Libanonilainen Maajussi-Stefano pettyi suomalaisiin naisiin. – Aluksi olin shokissa, mutta lopulta päätin nauraa asialle.
Stefanoa ihmetyttää, miksi niin moni morsianehdokkaista kertoi viihtyvänsä lähinnä kotona ja juhlivansa vain hyvin harvoin.
Kommentit (650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt yhdessäkään kommentissa mainittavan, että Stefano on ilmiselvä narsisti. Tietysti suuri osa ihmisistä ei ole paneutunut narsismiin, mutta intuitiivisesti jokainen katsoja ja osallistuja taisi huomata, että kyse on sellaisesta ihmisestä, jota kannattaa vältellä.
Jaa, että hyvännäköisiä miehiä palstamammojen kannattaa vältellä? Mikä teissä on vikana?
Yksi puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä.
Vierailija kirjoitti:
Stefano, niin kuin monet muutkin arabit, marokkolaiset ja muut sen sellaiset, mielellään leikkii italialaista. VÄhän köyhä vaikutelma tulee Instakuvien perusteella, nauratti t-paita jonka rinnassa lukee "I love Poland".
Silti tämä valeitalialainen olisi se, jonka kanssa voisin jyystää noista maalaisehdokkaista. Toinen olisi se ginger, jos laihduttaisi muutama kymmenen kiloa.
T: Mies Kuusamosta
Oikeen suututtaa kun eräskin pizzerian omistava turkki täällä Tukholmassa yrittää erittäin huonolla italian kielellä lässyttää Bona seraa ynnä muita tavallisia lauseita. Itse ollut töissä aikanaan italialaisten kanssa ja näen silmätkin kiinni ketkä aitoja , ketkä valehtelee.
Mikä ihmeen tarve heillä on leikkiä italialaista ja laittaa pizzerioiden nimet italiaksi .Monta kertaa huonolla tuloksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on mahdollista?
Eikö se ollut niin että ulkomailla Stefanon kaltaiset miehet haaveilevat että pääsisivät hemmottelemaan tavallisen Suominaisen piloille suhteessa jossa yhdistyy tasa-arvo ja vanhan ajan ritarilisuus?
Täältä palstaltakin moni oli suunnittelemassa lähtöä ulkomaille kun Suomimiehet ovat niin vanhanaikaisia ja katselevat nuorempia naisia?
En ole huomannutkaan. Aika monessa ketjussa kuitenkin joku miesoleettu tulee kertomaan miten Venäjällä ja Aasiassa on niin paljon patempia naisia, joista löytyy pakit saaneelle suomimiehellekin se oikea.
Piti oikein miettiä, että olenko saanut koskaan pakkeja. Tavallaan olen kerran. Laitoin viestiä naiselle johonkin seuranetsintäjuttuun ja sovittiin, että nähdään pian livenä. Kuvia ei hänellä ollut ja aavistelinkin että millainenhan siellä mahtaa odottaa. Tavattiin sitten ja hän taisi jo ilmeestäni nähdä, ettei ollut riittävän tasokas ulkonäöltään minulle ja en nyt enää muista sanatarkasti mitä sanoi, mutta tarkoitti, ettei meistä ainakaan paria tule. Selvästi halusi sen äkkiä sanoa, ennen kuin minä ehdin ilmaista, etten ole kiinnostunut. :)
Aivan, varmasti sanoin noin koska olet liian hyvännäköinen :D
Kyllä treffit komean miehen kanssa on jotain niin kamalaa etten tiedä mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa.
"Komea" on sitten joka valjunharmaa lehmänläjänaama ainakin omasta (+suvun naisten;) mielestään.
Nuo sanat on hyvä muistaa, kun jostain naisesta sanotaan, että on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut niin että ulkomailla Stefanon kaltaiset miehet haaveilevat että pääsisivät hemmottelemaan tavallisen Suominaisen piloille suhteessa jossa yhdistyy tasa-arvo ja vanhan ajan ritarilisuus?
Täältä palstaltakin moni oli suunnittelemassa lähtöä ulkomaille kun Suomimiehet ovat niin vanhanaikaisia ja katselevat nuorempia naisia?
En ole huomannutkaan. Aika monessa ketjussa kuitenkin joku miesoleettu tulee kertomaan miten Venäjällä ja Aasiassa on niin paljon patempia naisia, joista löytyy pakit saaneelle suomimiehellekin se oikea.
