Lue keskustelun säännöt.
Mun on ollut pakko hämätä koska mun puhetapa on tunnistettava
24.06.2026 |
Mun jutut on suureksi osaksi ollut hämäystä jotta mua ei tunnistettaisi
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (3)
Jos lakkaisit spämmäämästä täällä, kukaan ei tietäisi sinusta mitään eikä piittaisi paskan vertaa. Nyt olet jo laverrellut nimesi, syntymäaikasi, perhesuhteesi, laitoshoitosi ja diagnoosisi, etkä niitä tietoja enää saa pois niiltä, jotka soperruksesi ehtivät lukea. Se että yrität jälkikäteen valehdella olevasi "freelance-näyttelijä", ei muuta asiaa miksikään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ymmärrätkö, ettei sinun ole mikään pakko postata tälle palstalle? Jos et olisi tyhmä, ymmärtäisit.
Miksi teet useita kymmeniä avauksia päivässä?! Etkö ymmärrä, että täällä käydään keskusteluja ketjuissa?!