Yksinäinen Sauli Paavola, 43, ei ole koskaan pitänyt ketään kädestä ja toive rakkauden löytymisestä on hiipunut
Korona-aika on helpottanut Sauli Paavolan oloa, sillä nyt muutkin tietävät, millaista hänen elämänsä on ollut jo vuosikymmeniä.
Kommentit (586)
Katsottiin miehen kanssa tuo ohjelma ja molemmat todettiin melkein yhtäaikaa ihaillen sama asia. Minä sanoin "todella siisti kämppä" ja mies "kaikki on hyvässä järjestyksessä".
Toivottavasti hän saa ohjelmasta jotain tukea jatkolle, jotenkin mukavan oloinen mies. Se, että koti on järjestyksessä ja puhdas kertoo paljon ihmisestä. Ehkä hänen kannattaisi kertoa treffien alussa, että hän on hitaasti tutustuva ja elänyt pitkään yksin, jännittää ja tuntuu vähän siltä, ettei osaa jutella. Että "anna palautetta ja kerro jos jokin asia rassaa". Ihan varmasti hänellekin on jossain sopiva nainen ellei useampi.
Jatkokoulutus voisi myös auttaa, kun opiskellessa vähän väkisin joutuu juttelemaan ja verkostumaan. Hyvä myös muistaa, ettei ne "kaikki muut" ole mitään supliikkimiehiä vaan jokainen ihminen jännittää ja hermoilee. Usein myös ne, jotka näyttävät täysin cooleilta jännittävät ihan sikana.
Oon samassa tilanteessa Saulin kanssa, mulla menee osittain jopa huonommin kuin Saulilla.
Jos oon seuraavat 8v työttömänä niin sitten olen 43v kuten sauli ja ollut 20v putkeen työttömänä kuten Sauli. Olen ollut 35v aikana yhden kerran treffeillä, en ole harrastanut seksiä ja suudellut ainoastaan yhden kerran. Mulla ei ole yhtään harrastusta, ystävää eikä kaveria. Olen todella ujo ja erittäin epäsosiaalinen.
Mulla ei ole edes ajokorttia saatika autoa, Saulilla on kummatkin. Mun mutsi pesee mun pyykit ja tekee mulle ruoat päivittäin. En omista edes pesukonetta saatika ruoan valmistus välineitä.
Ei ole ollut naisia jonoksi asti mun elämässä, ja pitkäaikaistyöttömyys vie ne viimeisetkin mahdollisuudet
Saulin kaltaisia kohtaloita on Suomessa tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Sauli saa vaikka kuinka paljon yhteydenottoja naisilta dokkarin jälkeen
Onkohan saanut yhteydenottoja? Sääliksi käy, läheisyydenkaipuuta ilmassa mutta kokemattomana ja koulukiusaamisen lannistamana ei varmasti ole helppoa. Seurustelusuhdetta ei vaan voi luoda ilman sosiaalisia taitoja.
Kyllä hänellä joku asperger tosin myös on.
Vierailija kirjoitti:
Oon samassa tilanteessa Saulin kanssa, mulla menee osittain jopa huonommin kuin Saulilla.
Jos oon seuraavat 8v työttömänä niin sitten olen 43v kuten sauli ja ollut 20v putkeen työttömänä kuten Sauli. Olen ollut 35v aikana yhden kerran treffeillä, en ole harrastanut seksiä ja suudellut ainoastaan yhden kerran. Mulla ei ole yhtään harrastusta, ystävää eikä kaveria. Olen todella ujo ja erittäin epäsosiaalinen.
Mulla ei ole edes ajokorttia saatika autoa, Saulilla on kummatkin. Mun mutsi pesee mun pyykit ja tekee mulle ruoat päivittäin. En omista edes pesukonetta saatika ruoan valmistus välineitä.
Ei ole ollut naisia jonoksi asti mun elämässä, ja pitkäaikaistyöttömyys vie ne viimeisetkin mahdollisuudet
Miksi sinä et laita äidillesi ruokaa ja pyydä häntä opettamaan pyykinpesua? Vai haluaako äitisi pitää sinut omanaan huolehtimalla sinut avuttomaksi? On niin monia tapoja aikuistua ja ryhdistäytyä, ja sitten voi alkaa ne muutkin ongelmat vaikuttamaan hallittavammilta.
Ei Sauli nyt jouda vahdata telkkua, kun täytyy viettää aikaa Hennan kanssa.