Piti oikein miettiä, että olenko saanut koskaan pakkeja. Tavallaan olen kerran. Laitoin viestiä naiselle johonkin seuranetsintäjuttuun ja sovittiin, että nähdään pian livenä. Kuvia ei hänellä ollut ja aavistelinkin että millainenhan siellä mahtaa odottaa. Tavattiin sitten ja hän taisi jo ilmeestäni nähdä, ettei ollut riittävän tasokas ulkonäöltään minulle ja en nyt enää muista sanatarkasti mitä sanoi, mutta tarkoitti, ettei meistä ainakaan paria tule. Selvästi halusi sen äkkiä sanoa, ennen kuin minä ehdin ilmaista, etten ole kiinnostunut. :)
Aivan, varmasti sanoin noin koska olet liian hyvännäköinen :D
Kyllä treffit komean miehen kanssa on jotain niin kamalaa etten tiedä mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa.
"Komea" on sitten joka valjunharmaa lehmänläjänaama ainakin omasta (+suvun naisten;) mielestään.
Nuo sanat on hyvä muistaa, kun jostain naisesta sanotaan, että on kaunis.
Tottakai, mutta "kaunotarten" "kauneus" ei edelleenkään yhtään kompensoi/vähennä rumien rumuutta.
Propsit suomalaisille naisille!
T: Suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Junttien ohjelma. Hirvittävä somemyrsky nousi kun laadukkaampi mies antoi pakit tavikseille.
"Laadukkaampi"? Paremman näköinen ehkä. Mutta epäkypsän, itserakkaan
eikä erityisen älykkään oloinen eli ei laadukkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan juttun perusteella vaikuttaa, että Stefanon mielestä vaimoksi kelpaavan olisi pitänyt olla neitsyt.
https://www.seiska.fi/telkkari/maajussi-stefanon-tunteet-kuumenevat-mor… :
"- Miten voi olla, että kaltaisesi nainen, joka on sosiaalinen, kommunikoiva ja kaunis, ei ole vielä tavannut ketään? Vai oletko tavannut ja sitten eronnut? Stefano tenttaa englanniksi." ... "- En ole eilisen teeren poikia."... "...kertoo Stefanolle, että hänen ex-puolisonsa oli egyptiläinen. - Siinäs näet, minä tiesin, Stefano kuittaa takaisin."
Tämän kaltaisessa tilanteessa jokaisella naisella pitäisi soida hälytyskellot ja lujaa. Ehkä näin kävikin ja sen vuoksi kukaan ei edes halunnut hyödyntää edes ulkomaanmatkaa.
Pakko nyt sen verran puolustaa Stefanoa, että ei kai tuossa neitsyydestä ollut kyse vaan siitä, että on ollut suhteessa arabin kanssa. Ja tämähän hän päätteli siitä kielestä, jota tämä nainen käytti, eli ei ollut tavallista matkailusanastoa vaan sellaisia ilmaisuja, joita tulee vastaan parisuhteissa. Itsekään en osaa mieheni kieltä juuri lainkaan, mutta osaan kyllä kirosanoja. Tästä voi varmaan kuka tahansa päätellä, että en ole opetellut kieltä itsekseni tai missään kielikursseilla.
Mikä juttu tämä oli? Ei halunnut naista kun oli jo seurustellut aiemmin arabin kanssa?
Tuleehan siitä mieleen, että nainen jostain syystä on juuri eksoottisempien miesten perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt yhdessäkään kommentissa mainittavan, että Stefano on ilmiselvä narsisti. Tietysti suuri osa ihmisistä ei ole paneutunut narsismiin, mutta intuitiivisesti jokainen katsoja ja osallistuja taisi huomata, että kyse on sellaisesta ihmisestä, jota kannattaa vältellä.
Jaa, että hyvännäköisiä miehiä palstamammojen kannattaa vältellä? Mikä teissä on vikana?
Ai sinustako on hyvännäköinen? Taidat olla mies,? Alkoiko Stefu panettaan? Kannattaa kokeilla, saattaa hyvinkin innostua...Paitsi että.se haluaa hottiksen parikymppisen, ei keskivertoa, krski- ikäistä suomalaista setämiestä
No, on se varmasti paremman näköinen kuin 98% palstamammojen miehistä. Pahimmilla miesvihaajilla ei tietysti ole miehiä lainkaan.
