Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako yläpuolella olevan kantapääkävelijän pakotettua lopettamaan häiritsevä kävely?

Vierailija
21.03.2021 |

Onko joku laillinen keino estää hänen minuun kohdistuva terrorisointi?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppis on tällainen kantapääkävelijä. Pieni ja hoikka ja kävelee kuin norsu. Itse olen isokokoinen ja hieman ylipainoinen ja kämppikseni ovat säikähtäneet mua useamman kerran, kun eivät kuule mun kävelevän.

Taidatte asua meidän seinän takana, siellä asuu tavisten lisäksi yksi norsu.

Vierailija
42/69 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran kanta-astuja jyskyttää myös viikonloppuisin klo 5 alkaen. Kuuluu yläkertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantapääkävelijän jyske on todella ärsyttävää. Kyllä kerrostalissa pitää osata kävellä kuin ihminen eikä kuin norsu.

Ihminen on kanta-astuja ja sorkkaeläimet varvasastujia, googlaa faktat mikäli et muuten usko.

Vierailija
44/69 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, jotka ette ole kanta-astujia, kävelette? Ja kukaan ei todellakaan pelkillä kantapäillä kävele, kantapäät edellä kylläkin.

Vierailija
45/69 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suht normaalin oloinen ihminen niin toki voit sanoa että miten ois mattojen hankinta,tossut, kun meinaa  lamput tippua. Ei ne kaikki(naiset) tajua että äänet kuuluu ja talossa on muitakin joita kannattaa ajatella.

Vierailija
46/69 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n toive naapureista:

Vierailija
47/69 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan tohvelit aiheuttaa kolinaa. Sukkasillaan kävely ei kuulu.

Vierailija
48/69 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ja se olet sinä, joka kyttäämiselläsi terrorisoit naapureitasi, ei toisin päin.

Sanotko samaa sille jota häiritsee äänekkään seksin harrastajat?

Tässä yksi sunnuntaipäivä ja olipa onni että on korona aika. Miten olisikaan hävennyt mikäli mummo olisi ollut kylässä ja uusi naapuri aloitti seksin huutamisen toisella puolella.

Olenko kyttääjä kun nainen huutaa täysiä? Tässä on nyt vierähtänyt muutama kuukausi eikä ääni ole hiljentynyt vaan tahti lisääntynyt.

Olisiko pitänyt marssia soittamaan ovikelloa? Sen olisin joutunut tekemään mikäli mummo olisi ollut kylässä.

Ja sitäpaitsi, miksi minä häpeän naapurin seksihuutoa?

Hän on se joka haluaa koko kerrostalolle kertoa "hei, meillä on seksiä!"

Vierailija
49/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta balettitanssijan alapuolelle asumaan, ap.

Miksei kantapääterroristi voisi muuttaa ripaskan harrastajan alapuolelle? Saisivat tömpsytellä vaikka samaan tahtiin. 

Kantapäätömistäjän ääni on verrattavissa bassojumputukseen. Haluaisitko kuunnella sitä kotonasi koko ajan?

Vierailija
50/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kerran itse kerrostalossa jossa yläpuolella teini käveli lujaa kantapäitä halaten lattiaan. Tömisi uskomattoman paljon. Pari kertaa hakkasin luudalla kattoon niin hiljeni kävely

Vierailija
51/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei osaa mattojakaan enää hankkia... Laiskat

Vierailija
52/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei saa.  Ei niin millään.

Kotonaan saa liikkua ja elää jokainen ihminen.

Ja mitä sinä ap oikein kotona puuhailet, jos koko ajan vain huomioit sen, mitä yläkerrasta kuuluu.

Etkö milloinkaan siivoa, laita ruokaa, leivo, tiskaa tai hommaile kotona jotain sellaista, ettet kiinnitä huomiota siihen, mitä naapurisssa tai yläkerrassa tehdään?

Kuunteletko päivät pitkät vain muiden kävelyä joko alhaalla tai ylhäällä, etkö ole päivät töissä?

Tai eikö se yläkerran asukas ole päivät töissä?

Kauhistuttavaa jos elämä on niin tyhjää, että pitää vain seurata naapureidensa elämää ja kuunnella heidän tekemisiään.

Ei minua häiritse valveillaoloaikaan äänet, vaan se ei ole mukavaa, että puolen yön jälkeen herään siihen kauheaan jympsytykseen. Näin kävi viime yönä taas. Henkilö ei varmaan itse tajua, että ääni kuuluu niin selvästi. Hänen yläpuolellaan asuu iäkäs mummo, joka varmaan villasukissaan hiljaa hipsuttelee, niin ei itse häiriinny.551

Vierailija
53/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin kerran itse kerrostalossa jossa yläpuolella teini käveli lujaa kantapäitä halaten lattiaan. Tömisi uskomattoman paljon. Pari kertaa hakkasin luudalla kattoon niin hiljeni kävely

Siinä huomaa, nuoret on viisaita. 

Meidän alakerrassa asuu joku idiootti. Päivät kotona, tai ainakin aina mun vapaa-aikoina. Tömisee ihan  jatkuvasti! Kerran kävelin itse samanlailla kolme askelta. Alakerran mölli alkoi hakata patteriin.

Tyyppi on joko tyhmä tai mielenhäiriöinen.  

Vierailija
54/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuspäitä hetkauta toisten kopauttelut, innostuvat vaan.

Vierailija
55/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei saa.  Ei niin millään.

Kotonaan saa liikkua ja elää jokainen ihminen.

Ja mitä sinä ap oikein kotona puuhailet, jos koko ajan vain huomioit sen, mitä yläkerrasta kuuluu.

Etkö milloinkaan siivoa, laita ruokaa, leivo, tiskaa tai hommaile kotona jotain sellaista, ettet kiinnitä huomiota siihen, mitä naapurisssa tai yläkerrassa tehdään?

Kuunteletko päivät pitkät vain muiden kävelyä joko alhaalla tai ylhäällä, etkö ole päivät töissä?

Tai eikö se yläkerran asukas ole päivät töissä?

Kauhistuttavaa jos elämä on niin tyhjää, että pitää vain seurata naapureidensa elämää ja kuunnella heidän tekemisiään.

Sinä olet ilmeisesti siinä onnellisessa asemassa, ettet ole joutunut kuuntelemaan norsun askelia naapurista. Silloin myös ikkunat tärisevät joka askeleella ja se töminä on niin matalataajuista, että tulee kaikesta läpi. Ei kuulokkeet tai korvatulpatkaan auta, kun rakenteet tömähtävät joka askeleella. Siinä ei todellakaan tarvitse "seurata naapureiden elämää", kun se valtava töminä kuuluu kaikesta läpi. On esimerkiksi todella rentouttavaa viettää vaikkapa sunnuntaipäivää sohvalla löhöillen ja tv:tä katsoen, kun koko päivän tömisee. Sellainen on häiritsevää ja stressaavaa taustamelua eikä kenenkään tarvitse kuunnella sellaista kotonaan joka päivä. Päähän siinä hajoaa.

Vierailija
56/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yläkerta käveli korkokengissä neurotisesti edes- takaisin , kelosta välittämättä ITÄ- Helsinki.. Loppu vasta sen kuuntelu kun Stadin asunnot muutettiin pois, vaihtona tyhjään asuntoon muaalle! Nyt on sama jossain vaihe kysessä.Kuitenkin muutomme meni ojasta alikoon: Meillä on tupakka terroristi kerrostalon parvekeella.Illalla kun pimeä aika, siellä sauhutelee .Ymärtämättä se haisee,Vaikka olisi vain 1 tupakka.On kuin raadon haju kostealla.Toki hajut sen parveke materialeissa. Joten nekin haisee kostealla säällä,hajut leviää.Kun ei saa mikään vuoden aika lasitus auki!Henkilön ominasihaju tupakka ,ei haista itse se. Kyllä saanut varotuksia. Mutta virallinen laki asiasta tupakointi kielto talot astuu voimaan 1.1.22.Mutako henkilö silloin häiritsevää tupakointi tapoja? EI ! Siiten on näitä jotka itse ei tupakoi,ei haista tupakan haju,antaa vieraidensa tupakoida parvekeet. Täysi tietoisena häiritsee muita asukaita ja koti eläimiä.Röyhkeitä itsekäitä ihmisiä!Jokaisella kuitenkin on oikeus koti rauha.kuin raitiseen sisäilma ja parveke ilma,vuoden ajasta riipumatta!

Vierailija
57/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, levitoida ei kukaan ihminen osaa.

Jos kolina on oikeasti kovaa eikä pelkästään neuroottisen erakon vouhotusta, oikea protestointiosoite on taloyhtiön hallitus tai vuokranantaja. Puutteellisia äänieristeitä voidaan lisätä, halpaa se tietenkään ei ole.

Mutta ketään ei voi kieltää kävelemästä kotonaan, ja tuskinpa se sun naapurisi oikeasti sen kummemmin kantapäillään kävelee kuin sinäkään.

Vierailija
58/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun innoittamana pohdin steppikenkien osdtamista kotikäyttöön. 😎

Vierailija
59/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pitkästä kokemuksesta, että kantapäätöminän pakkokuuntelu on yhtä helvettiä. Ei ole vaikeaa kävellä ilman tömistelyä eikä sipsuttelu hiljaa ole paljon vaadittu, jota suurin osa pitääkin itsestään selvänä, myös töminän tuottajista, mutta eivät vaan ole hoksanneet asiaa. Kyllä varovaisesta sisällä kävelystä tulee vaivaton automaatio helposti, paitsi minäminä-änkyröille, jotka eivät voi myöntää olleensa väärässä.

Voi hommata ison ja painavan kuminuijan, jonka kiinnittää pitkään varteen, jolla sitten kumauttelee kattoon samalla tahdilla ja volyymillä vastaukseksi aina kun yläkerrasta kuuluu töminää.

Vierailija
60/69 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tän tuskan. Tiedän aina missä päin kämppäänsä naapurini liikkuu kun se tömistelee menemään. Todella ärsyttävää mutta en jaksa valittaa koska muutan joka tapauksessa jonku ajan päästä pois.