Libanonilainen Maajussi-Stefano pettyi suomalaisiin naisiin. – Aluksi olin shokissa, mutta lopulta päätin nauraa asialle.
Stefanoa ihmetyttää, miksi niin moni morsianehdokkaista kertoi viihtyvänsä lähinnä kotona ja juhlivansa vain hyvin harvoin.
Kommentit (650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on mahdollista?
Eikö se ollut niin että ulkomailla Stefanon kaltaiset miehet haaveilevat että pääsisivät hemmottelemaan tavallisen Suominaisen piloille suhteessa jossa yhdistyy tasa-arvo ja vanhan ajan ritarilisuus?
Täältä palstaltakin moni oli suunnittelemassa lähtöä ulkomaille kun Suomimiehet ovat niin vanhanaikaisia ja katselevat nuorempia naisia?
En ole huomannutkaan. Aika monessa ketjussa kuitenkin joku miesoleettu tulee kertomaan miten Venäjällä ja Aasiassa on niin paljon patempia naisia, joista löytyy pakit saaneelle suomimiehellekin se oikea.
Piti oikein miettiä, että olenko saanut koskaan pakkeja. Tavallaan olen kerran. Laitoin viestiä naiselle johonkin seuranetsintäjuttuun ja sovittiin, että nähdään pian livenä. Kuvia ei hänellä ollut ja aavistelinkin että millainenhan siellä mahtaa odottaa. Tavattiin sitten ja hän taisi jo ilmeestäni nähdä, ettei ollut riittävän tasokas ulkonäöltään minulle ja en nyt enää muista sanatarkasti mitä sanoi, mutta tarkoitti, ettei meistä ainakaan paria tule. Selvästi halusi sen äkkiä sanoa, ennen kuin minä ehdin ilmaista, etten ole kiinnostunut. :)
Blörttöilyfantasiasi liittyy ketjun aiheeseen Maajussi Stefanoon miten?
Siten, että vaatimattoman näköisillä naisilla tuntuu olevan varsin yleistä yrittää ehtiä antaa pakit, vaikka miestä ei tietenkään ole edes kiinnostanut koko nainen.
😂 pakkisi johtuivat varmasti siitä
Miehen kantilta katsottuna kyseessä ei ole pakit. Sitten olisi aivan eri tilanne, jos mies yrittää iskeä naisen ja sitten saa pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut niin että ulkomailla Stefanon kaltaiset miehet haaveilevat että pääsisivät hemmottelemaan tavallisen Suominaisen piloille suhteessa jossa yhdistyy tasa-arvo ja vanhan ajan ritarilisuus?
Täältä palstaltakin moni oli suunnittelemassa lähtöä ulkomaille kun Suomimiehet ovat niin vanhanaikaisia ja katselevat nuorempia naisia?
En ole huomannutkaan. Aika monessa ketjussa kuitenkin joku miesoleettu tulee kertomaan miten Venäjällä ja Aasiassa on niin paljon patempia naisia, joista löytyy pakit saaneelle suomimiehellekin se oikea.
Piti oikein miettiä, että olenko saanut koskaan pakkeja. Tavallaan olen kerran. Laitoin viestiä naiselle johonkin seuranetsintäjuttuun ja sovittiin, että nähdään pian livenä. Kuvia ei hänellä ollut ja aavistelinkin että millainenhan siellä mahtaa odottaa. Tavattiin sitten ja hän taisi jo ilmeestäni nähdä, ettei ollut riittävän tasokas ulkonäöltään minulle ja en nyt enää muista sanatarkasti mitä sanoi, mutta tarkoitti, ettei meistä ainakaan paria tule. Selvästi halusi sen äkkiä sanoa, ennen kuin minä ehdin ilmaista, etten ole kiinnostunut. :)
Aivan, varmasti sanoin noin koska olet liian hyvännäköinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan juttun perusteella vaikuttaa, että Stefanon mielestä vaimoksi kelpaavan olisi pitänyt olla neitsyt.
https://www.seiska.fi/telkkari/maajussi-stefanon-tunteet-kuumenevat-mor… :
"- Miten voi olla, että kaltaisesi nainen, joka on sosiaalinen, kommunikoiva ja kaunis, ei ole vielä tavannut ketään? Vai oletko tavannut ja sitten eronnut? Stefano tenttaa englanniksi." ... "- En ole eilisen teeren poikia."... "...kertoo Stefanolle, että hänen ex-puolisonsa oli egyptiläinen. - Siinäs näet, minä tiesin, Stefano kuittaa takaisin."
