Libanonilainen Maajussi-Stefano pettyi suomalaisiin naisiin. – Aluksi olin shokissa, mutta lopulta päätin nauraa asialle.
Stefanoa ihmetyttää, miksi niin moni morsianehdokkaista kertoi viihtyvänsä lähinnä kotona ja juhlivansa vain hyvin harvoin.
Kommentit (650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan juttun perusteella vaikuttaa, että Stefanon mielestä vaimoksi kelpaavan olisi pitänyt olla neitsyt.
https://www.seiska.fi/telkkari/maajussi-stefanon-tunteet-kuumenevat-mor… :
"- Miten voi olla, että kaltaisesi nainen, joka on sosiaalinen, kommunikoiva ja kaunis, ei ole vielä tavannut ketään? Vai oletko tavannut ja sitten eronnut? Stefano tenttaa englanniksi." ... "- En ole eilisen teeren poikia."... "...kertoo Stefanolle, että hänen ex-puolisonsa oli egyptiläinen. - Siinäs näet, minä tiesin, Stefano kuittaa takaisin."
Tämän kaltaisessa tilanteessa jokaisella naisella pitäisi soida hälytyskellot ja lujaa. Ehkä näin kävikin ja sen vuoksi kukaan ei edes halunnut hyödyntää edes ulkomaanmatkaa.
Niin. Myös muuallakin löytyy vielä miehiä, jotka eivät tykkää, että nainen on kiertopalkintona ollut.
Miehillä itsellään yleensä onkin vain kaksi ääripäätä: i n c e l tai mättähältämättähälle-häntäheikki
Tautinen ja moraaliton häntäheikki itse saa astua ja läpikäydä kaikki haluamansa esineet vaikka väkisin, mutta naisen pitää olla alistuva, kaikkeen suostuvainen neitsytnymfomaani ja pysyä alvariinsa sellaisena.
Itse en ole huolinut enkä huolidi miestä joka on uittanut itseään missä sattuu. Aika yleinen käytöntö nykyään minun ikäisillä naisilla (25). Näille "panomiehille" saattaa käydä tulevaisuudessa kalpaten
Oikea suunta. Vastaavankaltaisille naisillehan on jo käynyt kalpaten. Nykyisin kolmikymppinen nainen joutuu tyytymään vain tapailusuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä(kin) ketjussa on suomalaisia naisoletettuja haukkumassa "libaniaanon" tasoa, miten se ei riitä sitten mihinkään. Todellisuudessa nämä naiset olisivat onnellisia, jos kelpaisivat edes jollekin. Ovat saaneet olla koko elämänsä ilman treffikutsuja ja katkeroituneet siksi miehille. Kaikkien miesten taso on todellisuudessa liian kova heille. Kukaan ei halua mielenvikaista feministiä itselleen naiseksi. Siksi ne jääkin yksin ja käyttää kaiken hereilläoloaikansa haukkuen miehiä vauva.fi-palstalla, koska mitä muutakaan nämä tekisi.
Imitaattori-imbesilli on hyvä ja keksii omat vuorosanansa tai pyytää vaikka isää tai äitiä avittamaan. Libanomaajussi lienee yhä puolisotta eli silloin on niin, että kysyntä ja tarjonta eivät ole kohdanneet. Fakta, joka ei miksikään muutu haukkumalla tai hyysäämällä.
IG profiilissa ammattina näyttelijä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Stefanolla edes maatilaa jos matkustelee jatkuvasti? Vaikka olisi työntekijöitä, niin kai siellä silti pitäisi olla ainakin johtamassa juttua. Onkohan tuosta mitään totta mitä kertoi itsestään?
Viinitilaa jollain tavalla pyöritti. Taisi olla roolina kaupitella viinejä maailmalle.
Sen julkisissa tiedoissa on kuitenkin vain alkoholin jakelufirma Egyptissä.
Eikös viini ole alkoholia?
Tietysti, mutta ei siis itse taida olla viinintuottaja vaan hoitaa vain franchise-perusteisesti muiden tuottamien alkoholien jakelua.
Sehän näytettiin siinä esittelyssä, kun hän kävi viinitilalla valitsemassa viinejä myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan juttun perusteella vaikuttaa, että Stefanon mielestä vaimoksi kelpaavan olisi pitänyt olla neitsyt.
"- Miten voi olla, että kaltaisesi nainen, joka on sosiaalinen, kommunikoiva ja kaunis, ei ole vielä tavannut ketään? Vai oletko tavannut ja sitten eronnut? Stefano tenttaa englanniksi." ... "- En ole eilisen teeren poikia."... "...kertoo Stefanolle, että hänen ex-puolisonsa oli egyptiläinen. - Siinäs näet, minä tiesin, Stefano kuittaa takaisin."
Tämän kaltaisessa tilanteessa jokaisella naisella pitäisi soida hälytyskellot ja lujaa. Ehkä näin kävikin ja sen vuoksi kukaan ei edes halunnut hyödyntää edes ulkomaanmatkaa.
Niin. Myös muuallakin löytyy vielä miehiä, jotka eivät tykkää, että nainen on kiertopalkintona ollut.
Miehillä itsellään yleensä onkin vain kaksi ääripäätä: i n c e l tai mättähältämättähälle-häntäheikki
Tautinen ja moraaliton häntäheikki itse saa astua ja läpikäydä kaikki haluamansa esineet vaikka väkisin, mutta naisen pitää olla alistuva, kaikkeen suostuvainen neitsytnymfomaani ja pysyä alvariinsa sellaisena.
Itse en ole huolinut enkä huolidi miestä joka on uittanut itseään missä sattuu. Aika yleinen käytöntö nykyään minun ikäisillä naisilla (25). Näille "panomiehille" saattaa käydä tulevaisuudessa kalpaten
Oikea suunta. Vastaavankaltaisille naisillehan on jo käynyt kalpaten. Nykyisin kolmikymppinen nainen joutuu tyytymään vain tapailusuhteisiin.
Miehet näillä kuitenkin useammin rehvastelee, ja sana kulkee, voi miettiä kannattiko 🤫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ymmärrätte astrologiaa: Steefano on leijona, pahinta laatua. Nehän ovat tyypillisesti vain ulkonäköön keskittyneitä nar sisteja... joille lopulta usein kelpaakin vain toinen mies kun naiset ovat niin kauheita.
Ja selitys etteivät kaunottaret lähteneet Lappiin asti on täyttä fuulaa. Juuri aika monet kaunottarethan pyörivät tuolla Lapissa (ennen koronaa usein) ja Lapin huvittelukeskuksissa Martsua myöten.
Ja onhan siellä Temppareissakin vaikka millä mitalla nuoria naisia pyörimässä Lapissa.
Sehän olisi ollut Stefulle sopiva ohjelma!
Nyt Stefu Temppareihin!
Eikö siinä pidä olla nuori ja hyvännäköinen?
Ulkonäkövaatimuksia ei näytä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Stefanolla edes maatilaa jos matkustelee jatkuvasti? Vaikka olisi työntekijöitä, niin kai siellä silti pitäisi olla ainakin johtamassa juttua. Onkohan tuosta mitään totta mitä kertoi itsestään?
Viinitilaa jollain tavalla pyöritti. Taisi olla roolina kaupitella viinejä maailmalle.
Sen julkisissa tiedoissa on kuitenkin vain alkoholin jakelufirma Egyptissä.
Eikös viini ole alkoholia?
Tietysti, mutta ei siis itse taida olla viinintuottaja vaan hoitaa vain franchise-perusteisesti muiden tuottamien alkoholien jakelua.
Sehän näytettiin siinä esittelyssä, kun hän kävi viinitilalla valitsemassa viinejä myyntiin.
No mutta näyttelikö näyttelijä kulissit kuntoon kusetuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ymmärrätte astrologiaa: Steefano on leijona, pahinta laatua. Nehän ovat tyypillisesti vain ulkonäköön keskittyneitä nar sisteja... joille lopulta usein kelpaakin vain toinen mies kun naiset ovat niin kauheita.
Ja selitys etteivät kaunottaret lähteneet Lappiin asti on täyttä fuulaa. Juuri aika monet kaunottarethan pyörivät tuolla Lapissa (ennen koronaa usein) ja Lapin huvittelukeskuksissa Martsua myöten.
Ja onhan siellä Temppareissakin vaikka millä mitalla nuoria naisia pyörimässä Lapissa.
Sehän olisi ollut Stefulle sopiva ohjelma!
Nyt Stefu Temppareihin!
Eikö siinä pidä olla nuori ja hyvännäköinen?
Ulkonäkövaatimuksia ei näytä olevan.
Fasadilla ei ole väliä, kunhan on riittävän tyhmä lähteäkseen nolaamaan itsensä tuotantoyhtiön sammoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotantotiimille täytyy nostaa myös hattua. Varmasti eräskin mammapalstalainen on kirjoittanut miehille, mutta onneksi ovat karsineet kaikki pois. Miettikää mikä tappelu siellä olisi Stefusta tullut, kun matamit olisivat kilpailleet kenestä tulee Stefulle ihana vaimo.
Miehethän ne tässäkin ketjussa tuntuvat tykkäävän Stefusta enemmän mitä naiset.
Jotain on siis pahasti teillä naisilla pielessä. On aivan normaalia, että mies arvostaa toista komeaa miestä.
