Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käräytän pettäjän?

Vierailija
24.03.2021 |

Löysin kaverini puolison Tinderistä hakemassa s-seuraa. Ovat naimisissa ja kaksi lasta. Ei ole avoin liitto. Miten käräytän pettäjän? Jos laitan s-postia kaverille niin näkeekö ip-osoitteeni jos teen sen vaikka kirjastossa? Vai missä olisi parasta? En jaksaisi luoda Faceen feikkiprofiilia. Ja saako senkin ip-osoitteen selville?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän miehestä oli joku tehnyt feikkiprofiilin.

Totesi itsekin että ei jaksaisi mitään tindereitä tai naisia.

Uskon, kun ei ukko lähde sohvalta mihinkään tai kotoakaan mihinkään.

Korkeintaan käy kaupasta hakemassa kaljat. Sanoi että jotku frendit pelleilee sen kustannuksella.

Ei edes jaksanut poistatuttaa tiliä tai kiinnostunut että joku käyttää hänen kuvaansa luvatta netissä.

Vierailija
62/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirje laatikkoon eikä siinä muuta.

Näin tekisin. Printtasin kuvakaappauksen Tinderistä, kuoreen, toisen puolison nimi päälle ja kuori postilaatikkoon. Selvittäkööt sit keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti priipeid liittymästä. Ei saa koskaan tietää että kuka viestin laittoi. Mutta....sen pitää olla vakuuttava.

Toivon sydämestäni, että sinä ja kaikki muut näin sairaita ehdotuksia tekevät, saatte joskus itse sellaisen viestin. Elämästänne tulee helvettiä, kun ette koskaan saa tietää, mikä oli totuus.

Anteeksi mitä? Tässähän totuus on se että mies pettää, ja sen ap aikoo myös kertoa. Siinähän se totuus myös selviää. En nyt oikeen ymmärtänyt tuota purkaustasi.

Täällä on pieni vähemmistö hyvin aggressiivisia viestintuojan ampujia, joista suurin osa on todennäköisesti itse pettäjiä ja pieni osa niitä petettyjä jotka haluavat elää rauhassa kulissielämää ja leikkiä tietämätöntä. En usko, että kummallekaan ryhmälle kannattaa yrittää puhua järkeä, siellä on niin painava oma lehmä ojassa ettei mikään mene jakeluun.

Vierailija
64/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti priipeid liittymästä. Ei saa koskaan tietää että kuka viestin laittoi. Mutta....sen pitää olla vakuuttava.

Toivon sydämestäni, että sinä ja kaikki muut näin sairaita ehdotuksia tekevät, saatte joskus itse sellaisen viestin. Elämästänne tulee helvettiä, kun ette koskaan saa tietää, mikä oli totuus.

Anteeksi mitä? Tässähän totuus on se että mies pettää, ja sen ap aikoo myös kertoa. Siinähän se totuus myös selviää. En nyt oikeen ymmärtänyt tuota purkaustasi.

Täällä on pieni vähemmistö hyvin aggressiivisia viestintuojan ampujia, joista suurin osa on todennäköisesti itse pettäjiä ja pieni osa niitä petettyjä jotka haluavat elää rauhassa kulissielämää ja leikkiä tietämätöntä. En usko, että kummallekaan ryhmälle kannattaa yrittää puhua järkeä, siellä on niin painava oma lehmä ojassa ettei mikään mene jakeluun.

Niinkö? Jos et ole huomannut, niin täällä voi anonyyminä olla kuka vaan mitä vaan. Ei kannata ottaa liian tosissaan, kun jokainen voi valehdella ja provosoida vaikka mistä.

Vierailija
65/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset laita kaverillesi viestiä jossa screenshot siitä petturin tinder-profiilista, et onko tää miehesi?

Koska en halua että kaverini (oikeastaan vain puolituttu) tietää kuka sen käräytti. Haluaisin tehdä tämän aivan anonyymisti. Screenshot on mutta miten saisin sen perille kertomatta kuka olen?

Miksi sun pitää puuttua kenenkään asioihin? Et halua, että tiedetään kuka käräyttää mutta käräyttämään pitäisi päästä?

En ole ap mutta itse haluaisin tietää joten käräyttäisin. Petetyllä on oikeus päättää suhteestaan oikeiden teitojen pohjalta. Yhtäkään käkeä en suojele.

Minä en lue tuntemattomilta ihmisiltä tulevia viestejä enkä vastaa puheluihin. Jos joku tuntemani ihminen puuttuisi parisuhteeseemme, tekisin hänen elämästään helvetin kertomalla, millainen juoruämmä kyseinen ihminen on.

Jostain syystä miehet ovat näissä asioissa paljon suoraselkäisempiä.

t. Nainen, joka ei petä (koska sitähän täällä seuraavaksi väitetään)

Mua vedätettiin neljän vuoden suhteen aikana ainakin viimeinen vuosi, myöhemmin oon saanut tietää että miehellä oli ainakin kolme sivuhoitoa sinä aikana.

Todellakin olisin ollut vain kiitollinen jos ihan kuka tahansa olis kertonut mulle miehen touhuista. Multa meni siinä elämää hukkaan.

En ole ikinä ymmärtänyt näitä naisia, jotka alkaa rähjäämään viestintuojalle tai alkaa tappelemaan sen toisen naisen kanssa, kun mies on se joka pettää ja valehtelee.

Vierailija
66/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VPN

Toisaalta - anna olla. Parisuhteet ovat parisuhteita eivätkä kuulu muille. Olin kanssa nuorempana samaa mieltä että heti pitäisi kertoa, nyt sitä mieltä että ei ole minun asiani miten kaksi ihmistä parisuhdettaan hoitavat. (väkivalta ja siihen puuttuminen hyvin eri asia) 

Meillä esim on 20v avioliittovuoden jälkeen tilanne jossa en todellakaan tahdo tietää jos mieheni on pettänyt. Meillä ei ole avointa suhdetta, mutta olen tämän hänelle itse joskus sanonut että jos joskus tulee tai on tullut jokin syrjähyppy joka ei merkitse mitään tai ei uhkaa suhdettamme niin en tahdo siitä tietää. Tämä on meidän välisemme sopimus ja siihen ei kolmansien osapuolien pitäisi puuttua. 

Minä taas ajattelen, että suurin osa haluaa tietää, ja jos sinä olet joku uniikkilumihiutale joka haluaa elää laput silmillä niin ei sinulla ole oikeutta vaatia sitä muiltakin. Koska niinhän sinä teet. Sinusta kenellekään ei saisi kertoa, koska on olemassa pieni mahdollisuus, että suhteessa on kuitenkin sovittu ettei pettämisestä tarvitse kertoa. Mites me 99% jotka ei haluta elää valheessa?

Vierailija
67/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan käy kaupasta hakemassa kaljat. Sanoi että jotku frendit pelleilee sen kustannuksella.

Ei edes jaksanut poistatuttaa tiliä tai kiinnostunut että joku käyttää hänen kuvaansa luvatta netissä.

Mistä se joku oli kuvan saanut?

Ei jaksanut poistatuttaa? Hei mietipä nyt..

Ootko katsonut miehen puhelinta tai sähköpostia tuleeko sieltä viestejä?

Kyllä mä tekisin feikki profiilin ja kyselisin vähän.

Vierailija
68/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Jos et ole huomannut, niin täällä voi anonyyminä olla kuka vaan mitä vaan. Ei kannata ottaa liian tosissaan, kun jokainen voi valehdella ja provosoida vaikka mistä.

Tietysti osa on varmasti hupiprovoajia. Mutta kyllä minä veikkaan että joukossa on myös pettäjiä, jotka esiintyvät tällaisissa ketjuissa kiukkuisina kulissipuolisoina säikytelläkseen mahdolliset käräyttelijät hiljaiseksi.

Vierailija
69/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VPN

Toisaalta - anna olla. Parisuhteet ovat parisuhteita eivätkä kuulu muille. Olin kanssa nuorempana samaa mieltä että heti pitäisi kertoa, nyt sitä mieltä että ei ole minun asiani miten kaksi ihmistä parisuhdettaan hoitavat. (väkivalta ja siihen puuttuminen hyvin eri asia) 

Meillä esim on 20v avioliittovuoden jälkeen tilanne jossa en todellakaan tahdo tietää jos mieheni on pettänyt. Meillä ei ole avointa suhdetta, mutta olen tämän hänelle itse joskus sanonut että jos joskus tulee tai on tullut jokin syrjähyppy joka ei merkitse mitään tai ei uhkaa suhdettamme niin en tahdo siitä tietää. Tämä on meidän välisemme sopimus ja siihen ei kolmansien osapuolien pitäisi puuttua. 

Sama täällä, olen miehelle aikoinani sanonut, että jos työmatkalla jotain menee toilailemaan, niin ihan on turha tulla sitten minulle purkamaan syyllisyyttään asiasta, että pitäkööt omana tietonaan vaan.

Vierailija
70/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset laita kaverillesi viestiä jossa screenshot siitä petturin tinder-profiilista, et onko tää miehesi?

Koska en halua että kaverini (oikeastaan vain puolituttu) tietää kuka sen käräytti. Haluaisin tehdä tämän aivan anonyymisti. Screenshot on mutta miten saisin sen perille kertomatta kuka olen?

Miksi sun pitää puuttua kenenkään asioihin? Et halua, että tiedetään kuka käräyttää mutta käräyttämään pitäisi päästä?

En ole ap mutta itse haluaisin tietää joten käräyttäisin. Petetyllä on oikeus päättää suhteestaan oikeiden teitojen pohjalta. Yhtäkään käkeä en suojele.

Minä en lue tuntemattomilta ihmisiltä tulevia viestejä enkä vastaa puheluihin. Jos joku tuntemani ihminen puuttuisi parisuhteeseemme, tekisin hänen elämästään helvetin kertomalla, millainen juoruämmä kyseinen ihminen on.

Entä jos sinulle tulisi täysin selvä kuva puolisostasi joka on Tinderissä. Miten voit olla noin naiivi. Ei se ole viestintuojan vika jos ja kun puoliso pettää.

Ainoa, jolta haluan sen kuulla, on puolisoni itse.

Olen itse ollut FWB-suhteessa varatun miehen kanssa, tietämättäni. Kun selvisi, että hänellä on vaimo ja vauva, viimeinen mieleeni tullut asia maailmassa olisi ollut tuhota vaimon ja lapsen elämä kertomalla.

Puolisoni pääsee minusta eroon ihan koska tahansa hyvin helposti. Meillä ei ole yhteisiä lapsia, ei yhteistä omaisuutta, ei yhteistä velkaa, emme ole naimisissa. Jos vapaus alkaa kiinnostaa niin riittää, että hän kertoo minulle asiasta. Tottakai se olisi kamala kriisi, toipuminen veisi varmaan vuosia, mutta silti ainoa, jolta haluaisin kuulla asiasta, olisi hän itse.

Aidosti toivon, että te nimettömistä viesteistä hehkuttavat saatte joskus sellaisen itsellenne. Karma is a bitch ;-)

Vierailija
71/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VPN

Minä taas ajattelen, että suurin osa haluaa tietää, ja jos sinä olet joku uniikkilumihiutale joka haluaa elää laput silmillä niin ei sinulla ole oikeutta vaatia sitä muiltakin. Koska niinhän sinä teet. Sinusta kenellekään ei saisi kertoa, koska on olemassa pieni mahdollisuus, että suhteessa on kuitenkin sovittu ettei pettämisestä tarvitse kertoa. Mites me 99% jotka ei haluta elää valheessa?

11 vuotta sitten, mieheni työkaverin vaimo tuli kertomaan minulle, että miehelläni on ollut moneen eri naiseen suhde ja oli myös yrittänyt tätä työkaverin vaimoakin. Siihen loppui 30 vuotinen avioliitto. Kaikki muut tiesivät, paitsi minä! H*lvetin noloa! Olisin ennemmin halunnut tietää aikaisemmin, kun olla muitten naurun kohde.

Vierailija
72/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tietää, että miten selvittää tuo mystinen ip-osoite.

Vierailija
73/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sinulle tulisi täysin selvä kuva puolisostasi joka on Tinderissä. Miten voit olla noin naiivi. Ei se ole viestintuojan vika jos ja kun puoliso pettää.

Olen itse ollut FWB-suhteessa varatun miehen kanssa, tietämättäni. Kun selvisi, että hänellä on vaimo ja vauva, viimeinen mieleeni tullut asia maailmassa olisi ollut tuhota vaimon ja lapsen elämä kertomalla.

Puolisoni pääsee minusta eroon ihan koska tahansa hyvin helposti. Meillä ei ole yhteisiä lapsia, ei yhteistä omaisuutta, ei yhteistä velkaa, emme ole naimisissa. Jos vapaus alkaa kiinnostaa niin riittää, että hän kertoo minulle asiasta. Tottakai se olisi kamala kriisi, toipuminen veisi varmaan vuosia, mutta silti ainoa, jolta haluaisin kuulla asiasta, olisi hän itse.

Aidosti toivon, että te nimettömistä viesteistä hehkuttavat saatte joskus sellaisen itsellenne. Karma is a bitch ;-)

Joo, kaikki miehethän on niin suoraselkäisiä ja rehellisiä että eroavat ennenkuin etsivät uuden, eihän ne ikinä petä.

Ex pyöritti uutta mimmiä muutaman kuukauden samaan aikaan kun mua. Kun sain tietää niin laitoin suoraan tuolle naiselle viestiä ja kuvakaappaukset miehen ja mun keskusteluista, puhui niissä mm yhteenmuutosta ja lapsista ja laittoi kuvia vehkeestään. Nainen pisti miehen pihalle aika pian. En todellakaan kadu. Olisin itsekin halunnut tietää että mies alkoi pyörittämään toista naista, itse kielsi sen loppuun asti.

Mistä kuvittelet että miehesi edes uskaltaisi kertoa sulle itse jos pettäisi? Vaikutat niin katkeralta ja kostonhimoiselta että ei varmasti uskaltaisi.

Vierailija
74/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikki miehethän on niin suoraselkäisiä ja rehellisiä että eroavat ennenkuin etsivät uuden, eihän ne ikinä petä.

Ex pyöritti uutta mimmiä muutaman kuukauden samaan aikaan kun mua. Kun sain tietää niin laitoin suoraan tuolle naiselle viestiä ja kuvakaappaukset miehen ja mun keskusteluista, puhui niissä mm yhteenmuutosta ja lapsista ja laittoi kuvia vehkeestään. Nainen pisti miehen pihalle aika pian. En todellakaan kadu. Olisin itsekin halunnut tietää että mies alkoi pyörittämään toista naista, itse kielsi sen loppuun asti.

Mistä kuvittelet että miehesi edes uskaltaisi kertoa sulle itse jos pettäisi? Vaikutat niin katkeralta ja kostonhimoiselta että ei varmasti uskaltaisi.

Minä olen katkera ja kostonhimoinen???

Toisin kuin sinä, jotka laitoit viestejä ja kuvakaappauksia?

Vierailija
75/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jotkut on hyväuskoisia. Ei Tinderiin niin vaan tehdä feikkiprofiilia jonkun toisen kuvalla. Ja kuka tahansa normaaliälyinen poistaisi tuollaisen tilin heti jos joku sellaisen tekisikin.

Miksi kukaan varattu haluais ylipäätään pitää jotain feikkiprofiilia Tinderissä kun ei "jaksa" sitä poistaa.

Nykyään ollaan aika tarkkoja identiteettivarkauksista. Tuollainenhan olisi jo poliisiasia.

Vierailija
76/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö, kuinka kauheaa on olla viimeinen joka tietää oman miehensä vuosia jatkuneesta sivusuhteesta. Näin jälkikäteen olisin toivonut jonkun kertoneen minulle siitä.

Vierailija
77/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sinkku ja aion edelleenkin olla sinkku, joten minulla ei ole omaa lehmää ojassa. En vehtaa muiden ihmisten kumppanien kanssa.

Minua näissä keskusteluissa häiritsee se, että käräyttäjä toimii ensisijaisesti oman itsensä ja usein myös täysin kohdentamattoman kostonhimonsa tyydyttämiseksi. Hän pukee temppunsa jonkinlaiseen hyveellisyyteen ja suoraselkäisyyteen, vaikka kuitenkaan ei halua ottaa siitä minkäänlaista vastuuta.

Käräyttäjä ei koskaan ole neutraali toimija. Hän on ihan itse päättänyt sotkeutua muiden ihmisten parisuhteisiin. On typeryyttä käyttää tässä asiassa sanaa "viestintuoja" ja yrittää naamioitua vanhan sananparren taakse. On muuten varma juttu, että yksikään teistä ei edes tiedä, mistä tuo lausahdus on peräisin. Saattaisi olla useimmille ihan terveellistä ottaa siitä selvää.

Jos haluatte oikeasti saada lavertelemisella aikaan jotain positiivista, lähettäkää viesti sille pettäjälle ja kertokaa, että hänen touhuistaan tiedetään. Voitte jopa kertoa nimettöminä, koska tuossa tapauksessa ette vielä tee pahaa tuhoa, mutta oletettu vieraissajuoksija saa tilaisuuden korjata tekonsa - tai aikeensa tai aikeettomat seikkailunsa somen syövereissä.

Jos on käräytettävä viattomaksi oletetulle osapuolelle, omalla nimellä ja naamalla sitten. Nurkan takaa huuteleminen on moraalitonta.

Vierailija
78/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö, kuinka kauheaa on olla viimeinen joka tietää oman miehensä vuosia jatkuneesta sivusuhteesta. Näin jälkikäteen olisin toivonut jonkun kertoneen minulle siitä.

Ei tässä keskustelussa ole kyse siitä.

Tässä joku taas hekumoi ajatuksella lähettää jollekin "tuttava"-naiselle anonyymi viesti, joka tuhoaisi hänen elämänsä mutta hän ei koskaan saisi tietää, mistä oikeasti oli kysymys.

Onneksi karma yleensä iskee takaisin.

Vierailija
79/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen katkera ja kostonhimoinen???

Toisin kuin sinä, jotka laitoit viestejä ja kuvakaappauksia?

Jos saat tietää, että sinun miehesi on ollut kuukausitolkulla suhteessa toisen kanssa samaan aikaan kun sun, niin antaisit vaan olla?

Olet sitä mieltä, että miehen toiminta on ok ja tuon toisen naisen ei tarvitse tietää susta mitään?

Ei haittaa yhtään että sulle ei kukaan kertonut aiemmin?

Kuten sanoin, olisin itsekin halunnut tietää. Mun mielestä tommosten pettäjä ksipäiden selustoja ei pidä turvata sen takia että saavat rauhassa leikkiä ja satuttaa viattomia ihmisiä ja naisten pitäisi pitää toistensa puolia semmosia vastaan, ne tuhlaa muiden elämää siinä ja pakottavat toisen elämään valheessa. Ei tainnut olla miehen touhut ihan ok tuolle toiselle naisellekaan kun laittoi pian pihalle.

Jos tuo nainen olisi ilmoittanut mulle itsestään kun mies alkoi häntä pyörittää, niin olisin kiittänyt koko sydämestäni.

Vierailija
80/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut sinkku ja aion edelleenkin olla sinkku, joten minulla ei ole omaa lehmää ojassa. En vehtaa muiden ihmisten kumppanien kanssa.

Minua näissä keskusteluissa häiritsee se, että käräyttäjä toimii ensisijaisesti oman itsensä ja usein myös täysin kohdentamattoman kostonhimonsa tyydyttämiseksi. Hän pukee temppunsa jonkinlaiseen hyveellisyyteen ja suoraselkäisyyteen, vaikka kuitenkaan ei halua ottaa siitä minkäänlaista vastuuta.

Käräyttäjä ei koskaan ole neutraali toimija. Hän on ihan itse päättänyt sotkeutua muiden ihmisten parisuhteisiin. On typeryyttä käyttää tässä asiassa sanaa "viestintuoja" ja yrittää naamioitua vanhan sananparren taakse. On muuten varma juttu, että yksikään teistä ei edes tiedä, mistä tuo lausahdus on peräisin. Saattaisi olla useimmille ihan terveellistä ottaa siitä selvää.

Jos haluatte oikeasti saada lavertelemisella aikaan jotain positiivista, lähettäkää viesti sille pettäjälle ja kertokaa, että hänen touhuistaan tiedetään. Voitte jopa kertoa nimettöminä, koska tuossa tapauksessa ette vielä tee pahaa tuhoa, mutta oletettu vieraissajuoksija saa tilaisuuden korjata tekonsa - tai aikeensa tai aikeettomat seikkailunsa somen syövereissä.

Jos on käräytettävä viattomaksi oletetulle osapuolelle, omalla nimellä ja naamalla sitten. Nurkan takaa huuteleminen on moraalitonta.

Häh, mitä sä nyt selitä. Tinderissä oman puolison pettäminen on moraalitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän