Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
201/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas ihan älytön keskustelu. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu millaiset kriteerit jollain tuntemattomalla ihmisellä on tinderissä tai muutenkaan. Jos vaatii mahdottomia jää todennäköisesti ilman. Jos löytää etsimänsä niin kriteerit olivat ok. Jokainen saa haluta ihan mitä vaan mutta jos kriteerit on turhan korkealla on vaara jäädä ilman. Ihan uskomatonta kuinka paljon tää asia ihmisiä häiritsee!

Tämä! En siis halua lukea enää ainuttakaan volinakommentti siitä, että keski-ikäiset miehet hakevat instabeibejä. Jokainen saa hakea juuri sellaista seuraa kuin haluaa!

Vierailija
202/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita vaan harmittaa, kun naiset päättävät ihan itse, mitä kelpuuttavat.

Ei vaatimus pituudesta ole yhtään sen epäreilumpi kuin miesten vaatimus kauniista kasvoista.

Sama päteen myös miehiin, jos on kysyntää niin saa valita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei pitkät miehet laita itse esille, että eivät halua alle 180 cm pitkiä naisia?

Koska miehet kokevat lyhyet naiset pääsääntöisesti seksikkäämmiksi. Miten vaikea tätä on naisaivoilla käsittää?

Vierailija
204/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käväisin Tinderissä tässä vähän aikaa sitten ja törmäsin siellä sellaiseen miehen profiiliin, jossa miehellä oli suoranaista v-tuilua näistä naisten pituusvaatimuksista. En tarkalleen muista mitä siinä oli mutta yli 200-senttiset miehet oli mainittu ja pointti tuli hyvin selväksi.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään pituusvaatimuksia miehelle, mutta siitä huolimatta tuollainen katkeruutta huutava profiili lentää kyllä vauhdilla vasemmalle. Ei kerro mitään hyvää kyseisen miehen persoonasta. Varmaan sekin mies siellä laittaa pituutensa syyksi kun tykkäyksiä tulee heikosti, vaikka suurin syy on aivan jossain muualla.

Riippuu aika paljon, mitä ja millä tavalla siihen tekstiin oli kirjoitettu. Itse voisin kuvitella pitäväni ihan hyvänä kuittina, jos mainitsee, että ei ole yli kaksimetrinen. Samalla tavallahan naisetkin vitsailevat kalastus- ja moottoripyöräkuville. 

Näin tämän saman profiilin, ja siinä ei tosiaan ollut kyse mistään vitsailusta, vaan katkerasta tilityksestä tyyliin "jos etsit 235 cm miestä vedä vasemmalle ja painu v...tuun". Todella ihmettelen, miten joku luulee saavansa tuollaisella profiililla matcheja. Ehkä vähän väärä paikka purkaa turhautumisiaan.

Vierailija
205/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas ihan älytön keskustelu. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu millaiset kriteerit jollain tuntemattomalla ihmisellä on tinderissä tai muutenkaan. Jos vaatii mahdottomia jää todennäköisesti ilman. Jos löytää etsimänsä niin kriteerit olivat ok. Jokainen saa haluta ihan mitä vaan mutta jos kriteerit on turhan korkealla on vaara jäädä ilman. Ihan uskomatonta kuinka paljon tää asia ihmisiä häiritsee!

Tämä! En siis halua lukea enää ainuttakaan volinakommentti siitä, että keski-ikäiset miehet hakevat instabeibejä. Jokainen saa hakea juuri sellaista seuraa kuin haluaa!

Keski-ikäiset miehet saavat kuin saavatkin hakea instabeibejä. Toki saavat myös tulla palstalle ulisemaan, että mikä on, kun ei löydy edes naista yää. Silloin vain ei pidä ihmetellä, jos huomautetaan, että on muitakin naisia kuin instababet.

Vierailija
206/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei pitkät miehet laita itse esille, että eivät halua alle 180 cm pitkiä naisia?

Koska miehet kokevat lyhyet naiset pääsääntöisesti seksikkäämmiksi. Miten vaikea tätä on naisaivoilla käsittää?

Kas noin, naisen pituus on miehillekin tärkeä. Miksi te sitten valitatte naisten pituustoiveista miehille?

