Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se ole hieman outoa, että neljääkymmentä lähenevä ihminen on edelleen sinkku?

Vierailija
29.05.2025 |

Varsinkin kun henkilö - mies tai nainen - on ilmaissut haluavansa pariutua, mutta sopivaa kumppania ei löydy. Missä siis mättää? Mistä voisi löytää puolison?

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia koska on vaikea löytää sopivaa. Ellei ole sopivien ihmisten magneetti.

Vierailija
2/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Ihmisillä on rima korkealla, eivätkä liiku paikoissa, joissa voisi pariutua. Puhumattakaan, että itse tekisivät aloitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti keskivertoa älykkäämpi, kypsempi tai avarakatseisempi.

Vierailija
4/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku kai siksi että olen jonkinlainen demiseksuuali. En juokse pimpsukan perässä. Tavallaan haluaisin löytyy kumppanin joo, mutta ei ole sellaista himoa, että jaksaisi tehdä asian eteen jotain. Ajatellut, että tulee vastaan jos tulee. Jos ei tule, niin sitten ei.

Vierailija
5/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku kai siksi että olen jonkinlainen demiseksuuali. En juokse pimpsukan perässä. Tavallaan haluaisin löytyy kumppanin joo, mutta ei ole sellaista himoa, että jaksaisi tehdä asian eteen jotain. Ajatellut, että tulee vastaan jos tulee. Jos ei tule, niin sitten ei.

Ja tämä olis siis mies n. 40 v.

Vierailija
6/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän "erilaista", jos ei ole koskaan seurustellut 40-vuotiaana.

Vierailija
7/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi olen 40, niin en ole enää outo.

Vierailija
8/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niitä viiskymppisiäkin sinkkuja, joilla pisin parisuhde on ollut vain 10 vuotta. Väkisinkin miettii, mikä on se syy, ettei tämä ihminen ole pystynyt pitkään parisuhteeseen.

Vierailija
9/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia koska on vaikea löytää sopivaa. Ellei ole sopivien ihmisten magneetti.

Ei se kyllä ole. Jos kumppanin haluaa niin se on todella helppo saada. Minä en muista olenko ollut oikein ollenkaan sinkku sen jälkeen kun täytin 20v ja niitä seurustelukumppaneita on ollut yli kymmenen. Viimeisin on vaimoni. 16 vuotta yhdessä. Mies 40v

Vierailija
10/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ihan normaalia olla sinkku, joten ei ole samanlaista yhteiskunnan painetta pariutua kuin aiemmin. Parisuhde ei myöskään ole enää samalla tavalla turvallisuudenhakuisuutta kuin ehkä aiemmin. Luulen, että vaikka moni sinkku voisi haluta parisuhteen, niin sitä ei kuitenkaan koeta välttämättömyydeksi, joten ei yritetä väkisellä löytää ketään. Itse kuulun tuohon samaan porukkaan. Jos kumppani löytyy niin kiva, jos ei löydy niin ei haittaa.

Vierailija
11/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiippuu mitä hakee. Jos on valtavirrasta poikkeava, eikä hae paikoilleen asettunutta normielämää, vaan esim. seikkailukumppania, joka ei halua asettua alas vakaaseen normiarkeen, voi haku kestää.

Itselleni olisi ollut  tarjolla ihan hyviä perheenisätyyppejä, mutta ei heistä olisi ollut elämään kanssani elämää, jossa asutaan välillä maailmalla, ollaan kiinnostuneita uusista asioista ja kokeillaan säännöllisesti uusia asioita; harrastuksia, ruokalajeja, maita ja töitä.

Vierailija
12/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et näe naisia muuna kuin pimpsukkana niin sinä olet se ongelma ja ei ole tulossa vastaan. Pipuleista on nimittäin maailmassa aikamoinen ylitarjonta, ja tuo asenne kertoo ettei sinulla ole mitään muuta annettavaa ja todennäköisesti sekin on paskaa.

Vierailija
13/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille tulee jostain syystä yllätyksenä, että kaikki ns. "normitkin" ovat sellaisia, joita jokaisen elämässä ei välttämättä toteudu. Ihmisille varsinkin tulee luonnonvastainen olo siitä, jos jotakuta ei aidosti kiinnosta seurustella muiden kanssa ikinä. Se ei kuitenkaan ole luonnonvastaisuutta, vaan erilaisuutta - ja erilaisuus on täysin luonnollista.