Olen heteromies ja toisin kuin teillä naisilla, minulle ei tee tiukkaa kehua komeaa miestä komeaksi. Ei siis tietenkään alkanut panettaa, kuten ei ala panettaa myöskään, jos kehun kaunista naista. Ja mahtaako sentään parikymppisestä haaveilla, jos on ilmaissut kiinnostuksensa itseään nuorempaa naista kohtaan.
Oli se kyllä komea. Tykkään tummista miehistä ja siinä oli ihan täydellinen pakkaus. Jos olisin ollut sinkku, olisin kirjoittanut. Luulin, että hän etsii maatilalle emäntää, mutta kyseessähän oli lähinnä seuralainen biletysreissuille. Kyllä kelpaisi varakas mies, joka ei ole jämähtänyt paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttien ohjelma. Hirvittävä somemyrsky nousi kun laadukkaampi mies antoi pakit tavikseille.
"Laadukkaampi"? Paremman näköinen ehkä. Mutta epäkypsän, itserakkaan
eikä erityisen älykkään oloinen eli ei laadukkaampi.
Ihan omassa luokassaan. Aika harvalla suomalaisella jannulla on lupaa ajaa kamelia ammattiliikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta oli kun harmaantuva tyyppi kuvaili itseään nuoremman näköiseksi. Aivan ikäisensä ellei vanhemmankin näköinen. Kuka nyt sitten kiinnostuu tuollaisesta 160cm libanonilaisesta käppänästä. Maksimissaan jotkut joilla pinnallinen käsitys elämästä ja sellaistahan tuo tyyppi haki. Miksi ihmeessä tuli maajussi ohjelmaan. "Teen töitä kännyllä ja bailaan yöt.." Yiiiii. Harva ottaa vakavasti ja nuo piirteet eivät ole sellaisia mikä kiinnostaa suomalaista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/libanonilainen-stefano-etsii-rakkau…
Tuossa on pituus 172 cm? Kiva kun itse on 173 cm. Se pituushan tässä nyt tuntuu olevan ongelma. Jos Stefano olisi 190 cm niin olisi ihana mies?
No eiköhän tuo ole jotain 160 cm todellisuudessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääon varmaan tällainen äijä joka vaihtaa kauniita missejä kuin sukkaa jos vähänkin tulee jotain sellaista mistä ei pidä. Nainen on hänelle pelkää koriste tai somiste, millään muulla ei ole merkitystä.
En usko, mies vaikuttaa sen verran ronkelille, tekee tarkan valinnan kenet päästää lähelleen parisuhde mielessä. On selvästi mies jolle pelkkä täydellinen ulkokuori ei riitä, naisessa pitää olla paljon muutakin eli koko paketti kunnossa. Hän on selvästi turtunut pelkkään pintaan, naisessa pitää olla jotain siellä pintaa syvemmällä. Nämä pystyy lukemaan rivien välistä hänestä. Joskus nuo missit ovat vaan pelkkiä onttoja kuoria ja se ei S:lle riitä.
Tuon tietää jokainen kauniiden naisten kanssa pelannut.
S kertoi seurustelleen 7 vuotta sitten. Kukaan ei kysynyt kuinka pitkä se suhde oli? Jäi kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blörttöilyfantasiasi liittyy ketjun aiheeseen Maajussi Stefanoon miten?
Siten, että vaatimattoman näköisillä naisilla tuntuu olevan varsin yleistä yrittää ehtiä antaa pakit, vaikka miestä ei tietenkään ole edes kiinnostanut koko nainen.
😂 pakkisi johtuivat varmasti siitä
Miehen kantilta katsottuna kyseessä ei ole pakit. Sitten olisi aivan eri tilanne, jos mies yrittää iskeä naisen ja sitten saa pakit.
Miehen kantilta on pakit, koska mies ei itse ehtinyt antaa pakkeja naisille. Siksipä Stefanolta leukakin loksahti auki. Tämän voi nähdä, kun katsoo ko. jakson mtv-palvelusta. (Tietty joku voi pitää kohtausta käsikirjoitettuna ja näyteltynä, mutta whatever, hyvä ilme silti...)