Vierailija
207/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas noin, naisen pituus on miehillekin tärkeä. Miksi te sitten valitatte naisten pituustoiveista miehille?

Me kehittyneet miehet ei valitetakaan vaan ymmärretään elämän tosiasiat. Täällä kirjoittelee joukko miehiä, ehkä ne on naisten suosimat pitkät ja vähäjärkiset miehet jotka ei asioita ymmärrä.

Vierailija
208/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuo ei ole enää ajankohtaista, kun olen ollut saman miehen kanssa yli 35 vuotta ja lapsetkin ovat jo aikuisia, mutta satuin viikonloppuna juttelemaan aiheesta 27v  190cm pitkän sinkkupoikani kanssa.

Hänestä on aivan älytöntä, miksi fiksu ja kiva 170cm olisi sen huonompi kuin 190cm mies.

Mutta toki jokainen saa kriteerinsä itse päättää.  Ei hänkään ensisijaisesti lyhyitä naisia katsele, ei tykkää liian suuresta pituuserosta, kuten ei isänsäkään.  Mieheni on myös tuon 190cm, minä 175cm.

Vierailija
209/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan vetää vähän happea ja vetasta vasemmalle ne jos noin ottaa päähän. Ulkonäkökriteerejä on moneksi. Olen itse 157 nainen ja en ole seurustellut alle 180 cm miehen kanssa, en sano että se olisi mahdotonta, mutta viehätyn lähtökohtaisesti miehekkään kokoisista miehistä, olen pahoillani siitä. Et varmaan itsekään halua naista joka ei sinua viehätä? Vai haluaisitko seurustella lihavan naisen kanssa jos naismakusi on sporttinen? Pituus on ihan biologisista syistä ollut naisille tärkeä kriteeri, se on harmi lyhyemmille miehille. KAIKILLE naisille se ei kuotenkaan ole välttämätöntä, hakeudu heidän seuraan.

Vierailija
210/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käväisin Tinderissä tässä vähän aikaa sitten ja törmäsin siellä sellaiseen miehen profiiliin, jossa miehellä oli suoranaista v-tuilua näistä naisten pituusvaatimuksista. En tarkalleen muista mitä siinä oli mutta yli 200-senttiset miehet oli mainittu ja pointti tuli hyvin selväksi.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään pituusvaatimuksia miehelle, mutta siitä huolimatta tuollainen katkeruutta huutava profiili lentää kyllä vauhdilla vasemmalle. Ei kerro mitään hyvää kyseisen miehen persoonasta. Varmaan sekin mies siellä laittaa pituutensa syyksi kun tykkäyksiä tulee heikosti, vaikka suurin syy on aivan jossain muualla.

Riippuu aika paljon, mitä ja millä tavalla siihen tekstiin oli kirjoitettu. Itse voisin kuvitella pitäväni ihan hyvänä kuittina, jos mainitsee, että ei ole yli kaksimetrinen. Samalla tavallahan naisetkin vitsailevat kalastus- ja moottoripyöräkuville. 

Näin tämän saman profiilin, ja siinä ei tosiaan ollut kyse mistään vitsailusta, vaan katkerasta tilityksestä tyyliin "jos etsit 235 cm miestä vedä vasemmalle ja painu v...tuun". Todella ihmettelen, miten joku luulee saavansa tuollaisella profiililla matcheja. Ehkä vähän väärä paikka purkaa turhautumisiaan.

Mulle tuli siitä profiilista tosi vahvasti mieleen joidenkin miesten tilitykset palstalla. Ties vaikka olisikin ollut joku heistä ja tilittää asiasta myös täällä. Luulisi että edes yrittäisi peittää seuraa hakiessa katkeruutensa mutta ilmeisesti se on mahdoton tehtävä.

Vierailija
211/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tuo ei ole enää ajankohtaista, kun olen ollut saman miehen kanssa yli 35 vuotta ja lapsetkin ovat jo aikuisia, mutta satuin viikonloppuna juttelemaan aiheesta 27v  190cm pitkän sinkkupoikani kanssa.

Hänestä on aivan älytöntä, miksi fiksu ja kiva 170cm olisi sen huonompi kuin 190cm mies.

