Saako yläpuolella olevan kantapääkävelijän pakotettua lopettamaan häiritsevä kävely?
Onko joku laillinen keino estää hänen minuun kohdistuva terrorisointi?
Kommentit (69)
2 eri asukasta asui ennen tuossa mun yläpuolella,molemmat olivat kantapää hakkaajia,ärsyttävintä oli se että kun yritin nukkua niin ei pystynyt kun kantapää hakkausta kuului pitkälle aamuyöhön,toinen lisäksi heräsi aamuisin 5-6 aikaan ja kantapäähakkauksen lisäksi tömisi,kolisi,ja paiskoi tavaroita sen tunnin ajan ennenkuin paiskasi 1000 pommin voimalla ulko oven kiinni ja joka aamu!
Nyt kolmas asukas ja juuri mitään ei kuulu, laminaatti lattiat jokaisessa asunnossa,mutta nyt ihanan rauhallista kun ei tarvitse sietää kantapää hakkausta! Eli kyllä pystyy kävelemään ilman hakkausta,ihminen pystyy siis luonnostaan kävelemään ilman kantapää hakkausta! Eli normaalisti!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kieltää ihmistä kävelemästä kodissaan.
Voi kävellä normaalisti ilman kantapää hakkausta! Ihmeen moni hakkaa kantapäitään lattiaan mikä on väärä tapa "kävellä".
Ne jotka vähättelee tms eivät ole kokeneet 24/7 tapahtuvaa kantapäähakkausta,moni nuori varsinkaan ei pidä mattoja lattialle ja tekevät yksiöistään kuntosali "keskuksia", eli kantapäähakkauksen lisäksi siis saa kuunnella kolinaa,töminää ja soutulaitteen ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun innoittamana pohdin steppikenkien osdtamista kotikäyttöön. 😎
Hei, bisnesidea: liikkuva steppivalmennus! Mennään -maksusta tietysti- yhdessä opettamaan steppausta asiakkaiden (=kantapääkävelijöiden naapureiden) koteihin.
Siinä saisi kantapää-älykääpiöt opetuksen!! Step,step,nap,nap,step ja ratatatatam..... Haittaisko sekään jos vedettäisi askeleet "vahingossa" vähän eri tahtiin...
Vierailija kirjoitti:
Jos mun ovelle tulis joku villasukka-heijastinvaljas-talvisaapas-akka valittamaan sanoisin että hanki h u o r a elämä ja löisin oven kiinni.
Lue edellinen vastaus.
Normaaliälyinen naapuri jne.
Ei näköjään koske sinua.
Aina ei ole vika astujassa, vaan joskus on yksinkertaisesti niin heppoisesti rakennettuja taloja. Niin kuin tämä missä itse asun. Pula-ajan talo ja olemme kaikki täällä kanta-astujia. Asiasta voi ystävällisesti puhua yläkerran kanssa. Ehkä hän laittaa enemmän mattoja lattialle ja välttää edestakaisin ramppaamista edes hiljaisuuden aikaan.
Lakialoite? Lisäys järjestyssääntöihin.
Ei voi kieltää ihmistä kävelemästä kodissaan.