Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Libanonilainen Maajussi-Stefano pettyi suomalaisiin naisiin. – Aluksi olin shokissa, mutta lopulta päätin nauraa asialle.

Vierailija
26.03.2021 |

Stefanoa ihmetyttää, miksi niin moni morsianehdokkaista kertoi viihtyvänsä lähinnä kotona ja juhlivansa vain hyvin harvoin.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007882341.html

Kommentit (650)

Vierailija
641/650 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34892 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tuo Stefano pikkuinen pätkä! Mitähän pituutta? 160 cm max?

Hyi hitto mikä "mies"

Onhan se noloa kun miehellä on vähemmän pituutta kuin sulla on leveyttä

Et näe etkä tiedä anonyymeistä kommentoijista yhtään mitään mihinkään suuntaan, joten pysyttele aiheessa. Kertaa ketjun otsikko, niin monta kertaa kuin on tarpeen. Irrota sitten kaikista irrelevanteista lillukanvarsista.

Vierailija
642/650 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää harmaine hapsineen viisvitoselta, eikä mene millään edes kolmevitosesta, ei edes farmariasussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/650 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä haukutaan vain yhtä eikä keskustella muista Maajusseista? olen katsonut vain kaksi jaksoa ja ihmettelen olivatko ne muut täydellisiä/parempia? minua ärsyttää jotenkin se turkkilainen, en osaa sanoa miksi, mutta jotenkin vaan ärsyttää ja en ole varma hakiko sarjasta oikeaa aitoa puolisoa, kehui oikein tokassa jaksossa että hänellä on "lauma naisia jonossa" odottamassa, inhoan tuollaista asennetta! miksi edes haki ja osallistui ko.sarjaan, jos puolisoehdokkaita on jonossa asti odottamassa, taitaa olla sellaista turhaa kehumista. Stefanossa minua ärsyttää tällä hetkellä se kun hän/kaverinsa sanoi aloitusjaksossa että naisen pitää tykätä juoda hänen viinejään.

Komeaa miestä hakutaan ensimmäisenä. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
644/650 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea on, katsoin uusinnan. Asiallinen ja kohtelias puppelipoikamainen.

Vierailija
645/650 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea on, katsoin uusinnan. Asiallinen ja kohtelias puppelipoikamainen.

Komeahko on (ollut), mutta jo nuutunut ja maanmiestensä keskuudessa tylsää perusperttitusinatavaraa. So?

Vierailija
646/650 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä haukutaan vain yhtä eikä keskustella muista Maajusseista? olen katsonut vain kaksi jaksoa ja ihmettelen olivatko ne muut täydellisiä/parempia? minua ärsyttää jotenkin se turkkilainen, en osaa sanoa miksi, mutta jotenkin vaan ärsyttää ja en ole varma hakiko sarjasta oikeaa aitoa puolisoa, kehui oikein tokassa jaksossa että hänellä on "lauma naisia jonossa" odottamassa, inhoan tuollaista asennetta! miksi edes haki ja osallistui ko.sarjaan, jos puolisoehdokkaita on jonossa asti odottamassa, taitaa olla sellaista turhaa kehumista. Stefanossa minua ärsyttää tällä hetkellä se kun hän/kaverinsa sanoi aloitusjaksossa että naisen pitää tykätä juoda hänen viinejään.

Minäminäminä tiedän kaikkien muidenkin kaikki asiat, mielipiteensä sekä mielipiteet heistä perusteluineen.

Vierailija
647/650 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä tiedän kaikkien muidenkin kaikki asiat, mielipiteensä sekä mielipiteet heistä perusteluineen.

No mutta eikös se ole tämänkin keskustelupalstan pointti?

Vierailija
648/650 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta eikös se ole tämänkin keskustelupalstan pointti?

Keskustelu, mielipiteiden vaihto solvaamatta muita keskustelijoita ja vuorovaikutus, ei minäminäminän jatkuva korostus ja esilletuonti, ainakaan ellet sitten ole itse tämä pettynyt morsiameton Maajussi-Stefano.

Vierailija
649/650 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mies parhaassa iässä halua taluttaa itsensä ikäistä mummelia, joka lirauttelee pöksyihinsä monta kertaa tunnissa"

Onko esimerkiksi tämä kommentti esimerkki niistä hyvistä käytöstavoista ja vastakkaisen sukupuolen kunnioittamisesta?

Siis onko tämä Stefano sanonut tuon lirauttelu-kommentin?? Jos on, niin aika sairasta "huumoria", jos edes huumoriksi on tarkoitettu. Saman logiikan mukaanhan hän itse on jo vanha lirautteleva vaari..

Vierailija
650/650 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihmettele jollei fiksua, aikuista suomalaisnaista innosta tuollainen itsekeskeinen kukkopoika. En jaksaisi itse tuollaista hetkeäkään. Ihmettelen toisaalta siten, miksi nuo naiset olivat ylipäänsä vastanneet Stefanolle, mikä innosti mutta ei sitten kantanut!? Ne ehkä aistivat Stefanon nuivan suhtautumisen ehdolla olleisiin naisiin.