Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen Sauli Paavola, 43, ei ole koskaan pitänyt ketään kädestä ja toive rakkauden löytymisestä on hiipunut

Vierailija
21.03.2021 |

Korona-aika on helpottanut Sauli Paavolan oloa, sillä nyt muutkin tietävät, millaista hänen elämänsä on ollut jo vuosikymmeniä.

https://yle.fi/uutiset/3-11845838

Kommentit (586)

Vierailija
361/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ystävystynyt umpipassiivisen ihmisen kanssa.

Ei noin toivottoman. Kävi töissä, mut muuten innoton ja aloitekyvytön mielipiteetön.

Oli raskasta ja tylsää seuraa. Semmonen vain ottaa eikä anna mitään.

Toikin tyyppi voisi tehdä työtä kotoaan

Ihme että yhteiskunta antaa terveen miehen lorvailla koko elämänsä.

Tolla on sikäli onnea, että on ilmeisesti terve.

Tässä ketjussa on puhuttu, että olisi masennus. Emme tiedä, onko lääkitystä, terapiaa.

Vierailija
362/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun on näin paljon näitä avuliaita sieluja jotka haluavat auttaa sauli-reppanaa(elämä muuten mallillaan) niin kaikki nämä huolehtivat voisivat lähteä mukaan vaikka ystävä-toimintaan, kamuksi niille joilla on oikeita fyysisiä esteitä esim ulos menolle, sairaudet ja vammat. Tulee hyvä mieli kun näkee näin paljon lähimmäisistä välittäviä.

Ai eikö kiinnosta pyörätuolissa oleva halvaantunut nainen tai neurologista sairautta sairastava mies..hmm okay.

Palsta pösilöiden mielestä ystävä-palvelu on alapeukutuksen arvoinen asia? lol Tympii nähdä tätä tekopyhää lässyttämistä näissä aiheissa, sitten kun pyydetään sitä apua ja tukea oikeasti sitä tarvitseville häivytään pikkarit hikisenä kuin pieru saharaan. Ainoastaan media seksikkäät kohteet kelpaavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun on näin paljon näitä avuliaita sieluja jotka haluavat auttaa sauli-reppanaa(elämä muuten mallillaan) niin kaikki nämä huolehtivat voisivat lähteä mukaan vaikka ystävä-toimintaan, kamuksi niille joilla on oikeita fyysisiä esteitä esim ulos menolle, sairaudet ja vammat. Tulee hyvä mieli kun näkee näin paljon lähimmäisistä välittäviä.

Ai eikö kiinnosta pyörätuolissa oleva halvaantunut nainen tai neurologista sairautta sairastava mies..hmm okay.

Saulissa ehkä herättää sympatiaa juuri hänen realistinen suhtautuminen omaan tilanteeseensa ja se, ettei hän kaikesta huolimatta syyllistä muita omasta tilanteestaan tai vaikuta katkeralta. 

Vierailija
364/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt lukemaan juttua loppuun asti. Tuli jotenkin niiiiiin surullinen olo.

Vierailija
365/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään naiset huoli Saulia sillä se on lihava. Tälläkin palstalla on käynyt moneen kertaan ilmi että naiset etsii hoikkaa miestä. Tinderistäkin olen huomannut että kun olen hoikka mies niin tulee paljon tykkäyksiä myös lihavilta naisilta.

Vierailija
366/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään naiset huoli Saulia sillä se on lihava. Tälläkin palstalla on käynyt moneen kertaan ilmi että naiset etsii hoikkaa miestä. Tinderistäkin olen huomannut että kun olen hoikka mies niin tulee paljon tykkäyksiä myös lihavilta naisilta.

Vai niinpäin se tällä kertaa kääntyy. Kyllä se yleensä on niin, että naiset tykkäävät rotevista ja jopa iskäbody-miehistä enemmän kuin hoikista. Ja pitää ainakin omalla kohdallani paikkansa. Eikä ole koskaan riippunut omasta painostani, kyllä miesmakuni on ollut ihan sama riippumatta siitä, olenko itse painanut 47 vai 87 kg.

Vierailija
367/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesihminenn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on niin helppoa löytää parisuhde sillä tarjontaa löytyy pilvin pimein, tinderiin profiili niin on heti monta sataa tykkääjää ja siitä voi etsiä sopivaa henkilöä, mies vastaavassa tilanteessa saa noin parikymmentä tykkäystä ja siitä porukasta ei todellakaan löydy sopivaa.

Kyllä naisten elämä on helppoa, parisuhdekin saatavilla helposti kuin manulle illallinen ja sitten naiset kehtaa vielä valittaa etteivät löydä miestä.

En ole käyttänyt Tinderiä, mutta jotenkin kuvittelisin, että sekoitat nyt kaksi täysin eri asiaa, tilapäisen panoseuran haun ilman mitään vastuuta ja elämänkumppanin etsimisen vastuullisesti. Erohan on kuin yöllä ja päivällä.

Ei siellä kaikki etsi panoseuraa ja onhan se nyt selvää että paljon suurempi todennäköisyys löytää kumppani satojen tykkääjien joukosta kuin parinkymmenen.

Mietitäänpä. Jos ei halua maksaa Tinderistä, niin eikös se toimi niin, että tykkääjät näkee vain kun tulee match? Eli yksinkertaistettuna ajatusleikkinä: olen sinkkunainen ja menen Tinderiin. Selaan sen läpi kohtuullisella haarukalla ja löydän 10 miestä, jotka herättävät kiinnostuksen.

Mitä hyötyä siitä on, että niistä jäljellä olevista ehkä 90 tai vaikka 900 on antanut minulle sydämen (tai mikä se Tinderissä onkin, en tiedä kun en ole koskaan käyttänyt)? Minulla on tasan 10 miestä, joiden joukosta voin toivoa löytäväni sen, joka tykkäisi myös minusta, jolloin syntyisi match.

Äläkä ihan oikeasti ala taas selittää, kuinka naisena voisin tykätä paljon suuremmasta joukosta miehiä. Miksi alkaisin, jos he eivät kerran herätä mielenkiintoani? Jos en joka tapauksessa vaivautuisi edes tapaamaan heitä, puhumattakaan että voisin kuvitella itseni parisuhteessa ja/tai haluamassa seksiä heidän kanssaan?

Tässä sen näkee kuinka nirsoja naiset ovat, noin 900 joukosta vain 10 kelpaa. Eipä ihme että ihmiset eivät kohtaa, naiset ovat pinnallisia.

Miehet ne pinnallisia ovat. Jos nainen on yli 40-vuotias, on liian vanha, ryppyinen ja rupsahtanut ja vaihdevuosihullu ja yökyök. Kaikki kulahtaneet vanhat möhömahaiset juopotkin ovat laittaneet tavoitteeksi sen parikymppisen instanaisen, jolla on megapeppu ja silikonirinnat.

Vierailija
368/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Saulissa ulkoisesti ole kuvan perusteella mitään vikaa. Ihan tavallinen, en kiinnittäisi huomiota kassajonossa.

Vierailija
369/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkeli oli niin pohjattoman surullinen, että en pystynyt edes katsomaan videota. Saulin tilanne tuli lähelle siksi, että olisin helposti voinut ajautua itsekin vastaavaan tilanteeseen aikoinani, elementit olivat olemassa. Pelastuin oikeastaan siksi, että lähdin väkisin hankkimaan lisää sosiaalisia kontakteja, siitä se kovien alkukolausten jälkeen lähti.

Toivon miehelle kaikkea hyvää elämään, ennen kaikkea ihmissuhteita paljon lisää.

M36

Vierailija
370/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saulissa ehkä herättää sympatiaa juuri hänen realistinen suhtautuminen omaan tilanteeseensa ja se, ettei hän kaikesta huolimatta syyllistä muita omasta tilanteestaan tai vaikuta katkeralta. 

Mutta sauli silti tahtoo rakkautta(tietämättä voiko sitä edes itse antaa, luultavasti ei kun on noita tunne ongelmia) ja luultavasti kuvittelee että se nainen maagisesti korjaa koko tilanteen ja menetetyt vuosikymmenet. Anteeksi vain mutta näissä tapauksissa tämä ajatus kyllä puskee läpi..Niin kuin joku aikaisemmin sanoikin, ei monikaan halua lähteä aikuiskouluttajaksi enää tuossa iässä. 

Vierailija
371/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle Saulille kyllä sopisi sellainen rempseä, puhelias nainen joka vie. Sanoisi että nyt lenkkitossut jalkaan ja ulos ja sitten mentäisiin. Semmoinen oikein aktiivinen, joka saisi Sauliin vähän vauhtia. Lakkaisi elämä olemasta tylsää. Nyt viisikymppiset rempseät naiset, viekää se Sauli jonnekin ennenkuin se muuttuu muumioksi.

Vierailija
372/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Saulissa ulkoisesti ole kuvan perusteella mitään vikaa. Ihan tavallinen, en kiinnittäisi huomiota kassajonossa.

Ei naamassa ole vikaa mutta keskivartalo on melko paksu.

Vierailija
373/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolle Saulille kyllä sopisi sellainen rempseä, puhelias nainen joka vie. Sanoisi että nyt lenkkitossut jalkaan ja ulos ja sitten mentäisiin. Semmoinen oikein aktiivinen, joka saisi Sauliin vähän vauhtia. Lakkaisi elämä olemasta tylsää. Nyt viisikymppiset rempseät naiset, viekää se Sauli jonnekin ennenkuin se muuttuu muumioksi.

Eiköhän Sauli katsele sen ikäistä jonka kanssa voi tehdä lapsia.

Vierailija
374/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissäni oikein mukavan näköinen mies. Ja vaikuttaa muutenkin kunnolliselta tyypiltä.

Vierailija
375/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Sauli minulle kelpaisi! Olen kiinnostunut samoista asioista ja meillä olisi muutenkin paljon yhteistä. Tosin käyn kyllä töissä. Lisäksi minulla on vaikeuksia saada asioita tehtyä loppuun, joten mies, joka tekee asiat loppuun olisi aivan täydellinen. 

N39

Vierailija
376/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen vastaavassa tilanteessa olevia miehiä tutustumaan ”Mystery Method - How to get beautiful women into bed”-oppaaseen. Hyvät netinkäyttötaidot omaava löytää kyllä tuon netistä.

Täällä palstalla kommentti olikin, että hyvännäköisetkin voivat olla vaikeuksissa, jos sosiaaliset taidot ovat heikot. Oppaassa käydään läpi juurikin sosiaalisia taitoja.

Huonon itsetunnon omaava mies on voinut olla jopa useita kertoja tilanteessa, jossa nainen olisi halunnut pitää kädestä tai suudella. Huonon itsetunnon takia mies ei kuitenkaan ole sitä huomannut tai uskonut todeksi, ja tilanne on mennyt ohi. Oppaassa on tuohonkin asiaa.

Tai onko lause ”Oot tosi mukava, mutta on parempi jos ollaan vaan kavereita” tullut vähän turhankin tutuksi? Ehkä oppaassa on juuri sinulle sopivia vinkkejä. Kannattaa tsekata ja selvittää!

No jos tavoitteena on vain p* llun saaminen kauniilta naisilta, niin siihen eivöt oppaat auta. Maksullisiin vaan.

Lue opas, kokeile puoli vuotta ja tule uudestaan kommentoimaan.

Miten voi toteuttaa mystery metodeja ja yms harrastuksii ku kaikki on kiinni

Vierailija
377/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rempseissä ja puheliaissa on vaan joskus se puoli, etteivät hirveän hyvin ymmärrä herkkyyttä, kokemattomuutta tai sitä, kuinka kipeät haavat voi esimerkiksi koulukiusaaminen jättää. Pahimmillaan tuollaisessa kuviossa voisi käydä niin, että Sauli lukkiutuisi vain entistä enemmän, koska toiselta osapuolelta olisi turha odottaa ymmärrystä tai hienotunteisuutta. Rempseyden rinnalle tarvittaisiin myös lämpöä ja kärsivällisyyttä, jotta tällainen nainen olisi hyvä "match" Saulille.

Vierailija
378/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervekätinen mies ei ja sitä rataa. Netti on vaivattomampi kuin aikaa vievä suhde. Aina voi halata koiraa jos karvaista kaipaa. Parempi olla ilman jos ei saa siepinsaraa. Jos sitten kohtaa jonkun kullankaivajan voi mennä omaisuus.

Vierailija
379/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt ajan henki, että vain osa pariutuu. On kaikenlaista metoota ja feminismiä, jotka vähentävät pariutumista. Ei sille yksi ihminen mitään mahda. Kannattaa keksiä muuta tekemistä elämässään. Ei kaikkea voi saada.

Kaikenlaiset Metoo jutut ja feminismi on paha asia? Naisten pitäisi sietää seksuaalista ahdistelua? Naisten pitäisi olla onnellisia olemalla kotiorjia ja synnytyskoneita miehille? Jos feministiset aatteet ovat naisessa turn off niin vika on sinussa, ei naisessa. Olet jumahtanut sinne 50-luvulle sillä aikaa kun naiset ovat siirtyneet eteenpäin. Sinun pitää kasvaa ihmisenä jos naisen haluat. Muuten saat jäädä yksin. M31

Vierailija
380/586 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilosovi kirjoitti:

Saulilla on vähän sellainen pakinoitsijan ääni. Voisin kuvitella kuuntelevani Saulin viikottaista yksinäisyys-podcastia.

Sauli pitää blogia. Siellä on hänen ajatuksiaan lisää.

En kyllä ymmärrä, miksi nykyään valitetaan tuollaisista, joille vain itse voi jotakin tehdä.

Ennen ei tullut mieleenkään, eikä kukaan olisi edes halunnut tuollaisia kertoa julkisesti, onko seurustellut tai ei.  Mihin näillä paljastuksilla pyritään? Kerjätään sääliä, haetaan blogiin lisää lukijoita, enemmän some näkyvyyttä ...??

Ja kertoihan Sauli haastattelussaan, että halaa joka kerran treffikumppaninsa tavatessaan, ehkä hän ei haluakaan sitten  " enempää"?