Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ajatella, joku syöttää vielä 3-vuotiasta, että söisi.

Vierailija
11.08.2006 |

Siis tervettä lasta. Vinkkinä vaan, että toiset oppii jo vuoden korvilla syömään itse. Älkää antako välipaloja, ei juomaa ei mitään edes pientä ruokaa ruokailujen välillä. Oikeat ruoat 3-4 tunnin välein. Ei kovin montaa kertaa jätä syömättä, kun huomaa, mikä on pelin henki ja kuka määrää. Eihän asiassa siis ole mitään pahaa, jos se ei ole ongelma vanhemmalle! Kaipa ne esikoulussa oppii ilman aikuista syömään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että tyttö on syönyt itse 10kk ikäisestä ja pitkään oli niin että auttaa ei saanut missään tapauksessa... Mutta silti nyt 3vuoden iän lähestyessä syötän silloin tällöin osan ruoka-annoksesta kun neiti laiheliinia ei enää huvita itse syödä. Ja ylimääräisiä välipaloja meillä tosiaankaan ei harrasteta. Ei se ipana niitä söis kumminkaan.

Vierailija
2/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 3,5-vuotiaana pitää välillä syöttää kun ei malta keskittyä. Kiire jonnekin muualle ja väittää että on maha täysi. Jälkiruuan jaksaa aina itse syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langon perheessä syötetään kahta lasta, alta 1v ja sitten 3v. varmaan he pelkäävät sotkua tai eivät ole tajunneet opettelun tärkeyttä.

Tuon vauvan ymmärrän mutta että mummukin syöttää isompaa.

Koskahan tämä esikoinen saa lusikan omaan käteen...eikä kyse ole pojan mistään kyvyttömyydestä.

Vierailija
4/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni on syönyt 1 vuotiaasta asti itse ja oli vaiheita kun ei saanut auttaa ja nyt kun on kohta 3 v haluaa että välillä syötetään. Syötän häntä koska en koe että se olisi jotenkin väärin. Tämä vaihe menee pian ohi. En ymmärrän tuollaisia kuin ap että ollaan niin mustavalkoisia joka asiassa.

Vierailija
5/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisen osaamisella ja syömisellä!

t: 6

Vierailija
6/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin autan välillä 2v muutamalla lusikallisella, mutta että vakiona 3v vain avaa suunsa ja syöttäjä pitää lautasen+lusikan itsellään. Ei saa syödä itse lautasruokaa.

Vierailija
7/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 lasta ja vaikka ovat saman perheen lapsia niin silti erilaisia.

Yhtä pitää syöttää välillä vieläkin vaikka on jo 4v. Ei söisi muuten mitään (100cm 13kg).

Toiset taas syövät mainiosti itse.

Vierailija
8/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oma lapseni on syönyt 1 vuotiaasta asti itse ja oli vaiheita kun ei saanut auttaa ja nyt kun on kohta 3 v haluaa että välillä syötetään. Syötän häntä koska en koe että se olisi jotenkin väärin. Tämä vaihe menee pian ohi. En ymmärrän tuollaisia kuin ap että ollaan niin mustavalkoisia joka asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan