Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
921/931 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä pituusrajoitteisissa naisissa tulee aina mieleen tilanteet entä jos mies onkin 179.9cm pitkä, niin eikö kelpaa tai entä jos aamulla herätessään mies on 180.5cm pitkä, mutta päivän päätteeksi painuu vähän kasaan ja illalla onkin 179.5cm pitkä, niin mitä sitten tapahtuu? Meneekö mies illalla boikottiin? :)

Siis oikeasti - kulkeeko nää naikkoset k-raudan rullamitta käsilaukussa? Entä jos miehellä olisi kannettava vaaka? +60kg niin pärähtää varoituskello. Toki vaaka rasvapitoisuusmittarilla varustettuna....

Älä jaksa, eihän taatusti tule mieleen sinullakaan tuollaiset tilanteet, että 179,5 ei kelpaisi jos nainen haluaa 180 cm pitkän miehen. Ihme nillitystä.

Vierailija
922/931 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoo taas sen että tinder on vain tietyntyylisille ihmisille. Eikö se muutenkin nykyään ole joku seksisovellus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/931 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole vastaava mieltymys kuin se, että joku mies viehättyy ensisijaisesti rintavista naisista.

Laitapa tuollainen toive Tinder-profiiliin ja voit nauttia paskamyrskystä. :D Katsos, kun rintojen koko on ominaisuus, johon ei voi itse vaikuttaa, ei sen perusteella saa suodattaa ketään pois, kun taas pituus... !

Kertoisitko minulle, miten ja missä se paskamyrsky alkaa. Ja miksi ihmeessä ei saisi suodattaa? onko täällä taas jotain kirjolla olevia tässä ketjussa, kun elämän realiteetit tuntuvat olevan ihan hukassa? Totta helvetissa joka ikisellä miehellä on oikeus etsiä nainen, jolla on juuri sellaiset rinnat mitä hän naiseltaan toivoo. Ja ihan mitä tahansa muutakin.

Ihan vaikkapa sillä tavalla, että laitat Tinderiin tekstiin "alle D-kupit älkööt vaivautuko".  Voit kokeilla itse, minkälaista palautetta tulee. :) On ihan selkeä fakta, että vaikka kaikilla on oikeus valita omat mieltymyksensä, miesten mieltymyksiä asioista, joihin nainen ei voi vaikuttaa, ei saa sanoa, mutta naiset saavat kyllä laittaa pituusrajoituksia omiin ilmoituksiinsa. 

Jos mies laittaa ilmoitukseensa kuppikokovaatimuksen, hän on mulkku ja pervo, mutta jos nainen laittaa pituusvaatimuksen, hän vain tietää, mistä pitää. 

Itse olen sitä mieltä, että jollain rintojen koolla ei ole mitään merkitystä parisuhteen kannalta, mutta myös sitä mieltä, että pituudella on - mikäli mahdollista - vieläkin vähemmän tekemistä asian kanssa. Kaikenlaiset vaatimuslistat deitti-ilmoituksissa ovat perseestä. Tavatkaa niitä ihmisiä, älkääkä karsiko jonkun mielivaltaisen mitan perusteella. 

Millä tavalla se tapaamalla muuttuisi, että ei pikkarit kostu lyhyistä miehistä?

Ei millään, jos on oikeasti niin pinnallinen, että se on muutamasta sentistä kiinni. Pointti olikin se, että kaikenlaiset vaatimuslistat ovat typeriä, koska käsittääkseni kuitenkin etsitään kokonaista ihmistä, ei rintoja tai pituutta. Mutta jos se pituus on ehdoton, joustamaton kriteeri, kuten naisilla Tinderin perusteella tuntuu olevan, niin siitä vaan, omapahan on menetyksensä, jos ei edes anna ihmisille mahdollisuutta. 

Itse en noihin listoihin usko. Totta kai minullakin on mieltymyksiä, mutta en koskaan luokittelisi tai suodattaisi ihmisiä pituuden tai kuppikoon perusteella. Sellaiset asiat eivät ole millään tasolla tärkeitä, jos tavoitteena on toimiva ihmissuhde. Mutta kukin tavallaan, I guess. 

Vierailija
924/931 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole vastaava mieltymys kuin se, että joku mies viehättyy ensisijaisesti rintavista naisista.

Laitapa tuollainen toive Tinder-profiiliin ja voit nauttia paskamyrskystä. :D Katsos, kun rintojen koko on ominaisuus, johon ei voi itse vaikuttaa, ei sen perusteella saa suodattaa ketään pois, kun taas pituus... !

Kertoisitko minulle, miten ja missä se paskamyrsky alkaa. Ja miksi ihmeessä ei saisi suodattaa? onko täällä taas jotain kirjolla olevia tässä ketjussa, kun elämän realiteetit tuntuvat olevan ihan hukassa? Totta helvetissa joka ikisellä miehellä on oikeus etsiä nainen, jolla on juuri sellaiset rinnat mitä hän naiseltaan toivoo. Ja ihan mitä tahansa muutakin.

Ihan vaikkapa sillä tavalla, että laitat Tinderiin tekstiin "alle D-kupit älkööt vaivautuko".  Voit kokeilla itse, minkälaista palautetta tulee. :) On ihan selkeä fakta, että vaikka kaikilla on oikeus valita omat mieltymyksensä, miesten mieltymyksiä asioista, joihin nainen ei voi vaikuttaa, ei saa sanoa, mutta naiset saavat kyllä laittaa pituusrajoituksia omiin ilmoituksiinsa. 

Jos mies laittaa ilmoitukseensa kuppikokovaatimuksen, hän on mulkku ja pervo, mutta jos nainen laittaa pituusvaatimuksen, hän vain tietää, mistä pitää. 

Itse olen sitä mieltä, että jollain rintojen koolla ei ole mitään merkitystä parisuhteen kannalta, mutta myös sitä mieltä, että pituudella on - mikäli mahdollista - vieläkin vähemmän tekemistä asian kanssa. Kaikenlaiset vaatimuslistat deitti-ilmoituksissa ovat perseestä. Tavatkaa niitä ihmisiä, älkääkä karsiko jonkun mielivaltaisen mitan perusteella. 

Millä tavalla se tapaamalla muuttuisi, että ei pikkarit kostu lyhyistä miehistä?

Ei millään, jos on oikeasti niin pinnallinen, että se on muutamasta sentistä kiinni. Pointti olikin se, että kaikenlaiset vaatimuslistat ovat typeriä, koska käsittääkseni kuitenkin etsitään kokonaista ihmistä, ei rintoja tai pituutta. Mutta jos se pituus on ehdoton, joustamaton kriteeri, kuten naisilla Tinderin perusteella tuntuu olevan, niin siitä vaan, omapahan on menetyksensä, jos ei edes anna ihmisille mahdollisuutta. 

Itse en noihin listoihin usko. Totta kai minullakin on mieltymyksiä, mutta en koskaan luokittelisi tai suodattaisi ihmisiä pituuden tai kuppikoon perusteella. Sellaiset asiat eivät ole millään tasolla tärkeitä, jos tavoitteena on toimiva ihmissuhde. Mutta kukin tavallaan, I guess. 

Seksuaalinen vetovoima on usein hyvin pinnallista. Kuitenkin sitä tarvitaan, jotta parisuhteessa olisi mielekkyyttä. Jos minua ei seksuaalisesti kiinnosta esim. 162cm mies, niin kilttiähän se on sanoa suoraan, säästyy kaikilta aika. t. N154cm

Vierailija
925/931 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
926/931 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä pituusrajoitteisissa naisissa tulee aina mieleen tilanteet entä jos mies onkin 179.9cm pitkä, niin eikö kelpaa tai entä jos aamulla herätessään mies on 180.5cm pitkä, mutta päivän päätteeksi painuu vähän kasaan ja illalla onkin 179.5cm pitkä, niin mitä sitten tapahtuu? Meneekö mies illalla boikottiin? :)

Siis oikeasti - kulkeeko nää naikkoset k-raudan rullamitta käsilaukussa? Entä jos miehellä olisi kannettava vaaka? +60kg niin pärähtää varoituskello. Toki vaaka rasvapitoisuusmittarilla varustettuna....

Minä olen juuri aamulla 181cm mutta illalla 179.5cm. Sama kiinnostaisi tietää. 

Vierailija
927/931 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri aamulla 181cm mutta illalla 179.5cm. Sama kiinnostaisi tietää. 

Varmaan ei kannattaisi kovin myöhäseksi sopia noita treffejä.

Vierailija
928/931 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18-29-vuotiaiden miesten mediaanipituus on 180.8.

Miksi pitäisi ottaa lyhyempi jos ei sellainen viehätä? Tuhlaa molempien aikaa.

Tässä sitä naisen logiikkaa :D. Se tarkoittaa että jos on 100 miestä niin noin 50 miestä on pidempiä ja 50 miestä lyhyempiä niin rajaat jo heti kättelyssä 50% miehistä pois. Varmasti on muitakin kriteerejä ja ne pudottavat aina jonkun pois ja yhtäkkiä huomaat että sinulle kelpaa vain 5-10% prosenttia kaikista miehistä.

Sitten on asiat hyvin jos kuulut top10% oleviin naisiin eli olet kaunis ja luonteeltasi mukava.

Naiset on just tollaisii. Valittavat ettei oo hyviä miehiä vapaana.

Tuo vaikkei niitä vaatimuksia ole kuin muutamia. Eihän sitä kranttuja olla. Pituus vaan pitää olla yli keskiverron, hoikka, lihaksikas, akateeminen, palkka yli keskiverron, sosiaalinen jne.

Mutta kun tekee laskut (0.5*0.4*0.1*0.3*0.4*0.3) niin ollaankin 0,07 prosentissa miehistä. Ja sitten kun laittaa sinkku ja lapseton kriteereihin mukaan niin koko kaupungissa onkin vain 0-1 sellaista miestä.

Tavissöpö naisia taas on pilvin pimein tuohon verrattuna.

0,07% alkaa jo kuulostaa järkevältä luvulta miehistä jotka kiinnostaa.

Kriteerit mikä kiinnostaa vaan saattaa ihmisillä olla eri. Miksi ap ei tätä pysty hyväksynnän? Hän ei ole kertonut varmaa mitä itse haluaa naisesta. Kelpaako hänelle kaikki?

Vaan ovatko?

0,07% olisi ihan järkevä luku jos puhuttaisiin asioista joissa kaikilla on erilainen maku.

Minusta kuitenkin vaikuttaisi että naisten listat tuppaavat olemaan samanlaisia. Pitkä-älykäs-itsevarma-määrätietoinen-hauska-aloitteellinen, miehekkäät kasvot, matala ääni, vahvat kädet, ei kaljuuntunut, "intensiivinen katse" (tarkoittaa oikeasti niitä metsästäjänsilmiä) jne.

Voihan olla, että moni tuollaista toivoo, mutta onko tuon listan toiveet sitten kaikki mielestäsi ihan käsittätämättömiä? Pystyn hyvin ymmärtämään, että kumppanin toivotaan olevan itsevarma, määrätietoinen, hauska ja aloitteellinen. Mieti, mitkä ovat näiden ominaisuuksien vastakohtia? Tottahan nuo ovat yleensä ihmisten mielestä toivottuja ominaisuuksia. Esim. epävarma, aloitekyvytön ja tylsä ihminen on vaan kumppanina todella rasittava.

Ja mitä älykkyyteen tulee, niin monihan muka tällaista toivoo, mutta yleensä ihmiset määrittävät älykkyyden oman älykkyytensä mukaan - eli vähän keskitason alapuolella oleva kuvittelee kuitenkin itse olevan fiksu ja älykäs, ja kokee älykkääksi jonkun kaltaisensa, jonka aivoitukset pystyy ymmärtämään. Usein ihmisten mielestä älykäs on sellainen, joka on samaa mieltä heidän kanssaan. Esim. keskitason tallaaja saattaa oikeasti älykkään kokea oudoksi, jolla on "ihan ihme jutut", kun ei vaan tajua itse eikä pysy mukana riittävän älykkäässä pohdiskelussa. Joten en tämän vuoksi näkisi tätä ongelmana - jopa vähän tyhmemmälle riittää kyllä ottajia samantasoisten joukossa.

Ja sitten tämä "miehekkäät kasvot, vahvat kädet, matala ääni" - no, kun heteroista puhutaan, niin ei tämä liene mikään ihme. Olisi kai se outoa, jos heteronainen etsisi miestä, jolla on naiselliset kasvot. Yhtä lailla heteromies toivoo naiselta naisellisina pidettyjä ominaisuuksia, eikä sitten sellaiset maskuliinisemmat naiset ole toivelistan kärjessä. Tavallaan miehen pituus liittyy tähän, onhan se perinteiseen sukupuolirooliin ja kaavamaiseen käsitykseen liittyvä asia, mutta toisaalta vaikka olisi kuinka opittua, niin jos jonkun asian kokee vetovoimaiseksi, niin sitten kokee. Sille ei kai voi mitään. Itse en oikein tätä pituusviehätystä ymmärrä, koska itselleni ei miehen pituus ole tärkeä, mutta ihannepituus minulle olisi se, että ollaan joko suunnilleen samanmittaisia tai sitten mies muutamia senttejä pitempi. Mitään huimaa pituuseroa en todellakaan toivo.

Intensiivinen katse - onhan se seksikkäämpää kuin joku pälyilevä tai asiallinen katse. Mutta tuohan on asia, jota voi oppia - katsetta, flirttiä, jne. Kyllä miehetkin tykkäävät siitä, että naisen katseessa on jotain seksikästä tai viehättävää, harva mies toivoo naisen katsovan kuin työkaveri tai vaikka jotenkin poissaolevasti.

Mutta silti jatkuvasti pariutuu paljon sellaisiakin miehiä, jotka täyttävät tuosta toivelistasta vain osan, jotkut jopa eivät juuri mitään kohtia. Jos nyt sattuu olemaan mies, jolla ei ole niin vahvat kädet tai matalin ääni (harvemmin muuten miehen ääni edes on mitenkään häiritsevän epämiehekäs, joten en usko tuon edes olevan ongelma, ja harva mitään mörisijää edes kaipaa), niin voihan sitä harjoitella sitten muita ominaisuuksia. Oikeanlaisella halausotteella ei toinen edes huomaa, etteivät ne kädet niin vahvat ole - tiedän tämän, koska olen deittaillut naisiakin.

Vierailija
929/931 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinänsä oikeassa, mutta jos ihminen sattuu tietämään, että ei vaan syty jostain tietystä ominaisuudesta, niin sitten ei syty. Minulle ei ole miehen pituudella mitään väliä, mutta sitten taas minulla on se, että en vaan pysty syttymään ylipainoisista. Saatan toki pitää ihmisenä, ja jos joku ylipainoinen on tosi ihana ihminen ja muuten kokonaisuutena todella hyvä, niin meistä voi tulla kyllä tosi läheiset ja hyvät ystävät - mutta ei kumppaneita. Oletan, että joillekin sitten se pituus voi olla vastaava juttu. En minäkään sitä ymmärrä, kun itse en näe pituutta olennaisena asiana, mutta me ihmiset ollaan erilaisia.

Mutta ettekö voi antaa niiden pituusfanaatikkojen etsiä niitä kaksimetrisiä hujoppeja? Minä tunnen itseni lisäksi paljon naisia, joille pituus ei ole niin tärkeä juttu, ja monet näistä naisista ovat vieläpä ihan hyvännäköisiä, syvällisesti ajattelevia ja hauskoja tyyppejä - eli ei heillä syy tuohon "pituudella ei ole väliä" -ajatteluun ole edes se, etteivät saisi helposti seuraa ja joutuisivat tyytymään. Vaan he vaan yksinkertaisesti etsivät kumppanista muita ominaisuuksia kuin pituutta. Joten uskon, että kiinnostavia naisia löytyy niistäkin, jotka eivät toivo pitkää miestä.

Vierailija
930/931 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18-29-vuotiaiden miesten mediaanipituus on 180.8.

Miksi pitäisi ottaa lyhyempi jos ei sellainen viehätä? Tuhlaa molempien aikaa.

Tässä sitä naisen logiikkaa :D. Se tarkoittaa että jos on 100 miestä niin noin 50 miestä on pidempiä ja 50 miestä lyhyempiä niin rajaat jo heti kättelyssä 50% miehistä pois. Varmasti on muitakin kriteerejä ja ne pudottavat aina jonkun pois ja yhtäkkiä huomaat että sinulle kelpaa vain 5-10% prosenttia kaikista miehistä.

Sitten on asiat hyvin jos kuulut top10% oleviin naisiin eli olet kaunis ja luonteeltasi mukava.

Minulla ei ole pituuskriteerejä miehelle, mutta tottahan toki erilaiset ominaisuudet rajaavat suurimman osan pois, jolloin jäljelle jää hyvin pieni osa, joista voisin olla oikeasti kiinnostunut. Tosin 5-10% on ainakin minusta aika paljon - itse en mitenkään näkisi 10% miehistä kiinnostavina. Omalla kohdalla se kiinnostavien miesten määrä olisi ehkä parin prosentin luokkaa. Mutta entäs sitten?

Tässä on nyt rajattu sekä ulkonäöllisten että persoonaan liittyvien asioiden perusteella. En pidä kauhean todennäköisenä, että kovin moni olisi sellainen, jollaisesta voisin kiinnostua ja joka olisi oikeasti minulle sopiva kumppani. En tiedä, kuulunko muka top10% naisiin, mutta kyllä minä ainakin seuraa löydän aika helposti, ja kiinnostuneita tuntuu kyllä löytyvän. Luulisi, että miehellekin on mukavampaa olla sellainen, jonka nainen oikeasti haluaa, kuin joku, joka on valittu vaan, koska "melkein kuka vaan kelpaa" - joten luulisi, että olisi pikemminkin hyvä kuin huono asia, että kiinnostuu vain harvoista.

Vierailija
931/931 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton.

Näitä lukiessa olen kiitollinen siitä, että teistä osa tuskin ikinä kumppania löytää.

On pelkästään hyvä, että pinnalliset ja vihaiset jäävät lisääntymättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi