Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olimme IVF-hoidossa ja alkion istutuksessa kun lääkäri sanoi, että

Vierailija
30.06.2006 |

" nyt olet sitten ainakin hetkisen virallisesti raskaana" . lasketaanko se raskaana oloksi vaikka se alkio ei kiinnittyisikään? Pitääkö minun nyt lepäillä kuin raskaana olevat ja välttää jotakin? (alkoholin, huumeet ja tupakan olen tajunnut itsekin jättää väliin:))

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään sen kummempaa ei tarvitse varoa, paitsi siis lääkkeitä alkoholia ja tupakkaa, mutta liikuntaa voit harrastaa ihan normaalisti.

Paljon paljon onnea että raskaus alkaa ja saatte lapsen!

T. itsekin ivf- lapsen onnellinen äiti

Vierailija
2/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä voi itse käyttäytymiselläsi tuohon kiinnittymiseen vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin flunssankin ja kaksoset tuli ja ovat nyt 4v8kk ikäisiä:). Elä ihan normaalisti vaan!

Vierailija
4/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut sanoo että esim viini joka lisää verekkyyttä ja laajentaa suonia helpottaa kiinnittymistä. (meillä lapset saaneet alkunsa kierroissa, joissa olen sattumalta juonut noin viikko oviksesta)



Mutta ainakin tiedät että munasolu on hedelmöittynyt ja sillä on mahdollisuudet kehittyä lapseksi jos kaikki onnistuu.



onnea matkaan.

Vierailija
5/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....nyt sitten on vissiin siivouksen vuoro....yritin päästä pälkähästä:)



ap

Vierailija
6/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta istukan kautta yhteys muodostuu vasta parin viikon päästä. Elele terveellisen normaalisti.