Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stella, montako lasta sulla on?

Vierailija
12.08.2006 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ei ihan omia lapsia kymmentä tai enempää, niin adoptiolapsia ollaan usein mietitty.

Vierailija
2/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hoitamassa muiden lapsia, mikset jo nuku , huomenna on rankka

päivä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko suunnitelmissa olevalle isolle lapsikatraalle jokin muu kuin uskonnollinen tausta ? Esim . se, että tykkäät vaan niin paljon lapsista ?

Vierailija
4/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten kolmen lapsen äiti jaksaa valvoa täällä , tai siis

olla hoitamassa muiden lapsia, mikset jo nuku , huomenna on rankka

päivä ;)

Jollakin konstilla sitä on valvottava. Ystävä miehensä kanssa ulkomailla lomailemassa (matkaa suunniteltu jo usempi vuosi). Lapsilla piti olla hoitaja, mutta hänen pahoinvointi ei johtunutkaan raskaudesta, vaan helposti tarttuvaa oksutautia. Neljää lapsosta hoidan, kolmella oksutauti ja neljännellä muuten vaan sairauksia, joiden tilannetta pitää välillä tsekata. Toivottavasti ei tartu meikäläiseen tämä tauti, mut pitää sitä frendii välillä jeesii :) Omia lapsia taas hoitaa mies ja äitini, mutsi viettää lasteni kanssa hyvin tiiviisti aikaa, kun eivät ole nähneet taas vähän aikaan (mutsi asuu Jenkeissä), joten sikäli mulla ns ´vapaata´ omista lapsista ainakin koko loppukuu , joten ei ole rankkaa :)

Vierailija
5/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stellanhan ei tartte itte niitä lapsiaan itte hoitaa kun on aina joku mummo, serkku sisko tai sedän kaima niitä hoitamassa. Joten ei ole homma eikä mikään kymmenessä lapsessa. Toisin kuin meillä köyhillä tavallisilla ihmisillä joilla ei ole puoli kylää apuna ja jotka itte hoidamme laspemme. Tässä tuntuu jo viiskin lasta ylitsepääsemättömältä urakalta.

Vierailija
6/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, en ole lestadiolainen, enkä edusta muutakaan uskontoa, enkä ole edes kovin uskonnollinen ihminen. Ollaan miehen kanssa vaan hyvin lapsirakkaita ihmisiä ja halutaan iso perhe :) Eipä siinä kai muuta motiivia ole.

Vierailija
7/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy mennä nukkumaan. Taas löyty pätevä selitys asioille. Joten nyt voi mennä hyvin mielin nukkumaan=)

Vierailija
8/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina yhtä tehokas!:)

Vierailija
9/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka ei hoida omia lapsiaan. Aina ne on jossain hoidossa ja sitte on lisää tekemässä. Ei kannata tehä lisää lapsia jos ei kykene nyttekää omiaan hoitamaan.

Vierailija
10/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tehopakkaus. Jälleen huomataan stellan pätevyys. Omsita lapsista vapaata koko loppukuu ja jne. Kuka oikeasti enää uskoo tota paksua puppua, vai mitä liisteriä tää ny onkaan???

Vierailija
11/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Akka ei hoida omia lapsiaan. Aina ne on jossain hoidossa ja sitte on lisää tekemässä. Ei kannata tehä lisää lapsia jos ei kykene nyttekää omiaan hoitamaan.

Vierailija
12/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen valtavan onnellinen, että minulla tämä tukiverkosto on, koska kaikilla sitä ei ole. Tosin olen aika varma, että jokainen saa lapsilleen lastenhoitoapua, jos sitä OIKEASTI HALUAA, kanavia siihen on vaikka millä mitalla. Mutta marttyyriäiti paras äiti, vai miten se oli? :D

Vierailija:

Stellanhan ei tartte itte niitä lapsiaan itte hoitaa kun on aina joku mummo, serkku sisko tai sedän kaima niitä hoitamassa. Joten ei ole homma eikä mikään kymmenessä lapsessa. Toisin kuin meillä köyhillä tavallisilla ihmisillä joilla ei ole puoli kylää apuna ja jotka itte hoidamme laspemme. Tässä tuntuu jo viiskin lasta ylitsepääsemättömältä urakalta.

Vierailija
13/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei sitten mikään ole koskaan hyvin, jos ei ole tukiverkostoa, niin huudellaan vihaisesti että hankin MLL:n hoitaja.

Minusta siinä ei ole mitään pahaa jos tahtoo paljon lapsia, päinvastoin! Sitä paitsi en ole ikinä lukenut stellan valituksia lasten/kodin hoidosta, toisin kuin monet teistä valittavat joka asiasta. Olette vaan katkeria. Stella vaikuttaa minusta reippaalta ja pirteältä äidiltä, mikäs sen parempaa lapsille. Sekin äiti, joka täällä kertoi huutavansa ja raivoavansa lapsilleen, sai enemmän positiivista vastaanottoa kuin stella. Ihmettelen vaan.

Vierailija
14/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

Toki olen valtavan onnellinen, että minulla tämä tukiverkosto on, koska kaikilla sitä ei ole. Tosin olen aika varma, että jokainen saa lapsilleen lastenhoitoapua, jos sitä OIKEASTI HALUAA, kanavia siihen on vaikka millä mitalla. Mutta marttyyriäiti paras äiti, vai miten se oli? :D

Todellakaan jokainen ei saa hoitoapua vaikka kuinka haluaa. Siinä olet väärässä ja pahasti! Mä ainakin tosiaan sanon että loukkaannun ihmiselle joka noin väittää. En ole kauheasti jaksanu sun viesteihin kommentoida mut nyt oli pakko. Ollaan meidän perheen kanssa käännetty kivet ja männynkävyt ylösalaisin, jotta oltaisiin saatu edes tunti vapaata miehen kanssa lapsista. Ollaan soitettu MLL hoitajia, mutta tällä paikkakunnalla niitä ei ole saatavilla. Olen jättänyt ilmotuksia lehtiin, kauppojen seinille jne, että hoitoapua kaivataan. Ei vaan ole tullut vastauksia. ja tätä ollaan reilu vuosi tehty. Meillä on viisi pientä lasta, ja tuskin oikeasti edes tiedät mitä se lasten kanssa oleminen on kun joutuu 24 tuntia vuorokaudessa 5 vuotta putkeen touhuamaan. Ei kyllä naurata yhtään kommenttisi siitä että jokainen saa hoitoapua, joka haluaa. Rupesi nyt vaan suututtamaan ylimielisyytesi näissä asioissa ja oli pakko kommentoida.

Vierailija
15/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole ystäviä? Sukulaisia? Tuttavia? Elättekö eristyksissä?

Vierailija
16/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan jokainen ei saa hoitoapua vaikka kuinka haluaa. Siinä olet väärässä ja pahasti! Mä ainakin tosiaan sanon että loukkaannun ihmiselle joka noin väittää. En ole kauheasti jaksanu sun viesteihin kommentoida mut nyt oli pakko. Ollaan meidän perheen kanssa käännetty kivet ja männynkävyt ylösalaisin, jotta oltaisiin saatu edes tunti vapaata miehen kanssa lapsista. Ollaan soitettu MLL hoitajia, mutta tällä paikkakunnalla niitä ei ole saatavilla. Olen jättänyt ilmotuksia lehtiin, kauppojen seinille jne, että hoitoapua kaivataan. Ei vaan ole tullut vastauksia. ja tätä ollaan reilu vuosi tehty. Meillä on viisi pientä lasta, ja tuskin oikeasti edes tiedät mitä se lasten kanssa oleminen on kun joutuu 24 tuntia vuorokaudessa 5 vuotta putkeen touhuamaan. Ei kyllä naurata yhtään kommenttisi siitä että jokainen saa hoitoapua, joka haluaa. Rupesi nyt vaan suututtamaan ylimielisyytesi näissä asioissa ja oli pakko kommentoida.

[/quote]

Vierailija
17/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden kanssa pärjätä yksinään...? Että jos tehtäisiinkin vain pari lasta!

Vierailija
18/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sukulaiset (teinitytöstä vaariin)

- ystävät, tuttavat, hyvänpäivän tutut, oma kummilapsi, ystäväperheen

teini-ikäinen, työkaveri, naapuri, lapsesi kummit

- paikallislehteen HYVÄ ilmoitus

- ilmoitustauluille (ihan kaikki mahdolliset, muutkin kuin kauppojen) HYVÄ ilmoitus

- oppilaitoksien ilmoitustauluille edelleen hyvä ilmoitus, josko joku nuori haluisi lisätienestiä hoitokeikoilta

- www. hoitopaikka. net

- www. mol. fi

- www. suomi24. fi

- yleensäkin lapsiperheiden linkkisivut

- MLL

- vauvalehtien tms ilmoituspalstat tms

- varamummia/pappaa

- paikallisradioon ilmo

- lähetä lappusia paikkakuntasi postilaatikkoihin, että hakisitte satunnaista lastenhoitoapua

Äähh.. noi nyt tuli ekana mieleen. On niitä paljon muitakin kanavia, jota kautta ehtiä.

Se miksi kirjoitin edellisen viestin aiheesta oli se, että itselläni on ainakin tuttavia, jotka valittavat " ei meillä oo koskaan lastenhoitoapua" , niin sitten kun alkaa selvittämään miksei ole, niin ilmenee, ettei kukaan spontaanisti ole koskaan tullut heille ja tarjoutunut lastenvahdiksi.

Vierailija
19/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän positiivisesta asenteestasi. Kiva lukea kommenttejasi.

Vierailija
20/38 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josset ole oikea (mitä toki toivon et olet) niin sit sä varmaan oot jonkun mun tutun parodia musta :) . Vilkutuksia vaan täältä Espoosta!

t. nimim. Sandra

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan