Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!
Se logiikka, et oon itse 177cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.
Jos sulle kelpaa 180cm mies niin miksei 152cm naiselle kelpaa 155cm mies?
No mistä ihmeestä minä sen tietäisin? Kysy siltä naiselta.
T. N 168cm jonka viimeisin miesystävä oli 170cm
Ps: Miksi ihmeessä sun pitää välttämättä saada se nainen, joka haluaa pitkän miehen?
Ei kukaan halua 155cm miestä Etenkään jos tämä olettaa, että hänelle kuuluu lyhyt nainen.
Facebookin messengerissä minua kerran lähestyi tuntematon mies. Oli nähnyt minut tinderissä ja koska matchia ei tullut oli etsinyt minut muuta kautta.
Viesti oli pitkä mutta ainoa syy miksi hän minuun halusi ottaa yhteyttä ja miksi näki että meidän pitäisi olla yhdessä oli se minkä pituinen olen. Mies oli itse melko lyhyt ja minä vielä paljon lyhyempi.
Jokainen varmaan arvaa etten hänelle ikinä mitään vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas ihan älytön keskustelu. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu millaiset kriteerit jollain tuntemattomalla ihmisellä on tinderissä tai muutenkaan. Jos vaatii mahdottomia jää todennäköisesti ilman. Jos löytää etsimänsä niin kriteerit olivat ok. Jokainen saa haluta ihan mitä vaan mutta jos kriteerit on turhan korkealla on vaara jäädä ilman. Ihan uskomatonta kuinka paljon tää asia ihmisiä häiritsee!
Tämä! En siis halua lukea enää ainuttakaan volinakommentti siitä, että keski-ikäiset miehet hakevat instabeibejä. Jokainen saa hakea juuri sellaista seuraa kuin haluaa!
Keski-ikäiset miehet saavat kuin saavatkin hakea instabeibejä. Toki saavat myös tulla palstalle ulisemaan, että mikä on, kun ei löydy edes naista yää. Silloin vain ei pidä ihmetellä, jos huomautetaan, että on muitakin naisia kuin instababet.
Toisin sanoen miehet ei kuitenkaan saa vaatia mitä haluaa mutta naiset saavat :D Voi teitä tyttöjä, ihan kuten maan hallitus todistaa niin ei teistä ole ajattelijoiksi. Antakaa vaan miesten hoitaa ajattelytyö ja keskittykää omiin vahvuuksinne kuten keittiöön.
Minä olen sitä mieltä, että kukaan ei voi vaatia yhtään mitään, eivät miehet eivätkä naiset. Haluta saa oman mielensä mukaan ja toivoakin voi niin paljon kuin jaksaa, mutta se mitä sattuu saamaan, se on herran huomassa. Ainut mitä ihminen voi tehdä on kieltäytyä siitä mitä on tarjolla, jos se ei kiinnosta.
Ongelma on, että jotkut vetään heti herneen nenään jos toivo jotain mistä ei pidä. Jos mies esim toivoo hoikkaa, isorintaista naista, niin heti ollaan valittamassa että ei tollaista saa toivoa, vastenmielinen mies. Jos taas nainen vaatii yli 180 cm miehen, niin tämä onkin sitten aivan neutraali vaatimus, jonka saa laittaa tinderiin toiveeksi. Eli selkeä kaksoisstrandardi sen suhteen kuka saa toivoa ja mitä. Molempien taustalla on kuitenkin täsmälleen sama asia, eli tietyt fyysiset piirteet koetaan seksuaalisesti kiinnostaviksi.
Ovelaa. Mies toivoo, mutta nainen vaatii.
Mitä ihmeen merkitystä minulle (n) olisi sillä, mitä joku random-mies jossain toivoo? Eihän se liikuta minun elämääni yhtään millään tavalla. Kyllä, todellakin saatte toivoa ja etsiä juuri sellaisia naisia kuin haluatte. Ja naiset saavat etsiä ja toivoa juuri sellaisia miehiä kuin haluavat.
Et kai sinä ota itseesi, jos mammapalstalla joku trollaaja alkaa rutista vaatimuksistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!
No mistä ihmeestä minä sen tietäisin? Kysy siltä naiselta.
T. N 168cm jonka viimeisin miesystävä oli 170cm
Ps: Miksi ihmeessä sun pitää välttämättä saada se nainen, joka haluaa pitkän miehen?
Ei kukaan halua 155cm miestä Etenkään jos tämä olettaa, että hänelle kuuluu lyhyt nainen.
Facebookin messengerissä minua kerran lähestyi tuntematon mies. Oli nähnyt minut tinderissä ja koska matchia ei tullut oli etsinyt minut muuta kautta.
Viesti oli pitkä mutta ainoa syy miksi hän minuun halusi ottaa yhteyttä ja miksi näki että meidän pitäisi olla yhdessä oli se minkä pituinen olen. Mies oli itse melko lyhyt ja minä vielä paljon lyhyempi.
Jokainen varmaan arvaa etten hänelle ikinä mitään vastannut.
Tää olis kyllä niin helppoa, jos rikkaat pariutuisi rikkaiden kanssa, lyhyet lyhyiden, amikset amisten jne. Tai voitaisiin jokaiselle antaa Kokonaisarvosana 1-10 ja deittailla saisi +-1 oman arvosanansa sisältä. Toki tätä päivitettäisiin pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kuka haluaa yli 30 cm pituuseron? Ja etenkin miksi 🙄
Haluaa ja haluaa, pituuteni on 156 cm ja miehen juuri en 30 cm enemmän. Että olisin siis pituuden perusteella päättänyt parisuhteesta?
Eikös tuo ole vain hyvä, kun jotkut naiset kertovat suoraan, ettei heihin kannata tutustua? Vaikka olisinkin yli 180, niin en ikinä mätsäisi naista, jolle mies on näyttelyesine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas ihan älytön keskustelu. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu millaiset kriteerit jollain tuntemattomalla ihmisellä on tinderissä tai muutenkaan. Jos vaatii mahdottomia jää todennäköisesti ilman. Jos löytää etsimänsä niin kriteerit olivat ok. Jokainen saa haluta ihan mitä vaan mutta jos kriteerit on turhan korkealla on vaara jäädä ilman. Ihan uskomatonta kuinka paljon tää asia ihmisiä häiritsee!
Tämä! En siis halua lukea enää ainuttakaan volinakommentti siitä, että keski-ikäiset miehet hakevat instabeibejä. Jokainen saa hakea juuri sellaista seuraa kuin haluaa!
Keski-ikäiset miehet saavat kuin saavatkin hakea instabeibejä. Toki saavat myös tulla palstalle ulisemaan, että mikä on, kun ei löydy edes naista yää. Silloin vain ei pidä ihmetellä, jos huomautetaan, että on muitakin naisia kuin instababet.
Toisin sanoen miehet ei kuitenkaan saa vaatia mitä haluaa mutta naiset saavat :D Voi teitä tyttöjä, ihan kuten maan hallitus todistaa niin ei teistä ole ajattelijoiksi. Antakaa vaan miesten hoitaa ajattelytyö ja keskittykää omiin vahvuuksinne kuten keittiöön.
Minä olen sitä mieltä, että kukaan ei voi vaatia yhtään mitään, eivät miehet eivätkä naiset. Haluta saa oman mielensä mukaan ja toivoakin voi niin paljon kuin jaksaa, mutta se mitä sattuu saamaan, se on herran huomassa. Ainut mitä ihminen voi tehdä on kieltäytyä siitä mitä on tarjolla, jos se ei kiinnosta.
Ongelma on, että jotkut vetään heti herneen nenään jos toivo jotain mistä ei pidä. Jos mies esim toivoo hoikkaa, isorintaista naista, niin heti ollaan valittamassa että ei tollaista saa toivoa, vastenmielinen mies. Jos taas nainen vaatii yli 180 cm miehen, niin tämä onkin sitten aivan neutraali vaatimus, jonka saa laittaa tinderiin toiveeksi. Eli selkeä kaksoisstrandardi sen suhteen kuka saa toivoa ja mitä. Molempien taustalla on kuitenkin täsmälleen sama asia, eli tietyt fyysiset piirteet koetaan seksuaalisesti kiinnostaviksi.
Mitä ihmeen merkitystä minulle (n) olisi sillä, mitä joku random-mies jossain toivoo? Eihän se liikuta minun elämääni yhtään millään tavalla. Kyllä, todellakin saatte toivoa ja etsiä juuri sellaisia naisia kuin haluatte. Ja naiset saavat etsiä ja toivoa juuri sellaisia miehiä kuin haluavat.
Et kai sinä ota itseesi, jos mammapalstalla joku trollaaja alkaa rutista vaatimuksistasi?
Taas oikea asenne, ts on aivan ok että miehet saavat asettaa toiveita ilman että naiset niistä pahoittavat mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan vetää vähän happea ja vetasta vasemmalle ne jos noin ottaa päähän. Ulkonäkökriteerejä on moneksi. Olen itse 157 nainen ja en ole seurustellut alle 180 cm miehen kanssa, en sano että se olisi mahdotonta, mutta viehätyn lähtökohtaisesti miehekkään kokoisista miehistä, olen pahoillani siitä. Et varmaan itsekään halua naista joka ei sinua viehätä? Vai haluaisitko seurustella lihavan naisen kanssa jos naismakusi on sporttinen? Pituus on ihan biologisista syistä ollut naisille tärkeä kriteeri, se on harmi lyhyemmille miehille. KAIKILLE naisille se ei kuotenkaan ole välttämätöntä, hakeudu heidän seuraan.
Entä jos miehesi olisivat ilmoittaneet, että halusivat sinut koska sinulla on isot rinnat ja jos ne olisivat olleet pieneet, niin ei olisi vähempää kiinnostanut? Jos tämä on ok, niin sitten myös sinun pituusvaatimus on ok.
En ole se keneltä kysyit mutta siis, mulle on ainakin selvää sanomattakin että isolla osalla on mielessään tiettyjä ulkoisia asioita, jotka vetävät kiinnostuksen heti nollille. Yhdellä se voi olla rintojen koko, toisella pituus, kolmannella paino, neljännellä jokin muu. Se on täysin ok. Kyllä minä tiedän että itselläni esim. hoikkuus on ollut iso tekijä, miksi jotkut miehet ovat minusta kiinnostuneet. Jos painoa olisi ollut puolet enemmän (eli reilu 100kg), kiinnostus minuun olisi monen kohdalla varmasti ollut pyöreä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan vetää vähän happea ja vetasta vasemmalle ne jos noin ottaa päähän. Ulkonäkökriteerejä on moneksi. Olen itse 157 nainen ja en ole seurustellut alle 180 cm miehen kanssa, en sano että se olisi mahdotonta, mutta viehätyn lähtökohtaisesti miehekkään kokoisista miehistä, olen pahoillani siitä. Et varmaan itsekään halua naista joka ei sinua viehätä? Vai haluaisitko seurustella lihavan naisen kanssa jos naismakusi on sporttinen? Pituus on ihan biologisista syistä ollut naisille tärkeä kriteeri, se on harmi lyhyemmille miehille. KAIKILLE naisille se ei kuotenkaan ole välttämätöntä, hakeudu heidän seuraan.
Entä jos miehesi olisivat ilmoittaneet, että halusivat sinut koska sinulla on isot rinnat ja jos ne olisivat olleet pieneet, niin ei olisi vähempää kiinnostanut? Jos tämä on ok, niin sitten myös sinun pituusvaatimus on ok.
En ole se keneltä kysyit mutta siis, mulle on ainakin selvää sanomattakin että isolla osalla on mielessään tiettyjä ulkoisia asioita, jotka vetävät kiinnostuksen heti nollille. Yhdellä se voi olla rintojen koko, toisella pituus, kolmannella paino, neljännellä jokin muu. Se on täysin ok. Kyllä minä tiedän että itselläni esim. hoikkuus on ollut iso tekijä, miksi jotkut miehet ovat minusta kiinnostuneet. Jos painoa olisi ollut puolet enemmän (eli reilu 100kg), kiinnostus minuun olisi monen kohdalla varmasti ollut pyöreä nolla.
Hieno asia että naiset suhtautuvatkin näin neutraalisti miesten toiveisiin. Olen ollut ymmärryksessä että fyysisten toiveiden (esim rintojen koko) esittäminen on turn off naisille, mutta taidan olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku sanoisi tuollaista toiselle ihmiselle?
Ihmisillä on aikaa ja resursseja rajallisesti treffailla isoja määriä ihmisiä. Jos tykkää vaikka pitkistä, akateemisista ja sinisilmäisistä, niin kyllä se kannattaa kertoa eikä tuhlata aikaansa lyhyiden ruskeasilmäisten varastomiesten kanssa treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno asia että naiset suhtautuvatkin näin neutraalisti miesten toiveisiin. Olen ollut ymmärryksessä että fyysisten toiveiden (esim rintojen koko) esittäminen on turn off naisille, mutta taidan olla väärässä.
Se toive itsessään ei yleensä ole ongelma vaan se, että se sanotaan ääneen. Se antaa ihmisestä juntin vaikutelman. Vaikka toiveet yleisesti ottaen ovat minulle ok, kyllä minulle silti olisi turn off, jos mies tinderprofiilissaan kertoisi toiveitaan naisen rintojen koosta - myös siinä tapauksessa, jos itselläni sattuisi sitä kokoa olemaan. Sama pituusvaatimuksissa: niitä saa tietenkin olla, mutta niiden esittäminen profiilissa on samalla tavalla junttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku sanoisi tuollaista toiselle ihmiselle?
Miksi joku asettaa toiveen pituudesta? Samasta syystä, eli jotkin fyysiset piirteet herättävät joissakin toisissa ihmisissä kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas oikea asenne, ts on aivan ok että miehet saavat asettaa toiveita ilman että naiset niistä pahoittavat mielensä.
En ymmärrä tätä väitettä mielensä pahoittamisesta. Kuka pahoittaa?
Ymmärtääkseni ap oli närkästynyt siitä, että on joidenkin mielestä lyhyt. Jos kuvittelee lyhyyttä ainoaksi tai edes pahimmaksi puutteekseen, eläköön siinä harhassaan jos se oloa helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pari n. 155-senttistä sukulaista, joilla aina ollut paaaaaljon pidempi mies. Oon miettinyt, että se on varmaan joku luonnon keino varmistaa, että ihmiset pysyy keskimittaisina.
Jos kuitenkin naisilla on helpompi löytää kumppani alle 165cm pituisina ja miehillä yli 180cm pituisina, niin luulisi luonnon pitävän huolen, että pituudet menevät aina noin. Jostain syystä luonto synnyttää näistä poikkeavia yksilöitä.
Ei "luonnolla" ole mitään motivaatiota tai tavoitetta saada kaikkia lisääntymään. Ne lisääntyy jotka kynnelle kykenee.
Ja tässähän se nähdään etteivät kaikki naiset tahdo pitkää miestä. Muuten lyhyet miehet tosiaan olisivat jo harvassa, vaikkakin pituutta määrittelee useampi kuin yksi geeni eikä kaikki siihen liittyvä edes ole periytyvää.
Luonnolla tarkoitin biologiaa, ja luonnon valintaa, joka meitä ohjaa. Olemme pohjimmiltamme tavallaan eläimiä kuitenkin. Viettiemme vietävissä.
Se on totta. Vielä tarkemmin sanottuna pariutumistamme ohjaa seksuaalivalinta, joka on osa luonnonvalintaa mutta toimii joskus myös sitä vastaan.
Pituus ei ole suoraan periytyvää, eli vaikka kaikki naiset pariutuisivat vain pitkien miesten kanssa, osasta jälkeläisiä tulisi silti lyhyitä tai keskimittaisia. Pituutta kun tosiaan koodaa useampi geeni, ja siihen vaikuttaa geenien lisäksi ympäristö (ravinnon määrä ja laatu kohdussa ja syntymän jälkeen).
Tämän vuoksi pituudessa on variaatiota edelleen.
Luonto yleensäkin ajautuu kohti keskiarvoa. Jos lapsella on nerot vanhemmat, niin todennäköisyys siihen, että lapsikin on nero on varsin pieni. Keskimääräistä älykkäämpi kyllä kuitenkin suurella todennäköisyydellä.
No mitä väliä? Miksi haluaisit naisen jolle et kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei pitkät miehet laita itse esille, että eivät halua alle 180 cm pitkiä naisia?
Koska miehet kokevat lyhyet naiset pääsääntöisesti seksikkäämmiksi. Miten vaikea tätä on naisaivoilla käsittää?
Kas noin, naisen pituus on miehillekin tärkeä. Miksi te sitten valitatte naisten pituustoiveista miehille?
Me kehittyneet miehet ei valitetakaan vaan ymmärretään elämän tosiasiat. Täällä kirjoittelee joukko miehiä, ehkä ne on naisten suosimat pitkät ja vähäjärkiset miehet jotka ei asioita ymmärrä.
Ap vaikuttaa lyhyeltä ja vähäjärkiseltä. Näistä jälkimmäinen on oksettavampi piirre.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää pitkistä miehistä, etkä mitään sille voi.
T. 188 cm
Onneksi naaman ulkonäkökin näyttää olevan todella tärkeää naisille. Ei ole koskaan tarvinnut edes itse lähestyä, näen pariutumisen ikään kuin naisen vinkkelistä.
T: Hyvännäköinen 173 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se toive itsessään ei yleensä ole ongelma vaan se, että se sanotaan ääneen. Se antaa ihmisestä juntin vaikutelman. Vaikka toiveet yleisesti ottaen ovat minulle ok, kyllä minulle silti olisi turn off, jos mies tinderprofiilissaan kertoisi toiveitaan naisen rintojen koosta - myös siinä tapauksessa, jos itselläni sattuisi sitä kokoa olemaan. Sama pituusvaatimuksissa: niitä saa tietenkin olla, mutta niiden esittäminen profiilissa on samalla tavalla junttia.
Tämäkin on reilua, eli jos miesten toiveet ovat juttua niin samat myös naisten pituustoiveille. Tärkeintä on, ettei ole tuplastandardeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geneettisen linjan korjaus. En halua lapsistani pygmejä.
Of,mutta nämä negatiiviset ja aggressiiviset profiilitekstit on lisääntynyt myös naisten keskuudessa. Yhdellä naisella oli kuvassa tupakka huulessa ja tekstinä:"Laiska, harrastuksena tupakointi. Muita ei ole". Ja tietenkin "kiltti vittapää", "mukava,mutta temperamenttinen pikku myy. Suuttuessa voin lyödä" jne. En tiedä laittaako nää naiset työhakemukseen samanlaista shittiä "Saatan myöhästellä tunnilta, järjestystä pidän yllä läpsimällä oppilaita, vanha viina voi tuoksahtaa"