Anoppi oli käynyt meillä sovitusti omilla vara-avaimilla tuomassa yhden asian, mutta
sitten huomasin, että pöytäliinamme olivat kadonneet pyykkikorista ( olin kerännyt niitä sinne, niitä oli monta). Epäuskoisena soitin anopille, tietääkö hän jotain pöytäliinoistamme. Hän sanoi vieneensä ne halpaan pesulaan, jonka lähellä.asuu!
Siis tästä ei ollut mitään puhetta ja tämä tarkoittaa, että anoppi on tutkinut jopa pyykkikorimme (!), eli mitä muuta vielä. Ja ottanut sieltä.ne liinat!
Haluaisin mielipiteitänne, että onko tuo teistä normaalia ja mitä minun pitäisi anopille sanoa.
Minulle tuli likainen ja loukattu olo. Hänen piti tuoda vain keittiön pöydälle eräs perintöesine sovitusti, mutta kävikin näin.
Kommentit (276)
Auttaahan hän vain halusi, miksi AINA pitää ottaa kaikki niin negatiivisesti ???
Vierailija kirjoitti:
Avaimet pois. Ja ei, ei ollut asiallista.
Kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Auttaahan hän vain halusi, miksi AINA pitää ottaa kaikki niin negatiivisesti ???
No melko passiivis-aggressiivista tulla luottamusta nauttien vara-avaimilla toisen kotiin ja alkaa koluta paikkoja ja mitään sanomatta viedä pyykkikorista liinoja.
Vierailija kirjoitti:
Penkoo toisten tavaroita ja tonkii pyykkikorin? Todellakin tiukkaa noottia tätöselle ja avaimet pois.
Agressiivista tuo ap:n asenne on.
Anoppi halusi auttaa , mitä pahaa siinä nyt on? Ja kuka ylipäätään kerää likapyykkikoriin pöytäliinoja??
Hän varmaan olisi pessyt myös likapyykit, mutta ajatteli auttaa sinua näin, ihmeellinen asenne, luulisit että olisit tyytyväinen kun saat puhtaat liinat kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Anoppi halusi auttaa , mitä pahaa siinä nyt on? Ja kuka ylipäätään kerää likapyykkikoriin pöytäliinoja??
Mihin likapyykki kuuluu jos ei likapyykkikoriin saa laittaa?
Pöytäliinoja ei kerätä likapyykkikoriin 🙄🙄 yleensä pyykit pestään eikä niitä kerätä pikkuhousujen alle likapyykkikoriin, hyi.
AP:n kannattaisi ehkä kysyä enemmänkin neuvoja kodonhoitoon anopiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Äitini kertoi miten naapurin "Maija" oli suututtanut miniänsä, kun oli lastenvahtina ollessaan siivonnut miniän jääkaapin. Äiti ihmetteli syvästi miniän kiittämättömyyttä.
Kysyin mitä mieltä hän olisi ollut, jos hänen oma anoppinsa olisi tehnyt saman. En saanut vastausta vaan silmien pyörittelyä. Äitini vihasi anoppiaan.
Jostain syystä hän ei kuitenkaan ymmärrä, että jokaisella on omat rajansa omaan kotiinsa eikä niitä ylitellä pyytämättä yllärinä.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on AP:lla vaikeaa. Todella vaikeaa.
On, paskaprovoja miettiä päivät pitkät, menis saatananpersuääliö töihin.
Vierailija kirjoitti:
Pöytäliinoja ei kerätä likapyykkikoriin 🙄🙄 yleensä pyykit pestään eikä niitä kerätä pikkuhousujen alle likapyykkikoriin, hyi.
No ainakin mulla on kirjopyykillw kori ja valkopyykille kori ja pesen pyykit kun niitä on kertynyt koneellinen.
Ja juurikin pesin mökin pöytäliinat.
Nonni. Likanen ja loukattu olo ja et tiedä mitä sanoa anopille? Itse olisin huutanu, et ois nyt kaikki pessy sieltä korista samalla. Että ens kerralla jos ei koko hommaa saa hoidettua, niin ei tee sitten mitään.
Anoppi loukkas mua 9 vuotta sitten. Itse reagoin siihen, etten ole sen jälkeen ikinä soittanu sille.
Vierailija kirjoitti:
No pesen pöytäliinakasan pesukoneessa. Jos se tekee minusta huonon ihmisen, ei voi mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulehan pois sieltä 50-luvulta jo.
Avaimet pois. Ja ei, ei ollut asiallista.