Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50v, mitä kuuluu päivittäiseen kasvojen ihon hoitoon?

Vierailija
27.03.2021 |

Millä puhdistatte kasvot iltaisin, kosteusvoiteet, silmänympärysvoide jos käytät, seerumeita tms käytössä?
Entäpä ehostus ja onko jokin kirkastava tmv tuote vaikkapa silmänalusille jota suosit?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän puhdistukseen herkän ihon puhdistusmaitoa ja misellivettä. Aamulla hyaluroniseerumi, heksapeptidikapseli, geelimäinen kosteuttaja, silmänympärysvoide ja päivävoide sekä aurinkosuoja 50-suojakertoimella. Illalla hyaluroniseerumi, bee venom -seerumi, geelimäinen kosteuttaja, c-vitamiiniseerumi, silmänympärysvoide, retinolivoide. Ehostukseen käytän silmänrajauskynää, luomiväriä, ripsiväriä ja kasvojen iholle ihoni sävyistä peitevoidetta kevyesti vain niihin kohtiin joissa on epätasaisuutta ihon värissä.

Ikää 40. Tähän menee hirveästi rahaa tuloihini nähden, saan todella pientä palkkaa joten ihonhoito tulee minulle kalliiksi vakkeivät käyttämäni tuotteet mitään luksustuotteita ole vaan ihan tavallisia. Ja posket roikkuvat silti, ryppyjä tulee, näytän harmaalta ja väsyneeltä. Mutta en pysty luopumaan näistä tuotteista, vaikka oikeastaan itsekin tiedän, etteivät ne tee sitä mitä lupaavat.

Vierailija
22/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 39v, mutta:

Iltaisin kasvoille jojobaöljyä vaikuttamaan ennen suihkua, kasvohieronta Gua Sha -kivellä ja sormilla

Suihkussa:

-öljypohjainen puhdistusgeeli sonic-kasvoharjauksen kanssa

-kerran viikossa kuorintavoide

-leukaperien hormonaaliseen akneen hieron suolakiveä ja annan vaikuttaa hetken ennen huuhtomista

Suihkun jälkeen/aamuisin kasvot ja dekoltee:

-silloin tällöin iltaisin hyaluronihappo kangasnaamio 20min

-silloin tällöin iltaisin mikroneulausrullailu

-pari kertaa viikossa aamuisin kasvojumppa 

-ruusuvettä

-kasvojen yläosaan retinolia/c-vitamiiniseerumia ja akneen taipuvaiseen leukaan niasiiniamiiniseerumia

-hyaluronihapposeerumia

-kollageeniseerumia silmien sivunurkkiin ja otsaan

-kofeiiniseerumia silmien alle

-jojobaöljyä koko kasvoille

-paksua yövoidetta (myös päivisin)

-uudelleen ruusuvettä sumutettuna

-aamuisin kasvoille tarkoitettua aurinkovoidetta (keväisin/kesäisin) 

-yöksi silikoniset Oia- patch -laput otsalle ja silmien alle

+pitää muistaa juoda päivän aikana vettä

Siis korealaista ihonhoitoa!

Minäkin aloitin viitisen vuotta sitten. Parasta on kun saa ihon niin hyvään kuntoon, ettei tarvi meikkivoiteita. Aikaahan siihen saa uppoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan hunajalla ihoani.

Vierailija
24/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan parran suihkussa höylällä. Vältän katsomasta peiliin.

Vierailija
25/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla pesen suihkussa lactoline -nestesaippualla kasvot. Laitan Lumenen hydraoliinihappiseerumin ja kosteusvoidetta. Aamuisin pyyhin kasvot Lidlin kasvovedellä ja sama seerumi ja kosteusvoide + aurinkosuoja 50. Minulla on maksaläiskiä 🥺. Edes tuo suoja ei estä niiden tummumista. Auttaisiko niihin joku?

Vierailija
26/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mitään. En edes muista millon olen pessyt naaman.

Vierailija
27/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu illalla liv saippua, niveaa naamaan.Aamulla kylmä vesi.Meikaan vain jos on menoa juhliin,jokainen tietää juhlien aika ei ole. Kesät huudon kasvot,hiukset koko kehon merividessä.Hampaat pysyy valkosina puhtaina ja suu terveenä.Aina käytäen meri-Suolaa keitin veteen ja hampaiden pesu sillä.Kun jos käytät kaiken maailman hoitoja ihoosi.Katso ettei niissä ole silikoni.Se on kaiken aineiden värin,säilyvyyden jatuoksun pitäjä,Mutta keholle kuin hiuksille myrkkyä.

Vierailija
28/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kastele naamaa päivittäin jos olen koko päivän kotona. Vain kun lähden ulos niin huuhtelen kylmähköllä vedellä ja jotain voidetta, ihan vaikka apteekin perusvoidetta. Illalla aavistus puhdistusainetta ja kookosöljyä kasvoihin. En meikkaa lainkaan. Olen 57 v nainen.

Vierailija
29/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen puhdistukseen hyvä aine Viru Valge 60%.

Vierailija
30/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 v ikää. Aamulla vesipesu, hyaluronihapposeerumi, kosteusvoide, aurinkosuojallinen meikkivoide. Illalla tuplapuhdistus Luonkos öljypuhdistuskakku + Esse puhdistusmaito, sitten Medik8 retinoliseerumi, ruusuvesi ja ruusunmarjaöljy.

Vierailija
31/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aurinkovoiteet naamaan, illalla pesu saippualla ja kosteusvoidetta päälle.

Vierailija
32/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin pesu Face Halo-puhdistuslapuilla (aivan fantastinen, täysin kemikaaliton puhdistus, ja kyllä, esim. meikki todellakin lähtee). Kosteusvoide vaihtelee, tällä hetkellä La Roche-Posayn Toleriane-voiteet, joskus jotain seerumia kuten Cosmeceuticals Elixir Niactil. Olen hyvin allerginen/herkkäihoinen.

Vierailija
33/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtaisen pari kertaa päivässä samalla kun pesen hampaat, ja pesen saippualla kerran päivässä suihkussa. Kosteusvoidetta saatan pyyhkäistä satunnaisesti samalla kun rasvaan kädet.

Vierailija
34/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset.

Miksi te hierotte, rassaatte ja panikoitte niiden naamojenne kanssa?

Eikö voi vain olla semmoinen, kun on?

Varsinkin 40+ naaraat. Ei se enää kuulukkaan nassun olla mallitasoa. Sä vanhenet niin kuin kuuluukin. Siinä ei kusetusrasvat auta.

M45

Vierailija
35/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko menee rahaa näihin kusetus ja peittely rasvoihin ja meikkeihin?

Miksi pitää tehdä itsestä eri näköinen kun on?

Mikä tää vimma on?

Vierailija
36/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset.

Varsinkin 40+ naaraat. Ei se enää kuulukkaan nassun olla mallitasoa. Sä vanhenet niin kuin kuuluukin. Siinä ei kusetusrasvat auta.

M45

40+ mallejakin on olemassa, btw. Ei ikä tai rypyt tarkoita, etteikö voisi olla mallitasoa.

Vierailija
37/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen takia, että on mukavampi olla kun iho ei hilseile, punota ja kutise.

Vierailija kirjoitti:

Naiset.

M45

Vierailija
38/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä Yli-viikarilta, on valtion kustantama viimeisin tieto ja voisi hyvin jakaa, kun menee veronmaksajien piikkiin.

Vierailija
39/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen illalla rexonan palasaippualla samalla kun käyn suihkussa. Jos kiristää naamaa, laitan jotain tavallista perusvoidetta. Mulla ei ole yhtään ryppyä. Välillä pukkaa yksittäinen finni naamaan niinkuin joskus teininä.

Kuulostaa niin monimutkaiselta joidenkin naamanrassaus. Käytän sen ajan mieluummin niin, että menen aikaisemmin nukkumaan.

N42

Vierailija
40/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko menee rahaa näihin kusetus ja peittely rasvoihin ja meikkeihin?

Miksi pitää tehdä itsestä eri näköinen kun on?

Mikä tää vimma on?

Ei tämä ole mikään vimma, jotkut haluavat huolehtia ulkonäöstään, se meille sallittakoon.

Mä laitan mieluummin rahani kosmetiikkaan ja kauniisiin vaatteisiin kuin vaikkapa viinaan, roskaruokaan ja tupakkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän