Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuvatko lääkärit ja hoitajat sinusta pahaa kun olet nukutettuna?

Vierailija
29.03.2021 |

Niin, haukkuvatko hirveästi?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Alusvaatteet arvostelevat. Liikakilot.

Vierailija
22/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ne vainoo mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut puhutaan kansliassa.

Vierailija
24/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin leikkauksessa paikallispuudutuksessa ja siinä lääkäri ja hoitaja höpöttivät vain mökin juhannussiivouksesta, mitä ruokakaupasta pitää ostaa juhannukseksi ja mitä ruokia aikovat juhannuksena syödä. Välillä lääkäri muistutti, että silmät auki kunnolla.

Joitain voi rauhoittaa, että puhutaan niitä näitä, jolloin potilaan huomio menee keskusteluun, ei operaatioon. Joskus potilaan kanssa voi olla hankalaa saada jatkuvaa keskustelua tai se ei leikkauksen takia onnistu, ettei potilas liiku tai muuta vastaavaa.

En jännittänyt, mutta tuossa toimenpiteessä ei saanut liikkua yhtään, etenkään pään osalta. Lääkärin menu oli kyllä parempi, se on pakko myöntää.

Vierailija
25/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhuvat ja kikattelevat vielä päälle

Vierailija
26/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä mutta.on ainakin siellä tytöille silmäruokaa tarjolla kun minä leikkauspöydälle asetun

Pertti65v

Vierailija
27/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen ylipainoinen, sitä mietin kommentoivatko painoani leikkauksen aikana tai heräämöön nostettaessa.

Vierailija
28/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kirurgit ja hoitajat paikallispuudutuksessa tehtävissä leikkauksissakin arvostelevat potilaan ulkonäköä ilmein ja elein. Pyörittelevät silmiään, nyrpistävät nenää, puistavat päätä ja osoittelevat virheitä. Eihän se potilas sitä näe!

Vierailija
29/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Olen ylipainoinen, sitä mietin kommentoivatko painoani leikkauksen aikana tai heräämöön nostettaessa.

Kyllä.

Vierailija
30/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen ollut useamman kerran lapseni seurassa heräämössä, ( spesiaali tapaus).

Tosi kolkko paikka, enkä mielelläni ole mukana,

mutta kun on ollut heräämön henkilökunnalle parempi, että minä valvon heräämössä.

En suoranaista pilkkaa ole kuullut, mutta selvästi on varoitettu hoitajaa ( joka ei siis tiedä minun olevan paikalla verhon takana),, että täällä on ulkopuolisia . Ettei hölötä mitä sattuu!

Koskee toisten henkilötietoja, ei siellä kerään haukuta, mutta sotuja ja muita ei vaan voi kailottaa jos heräämässä on muitakin ihmisiä.

Vierailija
31/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä mutta.on ainakin siellä tytöille silmäruokaa tarjolla kun minä leikkauspöydälle asetun

Pertti65v

Leikkaussalihoitajat ottavat Pertiltä munat esiin ja ottavat niistä sitten selfiet alapeukuin. Tällaisia kuvia näkee leikkausosastojen kahvihuoneiden seinällä.

Vierailija
32/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen ollut useamman kerran lapseni seurassa heräämössä, ( spesiaali tapaus).

Tosi kolkko paikka, enkä mielelläni ole mukana,

mutta kun on ollut heräämön henkilökunnalle parempi, että minä valvon heräämössä.

En suoranaista pilkkaa ole kuullut, mutta selvästi on varoitettu hoitajaa ( joka ei siis tiedä minun olevan paikalla verhon takana),, että täällä on ulkopuolisia . Ettei hölötä mitä sattuu!

Kuten esimerkiksi luottamuksellisia tietoja tai yksityisasioita. Ei kaikessa ole kyse juoruilusta.

Vierailija
33/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä leikkauksesta, enkä välitä tietääkään. Sen sijaan heräämössä ärsytti hoitajien metelöinti, kun siihen yöllä havahtui. Päiväsaikaan tuon ymmärrän, mutta äänekäs juttelu ja naurunräkätys yöllä tuntui turhalta. Leikkauksen jälkeisenä päivänä pääsin osastolle.

Hoitajat on just tollasia. Ilkeitä ä mmiä.

Vierailija
34/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh.  Lääkäreille jokainen on vain potilas.  Eivät he tunne potilaan elämää eikä taustoja ollenkaan.

Heille potilas on vain se sairaus, jota he hoitavat, ei mikään muu.

Ja niitä potilaita on kirurgeilla ja hoitajilla suuret määrät, eivät he muista potilaita yksilöinä.

Huomaa, että leikkaava kirurgi ei välttämättä ole nähnyt sinua ollenkaan, eikä nukutuslääkärikään, muutoin kuin vain sen ainoan toimenpiteen aikana.

Niin miksi he muka puhuisivat potilaasta sen kummemmin pahaa kuin hyvääkään.

Heille tärkeintä on se, että potilas paranee, selviää hyvin toimepiteestä.

Vierailija
35/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki koulukiusaajat on hoitajia nyt. Sääli kun hakeutuvat aina kaikista haavoittuvimmassa asemassa olevien ihmisten pariin ja kiusaavat näitä. Kiusaajan pahuus ei ikinä poistu mihinkään.

Vierailija
36/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä leikkauksesta, enkä välitä tietääkään. Sen sijaan heräämössä ärsytti hoitajien metelöinti, kun siihen yöllä havahtui. Päiväsaikaan tuon ymmärrän, mutta äänekäs juttelu ja naurunräkätys yöllä tuntui turhalta. Leikkauksen jälkeisenä päivänä pääsin osastolle.

Mulle kävi niin, että hoitajat nukkuivat! Tuli komplikaatio, mitä korjaillaan jo viidettä vuotta, toki potilasvakuutuksen kustantamana.

Enkä tiedä saati välitä mitä juttelevat nukutukseni aikana, alkaa olla jo rutiinia :(

Vierailija
37/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Alusvaatteet arvostelevat. Liikakilot.

Sairaalan alusvaatteita sietääkin arvostella.

Vierailija
38/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun leikkauksen alussa, ennenkuin oli nukutettu, leikkaussalihoitaja ja anestestesialääkäri riitelivät keskenään. Kanyylin laitto ei onnistunut ja minulta lähti taju jostain syystä. En tiedä jatkuiko riita sitten kun olin jo tainnoksissa, vaan oltiinko jo kiinnostuneita minun ruumiista, joka tuntui sivuseikalta.  

Vierailija
39/56 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ole leikkauksen jälkeen vain kiskaissut sen lämpömittarijohdon sieltä p e r ä a u k o s t a ja se muovinen suojus on jäänyt sinne. On varmaan moni mies mahtanut ihmetellä herättyään miksi per5ereiä5tä löytyy kortsu ja mitä hänelle on leikkaussalissa oikein tehty. Hahhahhaa.

Vierailija
40/56 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut nukutuksessa, mutta kokemus on, että lääkärit puhuvat potilaasta kuin lihanpalasta ihan tämän kuullen. Olen ollut ihosairaalassa, jossa olin siis yhtä kuin ihosairauteni. Ei ne lääkärit paljoa potilaan tunteita huomioineet, tutkivat nopeasti ja kommentoivat diagnoosejaan. Hoitajilta sitten saattoi saada empatiaa ja heistä mukavimmat juttelivat niitä näitä ja rauhoittelivat, kun oli kovin kipeä olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän