Yksinäinen Sauli Paavola, 43, ei ole koskaan pitänyt ketään kädestä ja toive rakkauden löytymisestä on hiipunut
Korona-aika on helpottanut Sauli Paavolan oloa, sillä nyt muutkin tietävät, millaista hänen elämänsä on ollut jo vuosikymmeniä.
Kommentit (615)
Katsottiin miehen kanssa tuo ohjelma ja molemmat todettiin melkein yhtäaikaa ihaillen sama asia. Minä sanoin "todella siisti kämppä" ja mies "kaikki on hyvässä järjestyksessä".
Toivottavasti hän saa ohjelmasta jotain tukea jatkolle, jotenkin mukavan oloinen mies. Se, että koti on järjestyksessä ja puhdas kertoo paljon ihmisestä. Ehkä hänen kannattaisi kertoa treffien alussa, että hän on hitaasti tutustuva ja elänyt pitkään yksin, jännittää ja tuntuu vähän siltä, ettei osaa jutella. Että "anna palautetta ja kerro jos jokin asia rassaa". Ihan varmasti hänellekin on jossain sopiva nainen ellei useampi.
Jatkokoulutus voisi myös auttaa, kun opiskellessa vähän väkisin joutuu juttelemaan ja verkostumaan. Hyvä myös muistaa, ettei ne "kaikki muut" ole mitään supliikkimiehiä vaan jokainen ihminen jännittää ja hermoilee. Usein myös ne, jotka näyttävät täysin cooleilta jännittävät ihan sikana.
Oon samassa tilanteessa Saulin kanssa, mulla menee osittain jopa huonommin kuin Saulilla.
Jos oon seuraavat 8v työttömänä niin sitten olen 43v kuten sauli ja ollut 20v putkeen työttömänä kuten Sauli. Olen ollut 35v aikana yhden kerran treffeillä, en ole harrastanut seksiä ja suudellut ainoastaan yhden kerran. Mulla ei ole yhtään harrastusta, ystävää eikä kaveria. Olen todella ujo ja erittäin epäsosiaalinen.
Mulla ei ole edes ajokorttia saatika autoa, Saulilla on kummatkin. Mun mutsi pesee mun pyykit ja tekee mulle ruoat päivittäin. En omista edes pesukonetta saatika ruoan valmistus välineitä.
Ei ole ollut naisia jonoksi asti mun elämässä, ja pitkäaikaistyöttömyys vie ne viimeisetkin mahdollisuudet
Saulin kaltaisia kohtaloita on Suomessa tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Sauli saa vaikka kuinka paljon yhteydenottoja naisilta dokkarin jälkeen
Onkohan saanut yhteydenottoja? Sääliksi käy, läheisyydenkaipuuta ilmassa mutta kokemattomana ja koulukiusaamisen lannistamana ei varmasti ole helppoa. Seurustelusuhdetta ei vaan voi luoda ilman sosiaalisia taitoja.
Kyllä hänellä joku asperger tosin myös on.
Vierailija kirjoitti:
Oon samassa tilanteessa Saulin kanssa, mulla menee osittain jopa huonommin kuin Saulilla.
Jos oon seuraavat 8v työttömänä niin sitten olen 43v kuten sauli ja ollut 20v putkeen työttömänä kuten Sauli. Olen ollut 35v aikana yhden kerran treffeillä, en ole harrastanut seksiä ja suudellut ainoastaan yhden kerran. Mulla ei ole yhtään harrastusta, ystävää eikä kaveria. Olen todella ujo ja erittäin epäsosiaalinen.
Mulla ei ole edes ajokorttia saatika autoa, Saulilla on kummatkin. Mun mutsi pesee mun pyykit ja tekee mulle ruoat päivittäin. En omista edes pesukonetta saatika ruoan valmistus välineitä.
Ei ole ollut naisia jonoksi asti mun elämässä, ja pitkäaikaistyöttömyys vie ne viimeisetkin mahdollisuudet
Miksi sinä et laita äidillesi ruokaa ja pyydä häntä opettamaan pyykinpesua? Vai haluaako äitisi pitää sinut omanaan huolehtimalla sinut avuttomaksi? On niin monia tapoja aikuistua ja ryhdistäytyä, ja sitten voi alkaa ne muutkin ongelmat vaikuttamaan hallittavammilta.
Blogin perusteella keskittyy nykyään valittamaan Kelan toiminnasta toimeentulotukiasioissa.
Näitä peräkammarinpoikia on Suomi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Saulin kannattaisi käyttää kerran tai pari maksullisen naisen palveluita, että pääsisi poikuudesta ja haihtuisi se ajatus naisten mystisyydestä ja tavoittamattomuudesta mielestä. Siinä voittaisi kaikki. Seksi työntekijä saisi ihan asiallisen ja siistin asiakkaan ja sauli edes jotain kokemusta seksistä. Sitten vain etsimään sitä oikeaa kumppania mieli täynnä itsevarmuutta ja rohkeutta. Varmaan tulee tekopyhiä alapeukkuja tälle ehdotukselle, mutta tämä ihan oikeasti toimisi ja kohottaisi hänen itseluottamustaan.
Kuinka pahasti pitää olla elänyt lapsuutensa ja nuoruutensa kiven alla että nainen tuntuu peräti mystiseltä? Normaali mies tutustuu vastakkaiseen sukupuoleen vähintään kaverimielessä olleessaan teinipoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mielellään ottaa omasta mielestään laadukkaan miehen tai naisen. Syrjäänvetäytyvät on luonnollisesti pelin ulkopuolella vaikka muuten olisi asiat kunnossa. Tämä olisi hyvä opettaa lapsille jo ekalla luokalla ettei havahdu siihen vasta nelikymppisenä.
Ottaisivat varmaan mielellään mutta fakta on että 70% miehistä joutuu tyytymään siihen mitä saa vaikka ei miellyttäisikään.
Oivoi, eikö kaikille miehille riitä 20-vuotiaita pitkätukkaisia neitsytkainottaria? Voi miten ikävää, not. Älkää sitten ottako ketään, se on sille naiselle kärsimys,joka joutuu teidän kanssanne olemaan siksi, kun pillukiima on niin kovat, että tavisJorma joutuu "tyytymään" omantasoiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän mulle saatais nainen olen nuorekkaan näköinen 38v mies reffeille en uskalla mennä ikinä.
Että pillu-köyttöedine pitäisi saada sinulle seksileluksi?
Vierailija kirjoitti:
Katsottiin miehen kanssa tuo ohjelma ja molemmat todettiin melkein yhtäaikaa ihaillen sama asia. Minä sanoin "todella siisti kämppä" ja mies "kaikki on hyvässä järjestyksessä".
Toivottavasti hän saa ohjelmasta jotain tukea jatkolle, jotenkin mukavan oloinen mies. Se, että koti on järjestyksessä ja puhdas kertoo paljon ihmisestä. Ehkä hänen kannattaisi kertoa treffien alussa, että hän on hitaasti tutustuva ja elänyt pitkään yksin, jännittää ja tuntuu vähän siltä, ettei osaa jutella. Että "anna palautetta ja kerro jos jokin asia rassaa". Ihan varmasti hänellekin on jossain sopiva nainen ellei useampi.
Jatkokoulutus voisi myös auttaa, kun opiskellessa vähän väkisin joutuu juttelemaan ja verkostumaan. Hyvä myös muistaa, ettei ne "kaikki muut" ole mitään supliikkimiehiä vaan jokainen ihminen jännittää ja hermoilee. Usein myös ne, jotka näyttävät täysin cooleilta jännittävät ihan sikana
OLET KYLLÄ OIKEA HÖLMÖLÄINEN! Sen asunnon on siivonnut äiti tai sisko ennen kuvauksia.
Surullista. Yksinäisyys on tutkimusten mukaan lisääntynyt Suomessa ihan valtavasti viimeisen 10 vuoden aikana.
Vuonna 2016 6,9% naisista koki yksinäisyyttä. 2022 tuo luku oli noussut jo 21,8 prosenttiin!
Miehillä vastaavasti 5,8 % -> 19,0 %.
Kyseessä on iso yhteiskunnallinen ongelma.
(Lähde: https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/146766/YP2303_Laaninen%26…)
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Yksinäisyys on tutkimusten mukaan lisääntynyt Suomessa ihan valtavasti viimeisen 10 vuoden aikana.
Vuonna 2016 6,9% naisista koki yksinäisyyttä. 2022 tuo luku oli noussut jo 21,8 prosenttiin!
(Lähde: https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/146766/YP2303_Laaninen%26…)
Miesten yksinäisyys on juuri jotain kosketuksen/seksin kaipuuta, etenkin ketjun päähenkilön kaltaisilla kokemattomilla aikamiehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten yksinäisyys on juuri jotain kosketuksen/seksin kaipuuta, etenkin ketjun päähenkilön kaltaisilla kokemattomilla aikamiehillä.
En usko että miesten ja naisten yksinäisyydessä on mitään merkittävää eroa. Uskon että yksinäisyyden tunne on samankaltainen molemmilla sukupuolilla. Tutkimuksen mukaan molemmat sukupuolet kokevat yksinäisyyttä lähes yhtä usein:
21,8 prosenttia naisista, ja 19,0 prosenttia miehistä on yksinäisiä (2022 luvut, luulen että tilanne on vielä pahentunut tuosta)
Sauli on ainakin vetänyt, jos ei ole pitänyt
Äijä elää vantaalaisessa yksiössä. Todennäköisyys toisen ihmisen kohtaamiseen siellä on nolla. Hyvin ikävää, etteivät itsensä erilaisiksi ja oudoiksi kokevat hommaudu vertaistukiryhmiin ja toimintaterapiaan. Tuokin tyyppi on tajunnut varmasti yli 30 vuotta, että poikkeaa muista ja välissä on lasiseinä. Mutta onko tehnyt asialle yhtään mitään? Ei.
Vierailija kirjoitti:
MIkä sun diagnoosi on? Kannattaisi ehkä opetella tekemäänkin jotain eikä passuuttaa itseäsi äidillä, joka on elämäsi nainen ja kuolee kohta pois passaamasta.
Ymmärrän tilanteesi, jos olet neliraajahalvaantunut. Oletko?
Opettele tekemään itse. Koska kukaan ei hoida sua kun äitiäsi ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Saulin kaltaisia kohtaloita on Suomessa tuhansia.
Eikä kaikki ole miehiä, mutta ne naiset selviytyy eikä ruikuta ympäri medioita uhriutumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saulin kannattaisi käyttää kerran tai pari maksullisen naisen palveluita, että pääsisi poikuudesta ja haihtuisi se ajatus naisten mystisyydestä ja tavoittamattomuudesta mielestä. Siinä voittaisi kaikki. Seksi työntekijä saisi ihan asiallisen ja siistin asiakkaan ja sauli edes jotain kokemusta seksistä. Sitten vain etsimään sitä oikeaa kumppania mieli täynnä itsevarmuutta ja rohkeutta. Varmaan tulee tekopyhiä alapeukkuja tälle ehdotukselle, mutta tämä ihan oikeasti toimisi ja kohottaisi hänen itseluottamustaan.
Kuinka pahasti pitää olla elänyt lapsuutensa ja nuoruutensa kiven alla että nainen tuntuu peräti mystiseltä? Normaali mies tutustuu vastakkaiseen sukupuoleen vähintään kaverimielessä olleessaan teinipoika.
Minä tutustuin alle peruskouluikäisenä. PIdettiin toisiamme kädestä, käytiin yhdessä vessassa ja päätettiin mennä isona naimisiin. Ei menty :D mutta eipä ole sen jälkeenkään ollut vaikeaa jutella vastakkaisenkaan sukupuolen kanssa.
Ei Sauli nyt jouda vahdata telkkua, kun täytyy viettää aikaa Hennan kanssa.