Stella, montako lasta sulla on?
Kommentit (38)
koko loppukuun? Etkö sä enää imetä??? Uskomatonta!!
Onneksi Stella on vain trolli, joka ilmeisesti haluaa ärsyttää ristiriitaisilla kommenteillaan.
Eihän stella sanonu, ettei muksujaan kuukauteen näkis.. Mä ainakin käsitin, et tarkotti sitä, et kun hänen äitinsä on täällä, ei hänen ite tarvi olla 24/7 lapsien kans.. Vaan voi vähän vapaammin olla..
Tarkoitin ´vapaalla´ sitä, että kun äitini on Suomessa käymässä, niin hän haluaa viettää mahdollisimman paljon aikaa lastenlapsien kanssa, koska näkevät suht harvoin (kun mutsi asuu siel Jenkeis, toisin kun miehen vanhemmat asuu tosi lähellä ja he tapailevat monta kertaa viikossa). JOten mutsi kokoaa mun muksut ja kahden systerin lapset ja puuhastelee heidän kanssaan kaikkea mukavaa. Eli mulla tavallaan ´vapaata´, kun ei tarvitse koko aikaa huolehtia omista lapsista, sen vuoksi mulla nyt on aikaa hoitaa näitä frendin muksuja.
Meillä lapset rakastavat isovanhempia ja muitakin läheisiä aikuisia ja tulevat heidän kanssaan toimeen hyvin, eikä tule pelkoja tms.
Siis en minä kuukautta erossa lapsista ole! Nyt tässä muutaman päivän näitä frendin lapsia hoidan toisen frendin kans puoleks.
Tottakai lapsia tulee ikävä, oli poissa sitten päivän tai viikon. Ja lapsia usein miettii, jos erossa heistä on. Mutta pitää osata nauttia lomasta ilman lapsia ja nyt keskittyä hoitamaan kaverin muksuja ilman, että koko ajan ikävöi omia lapsia. Kuitenkin nämät lapset ovat nyt sairaita (oksutautia), joten en voi omia lapsia ja näitä yhdistää ja puuhastella vaikka ulkona mukavia. Tärkeetä kuitenkin, että frendinkin muksuilla läheinen ja hyvä hoitaja, kun heidän vanhemmat ovat lomatmatkallla (jota ovat suunnitelleet pitkään).
Meidän lapsilla minä en ole se AINUT JA OIKEA hoitaja, vaan mies on yhtä tasainen mun kanssa. Ainoostaan minä voin imettää ja olen kotiäiti, mutta muuten mies on kyllä lasten elämässä mukana sen 50%. Lisäksi lähellä asuvat miehen vanhemmat ovat lapsille tärkeitä ja isovanhemmat ovat ihan innoissaan meidän lapsista. Lisäksi meidän muksujen elämässä on muitakin hyvin läheisiä ja tärkeitä aikuisia, joiden seurassa he voivat olla turvallisesti.
Lapset tietävät kyllä, että mutsi palaa tältäkin lastenhoitokeikalta himaan ja soiteltiin just tuossa aamulla ja eipä siellä ikävä kuulostanut olevan, kun olivat innoissaan, kun mummi touhusi majan rakennuksen kanssa.
Itsekin lapsena rakastin sitä, että vanhempien lisäksi mun elämässä oli paljon muitakin hyvin läheisiä ja tärkeitä aikuisia.
Mikä tarve sinulla on tuntemattomille selitellä omia asioita? Yritätkö jotenkin kohentaa omaa egoasi?
Olet sanonut ettei tämä ole stellan elämä -palsta, silti teet tästä itse sen.
kaikenlaisia juoruja ja valheellisia juttuja minusta täällä joku ilkeä ihminen levittelee ja niitä tahdon välillä oikaista.
Vai tahdotko sinä, että sinusta leviteltäisiin valheellisia juttuja jossain? Etkä haluaisi kertoa totuutta valheista?
Stella vastasi tuohon aloitusviestiin SEKUNNISSA!!!!!!
Se huhuilee itseään täällä että sais huomiota.
:D
täällä ei koskaan olekaan erossa lapsistaan... Ootte te kyllä tekopyhiä. Taitaa vaan käydä kateeksi Stellan vapaa.
ja se aikaväli voi olla 1 minuutti - 1 minuutti 59 sekuntia. Jos aloittaja kirjoittaa esim. klo 10.30:00 ja siihen vastataan klo 10.31:59. Niin aikaväli voi olla lähes kaksi minuuttia. Kuitenkin ajat näytetään vain täysinä minuutteina eli 10.30 ja 10.31.
Vierailija:
Stella vastasi tuohon aloitusviestiin SEKUNNISSA!!!!!!
Se huhuilee itseään täällä että sais huomiota.
:D
46, ylläripylläri, johtuu varmaan siitä, että olin täällä tuohon aikaan viime yönä pari tuntia ainakin keskustelemassa. Helpoitenhan vastauksen kysymykseen saa, jos kysyjä ja vastaaja kohtaavat. Jos tämä kysymys olis lähetetty vaikka tuohon 4-8 aikaan aamulla, jolloin nukuin, niin siihen olisi kestänyt tovi, ennen kuin olisin vastannut.
En kyllä jättäisi lapsiani tollasen nettiriipuvaisen hoitoon. Ja 7kk ikäinen lapsihan osaa ehdottomasti ymmärtää esim. miksi äiti on poissa ja ei ikävöi? Et taida Stella tietää lapsista yhtikäs mitään.
Pakko kysyä, kun lasten hoidolta jaksat olla yötä päivää palstalla päivystämässä.
Että tuntematon äiti tuli yhtäkkiä kysymään oletko lesta?? :D
Mistäs hän tiesi että sinä olet tämä kuuluisa Stella?
Mä olin tällä palstalla raskausaikana yhellä nimimerkillä melken 8kk. Kirjotin mitä mieli teki ja täällä kaikki uskoivat =) Musta oli vaan niin tajuttoman hauskaa lukea kateellisia kommentteja.
Mitenkäs sitä muksuja hoitaisi jos sellasia ruepais käyttämään=) Kyllä sitä jaksaa kun saa apua frendeiltä ja mutsilta joka on yhä edelleenkin jenkeistä täällä suomessa.
Vierailija:
Mites nyt vastasitkin ilman nimimer..
Menin töihin pari kuukautta sitten ja ennen sitä luuhasin täällä paljonkin. Nyt en oo aikoihin käynyt ja VIELÄKIN tosta stellasta jaksetaan vouhottaa... Uskomatonta!!!!
tossa kun kerroit että lapses ovat hoidossa loppukuun ja sulla on vapaata omista lapsistasi niin olisin kysellyt että miten sun oma pää erossaolemisen kokee?
eikö sua yhtään huolestuta alle vuoden ikäsen perusturvallisuuden muodostuminen- ja pieniähän nuo muutkin ovat?
ja toisekseen miten itse kestät erossa noin pitkään?
eikö ne lapsesi ollenkaan reagoi erossaoloon- itke sulle puhelimessa että tuu äiti tänne tai kiukuttele sitten kun olette yhdessä?
mun muksut ainakin pitää huolen siitä että äiti kuulee ikävästä. ja äidilläkin on kova ikävä- tyyliin itkee heittelen jos pitää olla viikonloppu erossa..