Tämän kaltaisessa tilanteessa jokaisella naisella pitäisi soida hälytyskellot ja lujaa. Ehkä näin kävikin ja sen vuoksi kukaan ei edes halunnut hyödyntää edes ulkomaanmatkaa.
Niin. Myös muuallakin löytyy vielä miehiä, jotka eivät tykkää, että nainen on kiertopalkintona ollut.
Miehillä itsellään yleensä onkin vain kaksi ääripäätä: i n c e l tai mättähältämättähälle-häntäheikki
Tautinen ja moraaliton häntäheikki itse saa astua ja läpikäydä kaikki haluamansa esineet vaikka väkisin, mutta naisen pitää olla alistuva, kaikkeen suostuvainen neitsytnymfomaani ja pysyä alvariinsa sellaisena.
Itse en ole huolinut enkä huolidi miestä joka on uittanut itseään missä sattuu. Aika yleinen käytöntö nykyään minun ikäisillä naisilla (25). Näille "panomiehille" saattaa käydä tulevaisuudessa kalpaten
Oikea suunta. Vastaavankaltaisille naisillehan on jo käynyt kalpaten. Nykyisin kolmikymppinen nainen joutuu tyytymään vain tapailusuhteisiin.
Miehet näillä kuitenkin useammin rehvastelee, ja sana kulkee, voi miettiä kannattiko 🤫
Miehet ovat kautta maailman sivun pyrkineet ahneesti ja itsekkäästi alistamaan, hallitsemaan, käskyttämään ja määräilemään erityisesti naisen seksuaalisuudesta, mutta ehkä jo tapahtuu kehitystä.
Manspleinaaminen ja slutsheimaaminen ei enää tepsi, koska naisia ei pätkääkään kiinnosta muiden (varsinkaan epäkiinnostavien moukkien) mielipiteet ja tyrannisointiyritykset valuvat tehottomina hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blörttöilyfantasiasi liittyy ketjun aiheeseen Maajussi Stefanoon miten?
Siten, että vaatimattoman näköisillä naisilla tuntuu olevan varsin yleistä yrittää ehtiä antaa pakit, vaikka miestä ei tietenkään ole edes kiinnostanut koko nainen.
😂 pakkisi johtuivat varmasti siitä
Miehen kantilta katsottuna kyseessä ei ole pakit. Sitten olisi aivan eri tilanne, jos mies yrittää iskeä naisen ja sitten saa pakit.
Kyllä kyllä, ei ole pakit, ei. Kutsutaan sitä vaikka "haamukaadoksi"+ sulka hattuun, niin tulee hyvä mieli.
Naisena tunnen myötähäpeää! kirjoitti:
En kyllä yhtään ihmettele ettei kukaan noista naisista kolahtanut Stefanolle. Hänen maassaan naiset (ei muslimit) pukeutuvat kauniisti ja satsaavat ulkonäköön. Stefano oli varmaan kuullut ”kauniista suomalaisista naisista” ja sai vastaan homssuisia ja ylipainoisia hiirulaisia jotka ilmoittautuivat ohjelmaan mutta eivät osanneet edes avata suutaan ja pitää yllä normaalia keskustelua.
Tunnen myötähäpeää, noi nuoret naiset oli kyllä kaikkea muuta kuin tyylikkäitä tai fiksuja. En minäkään olisi jatkanut juttua sen pidemmälle jos otanta oli noinkin surkea.
Onpa jännä ettei ohjelmaan ilmoittautunut yhtään kaunotarta 😁
Naisena tunnen myötähäpeää! kirjoitti:
En kyllä yhtään ihmettele ettei kukaan noista naisista kolahtanut Stefanolle. Hänen maassaan naiset (ei muslimit) pukeutuvat kauniisti ja satsaavat ulkonäköön. Stefano oli varmaan kuullut ”kauniista suomalaisista naisista” ja sai vastaan homssuisia ja ylipainoisia hiirulaisia jotka ilmoittautuivat ohjelmaan mutta eivät osanneet edes avata suutaan ja pitää yllä normaalia keskustelua.
Tunnen myötähäpeää, noi nuoret naiset oli kyllä kaikkea muuta kuin tyylikkäitä tai fiksuja. En minäkään olisi jatkanut juttua sen pidemmälle jos otanta oli noinkin surkea.
Ei hätää "nainen", eiköhän stefanon kaltainen kuuma herrasmies löydä äkkiä naisseuraa kun käväisi edustamassa televisiossa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä treffit komean miehen kanssa on jotain niin kamalaa etten tiedä mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä treffit komean miehen kanssa on jotain niin kamalaa etten tiedä mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa.
"Komea" on sitten joka valjunharmaa lehmänläjänaama ainakin omasta (+suvun naisten;) mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Junttien ohjelma. Hirvittävä somemyrsky nousi kun laadukkaampi mies antoi pakit tavikseille.
Heh heh, vielä kun tietäisi, kuka on se laadukkaampi mies ja kuka se tavis? Stefanoko laadukkaampi mies, anna mun kaikki kestää :D
Stefano, niin kuin monet muutkin arabit, marokkolaiset ja muut sen sellaiset, mielellään leikkii italialaista. VÄhän köyhä vaikutelma tulee Instakuvien perusteella, nauratti t-paita jonka rinnassa lukee "I love Poland".
Silti tämä valeitalialainen olisi se, jonka kanssa voisin jyystää noista maalaisehdokkaista. Toinen olisi se ginger, jos laihduttaisi muutama kymmenen kiloa.
T: Mies Kuusamosta
Vierailija kirjoitti:
Junttien ohjelma. Hirvittävä somemyrsky nousi kun laadukkaampi mies antoi pakit tavikseille.
Junttien ohjelmaan osallistuu? Puolisoa omin avuin löytämättömät ja saamattomat juntit?
epäilen, että jos tuon itserakkaan "pikku setämiehen" olisikin pistetty "temppareihin", niin tulos olisi ollut sielläkin plus miinus nolla.
Hän on nyt herättänyt pöhinää sen verran, että suomen tositv-scene, vois hyödyntää häntä enemmänkin vaikka juuri bb:ssä ja temppareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
epäilen, että jos tuon itserakkaan "pikku setämiehen" olisikin pistetty "temppareihin", niin tulos olisi ollut sielläkin plus miinus nolla.
Hän on nyt herättänyt pöhinää sen verran, että suomen tositv-scene, vois hyödyntää häntä enemmänkin vaikka juuri bb:ssä ja temppareissa.Osaatko yhtään arvailla miten sinulle kävisi, jos sinut laitettaisi ohjelmaan, jossa suomitanttaroille etsitään epätoivoisesti miehiä?
Eipä tarvi epätoivoisena laittaa paritusohjelmiin sellaisia (erityisesti naisia), jotka pariutuvat vaikeuksitta omin avuin. ;'''D
En nähnyt yhdessäkään kommentissa mainittavan, että Stefano on ilmiselvä narsisti. Tietysti suuri osa ihmisistä ei ole paneutunut narsismiin, mutta intuitiivisesti jokainen katsoja ja osallistuja taisi huomata, että kyse on sellaisesta ihmisestä, jota kannattaa vältellä.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt yhdessäkään kommentissa mainittavan, että Stefano on ilmiselvä narsisti. Tietysti suuri osa ihmisistä ei ole paneutunut narsismiin, mutta intuitiivisesti jokainen katsoja ja osallistuja taisi huomata, että kyse on sellaisesta ihmisestä, jota kannattaa vältellä.
Jaa, että hyvännäköisiä miehiä palstamammojen kannattaa vältellä? Mikä teissä on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että hyvännäköisiä miehiä palstamammojen kannattaa vältellä? Mikä teissä on vikana?
Ulkonäkö rapistuu vääjäämättä ja se on vain yksi, joskin todella tärkeä kriteeri, mutta ei ikinä yksinään riitä.
Tasokkaammat ihmisyksilöt tarkastelevat kokonaisuutta ja kahdensuuntaista molemminpuolista kemiaa.
Jokaisella miehellä, joka hamuaa yhtään nuorempaa naista ja hylkii omanikäisiä lienee kamala ikäkriisi.
Mikä siinä Stefanossa oli niin ärsyttävää että näin pitkä ketju?
Totuushan on, että Stefu sai ihan omaa tasoaan olevia naisia. Ei hän missään nimessä ruma ole, mutta varsin tavallisen näköinen, joskin vielä keskivertoa lyhyempi. Eikä missään nimessä ole ikäistään nuoremman näköinen, ehei. Voisi mennä jopa hyvin säilyneestä 50-vuotiaasta. Lisäksi libanonilaisilla niin miehillä kuin naisilla on ansaittu maine poikkeuksellisen hyvännäköisenä kansana ja siihen nähden Stefu on libanonilaiseksi ehkä asteikon alapäässä. Ehkä 30 vuotta sitten Stefulla olisi ollut Suomessa jotain tumma nappisilmä-eksotiikka-arvoa, mutta ei enää. Jossain Kuusankosken lähipitseriassakin on komeammat kaverit töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Stefanossa oli niin ärsyttävää että näin pitkä ketju?
Hän ei halunnut ketään naisista sinne tiluksilleen. Ei löytynyt sellaista ihtohimoa. 😁
Ok, mutta mikä on vastaus kysymykseeni?