Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
181/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas ihan älytön keskustelu. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu millaiset kriteerit jollain tuntemattomalla ihmisellä on tinderissä tai muutenkaan. Jos vaatii mahdottomia jää todennäköisesti ilman. Jos löytää etsimänsä niin kriteerit olivat ok. Jokainen saa haluta ihan mitä vaan mutta jos kriteerit on turhan korkealla on vaara jäädä ilman. Ihan uskomatonta kuinka paljon tää asia ihmisiä häiritsee!

Vierailija
182/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2-metrisiä miehiä pistettiin ennen vanhaan friikkisirkuksiin, nykyään ne on halutuimpia miehiä naisten keskuudessa. Hyi v*ttu.

No ei pistetty. Aina ne on olleet haluttuja ja ihailtuja. Pitkät pohjoismaiset viikingit jo aikanaan ristiretkillään olivat naisten fantasioiden kohde.

Kiitos naisille - siksi esim. musta tuli ruma roteva pitkä nainen, koska teillä on hirveä tarve tehdä kakaroita hirviömiesten kanssa. Miksi vitussa ette voi miettiä keiden kanssa lisäännytte? Ei yksikään nainen halua olla pitkä tai varsinkaan roteva. Lopettakaa lisääntymästä pitkien ja/tai leveäharteisten miesten kanssa.

T. Mies 165cm

No elämä olisi huomattavasti helpompaa lyhyenä miehenä kuin pitkänä naisena. Eli olisinkin. V*ttu jos et ole siro, lyhyt nainen niin olet pala paskaa miehille.

Paras kaverini on yli 180cm ja toinen hyvä kaverini 175cm, eivät erityisen siroja kumpikaan. Molemmat olleet lähes aina parisuhteessa. Minä olen alle 170 cm ja lähes aina sinkku. Mistäköhän johtuu..

Ovat todennäköisesti mukavia naisia, joiden kanssa miehet haluavat seurustella. Ja lisäksi ovat ymmärtäneet tasonsa. Sinun sinkkuus voi taas johtua vastakkaisista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sitä mieltymyksilleen voi. Eiköhän suurimmalla osalla miehistäkin ole omat mieltymykset. Usein siihen liittyy, että nainen on lyhyempi. Ja siroille naisille on kysyntää. Minä nyt satun tykkäämään pitkistä miehistä, mitä se muille kuuluu? En sitä tinderissä mainostanut, enkä ole kenenkään pituutta kysellyt. Minulta sitä on kyllä miehet kysynyt. Ja miksi ihmeessä ottaisin miehen, ketä en viehättävänä pitäisi. Seksuaalinen vetovoima merkkaa minulle suhteessa paljon. Ja onhan minulla varaa valitakin, kun siroille on kysyntää. Ja sen piirteen olen perinyt isomummoltani, hän oli sellainen pikkuinen mummeli, siis sen mitä muistan hänestä. Nykyravinnolla olen sentään päälle 160 kasvanut, mutta oon vaan muuten pieni luustolta. Ja tuntuu vähän että meitä pienempiä saakin sitten etenkin muut naiset haukkua miten tykkää. Osa kenties sitten kateellisia. Minä olen tyytyväinen itseeni just näin, en isompi haluaisi olla. Vähän sama juttu, kuin näitä todella pitkiä miehiä jaksetaan haukkua. Ei kaikkien tarvii tykätä kaikista, mutta eiköhän anneta jokaisen olla mitä on. Meillä on miehen kanssa yli 35cm pituusero ja painossa yli 60kg eroa ja hienosti menee.

Näin se menee. Kun markkina-arvon on korkea, niin kysyntää riittää, oli luonne niin susisurkea kuin vain on. Jos haluatte parempia puolisoita, niin parantakaa markkina-arvoanne. Pituudelle ei voi mitään, mutta monelle muulle asialle voi. Ei muuta kuin rahaa tekemään, niin saa niitä kauniita naisia. Ei jokaista kaunista naista, mutta mitä enemmän rahaa, niin sitä todennäköisemmin sellaisen saa.

Vierailija
184/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha miettiä miksi naiset haluaa pitkiä miehiä kun omalle pituudelle ei vaan voi mitään. Kannattaa keskittyä asioihin joihin voi vaikuttaa (lompakko, lihakset).

Miten olisi (luonne, sisältörikas elämä)

Kertoo sinusta tarpeeksi kun ekana tulee mieleen lompakko ja lihakset.

Omalle luonteelleen ihminen ei voi paljoakaan, sen sijaan ulkoisille tekijöille voi. Jos ulkoiset tekijät lisäävät omaa markkina-arvoa, niin turha syyttää pelaajia, syytä peliä.

Vierailija
185/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisin Tinderissä tässä vähän aikaa sitten ja törmäsin siellä sellaiseen miehen profiiliin, jossa miehellä oli suoranaista v-tuilua näistä naisten pituusvaatimuksista. En tarkalleen muista mitä siinä oli mutta yli 200-senttiset miehet oli mainittu ja pointti tuli hyvin selväksi.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään pituusvaatimuksia miehelle, mutta siitä huolimatta tuollainen katkeruutta huutava profiili lentää kyllä vauhdilla vasemmalle. Ei kerro mitään hyvää kyseisen miehen persoonasta. Varmaan sekin mies siellä laittaa pituutensa syyksi kun tykkäyksiä tulee heikosti, vaikka suurin syy on aivan jossain muualla.

Vierailija
186/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, siinähän vaativat. Itse en ole koskaan tuollaisia pituusrajoituksia miettinyt. En edes tiedä, minkä pituinen oma miesystäväni on. Joskus naiset ovat vain niin huvittavia. Toki ymmärrän, että miehen kannalta ei ole kivaa, jos pituuden takia katsotaan kuin halpaa makkaraa. 

Vierailija
187/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pitkät miehet laita itse esille, että eivät halua alle 180 cm pitkiä naisia?

Vierailija
188/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käväisin Tinderissä tässä vähän aikaa sitten ja törmäsin siellä sellaiseen miehen profiiliin, jossa miehellä oli suoranaista v-tuilua näistä naisten pituusvaatimuksista. En tarkalleen muista mitä siinä oli mutta yli 200-senttiset miehet oli mainittu ja pointti tuli hyvin selväksi.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään pituusvaatimuksia miehelle, mutta siitä huolimatta tuollainen katkeruutta huutava profiili lentää kyllä vauhdilla vasemmalle. Ei kerro mitään hyvää kyseisen miehen persoonasta. Varmaan sekin mies siellä laittaa pituutensa syyksi kun tykkäyksiä tulee heikosti, vaikka suurin syy on aivan jossain muualla.

Riippuu aika paljon, mitä ja millä tavalla siihen tekstiin oli kirjoitettu. Itse voisin kuvitella pitäväni ihan hyvänä kuittina, jos mainitsee, että ei ole yli kaksimetrinen. Samalla tavallahan naisetkin vitsailevat kalastus- ja moottoripyöräkuville. 

Vierailija
189/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee paljon. Onko miehillä jotain vastaavaa vaatimusta, joka oikeasti toistuu lähes jokaisessa tinder-profiilissa naisilla.?

Vierailija
190/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulle ei kelpaa ne, joilla ei lue tekstissä noin? Onko pakko saada just ne jotka haluavat pitkän miehen?

No tämäpä se! En ole oikeasti koskaan ymmärtänyt miesten kitinää naisten pituusvaatimuksista, sillä todellakaan kaikilla naisilla (varmastikaan suurimmalla osalla) niitä vaatimuksia ei ole. Jokaisella on oikeus omiin mieltymyksiin ja jos joku suoraan ilmaisee etsivänsä jotain muuta kuin just sinä olet, miksi haluaisit tällaisen henkilön?

Jos tinderissä törmäsin profiiliin jossa mies ilmoitti etsivänsä jotain aivan muuta kuin mitä minä olen, en todellakaan jäänyt ruikuttamaan kyseisen miehen perään ja pahoittanut mieltäni vaan huitaisin vasemmalle ja jatkoin sellaisen etsimistä jolle kelpaan. Esimerkiksi profiilit joissa mies kertoi etsivänsä sosiaalista ja iloista naista menivät minulla suoraan vasemmalle. Samoin jos mies käytti tulkinnanvaraisia käsitteitä siitä mitä etsii, vasemmalle meni suoraan (esim. urheilullisen naisen etsijät).

Turha töräytellä tuommosianaisten propagandaministeriöstä, kun se 180 on hyvin yleinen alaraja nettideittailussa, kun naiset lähtevät voimaantuneina shoppailemaan. Olen kiinnittänut tuohon huomiota, koska olen itse 178 pitkä. Siksi olen laittanut pituuteeni 2-3 senttiä lapinlisää ja välttänyt ongelman. Ja pitkien miesten hegemoniaa lyhyempien kustannuksella tukee myös muu havaintoaineisto.

Jatka siis pullan mussuttamista ja kehittele parempia loruja. Pää, olkapäät, varpaat, peppu!

Vierailija
191/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aika paljon, mitä ja millä tavalla siihen tekstiin oli kirjoitettu. Itse voisin kuvitella pitäväni ihan hyvänä kuittina, jos mainitsee, että ei ole yli kaksimetrinen. Samalla tavallahan naisetkin vitsailevat kalastus- ja moottoripyöräkuville. 

No ehkä hän sai sillä profiililla sitten samanlaisella huumorilla varustettuja naisia. Omaan huumorintajuuni se kuitti ei uponnut. Lähinnä minulle tuli vaikutelma huonoitsetuntoisesta ja katkerasta miehestä, jonka kanssa en tosiaan halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
192/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170cm ja edellinen miesystävä oli 173cm. Ei mitään ongelmaa

Vierailija
193/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!

Se logiikka, et oon itse 177cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.

Missasit pointin.

Itse missasit. Pointti on, että jokainen saa haluta mitä haluaa.

On eri asia, saako sitä, mutta se on oma asia myös.

Taidat olla paitsi lyhyt myös tyhmä. Lyhyyden moni voi sivuuttaa, mutta ei puuttuvaa älyä ja paskaa luonnetta.

Vierailija
194/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän muna ja kana-ongelma. Jos miehille toitotetaan vuosikymmenet, että se haluttava mies on pitkä ja lihaksikas, niin totta kai niitä alkaa ilmestymään deittiprofiileihin. Samalla tavalla kuin hyvä rintaisilla naisilla on ainakin yksi kuva avoimessa puserossa. Riippuu myös,mitenkä mies pituutensa ilmaisi. Jos luki esim. "185cm, koska se tuntuu olevan tärkeää 🙄" niin tuo on jo mukava näpäytys nykyistä deittikulttuuria kohtaan j sä jotku hyvällä tuurilla ajattelemaan.

Vierailija
195/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhuhuu, uhuhuu, mää oon lyhyt ja qusipää mutta insta-naisten on pakko mut huolia koska mulla on pikku kiqqeli uhuhuu...

Vierailija
196/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän muna ja kana-ongelma. Jos miehille toitotetaan vuosikymmenet, että se haluttava mies on pitkä ja lihaksikas, niin totta kai niitä alkaa ilmestymään deittiprofiileihin. Samalla tavalla kuin hyvä rintaisilla naisilla on ainakin yksi kuva avoimessa puserossa. Riippuu myös,mitenkä mies pituutensa ilmaisi. Jos luki esim. "185cm, koska se tuntuu olevan tärkeää 🙄" niin tuo on jo mukava näpäytys nykyistä deittikulttuuria kohtaan j sä jotku hyvällä tuurilla ajattelemaan.

Ei lukenut tuolla tavalla, tuollaisia tekstejä siellä oli useampikin. Tarkalleen en tosiaan muista mutta siinä oli vedetty se pituus ihan överiksi (tyyliin 250cm) ja sitten sille oltiin itkunauruhymiöiden kera naureskeltu. Sain käsityksen että kyseinen mies oli selvästi keskivertoa lyhyempi.

Vierailija
197/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ylipäänsä mautonta laittaa profiiliin jotain vaatimuksia toisen ulkonäöstä: pitää olla tumma, pitkä, lihaksikas ja korkeakoulutettu tai siro, vaalea ja kaunis. Toki voi olla preferenssejä mut ainakin ite aikoinaan pyyhkäsin heti vasemmalle kaikki jotka niitä tinder-profiilissaan luetteli. Mut ehkä tän luetteloinnin kautta pinnalliset ihmiset tunnistavat toisensa paremmin ja pystyvät pariutumaan helpommin.

Vierailija
198/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on heidän oma menetyksensä. Omaa typeryyttä, jos vaatimukset on typeriä.

Vierailija
199/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tajusin jo nuorena, ettei 170 cm pitkälle miehelle ole kysyntää parisuhdemarkkinoilla.

Käytin siis energiani urheiluun ja opiskeluun. Hyväpalkkaisessa ammatissa ja edelleen elämäni kunnossa vietän täysin päihteetöntä terveellistä elämää. Käyn salilla, nautin pitkistä retkistä luonnossa, taiteesta, hyvistä kirjoista, musiikista, keikoista, kun niitä järjestetään. Maalaan tauluja ja soitan kitaraa.

Valintani luopua edes ajattelemasta parisuhdetta oli oikea. Saan elää elämäni omilla ehdoillani, eikä minun tarvitse miettiä kelpaanko tai miellytänkö muita. Uskon, että moni mies, kuin nainenkin olisi paljon tyytyväisempi elämään ymmärtäessään ettei parisuhde ole elämän ainoa oikea päämäärä.

Tämä, kun ei jää murehtimaan asioita, joille ei voi mitään.

Vierailija
200/931 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita vaan harmittaa, kun naiset päättävät ihan itse, mitä kelpuuttavat.

Ei vaatimus pituudesta ole yhtään sen epäreilumpi kuin miesten vaatimus kauniista kasvoista.