Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan aiheettomat suhdehuhut

Vierailija
26.01.2025 |

Kommunikointi esihenkilöni kanssa oli jokin aika sitten hienovaraisen flirttailevaa ja kiinnostustakin oli, mutta tilanne ei edennyt mihinkään ja olemme nyt jo varattuja tahoillamme. Tarkkasilmäisten työkavereiden "ansiosta" villit huhut suhteestamme lähtivät liikkeelle ja jatkuvat yhä, vaikka mitään sen kummempaa välillämme ei ehtinyt  tapahtua. Sekä minä että esihenkilö olemme tietoisia huhuista. Kysymys kuuluukin: pitäiskö mun ottaa asia jotenkin puheeksi esihenkilön kanssa vai annanko vain olla? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti kaipaan neuvoja, tilanne on tukala! -ap

Vierailija
2/10 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda firmaa, työpaikkaromanssit pilaavat työpaikkahengen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne huhut itsestään synny. Siinä vaiheessa, kun jää mieluummin työpaikalle, kun lähtee kotiin. Tai käy työkaverin kanssa kesken päivän "veskissä*. Homma on selvä. 

Vierailija
4/10 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna koirien räksyttää. Älä välitä. Äläkä alennu juorujen tasolle ja ala vatvomaan asiaa pomon kanssa. 

Vierailija
5/10 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa teksti uudestaan, meillä EI OLE EIKÄ OLE OLLUT suhdetta! -ap

Vierailija
6/10 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne huhut itsestään synny. Siinä vaiheessa, kun jää mieluummin työpaikalle, kun lähtee kotiin. Tai käy työkaverin kanssa kesken päivän "veskissä*. Homma on selvä. 

Joo, ei synny. Olen ollut tilanteessa, jossa pomo levitti täysin perätöntä juttua jonka mukaan minulla ja hänellä olisi suhde. Juttu oli ihan puhtaasti hänen mielikuvituksensa tuote.

Vierailija
7/10 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Teidän välit ei kuulu muille.

Vierailija
8/10 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tilanteesi aiheuttanut! Miksi kukaan haluaisi sinua auttaa? Ehkä ensi kerralla jätät sen työpaikalla flirttailun väliin.

Vierailija
9/10 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet tilanteesi aiheuttanut! Miksi kukaan haluaisi sinua auttaa? Ehkä ensi kerralla jätät sen työpaikalla flirttailun väliin.

Älytön kommentti. Moni löytää työpaikalta kumppanin ja lähes puolella ihmisistä on työpaikkaihastuminen. Jos esimiehelle ja alaiselle tulee suhde, niin hyvä toki olisi saada siirto muualle. Flirttailu ei ole vielä mikään suhde.

Vierailija
10/10 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain töitäsi normaalisti ja anna ihmisten juoruta, mitäpä tuosta esimiehen kanssakaan keskustelemaan. Kyllä se unohtuu, kun seuraava juoru alkaa kiertämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme