli paahteisella rannalla (on aivan ihanaa käydä uimassa meressä, nousta sieltä kuumalle kalliolle kuivattelemaan, pistää sätkä huuleen ja nautiskella auringosta<3) ja lämpimässä kesäillassa/-yössä
- juoda lempi-ihmisten kanssa kylmää skumppaa auringossa ja saada semmonen ihana päihtymys päälle
- ottaa sexyn jäbän kanssa MDMA ja nauttia ruumiillisista iloista koko yö
- tavata hot random jäbä sattumalta jossain random paikassa ja lähteä siitä spontaanisti harjoittamaan villiä seksiä
- polttaa parhaiden kanojen kanssa pilveä ja hörötellä sitten kilpaa kaikelle typerälle
- olla bestisten kanssa semi laskuissa ja masennella silleen romanttisella tavalla kun aamuaurinko nousee
Tuo MDMA ei ainakaan paranna erektiota, siitähän kulli muuttuu sellaiseksi pirikatkaravuksi, josta ei tahdo edes kusta tulla ulos. Vaikka MDMA:n aiheuttama olo on hämmästyttävän orgastinen ja tekisi mieli paneskella, mutta se ei onnistu. Tiedän tämän omasta kokemuksestani, mutta pilvessä paneskelu taas onnistuu ja se on erittäin nautinnollista.
Kun kaikkia miehiään pettäneen ex-ystäväni aviomies lopulta saa tarpeekseen ja haluaa eron.
Joo, olen häijy ja vahingoniloinen. Se ihminen on kaatanut niskaani niin paljon kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun suuresti ihailemani nuori tyttö julkaisee uuden videon. Tapitan aina ruudulla sulkien kaine muun pois mielestäni ja olen yhtä hymyä.
Mikä tässä on väärin?
Joidenkin mielestä se olisi väärin.
Tässä oli kyse yleisestä mielipiteestä, mikä se sitten onkaan. Onko tuo katselusi yleisen mielipiteen mukaan tuomittavaa?
Pedofiilius on tuomittavaa.
Johtuu projektiosta.
Tässä keskusteluketjussa ilmeisesti mieshenkilö ilahtuu nuorten tyttöjen videoista, eli LASTEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun suuresti ihailemani nuori tyttö julkaisee uuden videon. Tapitan aina ruudulla sulkien kaine muun pois mielestäni ja olen yhtä hymyä.
Mikä tässä on väärin?
Tässä oli kyse yleisestä mielipiteestä, mikä se sitten onkaan. Onko tuo katselusi yleisen mielipiteen mukaan tuomittavaa?
Pedofiilius on tuomittavaa.
Johtuu projektiosta.
Tässä keskusteluketjussa ilmeisesti mieshenkilö ilahtuu nuorten tyttöjen videoista, eli LASTEN.
Ok. Ja mitä sit?
Olen päiväkodissa töissä ja salaa iloitsen, jos lapsia on vapaapäivällä tai kipeänä kotona. En tunne mielihyvää siitä, että lapsi on sairaana vaan siitä, että kerrankin ryhmässä on rauhallisempaa, älämölä vähemmän ja minulla ehkä aikaa ja energiaa lasten kanssa pelailuun tai muuhun toimintaan, kun ei tarvitse juosta ratkomassa riitoja ja paimentaa lapsia olemaan huutamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on väärin?
Sano sinä. Iän puolesta sopisin hänen isäkseen.
Vaikea sanoa, kun en tiedä katseletko molo kourassa vai romanttisen hurmaantuneena.
Mitä väliä sillä sinulle on?
Juuri nyt ilahdun Karolinan viulunsoitosta
(eikä ole molo kourassa)
Noi kommentit kertovat enemmän kommentoijan omasta ajatusmaailmasta.
Yhdessä tapauksessa ilahtuisin jos lapsen isä ei olisikaan se jonka äiti väittää olevan.
Iloitsen ettei ihmiset pääse korona-aikana jääkiekkopeleihin. Myös skoda cupin peruuntuminen aivan mahtavaa. Jääkiekon valta-aseman heikentyminen on hyvä juttu.