Tuo miehekäs ja parrantäytteinen leuka loksahti siksi alas, kun hänen kulttuurissaan ei tietenkään ole tapana olla noin joukkotyperiä, kuin meillä täällä Suomessa. Siellä varmaan naisillakin on terve itsetunto sen lisäksi että ovat ziljoona kertaa kauniimpia kuin palstamammat.
Miettikää nyt vähän. Koko maan naisista paikalle saatiin valikoitua VAIN NELJÄ naista, jotka kehdattiin näyttää televisiossa.
En tiennytkään, että koko maan naiset kirjoittelivat Stefanolle. Minä en ainakaan kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Moni suomalainen nainen tahtoo kertoa, että ei harrasta kevyitä miessuhteita ja muita vastuuttomuuksia ja siitä todisteena on kotona viihtyminen ja juhlimattomuus. Kulttuurinen väärinkäsitys siis? Suomalaiset ovat ilotonta ja vastuuntuntoista kansaa, noin keskimäärin ja hyvässä seurassa menisivät ja juhlisivat? Liian monella vastuuttomalla suomalaisella taas alkoholi oikeuttaa "juhlimaan" tavalla, mitä eivät hyväksy selvinpäin?
Varmaan meni suomalaiset ja ruotsalaiset sekaisin. Siksi pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blörttöilyfantasiasi liittyy ketjun aiheeseen Maajussi Stefanoon miten?
Siten, että vaatimattoman näköisillä naisilla tuntuu olevan varsin yleistä yrittää ehtiä antaa pakit, vaikka miestä ei tietenkään ole edes kiinnostanut koko nainen.
😂 pakkisi johtuivat varmasti siitä
Miehen kantilta katsottuna kyseessä ei ole pakit. Sitten olisi aivan eri tilanne, jos mies yrittää iskeä naisen ja sitten saa pakit.
Miehen kantilta on pakit, koska mies ei itse ehtinyt antaa pakkeja naisille. Siksipä Stefanolta leukakin loksahti auki. Tämän voi nähdä, kun katsoo ko. jakson mtv-palvelusta. (Tietty joku voi pitää kohtausta käsikirjoitettuna ja näyteltynä, mutta whatever, hyvä ilme silti...)
Tuo miehekäs ja parrantäytteinen leuka loksahti siksi alas, kun hänen kulttuurissaan ei tietenkään ole tapana olla noin joukkotyperiä, kuin meillä täällä Suomessa. Siellä varmaan naisillakin on terve itsetunto sen lisäksi että ovat ziljoona kertaa kauniimpia kuin palstamammat.
Miettikää nyt vähän. Koko maan naisista paikalle saatiin valikoitua VAIN NELJÄ naista, jotka kehdattiin näyttää televisiossa.
Miten jostakin voi olla ihailtavaa varattomasta maasta kotoisin olevan näennäinen mielistely?
Vierailija kirjoitti:
Ei mies parhaassa iässä halua taluttaa itsensä ikäistä mummelia,
.
Tämä voisi olla itsensä Stefanon kirjoittamaa...
Jos itsensä ikäinen on mummeli niin on auttamatta itsekin papparainen. Muu harhailu on paapan itsepetosta.
Olihan itsekin pjalkainen. 😁 Mut komea kasvoiltaan ja hiustyyli sopi paremmin mitä esittely kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Stefanossa oli niin ärsyttävää että näin pitkä ketju?
Hän ei halunnut ketään naisista sinne tiluksilleen. Ei löytynyt sellaista ihtohimoa. 😁
Siis mille tiluksille? Mielestäni hän kauppasi toisten viljelijöiden tuotteita ja itse asui kaupunkiasunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefano laittaa vähän faktoja suomalaisista naisista, mutta suomalainen nainenhan ei totuutta kestä! Todiste: tämä foorumi.
Normaalisti palstauli repii pelihousunsa, kun suominainen katselee vieraita kansallisuuksia eikä noteraa. Mutta aika nopeasti palstauli myös näkee kaikenmaailman stefanoissa oman hengenheimolaisen, jota puolustetaan rystyset valkoisina suominaista vastaan. Todiste: tämä foorumi.
Niinpä. Ei minkäänlaista omiensa puolen pitämistä. Todella epäisänmaalliista. Ei mitään kunniaa.