Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Akkia tarvisin neuvoa: Olen tehnyt pikkupitsoja synttareille pakkaseen. Nyt sulatin ne ja kohta pitaisi lammittaa. VOink olammittaa pitsat uunissa??? eli ovat jo tayskypsia, muttak
11.08.2006 |
un mikrossa tulee mielestäni sellaisiksi lötköiksi, niin auttaiskohan, jos uunissa lämmittäisin? vai kuivuuko ja palaako vaan?
Kommentit (3)
minä lisäisin vielä foliopaperin pizzojen päälle kuivumisen estämiseksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
minusta taas jos pitsat on jo sulaneet, niin uunissa nopea lämmitys korkeassa lämpötilassa, liian kauan alhaisella lämmöllä ainoastaan kuivattaa pitsat korpuiksi.......