Jos sulla olisi ylimääräistä rahaa, mitä hyväntekeväisyyttä Suomessa tukisit?
Kommentit (21)
Mulla on ylimääräistä ja veroissa tuen jo koko maailmaa, kiitos sannulin ja sopuleidensa.
Olen ajatellut että pian muut saavat vuorostaan tukea minua, halusi tai ei.
SUOMALAISTEN,siis aidosti suomalaisten lasten hyvinvointia,opiskelua ja päihteettömyyttä. Eipä ole olemassa vaan sitä järjestöä.
Lähettäisin kaikille yksinäisille vanhuksille joulukukat ja kortin.
Vanhuksia. Heille seuraa ja inhimilliset olot.
En ainakaan Amnestyä.
Kenties Suomen eläinsuojeluyhdistystä (SEY).
Eläimet. Ihmiset ei kiinnosta vttuakaan enkä antaisi ihmisille senttiäkään.
Pieniä yksityisiä löytöeläinkoteja.
Löytöeläimille. Jos ei niille, niin jonkun yhdistyksen rahastoon, josta jaetaan rahaa lyhentämättä sitä tarvitseville. Esim. Reumaliiton rahasto. Köyhät reumaatikot pystyvät ostamaan liikunta-apuvälineitä ym.
Varmaan asunnottomia alkoholisteja.
Eläinsuojeluyhdistyksiä. Varsinkin kissojen asiat on lähellä sydäntä. Ihmisiin kohdennettua toimintaa en halua tukea millään tavalla.
Ukrainassa on apua tarvitsevia. Heitä auttaisin.
1. Ukrainan armeija. Sinne olen lahjoittanut muutaman satasen jo rahaa.
2. Nämä loput ovat sellaisia "jos voisi" tyyppisiä:
- vankiloita lisää
- tiet kuntoon
- lisää poliiseita poliisin töitä tekemään (ei lisää pomoja Paateron palatsiin)
- lisää hoitajia (hoitajamitoitus takaisin riittävän ylös, että ihmiset taas menevät hoitoalalle)
Siinä nuo tärkeimmät. Moni asia hoituu kuntoon noilla 2 kohdan jutuilla, etenkin vankilalla ja poliiseilla.
Tampereella toimivaa rappuryhmää tukisin! Tekevät vapaa-ajallaan työtä kodittomien ja vähävaraisten hyväksi.
Mulla on ylimääräistä rahaa. Ostan paikalliselle eläinsuojalle pesuaineita ja ruokaa. Osallistun vähävaraisten koulunaloitus- ja lahjakeräyksiin. Tuen paljon paria sukulaista, jotka ovat sairaseläkkeellä. Jos olis enemmän, lisäisin noita eläinsuojia ympäri maan ja ostaisin toiselle sukulaiselle kunnollisen asunnon ja toisen asuntoon tekisin remontin.
19 lisää, jos olisi oikein paljon, pistäisin pystyyn säätiön, josta jaetaan stipendejä hyvin menestyville vähävaraisille opiskelijoille. Tähän on hyvä syy: Sekä minä että veljeni saatiin vastaavan tyyppisestä säätiöstä stipendit, minä sekä yläasteen että lukion lopussa.
Voit myös perustella ajatuksesi.