Vaan ei siinä, useimmat perusjärkevätkin ihmiset syyllistyvät tähän kummasteluun, koska tietynlaiset kaavat on iskostettu heidän päähänsä pienestä pitäen. Ei siis ole heidän oma vikansa.

Vierailija
14/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Jos nainen on täysjärkinen, hän ei pariudu tässä maassa. Se ei yksinkertaisesti ole kannattavaa, turvallista tai mukavaa. Silti hän saattaa elätellä fantasiaa puolisosta, joka rakastaisi häntä aidosti ja hyvin. Ja joka ansaitsisi hänenkin rakkautensa.

Miehen kohdalla on useimmiten luonnehäiriö, kyvyttömyys monogamiaan, perversiot, tm.

Olet sairas. Sairastakin sairaampi yksilö. Hakeudu hoitoon.

Vierailija
15/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan niitä viiskymppisiäkin sinkkuja, joilla pisin parisuhde on ollut vain 10 vuotta. Väkisinkin miettii, mikä on se syy, ettei tämä ihminen ole pystynyt pitkään parisuhteeseen.

Entä viiskypänen, jolla on aikoinaan ollut muutama satunnainen tapailusuhde mutta vapauden kaipuu on suuri. 

Vierailija
16/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille tulee jostain syystä yllätyksenä, että kaikki ns. "normitkin" ovat sellaisia, joita jokaisen elämässä ei välttämättä toteudu. Ihmisille varsinkin tulee luonnonvastainen olo siitä, jos jotakuta ei aidosti kiinnosta seurustella muiden kanssa ikinä. Se ei kuitenkaan ole luonnonvastaisuutta, vaan erilaisuutta - ja erilaisuus on täysin luonnollista.

Vaan ei siinä, useimmat perusjärkevätkin ihmiset syyllistyvät tähän kummasteluun, koska tietynlaiset kaavat on iskostettu heidän päähänsä pienestä pitäen. Ei siis ole heidän oma vikansa.

Tämä vanhapiika-aalto on ihan uusi ihmiskunnan historiassa. Että naiset globaalisti laittavat haarat kiinni ja kieltäytyvät liitoista. Ensin tuli avioeroaalto ja sitten tämä. Jumalan työtähän se on, rajoittaa tuota sairaalloista sikiämistä ja ihmiskauppaa, mitä avioliitot ennen olivat. Kiittäkäämme herraa.

Vierailija
17/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et näe naisia muuna kuin pimpsukkana niin sinä olet se ongelma ja ei ole tulossa vastaan. Pipuleista on nimittäin maailmassa aikamoinen ylitarjonta, ja tuo asenne kertoo ettei sinulla ole mitään muuta annettavaa ja todennäköisesti sekin on paskaa.

Ymmärsit nyt väärin. Tarkoitan, että toisilla on kovempi seksuaalinen vietti etsiä sitä kumppania, ja sitä sitten tosissaan etsitään. Itse en vaan pystyisi sellaiseen, että käydään 100 treffeillä tai selaillaan jotain tinderiä jne. Jos jotenkin luonnollisessa tilanteessa tapaan ihmisen joka kiinnostaa, sitten ehkä, mutta ei etsimällä etsien.

Vierailija
18/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä ole. Jos kumppanin haluaa niin se on todella helppo saada. Minä en muista olenko ollut oikein ollenkaan sinkku sen jälkeen kun täytin 20v ja niitä seurustelukumppaneita on ollut yli kymmenen. Viimeisin on vaimoni. 16 vuotta yhdessä. Mies 40v

Missä tapasit vaimosi? 16 vuotta sitten ei ollut tinderiä ja ihmiset olivat toistensa kanssa tekemisissä baareissa yms. paikoissa. Nyt tämä ei onnistu.

Vierailija
19/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Jos nainen on täysjärkinen, hän ei pariudu tässä maassa. Se ei yksinkertaisesti ole kannattavaa, turvallista tai mukavaa. Silti hän saattaa elätellä fantasiaa puolisosta, joka rakastaisi häntä aidosti ja hyvin. Ja joka ansaitsisi hänenkin rakkautensa.

Miehen kohdalla on useimmiten luonnehäiriö, kyvyttömyys monogamiaan, perversiot, tm.

Olet sairas. Sairastakin sairaampi yksilö. Hakeudu hoitoon.

Höpö höpö. Sen sijaan sellainen mies joka yrittää siittää naista hedelmättömästi päivästä, viikosta, kuukaudesta, vuodesta, vuosikymmenestä toiseen ... siinä alkaa olla jo mielenvikaa.

Vierailija
20/171 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja ruma. Ei siis mitään outoa.