Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit
Kommentit (931)
Dracula kirjoitti:
Itse olen mies 185cm, ja jos naisen profiilissa lukee noin, skippaan vaikka olisit kuinka kaunis.
No sinä oletkin palstalla siitä poikkeuksellinen mies, että sinulla on terve itsetunto ja itsekunnioitusta. Jostain syystä nämä miehet täällä tuntuisi haluavan nimenomaan sen pituudella miehiä valkkaavan naisen. Kukaan ei vielä ole kertonut, että miksi, vaikka on monta kertaa kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, nainen ei saisi vaatia mitään.
Miehellä saa olla vaikka mitä ulkonäköön kohdistuvia vaateita.
Valtaosa naisista nyt vaan haluaa pidemmän miehen, get over it.
Valtaosa miehistä nyt vaan haluaa nuoren ja hoikan naisen vaikka on itse keski-ikäinen möhömaha, get over it.
Valtaosa pervoista vanhoista miehistä ei saa niitä nuoria naisia, vaikka he kuinka haluaisivat. He saavat siitä vaan pervon maineen. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta silloin joskus 40 vuotta sitten meillä oli alakoulussa tapa laittaa tytöt ja pojat pareittain istumaan luokassa pituusjärjestyksessä. Itse istuin aina saman pojan vieressä, koska olin luokan lyhyin tyttö ja hän oli luokan lyhyin poika. Logiikka tähän järjestelyyn ei koskaan oikein auennut. Poika oli umpityhmä ja minä luokan priimus. Millä perusteella aikuisten ihmisten pitäisi parinvalintansa suorittaa yhtä typerän mallin mukaan? Että jos on lyhyt nainen, hän ei saa haluta pitkää miestä ja toisinpäin? Kaikkein vastenmielistä tässä lyhyiden miesten ajattelussa on nimenomaisesti se, että katsotaan olevan siinä asemassa, että voidaan arvostella aikuisen naisen omia valintoja ja siitä mistä aikuinen nainen pitää- Että ikäänkuin olisi joku sellainen koroke millä seistä ja sanoa, että sulle kuuluu se Timppa 163cm kun olet tuon pituinen. Pitkillä miehillä tällaista ajattelua ei tapaa, se on syy miksi he ovat paljon miellyttävämpiä.
Johan keksit kiven alta tekosyyn suosia pitkiä miehiä:D Se lyhyt poika oli sinun tasoisesi joten istumajärjestys meni oikein.
En itse ymmärrä miksi pitkä mies tyytyy johonkin tattiin kun voisi ottaa näyttävän pitkäsäärisen pitkän naisen, tulee myös kauniimpia tyttäriä kun jonkun persjalan kanssa.
Ei hän ollut minun tasoiseni. Minä löysin itselleni 185cm komean varakkaan miehen, jonka kanssa olen saanut hyvin kauniin tyttären.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa v*ttu modet. Taas iskee sensuuri.
Enivei, miehet ovat jääneet jumiin entisaikoihin. Nykyajan miesten kannattaisi lakata olemasta herrasmiehiä. Jos naiset speksivalkkaavat kuin autokaupassa ja käyttävät eri tyyppisiä miehiä omiin suunnitelmiinsa eri elämänvaiheissa, miesten kannattaa ottaa vastaava asenne.
Ihan tylysti vain valkkaamaan kuin autoa. Millainen perse, millaiset tissit, alastonkuva niin selviää onko kunnolla pidetty vai myyntiä varten stailattu. Kun pinta alkaa kulumaan, vaihtoon. Syy miksi naiset voivat speksivalkata, on seksuaalisuus. Se on naisen arvon mitta sitten.
Totta kai tämä ei koske naisia joita tämä ei koske. Hyviä ja sydämellisiä naisia jotka ovat kivoja nuoresta pitäen, tulisi kohdella kuin kukkaa kämmenellä. He ovat sen ansainneet.
Tässä on perää sikäli että monet miehet sallivat naisilta p*skan käytöksen, etenkin kun naiset ovat nuoria ja hyvännäköisiä.
Miksi sallivat? Sitä olen aina ihmetellyt. Eipä näyttänyt rauhallisempi tavis kiinnostavan miehiä, se on kyllä totta, räväkkää ne itseasiassa haluaa vaikka muuta väittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni löytäisi paljon paremman parisuhteen jos jostain valintakriteereistään vähän joustaisi.
Mutta jos sillä valintakriteerien listalla saa juuri sellaisen miehen kuin halusi, niin miten voi saada paremman ihan erilaisesta miehestä?
Ihan nyt vaikka sillain että jos hylkää 178 pitkän miehen joka olisi lähes täydellinen ja ottaakin 183 pitkän miehen jonka kanssa ei kuitenkaan synkkaa niin hyvin.
Kuka h-etti nyt niin tekisi, älä jaksa.
Sehän olisi vain hyvä jos naisen profiilista selviäis heti jotain mihin mulla ei rahkeet riittäis.
Eipähän tulisi tuhlattua aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän pitkistä miehistä, niin kuin varmaan suurin osa naisista (yleensä). Sinänsä harmi lyhyille miehille. Olen kuitenkin seurustellut sekä 173 cm että 200 cm kanssa, ihania miehiä molemmat. Jos on 173 on oltava muut puitteet kunnossa jotta kiinnostun, ei mahdotonta kuitenkaan. Mieli voi muuttuakin iän ja exien myötä. Kuitenkin, jos tämä 173 olisi ollut 200 cm olisiko hän ollut kuumenpi? Totta v*tussa olisi.
Varmaan isommat tissitkin tekisi naisesta kuumemman, myös itsestäni. Eikä siinä ole mitään väärää.
Ap on tainnu joutua pettymään pituutensa vuoksi, mutta on niitäkin joille pituus on yhdentekevää tai ei ainakaan kovin tärkeää 🙅♀️ etsi sellainen nainenN 162cm
Niin, mieli voi muuttua kumpaan suuntaan tahansa. Itselleni miehen pituudella ei ollut ennen ekaa suhdettani merkitystä, sen jälkeen sillä todellakin on ollut. Vähän ikävää että huono kokemus yhden ihmisen kanssa sai tämän aikaan mutta sellaista on elämä.
Miten minulla on sellainen kutina, että se huono kokemus on yhden"lyhyen"miehen kanssa eikä suinkaan pitkän ja se huono kokemus johtuu nimenomaan lyhyydestä, sama pitkällä miehellä ei olisi johtunut pituudesta?
Uskallampa myös veikata, että olet kaukana 180cm pitkäsäärestä, ennemminkin lyhyt ja leveä?
Millä tavalla minun kokoni ja ruumiinrakenteeni tähän liittyy? Jos on tietynlainen, pitäisi haluta tietynlaista vai? Tuota keissiä en nyt lähde avaamaan enempää, se ei ole olennaista.
Älä selitä. Tuskin suhtautuisit neutraalisti jos kalju möhömaha sanoisi haluavansa tiimalasivartaloisen ja isotissisen naisen.
Olen eri, mutta sulla on tainnut mennä ohi ettei naisilla selvästi kiinnosta hevon hittoa jos sellainen möhömaha sellaisen naisen haluaa. Saa haluta. Se että saako sellaista on sitten eri asia. Tosi outoa miehiltä ulista tällaista asiaa.
Kyllä kiinnostaa koska se möhömaha on se mihin naisella on mahdollisuus eli hän joutuu kilpailemaan siitäkin hoikkien ja nuorten naisten kanssa. Se pitkä komea adonis on ulkona suomalaisen kantturan liigasta:)
Nää jutut alkaa saamaan psykoottisia piirteitä. Mulla on komea pitkä mies, olen suomalainen 29 v, urheilullinen ja kaunis, enkä todellakaan huolisikaan mitään kaljamahaa haisemaan kotiini. Edes myöhemmässä vaiheessa, koska pidän itsestäni huolta. Sullakin saattaisi käydä flaksi jos kävisit eka juttelemassa jollekin ja korjaisit asennetta.
Ja minuakaan, ei kiinnosta millaisen naisen kukanenkin mies haluaa, se on jokaisen oma oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!
Se logiikka, et oon itse 177cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.
Mä oon itse lyhyt. Jostain syystä ne kaikki lyhyet miehet jotka ovat osuneet mulle ovat olleet heikolla itsetunnolla varustettuja. Sitten ne on kaikin keinoin yrittäneet lytätä mun itsetuntoa. Se pituus ei ole ongelma vaan se käytös. Pitkien miesten kanssa ei ole ollut tätä ongelmaa.
Miesten pitäisi vain alkaa vastaavasti laittamaan avoimesti painorajoja ja tehdä naisten fyysisten piirteiden valikoinnista yhtä hyväksyttävää. Tai no, mieluummin pitää äläkkää aiheesta, jotta tuo (joidenkin) naisten sopimaton käytös tulee tunnistetuksi ja paheksutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!
Se logiikka, et oon itse 177cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.
Jos sulle kelpaa 180cm mies niin miksei 152cm naiselle kelpaa 155cm mies?
Koska he ei ole sama ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi vain alkaa vastaavasti laittamaan avoimesti painorajoja ja tehdä naisten fyysisten piirteiden valikoinnista yhtä hyväksyttävää. Tai no, mieluummin pitää äläkkää aiheesta, jotta tuo (joidenkin) naisten sopimaton käytös tulee tunnistetuksi ja paheksutuksi.
Siinä laittavat, ei kukaan kiellä. Jokainen profiilin lukija taad saa reagoida vapaasti miten haluaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja painan 90 kiloa, mutta haluan alle 50-kiloisen naisen.
Jassåå. Mä oon nainen, 90kg. Haluun miehen joka on alle 50 kg.
Rillipäät älköönvaivautuko.
Hei haloo, näissä jutuissa ei oo mitään tolkkua...
Kuka lähtökohtasesti ettii 30 senttii pidempää puolisoa?
Jep. Siinä vaiheessa kun se kumppanin haku perustuu numeroihin, ollaan menty jo metsään (pituus, paino, vuositulot jne.). Olen seurustellut sekä lyhyen että pitkän kanssa, molemmat narsisteja. On ollut kovia palkkatuloja ja ihan p-aukisia, molemmat osaavat hyväksikäyttää. Niin ja huipputreenattuja ja vähemmän timmissä kunnossa olevia.
Yhteenvetona voi sanoa, että k-päisyys on pahin vika kumppaniehdokkaassa, ei ne numerot. Toista kunnioittava, rehellinen, suoraselkäinen ja henkisesti kypsä mies on aina turn on.
Tuollainen mittojen perään huutelu kertoo keskenkasvuisuudesta, joka on todella epäviehättävää kenessä tahansa.
GU kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja painan 90 kiloa, mutta haluan alle 50-kiloisen naisen.
Jassåå. Mä oon nainen, 90kg. Haluun miehen joka on alle 50 kg.
Rillipäät älköönvaivautuko.
Hei haloo, näissä jutuissa ei oo mitään tolkkua...
Kuka lähtökohtasesti ettii 30 senttii pidempää puolisoa?
Jep. Siinä vaiheessa kun se kumppanin haku perustuu numeroihin, ollaan menty jo metsään (pituus, paino, vuositulot jne.). Olen seurustellut sekä lyhyen että pitkän kanssa, molemmat narsisteja. On ollut kovia palkkatuloja ja ihan p-aukisia, molemmat osaavat hyväksikäyttää. Niin ja huipputreenattuja ja vähemmän timmissä kunnossa olevia.
Yhteenvetona voi sanoa, että k-päisyys on pahin vika kumppaniehdokkaassa, ei ne numerot. Toista kunnioittava, rehellinen, suoraselkäinen ja henkisesti kypsä mies on aina turn on.
Tuollainen mittojen perään huutelu kertoo keskenkasvuisuudesta, joka on todella epäviehättävää kenessä tahansa.
Minä en ole miehenä edes ikinä törmännyt profiiliin jossa noin lukisi mitä ap väittää. Kai niitä jossain silti on.
Muistatteko mikä kohu siitä syntyi, kun Maajussille morsiamessa se yksi tyyppi (oliko Mauno nimeltään) toivoi hoikkaa naista? Ihan fiksusti ja neutraalisti totesi sen. Kauhea kohu syntyi! Että kyllä on kovat vaatimukset. Googlaamalla löytyy. Pari vuotta sitten vielä eräs nuori nainen päivitteli sitä minulle, että kauhea tyyppi se Mauno. Miehet ei kai saisi vaatia mitään...
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko mikä kohu siitä syntyi, kun Maajussille morsiamessa se yksi tyyppi (oliko Mauno nimeltään) toivoi hoikkaa naista? Ihan fiksusti ja neutraalisti totesi sen. Kauhea kohu syntyi! Että kyllä on kovat vaatimukset. Googlaamalla löytyy. Pari vuotta sitten vielä eräs nuori nainen päivitteli sitä minulle, että kauhea tyyppi se Mauno. Miehet ei kai saisi vaatia mitään...
Eikös Mauno saanut mitä halusi, mutta neitosen puukottajatausta jotenkin oudosti karisti Maunon halut?
Vierailija kirjoitti:
Koska vain naiset saavat esittää fyysisiä vaatimuksia, mies on sovinisti jos sanoo että tykkäisi enemmän hoikista kuin pulleammmista. Tämän takia fiksut miehet käyttävät koodikieltä:
Urheilullinen=hoikka
Sympaattinen=ei nalkuta
Tasapainoinen= ei mt-tapaus
Naisellinen=muodot kohdallaan
Jne.
Useimmat naiset osaavat lukea koodikieltä, mutta juju on juuri siinä että ei käytä vääriä sanoja, ei siinä että ajattelee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Jos käytöstavat löytyy niin tottakai saa. Lievästi ilmaistuna, muutaman kerran naiset sen jo todenneet tällä palstalla. Ainahan toki joku jostain mielensä kuitenkin pahoittaa. Uhriutumisesi ei kuitenkaan ole kaunista katsottavaa. Aseta ihan millaiset kriteerit lystäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vain naiset saavat esittää fyysisiä vaatimuksia, mies on sovinisti jos sanoo että tykkäisi enemmän hoikista kuin pulleammmista. Tämän takia fiksut miehet käyttävät koodikieltä:
Urheilullinen=hoikka
Sympaattinen=ei nalkuta
Tasapainoinen= ei mt-tapaus
Naisellinen=muodot kohdallaan
Jne.Useimmat naiset osaavat lukea koodikieltä, mutta juju on juuri siinä että ei käytä vääriä sanoja, ei siinä että ajattelee väärin.
Nuo sanojen korvaamiset kuulostaa normaaleilta käytöstavoilta. Ihan fiksua käyttää ennemmin tuollaisia ilmaisuja.
Minua ei nappaisi mies jonka profiilissa lukee että etsii naista jolla ei ole mielenterveysongelmia ja joka ei nalkuta. Ja kuka etsisi? Ei voisi enempää juntilta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Laittakoon rauhassa. Profiilin lukijat reagoi siihen haluamallaan tavalla. Pitäköön äläkkää, jokainen reagoi siihenkin miten reagoi.
Ja täällä on ollut jo monta kommenttia mitä mieltä ollaan tuollaiseta eli tiedät jo mitä niistä miehistä jotka profiiliinsa niin laittaa ajatellaan.
Oli yksi hyvä kommentti ketjussa: jotta ylettyy harrastamaan seksiä.
Miehen lyhyys on ongelma silloin, jos ei ilman jakkaraa pysty.