Mutta toki jokainen saa kriteerinsä itse päättää.  Ei hänkään ensisijaisesti lyhyitä naisia katsele, ei tykkää liian suuresta pituuserosta, kuten ei isänsäkään.  Mieheni on myös tuon 190cm, minä 175cm.

Turha se tytöltäkään kysellä mikä ero on isoilla ja pienillä tisseillä miesten mielestä. 

On idioottimaista kuvitella, että kaikkia miehiä tai kaikkia naisia miellyttää jokin yksi ja sama ominaisuus.

Työkaveri miehellä on itseään pidempi vaimo, ovat onnellisia yhdessä.

Yksikään ystävistäni ei ole pumpannut itseensä silikonia, ovat onnellisia puolisoidensa kanssa.

Vierailija
212/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset miehet saavat kuin saavatkin hakea instabeibejä. Toki saavat myös tulla palstalle ulisemaan, että mikä on, kun ei löydy edes naista yää. Silloin vain ei pidä ihmetellä, jos huomautetaan, että on muitakin naisia kuin instababet.

Toisin sanoen miehet ei kuitenkaan saa vaatia mitä haluaa mutta naiset saavat :D Voi teitä tyttöjä, ihan kuten maan hallitus todistaa niin ei teistä ole ajattelijoiksi. Antakaa vaan miesten hoitaa ajattelytyö ja keskittykää omiin vahvuuksinne kuten keittiöön.

Minä olen sitä mieltä, että kukaan ei voi vaatia yhtään mitään, eivät miehet eivätkä naiset. Haluta saa oman mielensä mukaan ja toivoakin voi niin paljon kuin jaksaa, mutta se mitä sattuu saamaan, se on herran huomassa.  Ainut mitä ihminen voi tehdä on kieltäytyä siitä mitä on tarjolla, jos se ei kiinnosta.

Ongelma on, että jotkut vetään heti herneen nenään jos toivo jotain mistä ei pidä. Jos mies esim toivoo hoikkaa, isorintaista naista, niin heti ollaan valittamassa että ei tollaista saa toivoa, vastenmielinen mies. Jos taas nainen vaatii yli 180 cm miehen, niin tämä onkin sitten aivan neutraali vaatimus, jonka saa laittaa tinderiin toiveeksi. Eli selkeä kaksoisstrandardi sen suhteen kuka saa toivoa ja mitä. Molempien taustalla on kuitenkin täsmälleen sama asia, eli tietyt fyysiset piirteet koetaan seksuaalisesti kiinnostaviksi.

Vierailija
213/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan vetää vähän happea ja vetasta vasemmalle ne jos noin ottaa päähän. Ulkonäkökriteerejä on moneksi. Olen itse 157 nainen ja en ole seurustellut alle 180 cm miehen kanssa, en sano että se olisi mahdotonta, mutta viehätyn lähtökohtaisesti miehekkään kokoisista miehistä, olen pahoillani siitä. Et varmaan itsekään halua naista joka ei sinua viehätä? Vai haluaisitko seurustella lihavan naisen kanssa jos naismakusi on sporttinen? Pituus on ihan biologisista syistä ollut naisille tärkeä kriteeri, se on harmi lyhyemmille miehille. KAIKILLE naisille se ei kuotenkaan ole välttämätöntä, hakeudu heidän seuraan.

Entä jos miehesi olisivat ilmoittaneet, että halusivat sinut koska sinulla on isot rinnat ja jos ne olisivat olleet pieneet, niin ei olisi vähempää kiinnostanut? Jos tämä on ok, niin sitten myös sinun pituusvaatimus on ok.

Vierailija
214/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!

Se logiikka, et oon itse 177cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.

Olen 181cm/85kg en halua itseäni lyhyempää ja painavampaa naista.

Kää - piöt on ru - mia.

Vierailija
215/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos miehesi olisivat ilmoittaneet, että halusivat sinut koska sinulla on isot rinnat ja jos ne olisivat olleet pieneet, niin ei olisi vähempää kiinnostanut? Jos tämä on ok, niin sitten myös sinun pituusvaatimus on ok.

Jos rintani ovat ainoa asia miksi mies haluaa kanssani olla niin ajattelisin varmaan että ompa vähät kriteerit! Onneksi minulla myös on ne :D Jos siis mies kiinnostuisi vain isorintaisista, ja se olisi hänelle tärkeä ulkonäkökriteeri niin tottakai se olisi ok, makuasioista ei voi kiistellä.

Vierailija
216/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen miehet ei kuitenkaan saa vaatia mitä haluaa mutta naiset saavat :D Voi teitä tyttöjä, ihan kuten maan hallitus todistaa niin ei teistä ole ajattelijoiksi. Antakaa vaan miesten hoitaa ajattelytyö ja keskittykää omiin vahvuuksinne kuten keittiöön.

Minä olen sitä mieltä, että kukaan ei voi vaatia yhtään mitään, eivät miehet eivätkä naiset. Haluta saa oman mielensä mukaan ja toivoakin voi niin paljon kuin jaksaa, mutta se mitä sattuu saamaan, se on herran huomassa.  Ainut mitä ihminen voi tehdä on kieltäytyä siitä mitä on tarjolla, jos se ei kiinnosta.

Ongelma on, että jotkut vetään heti herneen nenään jos toivo jotain mistä ei pidä. Jos mies esim toivoo hoikkaa, isorintaista naista, niin heti ollaan valittamassa että ei tollaista saa toivoa, vastenmielinen mies. Jos taas nainen vaatii yli 180 cm miehen, niin tämä onkin sitten aivan neutraali vaatimus, jonka saa laittaa tinderiin toiveeksi. Eli selkeä kaksoisstrandardi sen suhteen kuka saa toivoa ja mitä. Molempien taustalla on kuitenkin täsmälleen sama asia, eli tietyt fyysiset piirteet koetaan seksuaalisesti kiinnostaviksi.

Tämä alkoi fiksusti kunnes yleistit kaikki naiset. No, pääsit lähelle pointtia eli jotkut ihmiset, niin miehet kuin naiset, vetävät herneet siitä jos löytävät jonkun kiinnostavan jonka kriteereitä eivät sitten vastaa itse. Heillä ei varmaan yleensäkään ole kovin vientiä, itse en loukkaannu jos joku ei minua halua, joku muu sitten haluaa jos haluaa.

Ap nyt vain sattuu tässä tapauksessa olemaan naisen kriteereistä herneen vetänyt mies, kaikki sympatiat hänelle että löytää lyhyistä pitävän naisen, kun ilmeisesti lyhyt itse on.

Vierailija
217/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rintani ovat ainoa asia miksi mies haluaa kanssani olla niin ajattelisin varmaan että ompa vähät kriteerit! Onneksi minulla myös on ne :D Jos siis mies kiinnostuisi vain isorintaisista, ja se olisi hänelle tärkeä ulkonäkökriteeri niin tottakai se olisi ok, makuasioista ei voi kiistellä.

Tämä on reilua, toivottavasti myös muut naiset suhtautuisivat miesten toiveisiin yhtä hyvin. Valitettavasti moni nainen kokee tämmöiset toiveet vastenmielisiä ja torjuvat miehen joka niitä esittää.

Vierailija
218/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen ulkokökriteerit saa olla ihan mitä tahansa, mitä se muille kuuluu?

Muistakaa tämä kun alatte valittamaan minun max 25-v ikäkäkriteeristä naiselle.

Vierailija
219/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä, mutta kertoo minun mielestä vain käytöstapojen ja pelisilmän puuttumisesta. En minäkään kirjoita että "jos olet yli 70 kiloa niin vedä vasemmalle"

M25

Juuri näin. Jotkut on vaan niin pihalla, että luulevat kostavansa joidenkin miesten vaatimukset laittamalla itse esille tuollaisen vaatimuksen.

Kostavansa? No heh. Kosto on miestyyppinen juttu. Yleensä vìelä apinamiehen eli karvaisen kouluttamattoman persun.

Vierailija
220/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen ulkokökriteerit saa olla ihan mitä tahansa, mitä se muille kuuluu?

Muistakaa tämä kun alatte valittamaan minun max 25-v ikäkäkriteeristä naiselle.

Heh, ei kiinnosta sinun kriteerit etkä kiinnosta sinä. Parempia miehiä on tusinoittain.