Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olisin niin halunnut, että mun tytölle tulee ruskeat silmät niinkuin mulla, mutta ei kun on näemmä isänsä tullut...

Vierailija
11.08.2006 |

Jos saadaan tää yrityksessä oleva toinen lapsi joskus alulle, mikä todennäköisyys on sillä saada ruskeat silmät?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näyttävät tummemmilta, kuin omani..

Vierailija
22/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sain tummahiuksisena ja silmäisenä paljon huomiota, poikani saavat nykyään. Jatkuvasti joku kaupan kassa huokailee " miten ihanat pikisilmät..." Sinisilmäinen sisareni on aina naureskellut (onneksi itsetunto kohdallaan!), että ei kukaan hänen silmiään koskaan ihastellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suomalaisten siniset silmät on sellaiset hainsilmät tai märätsilmät, todella vaaleansiniset. Ne eivät ole kauniit. Lapsillakin on pienenä vielä kauniin siniset silmät, mutta ei enää aikuisena. Harmi!

Vierailija
24/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jäin aina kakkoseksi, kun siskon kanssa kuljettiin. Ihanat tummansiniset silmät saivat enemmän huomiota, kuin omani. Ruskeat. Ei munkaan silmät mielestäni rumat ole...

Vierailija
25/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sini- ja hailakanharmaasilmäisiä ihmisiä.



Lähes jokaisella on hmm..no vähän sinertävät, ehkä hiukan vihertävän harmaat silmät.



Minäkin toicvon pojallemme ruskeita silmiä, minulla on vihreät ja miehellä ruskeat. Tällä hetkellä pojan silmät on at siniset, mutta ehkä muuttuvat vielä.



Kaikkein vähiten ihailen sinisiä silmiä, paitsi toki niitä OIKEASTI sinisiä ja selkeästi erottuvan kirkkaita.

Kauneimpia ovat ruskeat ja vihreät.

Siis yleistystä mutta..

Vierailija
26/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiriksen kuviointi ja muutenkin ovat jotenkin nappimaiset.

Itselleni haluaisin jäävuoren siniset ja hileiset silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jäänsiniset on jotenkin pelottavat, on niin kylmät!

Vierailija
28/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia tiedän..Tosin siitä huomiosta päätellen (lasteni silmät) moni muukin ihailee. Ja miehelläni on puhtaan tummansiniset. Itse olin lapsena tummasilmä. Nykyään keskiruskeat ja koulussa kun haukuttiin paskanruskeiksi, niin en oikein osaa toivoa omille lapsilleni:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Makuasia tiedän..Tosin siitä huomiosta päätellen (lasteni silmät) moni muukin ihailee. Ja miehelläni on puhtaan tummansiniset. Itse olin lapsena tummasilmä. Nykyään keskiruskeat ja koulussa kun haukuttiin paskanruskeiksi, niin en oikein osaa toivoa omille lapsilleni:(

Kaikkein eniten olen saanut just silmistä kehuja. Koskaan ei ole kukaan haukkunut!! ei ikinä.

Vieläkin on ihan tummat vaikka ikää jo 32-vuotta. Välillä tuntuu jopa että olisi tummuneet iän myötä. Tai sitten mun näkökyky on vaan menossa.

Vierailija
30/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira taitaa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim itselläni on silmissä ruskeaa, harmaata, vihreää ja keltaista. Lapsena silmät olivat ruskeammat, mutta vaalenivat joskus murrosiässä selvästi vihreiksi.

Vierailija
32/32 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kaikkia värejä lapsilla on vihreitä sinisiä ja tummanruskeita. ;DDja tummanruskeasilmäisistä vanhemmista joilla molemmilla tummanruskeat hiukset ja osalla lapsista on vaaleat hiuksetkin..periytyminen on ihmeellinen juttu..