Eikö palstamiesten pitäisi inhota tällaista chadia? Vai heräsikö kiinnostus, kun hän tuli torjutuksi ja pystyit samaistumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet näillä kuitenkin useammin rehvastelee, ja sana kulkee, voi miettiä kannattiko 🤫
Rehvastelu on aina totaaliturn-off ja usein pelkkää hauraan egon pönkitystä. A true gentleman will never kiss and tell.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nuori ja naimaton tekisin samoin. Kun olin sinun ikäinen miehiä ylistettiin "kaadoistaan", naisen olisi suurinpiirtein pitänyt odottaa avioliittoon. Mahtava asenne nykyajan nuorilla naisilla, tasa-arvon nimeen. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetellä täytyy Stefanon huonoa menestystä. Jos hän olisi ollut Suomessa vaikka työmatkalla ja asunut satunnaisen kaupunin hotellissa, niin iltalenkiltään olisi joka ilta voinut tuoda jonkun tytsyn panemaan kanssaan. Sellaisia ne suomalaiset naiset ovat.
Mistä johtuu sitten se että olet nähnyt vaginan viimeksi kun synnyit?
😂 hassua kyllä ettei sitten flaksi tuollaisella komealla herrasmiehellä käy, kun niin helppoa kerta pitäis olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt sen verran puolustaa Stefanoa, että ei kai tuossa neitsyydestä ollut kyse vaan siitä, että on ollut suhteessa arabin kanssa. Ja tämähän hän päätteli siitä kielestä, jota tämä nainen käytti, eli ei ollut tavallista matkailusanastoa vaan sellaisia ilmaisuja, joita tulee vastaan parisuhteissa. Itsekään en osaa mieheni kieltä juuri lainkaan, mutta osaan kyllä kirosanoja. Tästä voi varmaan kuka tahansa päätellä, että en ole opetellut kieltä itsekseni tai missään kielikursseilla.
Yritä lukea seuraava lainaus oikein ajattusksen kanssa: "Miten voi olla, että kaltaisesi nainen, joka on sosiaalinen, kommunikoiva ja kaunis, ei ole vielä tavannut ketään?"
Huomaathan, että tässä ei ole mitekään kyse vain vieraskielisten sanojen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on mahdollista?
Eikö se ollut niin että ulkomailla Stefanon kaltaiset miehet haaveilevat että pääsisivät hemmottelemaan tavallisen Suominaisen piloille suhteessa jossa yhdistyy tasa-arvo ja vanhan ajan ritarilisuus?
Täältä palstaltakin moni oli suunnittelemassa lähtöä ulkomaille kun Suomimiehet ovat niin vanhanaikaisia ja katselevat nuorempia naisia?
En ole huomannutkaan. Aika monessa ketjussa kuitenkin joku miesoleettu tulee kertomaan miten Venäjällä ja Aasiassa on niin paljon patempia naisia, joista löytyy pakit saaneelle suomimiehellekin se oikea.
Vierailija kirjoitti:
IG profiilissa ammattina näyttelijä :D
Ei ole kovin hyvä näyttelijä kun ei osaa uskottavasti edes omalle äidilleen näytellä perhettä perheellisenä.
Junttien ohjelma. Hirvittävä somemyrsky nousi kun laadukkaampi mies antoi pakit tavikseille.
Vierailija kirjoitti:
Junttien ohjelma. Hirvittävä somemyrsky nousi kun laadukkaampi mies antoi pakit tavikseille.
Eli kuka kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on mahdollista?
Eikö se ollut niin että ulkomailla Stefanon kaltaiset miehet haaveilevat että pääsisivät hemmottelemaan tavallisen Suominaisen piloille suhteessa jossa yhdistyy tasa-arvo ja vanhan ajan ritarilisuus?
Täältä palstaltakin moni oli suunnittelemassa lähtöä ulkomaille kun Suomimiehet ovat niin vanhanaikaisia ja katselevat nuorempia naisia?
En ole huomannutkaan. Aika monessa ketjussa kuitenkin joku miesoleettu tulee kertomaan miten Venäjällä ja Aasiassa on niin paljon patempia naisia, joista löytyy pakit saaneelle suomimiehellekin se oikea.
Piti oikein miettiä, että olenko saanut koskaan pakkeja. Tavallaan olen kerran. Laitoin viestiä naiselle johonkin seuranetsintäjuttuun ja sovittiin, että nähdään pian livenä. Kuvia ei hänellä ollut ja aavistelinkin että millainenhan siellä mahtaa odottaa. Tavattiin sitten ja hän taisi jo ilmeestäni nähdä, ettei ollut riittävän tasokas ulkonäöltään minulle ja en nyt enää muista sanatarkasti mitä sanoi, mutta tarkoitti, ettei meistä ainakaan paria tule. Selvästi halusi sen äkkiä sanoa, ennen kuin minä ehdin ilmaista, etten ole kiinnostunut. :)
Joo, se on kyllä kumma tyyli, että naiset eivät kerro juuri mitään itsestään, mutta mies on kuin ristikuulustelussa.