Mun mies salailee jotain ja haluan tietää mitä, osaako joku neuvoa miten kloonataan kännykkä
ja ennen kuin joku tulee tänne jeesustelemaan, niin olen yrittänyt puhua monta kertaa, ei suostu kertomaan. Ollaan oltu niin kauan yhdessä, että tiedän kun valehtelee ja salailee.
Kommentit (16)
Älä mene lukemaan, muistaakseni joku sai tuomion, kännykän viestien luku rinnastettiin kirjesalaisuuteen.
Mitä tässä on sitten vaihtoehtoja, kai se on sama rangaistus jos laittaa geparin autoon salaa? Tai virittelee kaikki paikat täyteen kameroita kertomatta?
Kyllä puolisolla saa olla salaisuuksia joita ei edes kumppanin kanssa jaeta.
Yritän tässä miettiä, että jos se oikeasti käy vieraissa, niin annako anteeksi. Taloudellisen "uskottomuuden" olen jo antanut anteeksi ja juomisen kertaalleen.
Ai niin siis vieraissa käyminen, rahapelit ja juominen? Aikuisten oikeesti? Kahta olen jo katellut, kolmannesta en ole niin varma.
Olet alkanut epäillä puolisoasi ja tuskin ne epäilykset mihinkään häviää vaikka pääsisit vakoilemaan puolisosi puhelinta etkä mitään löytäisi. Ero edessä jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olet alkanut epäillä puolisoasi ja tuskin ne epäilykset mihinkään häviää vaikka pääsisit vakoilemaan puolisosi puhelinta etkä mitään löytäisi. Ero edessä jokatapauksessa.
Jos kaikki erois heti kun epäilee puolison tekevän jotain sopimatonta, niin eihän kukaan olisi parisuhteessa. Tuo on lapsellinen ajatustapa, että pitkässä liitossa ei tulisi mitään epäilyksiä tai että kaikki lähtee heti pinkomaan eri suuntiin kun tulee jotain epäilystä. Moni antaa anteeksi vieraissa käymisenkin. Et taida olla parisuhteessa?
Jotenkin tympäisee nämä
”mikäli epäilet, on suhde joka tapauksessa ohi”
jeesustelut... 😑
Jos se näin suoraviivaista ja ehdotonta olisi, eipä juuri olisi pitkiä parisuhteita.
Väitän että erilaisia epäilyksiä mahtuu pitkiin parisuhteisiin, puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puolisolla saa olla salaisuuksia joita ei edes kumppanin kanssa jaeta.
Asioiden salaaminen on kokemukseni mukaan pitkässä juoksussa yhtä hankalaa kuin aktiivinen, uskottava valehtelu.
Ja paljastuessaan molemmat loukkaa puolisoa.
Kerro mullekin, jos saat selville. Teen parikymmentä kopiota aina kun ostan uuden.
Jenkkisarjoissa niillä on jokin laite, ja kun on 10 min puhelimen lähellä niin se on kopioitu. Ongelma että se vihollinen karkaa jo 5min jälkeen ja vain 46% kerettiin kopioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkisarjoissa niillä on jokin laite, ja kun on 10 min puhelimen lähellä niin se on kopioitu. Ongelma että se vihollinen karkaa jo 5min jälkeen ja vain 46% kerettiin kopioimaan.
Mun puhelimen sisällön kopiointi kestää laillisinkin keinoin kaksi tuntia, joten höpö höpö.
Eikö oma puhelimesi niin sata tekosyyn käyttää miehen puhelinta.
Kyse voi olla juomisesta, pelaamisesta tai vieraissa käymisestä. Kahdesta ensimmäisestä on ollut aiemmin ongelmia, eikä kertonut niitä silloinkaan.