Miten käräytän pettäjän?
Löysin kaverini puolison Tinderistä hakemassa s-seuraa. Ovat naimisissa ja kaksi lasta. Ei ole avoin liitto. Miten käräytän pettäjän? Jos laitan s-postia kaverille niin näkeekö ip-osoitteeni jos teen sen vaikka kirjastossa? Vai missä olisi parasta? En jaksaisi luoda Faceen feikkiprofiilia. Ja saako senkin ip-osoitteen selville?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet Gmailiin tilin eri nimellä ja lähetät siitä sen viestin. Ei se sun kaverisi sitä rupea sen kummemmin selvittämään. Mistä se tietää mikä sun IP-osoite on? Ei siinä lue, että "Minna Mikkosen IP-osoite".
Se on aika helppo selvittää. Kaverilla ja puolisolla molemmilla osaamista.
Varsinainen "osaaja" onkin, jos laittaa pärstänsä johonkin Tinderiin ollessaan parisuhteessa. Kai se nyt on kenelle tahansa normaalijärkiselle selvää, että jää jossain vaiheessa kiinni.
Siis miksi et kertoisi kaverille ihan omalla nimelläsi?
Kyllä mä ainakin haluaisin tietää. Kaverin sanalla on enemmän painoarvoa ja on luotettavampi kun joku random tuntematon. Mieshän voi selittää ettei tiedä mitään, joku varmaan kaapannut jne.
Juttelisin ensin kaverille ja jos kaveri antaa luvan niin laittaisin itse miehelle tinderissä viestiä että jää nalkkiin ja todisteet kaverille, siitä miehen on vaikeampi kiemurrella.
Oikeassa elämässä näin tapahtui, ystävät tietenkin kertoivat vaimolle ja ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet Gmailiin tilin eri nimellä ja lähetät siitä sen viestin. Ei se sun kaverisi sitä rupea sen kummemmin selvittämään. Mistä se tietää mikä sun IP-osoite on? Ei siinä lue, että "Minna Mikkosen IP-osoite".
Katsoo viestin hedereitä. Kappas tällä mystisellä lähettäjällä ja Nicoliina-Petteriinalla on sama ip-osoite.
Jos AP on lähinnä tuttava, kuten itsekin sanoo, on ihan mahdollista että hän ei ole koskaan lähettänyt sähköpostia pariskunnalle.
Voi olla että ip-osoitteen salaaminen ei ole välttämätöntä, mutta kun se on niin helppoa niin miksei tekisi kuitenkin? Vähän sama kuin luottaa keskeytettyyn yhdyntään kun voisi käyttää kortonkiakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoo viestin hedereitä. Kappas tällä mystisellä lähettäjällä ja Nicoliina-Petteriinalla on sama ip-osoite.
Jos AP on lähinnä tuttava, kuten itsekin sanoo, on ihan mahdollista että hän ei ole koskaan lähettänyt sähköpostia pariskunnalle.
Aloituksessa oli vielä kaveri. Niin provo muuttuu matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla idiootti, jos varattuna omalla pärställä hakee seuraa😂 joutaisi ottaa kuvakaappauksen ja laittaa suoraan sen ukon facebookin seinälle🤭
Oma ex etsi seuraa ihan omalla nimellään ja kuvalla suhteessa ollessaan. Eikä ole ainoa.
Ei noilla ukoilla varmaan paljon järki paina päässä jos haluaa päästä panemaan, se on yllättävän yleistä.
Jos hänen mies ei ole vaarallisessa jengissä tms, voit soittaa ihan kaverille ja keskustella ystävällisesti aiheesta. Jos taas haluat piiloutua, niin puhelimesta voi laittaa viestiä & vinkin sille profiilisivulle tai siihen nimimerkkiin, kun poistat oman numerosi näkymästä ja sen jälkeen vasta palautat näkymään kun se on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset laita kaverillesi viestiä jossa screenshot siitä petturin tinder-profiilista, et onko tää miehesi?
Koska en halua että kaverini (oikeastaan vain puolituttu) tietää kuka sen käräytti. Haluaisin tehdä tämän aivan anonyymisti. Screenshot on mutta miten saisin sen perille kertomatta kuka olen?
Miksi sun pitää puuttua kenenkään asioihin? Et halua, että tiedetään kuka käräyttää mutta käräyttämään pitäisi päästä?
Miten tämä asia tarkalleen ottaen kuuluu sinulle?
Jos kyseessä on pelkkä puolituttu, miten voit olla varma ettei heillä ole avoin suhde? Harvemmin niistä fbssä kuulutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes lähettänyt jommalle kummalle sähköpostia, AP? Mistä tiedät, onko sinulla kiinteä IP-osoite? Esim. monissa mobiililaajakaistoissa IP-osoite on dynaaminen eli se vaihtuu aika ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on pelkkä puolituttu, miten voit olla varma ettei heillä ole avoin suhde? Harvemmin niistä fbssä kuulutetaan.
Sekin selviää soittamalla vaimolle. Muuten ei voi tietää. :D
Kumpi on se pettäjä, mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa luki, että ei ole avoin suhde. Ja kyllä tämä yleensä noissa ilmoissa mainitaan jos on avoin tai jos on kumppanin luvalla. Nyt kuulostaa pahalta... kaksi lastakin.
Jos kerran kyseessä on joku puolituttu ja et uskalla suoraan naamatusten tai muuten itsenäsi asiaa kertoa, niin miksi ylipäätään haluat päästä käräyttelemään? Miksi ylipäätään välität asiasta? Miksi ottaa niin iso riski, jos epäilet ettei sinua uskottaisi kuitenkaan?
Nyt ei joku täsmää.
Ihan voisi laittaa postilla kirjeenäkin. Varmaan osoite on tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes lähettänyt jommalle kummalle sähköpostia, AP? Mistä tiedät, onko sinulla kiinteä IP-osoite? Esim. monissa mobiililaajakaistoissa IP-osoite on dynaaminen eli se vaihtuu aika ajoin.
En ole lähettänyt. En mä tiedä onko mulla kiinteä IP-osoite. Mutta nämä ihmiset osaavat kyllä selvittää mun IP-osoitteen, se on varma. Ammattilaisia.
Eikö. Tekisin tämän mutta kun olemme puolituttuja niin en voi. Nämä molemmat alkaisivat vain pommittaa minua ja että keksin tämän ja että olen varmaan itse tehnyt sen Tinder-profiilin. Mieli kun ei tahdo uskoa että oma puoliso on pettäjä.