Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
241/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää pitkistä miehistä, etkä mitään sille voi.

T. 188 cm

Onneksi naaman ulkonäkökin näyttää olevan todella tärkeää naisille. Ei ole koskaan tarvinnut edes itse lähestyä, näen pariutumisen ikään kuin naisen vinkkelistä.

T: Hyvännäköinen 173 cm

En todellakaan tykkää pitkistä miehistä kun olen itse 158 cm. Tuo 173 cm kuulostaa paljon paremmalta kuin 188 cm, hyi mikä konkelo. 

Vierailija
242/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei kannata olla liian ronkeli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun minä, 167cm eli täysin normaalipituinen nainen näen niillä 2-metrisillä miehilläkin vain minua reilusti lyhyempiä tyttöystäviä/vaimoja? Miksi ikinä ei puhuta siitä, että myös pitkät miehet vaatimalla vaatii naiselta lyhyyttä? En ole KOSKAAN elämässäni nähnyt pitkällä miehellä yli 160cm naista.

Netissä juttelin vähän aikaa yhden ei-suomalaisen 210-senttisen miehen kanssa ja kun kerroin pituuteni niin hän tokasi ”ihan ok” ja perään sanoi seurustelleensa aiemmin 156cm naisen kanssa. Eli siis 210cm vaatii naiselta alle 160cm pituutta. Mulla tulee oksennus suuhun pelkästään miettiessä sitä, miten todella pitkä mies vaatii edelleen naisen olevan äärettömän pieni. V*ttu miksi nainen ei saa olla aikuisen kokoinen?

Triggeröidyit siis, kun unelmiesi jässikkä ei halunnut sinua.

Vierailija
244/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaljamahainen harvahapsiukko haluaa itseään vähintään 10-vuotta nuoremman, hoikan ja timmin naisen? Miksei nainen saisi vaatia mitään? 

Monenko yli 50v ukkelin profiilissä olet nähnyt "vedä vasemmalle jos olet yli 30v"?

En ole kenenkään miehen profiilissa nähnyt että etsivät itseään vanhempaa, mutta kaikkien profiilissasi sen, että etsivät itseään nuorempaa jopa alkaen 18- vuotiaasta, ja itsellä ikää yli neljäkymmentä.

Vierailija
245/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaljamahainen harvahapsiukko haluaa itseään vähintään 10-vuotta nuoremman, hoikan ja timmin naisen? Miksei nainen saisi vaatia mitään? 

Monenko yli 50v ukkelin profiilissä olet nähnyt "vedä vasemmalle jos olet yli 30v"?

En ole kenenkään miehen profiilissa nähnyt että etsivät itseään vanhempaa, mutta kaikkien profiilissasi sen, että etsivät itseään nuorempaa jopa alkaen 18- vuotiaasta, ja itsellä ikää yli neljäkymmentä.

Onko tässä ongelma?

Vierailija
246/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koko sydämestäni vihaan niitä naisia, jotka lisääntyy rotevien miesten kanssa. Se on vaan niin törkeetä esim. omaa tytärtä kohtaan. Mä mietin päivittäin itsemurhaa, koska olen (hyi hitto!!!) melkeen 170cm eli miehen pitunen. Lisäksi mun luusto ei ole laisinkaan siro, koska mun isällä on leveät hartiat. Ei voi kuin ihmetellä mitä mun äiti ajatteli, kun teki mulle näin? Miksi te ette naiset tajua, että kun lisäännytte rotevien miesten kanssa niin altistatte tyttärenne itsemurhaan tai anoreksiaan? Ei nainen halua olla iso vaan pieni. Ette voi laskea sen varaan, että lapsestanne tulisi poika.

En minä halua olla pieni. Haluan jaksaa kantaa raskaita taakkoja omin avuin pitkälle. Haluan myös ylettää mahdollisimman ylös ihan itse. Haluan myös saada suolakurkkupurkin auki omin kätösin. Meidän suvun naiset on pitkiä, ylpeitä ja uljaita. Mene sinä vaikka terapiaan vikisemään kompleksiesi kanssa.

No kivat sulle, mutta mä haluaisinkin olla NAISELLINEN. Se vaan ei onnistu kun olen miehen pituinen ja kaukana sirosta. Musta ei ikinä tule naisellista. Kukaan mies ei näe mua naisena, koska olen pitkä.

Olen sinua pitempi ja ihan jokainen mies näkee mut aivan varmasti naisena. Eiköhän sun ongelmasi ole jossain muualla.

Vierailija
247/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käväisin Tinderissä tässä vähän aikaa sitten ja törmäsin siellä sellaiseen miehen profiiliin, jossa miehellä oli suoranaista v-tuilua näistä naisten pituusvaatimuksista. En tarkalleen muista mitä siinä oli mutta yli 200-senttiset miehet oli mainittu ja pointti tuli hyvin selväksi.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään pituusvaatimuksia miehelle, mutta siitä huolimatta tuollainen katkeruutta huutava profiili lentää kyllä vauhdilla vasemmalle. Ei kerro mitään hyvää kyseisen miehen persoonasta. Varmaan sekin mies siellä laittaa pituutensa syyksi kun tykkäyksiä tulee heikosti, vaikka suurin syy on aivan jossain muualla.

Tämä on vähän muna ja kana-ongelma. Jos miehille toitotetaan vuosikymmenet, että se haluttava mies on pitkä ja lihaksikas, niin totta kai niitä alkaa ilmestymään deittiprofiileihin. Samalla tavalla kuin hyvä rintaisilla naisilla on ainakin yksi kuva avoimessa puserossa. Riippuu myös,mitenkä mies pituutensa ilmaisi. Jos luki esim. "185cm, koska se tuntuu olevan tärkeää 🙄" niin tuo on jo mukava näpäytys nykyistä deittikulttuuria kohtaan j sä jotku hyvällä tuurilla ajattelemaan.

No mä en ole deittikulttuuri, vaan mä olen mä, enkä ole koskaan vaatinut mitään erityistä pituutta tai kysynyt sitä mieheltä. Eli miksi mulle pitää alkaa "näpäyttämään" nykyistä deittikulttuuria? Siitä tulee vaan negatiivinen kuva, jossa kaikki naiset ängetään samaan muottiin. Jos pitkä mies oikeasti haluaisi näpäyttää jotain, niin ei mainitsisi profiilissa pituuttaan ja lähtisi treffeille vain sellaisten naisten kanssa, jotka ei sitä kysy.

Vierailija
248/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nainen ei saisi vaatia mitään.

Miehellä saa olla vaikka mitä ulkonäköön kohdistuvia vaateita.

Valtaosa naisista nyt vaan haluaa pidemmän miehen, get over it.

Itse huomannut että tämä menee vähän toisinpäin. Ei saa vaatia miehenä pituuteen, painoon, rintojen kokoon, hiusten pituuteen liittyen mitään, mutta naisena voi kyllä vaatia pituuden, lihakset, jne. 

Vierailija
249/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ongelma?

Jos naisten pituusvaatimukset ovat ongelma, niin silloin on myös miesten ikävaatimukset. Miksi naisen pitäisi hyväksyä itsensä pituinen tai lyhyempi mies jos mieskään ei hyväksy itsensä ikäistä tai vanhempaa naista?

Vierailija
250/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, joilla ensisijainen kriteeri on ulkonäkö. Ei kakkia tarvitse tietenkään kelpuuttaa, en minäkään niin tekisi. Mutta viehätysvoima ei liity pelkästään ulkonäköön. Eikä ulkonäkö kestä.

Nimim. Entinen kuuman ja komean miehen vaimo, nykyinen ukkoutuneen ja kaljuuntuneen äijän akka. (Onneksi rakastuin hänen luonteeseensa, enkä vain ulkokuoreen)

Vierailija
251/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ongelma?

Tuskin sille joka profiilia lukee mutta kuten jo selvitetty saattaa se muodostaa ongelman profiilin kirjoittaneelle.

Vierailija
252/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huomannut että tämä menee vähän toisinpäin. Ei saa vaatia miehenä pituuteen, painoon, rintojen kokoon, hiusten pituuteen liittyen mitään, mutta naisena voi kyllä vaatia pituuden, lihakset, jne. 

Saa vaatia ja vaativat myös, ihan koko ajan. Noi vaan tulee usein suoraan esille naisten profiilikuvissa kun taas pituus on kuvissa hankalasti arvioitava. Tosi useissa profiileissa etsitään liikunnallista naista, minkä olen huomannut olevan kiertoilmaus hyväkroppaiselle. Ihmiset nyt lähtökohtaisesti etsivät fyysisesti viehättävää seuraa, eikä siinä ole mitään uutta eikä mitään väärää.

Vierailija
253/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ongelma?

Jos naisten pituusvaatimukset ovat ongelma, niin silloin on myös miesten ikävaatimukset. Miksi naisen pitäisi hyväksyä itsensä pituinen tai lyhyempi mies jos mieskään ei hyväksy itsensä ikäistä tai vanhempaa naista?

Juuri näin, olet ymmärtänyt asian ongelman. Ongelma ei ole toiveet vaan toivoiden kaksoisstandardit. Eli miehillä ja naisilla pitäisi olla samanlaiset oikeudet asettaa toiveita ilman että vastakkainen sukupuoli ne tuomitsee. Tai jos toiveita ei haluta asetettavaksi niin myöskään itse ei aseta mitään vastaavankaltaisia toiveita.

Vierailija
254/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituusvaatimuksesta ei saisi miehet loukkaantua, mutta arvatkaahan millanen kollektiivinen mielensäpahoitus tulee naisten keskuudessa, jos miehellä olisi vaikkapa korkeintaan 65kg painoraja naisille. Kyllä se on huono mies sellainen joka tuollaisia vaatii, välttäkää siskot moista sikaa!

Vierailija
255/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat viestejä ja tykkäämisiä deittiappseissä niin paljon, että voivat hyvin valita mitä haluavat. Ne miehet, jotka eivät saa ainuttakaan tykkäämistä edes ilmeisesti luulevat, että homma on kiinni naisten listoista. Ei ole. Suuri osa miehistä ei välitä naisten listoista, mikä on ärsyttävää. Jos en ole kiinnostunut varatuista tai kouluttamattomista tai lyhyistä, niin en ole, turhaa spämmäätte. 

Vierailija
256/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei pitkät miehet laita itse esille, että eivät halua alle 180 cm pitkiä naisia?

Koska miehet kokevat lyhyet naiset pääsääntöisesti seksikkäämmiksi. Miten vaikea tätä on naisaivoilla käsittää?

Jos sinä ja pari kaveriasi pitää enemmän lyhyistä naisista ja omaa jopa fetissin ehkä 150-senttisiin naisiin, se ei tarkoita, että kaikki miehet ovat lyhyiden perään. Suurimmalle osasta miehiä pituudella ei ole välilä, aika usein on toive, että nainen on vähän lyhyempi kuin mies, mutta että pitäisi olla lapsen kokoinen, ei kaikki ajattele niin. Kaikki miehet eivät ole esim tummahiuksisten ja mahdollisimman pienet tai suuret rinnat omaavien perään. Hyvä niin, erilaisilla naisilla on mahdollisuus pariutua.

Vierailija
257/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??

Koska näissä maissa ei ole kokoajan myöskään miesten puolelta tuota pituusihannointia. Suomessa pituutta ei ihannoi pelkästään naiset, vaan myös lukemattomat miehet. Näissä maissa ei tunneta sanontoja ”pätkä, hukkapala tai tappi.” Messi ja Maradona olisi varmasti pituuskarsittu Suomen maajoukkueesta jo teini-ikäisinä. Suomessa on niin vahvasti yhdistetty menestyminen ja pituus toisiinsa. Monessa muussa maassa menestys on menestystä teoilla eikä ulkonäöllä ole merkitystä ja se oikea menestys vetoa näiden maiden naisiin.

Vierailija
258/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä  jumala... kuljetko siis ympäriinsä vaatien ventovierailta naisilta, että "sinun pitää olla alle 170 cm pitkä ja painaa alle 55 kg, sinulla pitää olla kiinteät isot rinnat ja pitkät hiukse"t?

Vai tarkoititko, että etsit tietynlaista naista? Miten maailmassa kukaan voi kieltää sinua etsimästä juuri sellaista naista, jonka haluat??? Kerro, miten se tapahtuu. Voinko minä nyt sanoa, että ei, et saa etsiä sellaista naista, jonka ulkonäkö miellyttäisi sinua? Ja sittenkö sinä tottelet? Vai miten tämä homma toimii aikuisten maailmassa?

Vierailija
259/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei ole koskaan ollut mitään väliä miehen pituudella. Olen 170cm nainen ja lyhin seurustelukumppanini oli 163cm pitkä mies ja pisin puolestaan 194cm. Kenenkään kohdalla miehen pituus ei ole vaikuttanut sen enempää suhteen alkamiseen kuin päättymiseenkään. Ehkä ap:n ei kannattaisi kovasti uhrata energiaa ärsyyntymällä niistä naisista, joiden vaatimukset eivät miellytä, vaan vaikka keskittyä niihin, joilla ei ole sellaisia vaatimuksia?

Mä olen lievästi ylipainoinen, mutta ei mua ärsytä ne miehet, jotka profiilissaan toivovat hoikkaa naista. Tietääpähän heti, että meistä ei tulisi paria. Enemmänkin joskus ärsyttää sellaiset miehet, jotka tykkäilevät myös ylipainoisten naisten profiileista, mutta sitten alkavat valittamaan, kun saavat matcheja sellaisten kanssa. Mikä järki? Jos ei tykkää ylipainoisista, niin fine. Mutta miksi niiden kanssa sitten on pakko matchata?

Vierailija
260/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, joilla ensisijainen kriteeri on ulkonäkö. Ei kakkia tarvitse tietenkään kelpuuttaa, en minäkään niin tekisi. Mutta viehätysvoima ei liity pelkästään ulkonäköön. Eikä ulkonäkö kestä.

Nimim. Entinen kuuman ja komean miehen vaimo, nykyinen ukkoutuneen ja kaljuuntuneen äijän akka. (Onneksi rakastuin hänen luonteeseensa, enkä vain ulkokuoreen)

Tottakai rakastuit hänen luonteeseensa, ensin rakastuttuasi siihen kuumaan ulkokuoreen. Nyt sitten kun olet rakastunut siihen luonteeseen, ei se rupsahtaminenkaan niin haittaa. Turha kuitenkaan kohotella itseään ja väittää, että jos nyt vaikka sinkkuuntuisit yhtäkkiä niin tinderissä katselisit samanlaisia ukkoutuneita kaljupäitä kieli pitkällä.