Miten käräytän pettäjän?
Löysin kaverini puolison Tinderistä hakemassa s-seuraa. Ovat naimisissa ja kaksi lasta. Ei ole avoin liitto. Miten käräytän pettäjän? Jos laitan s-postia kaverille niin näkeekö ip-osoitteeni jos teen sen vaikka kirjastossa? Vai missä olisi parasta? En jaksaisi luoda Faceen feikkiprofiilia. Ja saako senkin ip-osoitteen selville?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on pelkkä puolituttu, miten voit olla varma ettei heillä ole avoin suhde? Harvemmin niistä fbssä kuulutetaan.
Sitten kertomisesta ei ole mitään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet Gmailiin tilin eri nimellä ja lähetät siitä sen viestin. Ei se sun kaverisi sitä rupea sen kummemmin selvittämään. Mistä se tietää mikä sun IP-osoite on? Ei siinä lue, että "Minna Mikkosen IP-osoite".
Se on aika helppo selvittää. Kaverilla ja puolisolla molemmilla osaamista.
Katsoo viestin hedereitä. Kappas tällä mystisellä lähettäjällä ja Nicoliina-Petteriinalla on sama ip-osoite.
Jos AP on lähinnä tuttava, kuten itsekin sanoo, on ihan mahdollista että hän ei ole koskaan lähettänyt sähköpostia pariskunnalle.
Oletko edes lähettänyt jommalle kummalle sähköpostia, AP? Mistä tiedät, onko sinulla kiinteä IP-osoite? Esim. monissa mobiililaajakaistoissa IP-osoite on dynaaminen eli se vaihtuu aika ajoin.
En ole lähettänyt. En mä tiedä onko mulla kiinteä IP-osoite. Mutta nämä ihmiset osaavat kyllä selvittää mun IP-osoitteen, se on varma. Ammattilaisia.
Mitä väliä?
Koska he tod näk hyökkäisivät molemmat minua vastaan. Eivät uskoisi että tämä on totta. Puoliso vaikuttaa kunnolliselta kuin mikä. Tämä oli shokki minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset laita kaverillesi viestiä jossa screenshot siitä petturin tinder-profiilista, et onko tää miehesi?
Koska en halua että kaverini (oikeastaan vain puolituttu) tietää kuka sen käräytti. Haluaisin tehdä tämän aivan anonyymisti. Screenshot on mutta miten saisin sen perille kertomatta kuka olen?
Miksi sun pitää puuttua kenenkään asioihin? Et halua, että tiedetään kuka käräyttää mutta käräyttämään pitäisi päästä?
En ole ap mutta itse haluaisin tietää joten käräyttäisin. Petetyllä on oikeus päättää suhteestaan oikeiden teitojen pohjalta. Yhtäkään käkeä en suojele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla idiootti, jos varattuna omalla pärställä hakee seuraa😂 joutaisi ottaa kuvakaappauksen ja laittaa suoraan sen ukon facebookin seinälle🤭
Oma ex etsi seuraa ihan omalla nimellään ja kuvalla suhteessa ollessaan. Eikä ole ainoa.
Ei noilla ukoilla varmaan paljon järki paina päässä jos haluaa päästä panemaan, se on yllättävän yleistä.
Mun mies ei käyttänyt kuvaansa mutta ääliö oli laittanut käyttäjätunnukseksi eri treffipalveluihin oman nimensä (harvinainen etunimensä+kotikaupunkimme nimi eli esimerkkinä ’ConstantinosKempele’). Laitoin hakukoneeseen haun ’user id ConstantinosKempele’ ja näytölle lävähti lista eri treffipalstoja missä oli rekisteröityneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet Gmailiin tilin eri nimellä ja lähetät siitä sen viestin. Ei se sun kaverisi sitä rupea sen kummemmin selvittämään. Mistä se tietää mikä sun IP-osoite on? Ei siinä lue, että "Minna Mikkosen IP-osoite".
Se on aika helppo selvittää. Kaverilla ja puolisolla molemmilla osaamista.
Katsoo viestin hedereitä. Kappas tällä mystisellä lähettäjällä ja Nicoliina-Petteriinalla on sama ip-osoite.
Jos AP on lähinnä tuttava, kuten itsekin sanoo, on ihan mahdollista että hän ei ole koskaan lähettänyt sähköpostia pariskunnalle.
Oletko edes lähettänyt jommalle kummalle sähköpostia, AP? Mistä tiedät, onko sinulla kiinteä IP-osoite? Esim. monissa mobiililaajakaistoissa IP-osoite on dynaaminen eli se vaihtuu aika ajoin.
En ole lähettänyt. En mä tiedä onko mulla kiinteä IP-osoite. Mutta nämä ihmiset osaavat kyllä selvittää mun IP-osoitteen, se on varma. Ammattilaisia.
Mitä väliä?
Koska he tod näk hyökkäisivät molemmat minua vastaan. Eivät uskoisi että tämä on totta. Puoliso vaikuttaa kunnolliselta kuin mikä. Tämä oli shokki minulle.
Sinustako tässä nyt on kysymys? Miten?
Vierailija kirjoitti:
Jos hänen mies ei ole vaarallisessa jengissä tms, voit soittaa ihan kaverille ja keskustella ystävällisesti aiheesta. Jos taas haluat piiloutua, niin puhelimesta voi laittaa viestiä & vinkin sille profiilisivulle tai siihen nimimerkkiin, kun poistat oman numerosi näkymästä ja sen jälkeen vasta palautat näkymään kun se on ohi.
En tiedä tämän puolituttuni numeroa. Sähköpostia ei kai voi piilottaa omasta puhelimesta? Jos laittaisin puhelimesta hälle spostia ja piilottaisin numeroni.
Jos pariskunta kerran on sellaisia digivirtuooseja kuin ap uskoo, he kyllä löytävät toisensa erilaisilta foorumeilta ilman ulkopuolisen mutta silti kostonhimoisen pikku ap:n näppejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti priipeid liittymästä. Ei saa koskaan tietää että kuka viestin laittoi. Mutta....sen pitää olla vakuuttava.
Toivon sydämestäni, että sinä ja kaikki muut näin sairaita ehdotuksia tekevät, saatte joskus itse sellaisen viestin. Elämästänne tulee helvettiä, kun ette koskaan saa tietää, mikä oli totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset laita kaverillesi viestiä jossa screenshot siitä petturin tinder-profiilista, et onko tää miehesi?
Koska en halua että kaverini (oikeastaan vain puolituttu) tietää kuka sen käräytti. Haluaisin tehdä tämän aivan anonyymisti. Screenshot on mutta miten saisin sen perille kertomatta kuka olen?
Miksi sun pitää puuttua kenenkään asioihin? Et halua, että tiedetään kuka käräyttää mutta käräyttämään pitäisi päästä?
En ole ap mutta itse haluaisin tietää joten käräyttäisin. Petetyllä on oikeus päättää suhteestaan oikeiden teitojen pohjalta. Yhtäkään käkeä en suojele.
Minä en lue tuntemattomilta ihmisiltä tulevia viestejä enkä vastaa puheluihin. Jos joku tuntemani ihminen puuttuisi parisuhteeseemme, tekisin hänen elämästään helvetin kertomalla, millainen juoruämmä kyseinen ihminen on.
Jostain syystä miehet ovat näissä asioissa paljon suoraselkäisempiä.
t. Nainen, joka ei petä (koska sitähän täällä seuraavaksi väitetään)
Kirje laatikkoon eikä siinä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos pariskunta kerran on sellaisia digivirtuooseja kuin ap uskoo, he kyllä löytävät toisensa erilaisilta foorumeilta ilman ulkopuolisen mutta silti kostonhimoisen pikku ap:n näppejäkin.
He ovat naimisissa joten puolituttuni ei ole Tinderissä tai missään deittipalveluissa. Puoliso luottaa tähän. Ei ole avoin suhde. Kaksi lasta on, se surettaa kun eivät tiedä mitä toinen vanhempi puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti priipeid liittymästä. Ei saa koskaan tietää että kuka viestin laittoi. Mutta....sen pitää olla vakuuttava.
En jaksaisi tätä varten hommata priipeidiä. Kaverin meili ja Face on tiedossa mutta haluan tehdä tämän anonyymisti. Meilistä kai selviäisi ip-osoitteeni joten missä sen voisi tehdä suojatusti? Kirjastossakin taitaa pitää laittaa omat tunnarit nykyään (kirjastokortin).
Et jaksa?!? No onpa siitä vaivaa. Ostat, vaihdat sim kortin ja laitat viestin. (Esim. R- kioskilta) Etpä hirmun halukas ole miestä käräyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en lue tuntemattomilta ihmisiltä tulevia viestejä enkä vastaa puheluihin. Jos joku tuntemani ihminen puuttuisi parisuhteeseemme, tekisin hänen elämästään helvetin kertomalla, millainen juoruämmä kyseinen ihminen on.
Jostain syystä miehet ovat näissä asioissa paljon suoraselkäisempiä.
t. Nainen, joka ei petä (koska sitähän täällä seuraavaksi väitetään)
Entä jos sinulle tulisi täysin selvä kuva puolisostasi joka on Tinderissä. Miten voit olla noin naiivi. Ei se ole viestintuojan vika jos ja kun puoliso pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon sydämestäni, että sinä ja kaikki muut näin sairaita ehdotuksia tekevät, saatte joskus itse sellaisen viestin. Elämästänne tulee helvettiä, kun ette koskaan saa tietää, mikä oli totuus.
Anteeksi mitä? Tässähän totuus on se että mies pettää, ja sen ap aikoo myös kertoa. Siinähän se totuus myös selviää. En nyt oikeen ymmärtänyt tuota purkaustasi.
VPN
Toisaalta - anna olla. Parisuhteet ovat parisuhteita eivätkä kuulu muille. Olin kanssa nuorempana samaa mieltä että heti pitäisi kertoa, nyt sitä mieltä että ei ole minun asiani miten kaksi ihmistä parisuhdettaan hoitavat. (väkivalta ja siihen puuttuminen hyvin eri asia)
Meillä esim on 20v avioliittovuoden jälkeen tilanne jossa en todellakaan tahdo tietää jos mieheni on pettänyt. Meillä ei ole avointa suhdetta, mutta olen tämän hänelle itse joskus sanonut että jos joskus tulee tai on tullut jokin syrjähyppy joka ei merkitse mitään tai ei uhkaa suhdettamme niin en tahdo siitä tietää. Tämä on meidän välisemme sopimus ja siihen ei kolmansien osapuolien pitäisi puuttua.
Kuvakaappaus ja tulosta se - pistä kirjekuoreen ja vie pariskunnan pimeän aikana postilaatikkoon. Printtaa osoitelappu, ettei kuoren päälle jää käsialaa.
Kyllä puolison tulee saada tietää, jos toinen on ihan julkisesti naamansa Tinderin sivuille laittanut ja etsii uutta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit tai sait selville nimeni? Pitikö se nyt kaikille kertoa, apuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla idiootti, jos varattuna omalla pärställä hakee seuraa😂 joutaisi ottaa kuvakaappauksen ja laittaa suoraan sen ukon facebookin seinälle🤭
Oma ex etsi seuraa ihan omalla nimellään ja kuvalla suhteessa ollessaan. Eikä ole ainoa.
Ei noilla ukoilla varmaan paljon järki paina päässä jos haluaa päästä panemaan, se on yllättävän yleistä.Mun mies ei käyttänyt kuvaansa mutta ääliö oli laittanut käyttäjätunnukseksi eri treffipalveluihin oman nimensä (harvinainen etunimensä+kotikaupunkimme nimi eli esimerkkinä ’ConstantinosKempele’). Laitoin hakukoneeseen haun ’user id ConstantinosKempele’ ja näytölle lävähti lista eri treffipalstoja missä oli rekisteröityneenä.
Upea neropatti!
Mitä väliä?