Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50v, mitä kuuluu päivittäiseen kasvojen ihon hoitoon?

Vierailija
27.03.2021 |

Millä puhdistatte kasvot iltaisin, kosteusvoiteet, silmänympärysvoide jos käytät, seerumeita tms käytössä?
Entäpä ehostus ja onko jokin kirkastava tmv tuote vaikkapa silmänalusille jota suosit?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa, yleensä illalla, pesen joko oliivisaippualla tai jollain herkän ihon (vartalon)pesunesteellä. Kotona en rasvaa. Kakkosasunnolla on talvisin niin kuivaa, että joskus tulee laitettua miehen nivea softia.

Mitä vähemmän, sen parempi. En myöskään käytä mitään meikkivoiteita tai edes puuteria arjessa, eli ei ole mitään pois pestävääkään ripsarin ja kulmakynän lisäksi.

Vierailija
42/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sen takia, että on mukavampi olla kun iho ei hilseile, punota ja kutise.

Vierailija kirjoitti:

Naiset.

Miksi te hierotte, rassaatte ja panikoitte niiden naamojenne kanssa?

Eikö voi vain olla semmoinen, kun on?

Varsinkin 40+ naaraat. Ei se enää kuulukkaan nassun olla mallitasoa. Sä vanhenet niin kuin kuuluukin. Siinä ei kusetusrasvat auta.

M45

No jos ne kerran noiden hoitoon on, niin miksi niitä  sittenmainostetaan nuorekkuudella ja jokaisen nimi on anti age tai age repair?

Joku tässä mättää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset.

Varsinkin 40+ naaraat. Ei se enää kuulukkaan nassun olla mallitasoa. Sä vanhenet niin kuin kuuluukin. Siinä ei kusetusrasvat auta.

M45

40+ mallejakin on olemassa, btw. Ei ikä tai rypyt tarkoita, etteikö voisi olla mallitasoa.

Niin, jos sä olet kaunis, niin et sä mitään ryppyrasvoja tartte. Mikä näiden rasvojen ja meikkien funktio siis on? Taikoa rumista kauniita, ei omia itsejäänkö?

Vierailija
44/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46 v ikää. Aamulla vesipesu, hyaluronihapposeerumi, kosteusvoide, aurinkosuojallinen meikkivoide. Illalla tuplapuhdistus Luonkos öljypuhdistuskakku + Esse puhdistusmaito, sitten Medik8 retinoliseerumi, ruusuvesi ja ruusunmarjaöljy.

Mihin helvettiin sä tarvit tota arsenaalia veden lisäksi?

Paljonko maksaa koko setti?

Vierailija
45/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko menee rahaa näihin kusetus ja peittely rasvoihin ja meikkeihin?

Miksi pitää tehdä itsestä eri näköinen kun on?

Mikä tää vimma on?

Ei tämä ole mikään vimma, jotkut haluavat huolehtia ulkonäöstään, se meille sallittakoon.

Mä laitan mieluummin rahani kosmetiikkaan ja kauniisiin vaatteisiin kuin vaikkapa viinaan, roskaruokaan ja tupakkaan.

Miksi kosmetiikkaan? Etkö ole tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet?

Vierailija
46/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin huuhtelen vedellä ja kosteusvoidetta. En jaksa nykyisin juuri meikata, jos meikkaan se on lähinnä bb-voide jonka illalla poistan misellivedellä. Kuorinnat ym eivät käy, koska iho on herkkä. Aurinkosuojana käytän lapsille tarkoitettuja fysikaalisia (ei kemiallisia) suojavoiteita.

Vierailija
47/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää vimma on?

Ei tämä ole mikään vimma, jotkut haluavat huolehtia ulkonäöstään, se meille sallittakoon.

Mä laitan mieluummin rahani kosmetiikkaan ja kauniisiin vaatteisiin kuin vaikkapa viinaan, roskaruokaan ja tupakkaan.

Eikö pelkkä luonnolisuus, itsetuntoisuus, puhtaus ja hygieenisuus riitä?

Miksi haluat muuntaa ulkonäkösi pois siitä mitä olet?

Vierailija
48/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset.

M45

40+ mallejakin on olemassa, btw. Ei ikä tai rypyt tarkoita, etteikö voisi olla mallitasoa.

Niin, jos sä olet kaunis, niin et sä mitään ryppyrasvoja tartte. Mikä näiden rasvojen ja meikkien funktio siis on? Taikoa rumista kauniita, ei omia itsejäänkö?

En mä niitä käytäkään, kommentoin vain tuota ettei nelikymppisen muka "kuulukaan olla mallitasoa" eli kaunis. En itse varmaan mallista mene, mutta ihan kaunis olen sekä rypyillä että ilman. Ja nelikymppiset mallithan nyt ovat ilman muuta kauniita. Ei ihmisen tarvitse olla parikymppinen tai parikymppisen näköinen ollakseen kaunis.

Vierailija
49/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset.

M45

En mä niitä käytäkään, kommentoin vain tuota ettei nelikymppisen muka "kuulukaan olla mallitasoa" eli kaunis. En itse varmaan mallista mene, mutta ihan kaunis olen sekä rypyillä että ilman. Ja nelikymppiset mallithan nyt ovat ilman muuta kauniita. Ei ihmisen tarvitse olla parikymppinen tai parikymppisen näköinen ollakseen kaunis.

No mitä varten nää anti age ja age repair lärvirasvat ja peitepuikot sitten on?

Vierailija
50/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset.

M45

Ne ovat niitä varten, jotka uskovat että kaunis voi olla vain jos näyttää nuorelta ja rypyttömältä. Naisillehan on kautta aikain haluttu näin uskotella, jotta olisivat tyytymättömiä itseensä ja ostaisivat epätoivoisesti kaikkea mikä estäisi vanhenemisen näkymisen. Näiden tuotteiden litrahintahan on yleensä tuhansia euroja, joten eipä sitä enempää tarvitse kysyä mitä varten ne ovat olemassa. 

Vierailija
51/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset.

M45

Ne ovat niitä varten, jotka uskovat että kaunis voi olla vain jos näyttää nuorelta ja rypyttömältä. Naisillehan on kautta aikain haluttu näin uskotella, jotta olisivat tyytymättömiä itseensä ja ostaisivat epätoivoisesti kaikkea mikä estäisi vanhenemisen näkymisen. Näiden tuotteiden litrahintahan on yleensä tuhansia euroja, joten eipä sitä enempää tarvitse kysyä mitä varten ne ovat olemassa. 

Ja naiset suorastaan huutavat, että miehiä varten eivät meikkaa?

Miehetkö niitä naistenlehtiä tekee ja naisten ihan keskinäistä kilpailua lietsoo?

Miehetkö pakottaa naiset kilpailemaan ULKONÄÖLLÄÄN missikisoihin ja rakentamaan pikkutytöille kuvaa siitä miltä tulee näyttää, jotta on "hyvä".

Tehtääkäpä nyt arvon NAISKUNTA ihan itse tälle kisailullenne jotain?

Tätä te ette pysty miesten syyksi vääntämään, vaikka kuinka haluttaisi.

Vierailija
52/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorintavoiteet esiin, vesipesu. Ja sitten Me Naiset laittamaan näitä feikkimeikki asioita kuntoon.

N44

Vierailija
53/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää vimma on?

Eikö pelkkä luonnolisuus, itsetuntoisuus, puhtaus ja hygieenisuus riitä?

Miksi haluat muuntaa ulkonäkösi pois siitä mitä olet?

Esteetikko nauttii kaikesta kauniista. Sinä varmaan et kay parturissa/kampaajalla, aja partaa tai esim kainalokarvoja ja pukeudut johonkin kaapuun kunhan se vain on puhdas?

Sitäpaitsi meikkaaminen on tosi kivaa ja luovaa puuhaa.

Vierailija
54/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää vimma on?

Miksi kosmetiikkaan? Etkö ole tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet?

Ole tyytyväinen kiitos, siksi haluankin pysyä mahdollisimman pitkään itseni näköisenä ja mahdollisimman hyvän näköisenä versiona itsestäni.

Vierailija
55/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää vimma on?

Ei mene sun rahapussista joten miksi tämä ärsyttää sinua niin paljon?

Vierailija
56/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin juon kahvia ja illat alkoholia, joten iho on kuin botoksin jäljiltä jäykkänä. Ikää 45, mutta luullaan 20 vuotta nuoremmaksi.

Vierailija
57/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerave smoothing cleanserilla pesen aamuin ja illoin. Pesun jälkeen Ceraven moisturizing cream ja ruusufinnialueelle (joka nyt on taas kunnossa) otsonoitua oliiviöljyä. Huulia kostutan ystäväni tekemällä huulivoiteella. Se alkaa kohta loppua ja hän lupasi tehdä yhdessä minun kanssa lisää huulivoidepuikkoja. 

Kaulalle ja dekoltelle laitan yöksi Bellavita yövoidetta. 

Cerave on uusi tuttavuus minulle tämän vuoden alusta. Sain joululahjaksi tämän huolella valitun setin ja onpa ollut ihanan virkistävä. Iho on heleämpi kuin vuosiin. 

Vierailija
58/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ja vesipesu. Ei kiinnosta mitkään tökötit.

Vierailija
59/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistus ja rasva illalla, aamulla vesipesu ja rasva meikkivoiteen alla. Vuosien varrella muuttunut simppeliksi kasvojenhoito, apteekista löysin uuden sarjan, CeraVe, jolla todella miellyttävän tuntuiset rasvat, paksumpaa illalla, kevyempää+ suojakertoimet päivällä.

Meikissä panostan ihoon, cc-voide, peitevoide silmänalusiin, poskipuna, ripsiväri ja huulipuna. Jos yksi meikkituote pitäisi valita, se olisi ehdottomasti poskipuna. Raikastaa ilmeen heti.

Vierailija
60/76 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitän päivittäin kasvoilleni kehitysvammaisen vuohen spermaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi